Hei, nyt joku kehitti uuden torin: torimaa.fi
Tukekaamme sitä
Torimaa.fi
12
588
Vastaukset
- Anonyymi
Käytiin testaamassa, vaikuttaa lupaavalta ja helpolta. Kannattaa kokeilla 😊
- Anonyymi
Huono !!
- Anonyymi
Mun mielestä aika hyvä , parempi kun tori!
- Anonyymi
Älä muuta sanoo, tori.fi pyytä liika ja pankki tunnukset jne, noi ei pyydä mitään. Aika hyvä sivu !
- Anonyymi
Olen asiakas siellä ,ja kyllä tykkään ja suosittelen kaikille.:)
- Anonyymi
juu ihan hyvältä vaikuttaa, ei ainakaan tavitse pankkitunnuksia yms, harmi vain että juuri kukaan ei tuosta paikasta vielä tiedä
- Anonyymi
Ei tiedä ei.
- Anonyymi
🚗🚙👍
- Anonyymi
Voi myydä myös autoja tuolla.
- Anonyymi
Onhan tuo ollut jo vuodesta 2023.
- Anonyymi
Niin yritys , mutta kai ne kehitti sen ajan koko ajan
- Anonyymi
Ei muuta kuin isot mainokset torimaa.fi.Kesällä 2025 vois olla jo paljon asikkkaita. Tässä yksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1981756- 981445
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421245- 1151167
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351072Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251038- 74970
- 70904
- 250886