Koituuko tämä viesti Stubin kohtaloksi.
"Dear @realDonaldTrump, Sweden is immigration friendly, international & liberal. One of the most prosperous, richest, safest places on earth.— Alexander Stubb"
Trump ei todennäköisesti ole muuttanut mieltään asian suhteen ja Trumpilla on pitkä muisti.
Joutuuko Stubb eroamaan, kun Trump astuu presidentin virkaan Yhdysvalloissa
44
255
Vastaukset
- Anonyymi
Kävikö Stubb tapaamassa Trumpia ennen vaaleja, Ruotsin pääministeri kävi. On vika tikki, jos Stubb ei käynyt.
- Anonyymi
Etenkin "safest places"....ei tulitaisteluja
- Anonyymi
Oisko tullut painovirhepaholainen Stubille. Josko tarkoitti "scariest places" ?
- Anonyymi
Mihin tuo kuminaama laitetaan että tulisi suomalaisille mahd.vähän vahinkoa?
- Anonyymi
Onneksi Halla-ahosta ei ole hetkeen kuulunut mitään.
- Anonyymi
Mihin sinunlainen toisten ulkonäköä haukkuva voidaan laittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi Halla-ahosta ei ole hetkeen kuulunut mitään.
Halla on naisissa taas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sinunlainen toisten ulkonäköä haukkuva voidaan laittaa?
Takaisin turkinhihaan.
- Anonyymi
henkari naama
Kerrotko mikä olisi se syy miksi Stubb muka eroaisi?
Mistä te kaikkia näitä aivopieruja keksitte?- Anonyymi
Persuilla on hätä. Ja kun vielä nuo lääkkeetkin kallistui ja ihan kaikki. Kiitos Purra kiitos.
- Anonyymi
Puhumattkaan demareiden edustajien vaalityöstä jota lähtivät tekemään Kamalan leirille jenkkeihin. Tuo temppu pitää viedä Trumpin tietoon.
- Anonyymi
Ok kiitos tiedosta 🙄🙄🙄
- Anonyymi
Oi että!
- Anonyymi
Hullun lailla aikansa kuluksi reissaava Stupp on häpeäksi Suomelle.Turhia kalliita matkoja,harkitsemattomia puheita ja naurettavaa käytöstä neuvoa Kiinan presidenttiä lopettamaan Ukrainan sodan Puhelinsoitolla.Ei ole jätkästä presidentiksi.
Silti on presidenttinä ainakin vuoteen 2030 asti ellei jatkokautta tule.
Tuolle asialle nyt ei oikeastaan kukaan mitään voi.- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Tuolle asialle nyt ei oikeastaan kukaan mitään voi.siitä on hyvä ukrainalainen sananlasku:
Бачили очі, що купували- тепер їжте, хоч повилазьте.
Silmäsi näkivät, mitä ostit - syö nyt, vaikka oksettaa. Anonyymi kirjoitti:
siitä on hyvä ukrainalainen sananlasku:
Бачили очі, що купували- тепер їжте, хоч повилазьте.
Silmäsi näkivät, mitä ostit - syö nyt, vaikka oksettaa.En tiedä mihin viittaat.
Mutta itse olen äänestänyt Stubb:a Suomen presidentiksi ja olen ollut aivan tyytyväinen hänen toimintaansa.
Jokaisella tietysti on omat näkemyksensä asiasta, mutta tuo on minun.- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Tuolle asialle nyt ei oikeastaan kukaan mitään voi.Persu vaan uhoaa. Minulle Stubb käy vaikka en äänestänyt häntä. Persut olisi halunneet hirviöjussin.
- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
En tiedä mihin viittaat.
Mutta itse olen äänestänyt Stubb:a Suomen presidentiksi ja olen ollut aivan tyytyväinen hänen toimintaansa.
Jokaisella tietysti on omat näkemyksensä asiasta, mutta tuo on minun.En äänestänyt. Vaihtoehto ei käynyt myös, joten olen jättänyt väliin. En tykkää hänen asenteesta - hän vie Suomea niinkun maailmanpolisiksi, ja olen enemmän matalamman profiilin kannattaja.
- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Tuolle asialle nyt ei oikeastaan kukaan mitään voi.Oletko varma, Trump sanoo mitä lännessä tehdään.
- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
En tiedä mihin viittaat.
Jokaisella tietysti on omat näkemyksensä asiasta, mutta tuo on minun.Sinä siis tykkäät kallista sähkölaskuista, oletko ehkä niitä kokoomuksen kehveleitä, jotka saa etua siitä, että meillä muilla on isot sähkölaskut. Tämä kun määräsi purettavaksi yli 1000 MW vuona 2016 Suomesta. Laitokset käynnistettiin aina talvella. Toivottavasti et ole missään päätäntätehtävässä, sinunkaltaiset ovat jo ajaneet Suomen konkkaan.
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma, Trump sanoo mitä lännessä tehdään.
Kyllä olen varma.
Ei Suomessa presidenttiä vaihdeta minkään ulkopuolisen tahon mielen mukaan.
On se taho sitten Putin tai Trump
Koita asettaa ulkopuolisena tuolainen vaatimus suomalaisille niin näet mitä tapahtuu… (tai siis ei tapahdu).Anonyymi kirjoitti:
Sinä siis tykkäät kallista sähkölaskuista, oletko ehkä niitä kokoomuksen kehveleitä, jotka saa etua siitä, että meillä muilla on isot sähkölaskut. Tämä kun määräsi purettavaksi yli 1000 MW vuona 2016 Suomesta. Laitokset käynnistettiin aina talvella. Toivottavasti et ole missään päätäntätehtävässä, sinunkaltaiset ovat jo ajaneet Suomen konkkaan.
Kerrostalokaksiossani kiinteähintainen sähkölasku luokkaa 20€/kk tai alle…
- Anonyymi
santtu_1975X kirjoitti:
Tuolle asialle nyt ei oikeastaan kukaan mitään voi.Fiksumpana peräkammarin poikakin tajuaisi, että ulkopolitiikkaa hoidetaan ulkomailla. Jokainen Suomen presidentti tekee näin ollen samat matkat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma, Trump sanoo mitä lännessä tehdään.
Voi lasta... Itsenäiset valtiot eivät välitä Trumpin saneluista paskaakaan.
- Anonyymi
Voi kuule Alex kutsuu trumpetin viel yhteiselle golfkierrokselle, saattepa nähdä.
- Anonyymi
Kyllä tiltun epätoivo on jo koomista…. Etkö parempaan pysty?
- Anonyymi
USA tai Venäjä eivät päätä siitä kuka on Suomen presidentti. Siitä päättävät vain ja ainoastaan suomalaiset. Ymmärrän että tämä trumpisteja ja putinisteja harmittaa, mutta siltikin siitä päättää vain Suomen kansan enemmistö.
- Anonyymi
Ja se mitä päättää Suomen kansan enemmistö, päättää Iltalehti.
- Anonyymi
Jos Yhdysvallat ei tue Suomea, niin siinä maksaa Suomen kansa kalliisti, vaikka eihän meitä voi enään kalliila tuontitulleilla rokottaa, emme enään vie maailmalle mitään muuta kuin tyhmyyttä. Ai onhan meillä tuontia, islami.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se mitä päättää Suomen kansan enemmistö, päättää Iltalehti.
Presidentti valitaan avoimilla vapailla vaaleilla, joissa kannatus oikeasti punnitaan. Eikä siitä päätä mikään lehti eikä mikään ulkomainen taho.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Yhdysvallat ei tue Suomea, niin siinä maksaa Suomen kansa kalliisti, vaikka eihän meitä voi enään kalliila tuontitulleilla rokottaa, emme enään vie maailmalle mitään muuta kuin tyhmyyttä. Ai onhan meillä tuontia, islami.
Uli uli .. yritä edes ostaa aivot.
- Anonyymi
No nyt nukkumaan äijä
- Anonyymi
aloittaja on oikeassa siinä että trumppi ei pysty olemaan 3 kk virassaan vaan ihmiskunta ja elämä poistaa tuon ääliön virastaan ja pudottaa pkaivoon...
hyvää matkaa helvettiin... - Anonyymi
No varmaan taas tämänkin aloituksen vuoksi, mitä luultavammin joutuu eroamaan?
- Anonyymi
Teemu tilalle.
- Anonyymi
Temusta ostaa kaikki. Miten se tähän liittyy ???
t. avaaja - Anonyymi
Se on TEMU
- Anonyymi
Presidenttejä ei valita huutoäänestyksellä netin roskapalstalla, vaikka tollot ilmeisesti niin kuvittelevatkin.
- Anonyymi
Voi lasta ... yritä edes ostaa aivot.
- Anonyymi
T Selänne tilalle.
- Anonyymi
Tuntuu siltä eträ Stubb tekee hommia kun muuta ei voi ja lähtee..kärsimään seurauksia. kuten eräät muutkin. Kuten muissa maissa tehty, tehdään.
tuopi näytä iloitsevan työstään..nukke.
Eikös sannan ulkonäkö muutunut jossain vaiheesa joku vuosi sitten heh..
SE IRVIKUVA STUPISTA on outo. Naama leveänä. hampaat näkyy. Ruma kuva - Anonyymi
Toivottavasti Trump salamurhauttaa Stubelon.
Saadaan suomeen oikea presidentti.
Ei mitään nwo nukkea.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133728Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja273020Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2742795Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51935- 2241487
- 751271
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1631095Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21077Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi311004Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95961