AVISTA JA ALKOSTA, koska MINUA ALKAA VITUTTAMAAN NÄMÄ TOISTUVAT JUOPPO KUNNIAKÄRÄJÄT!
Minulla on sentään 8 JOTKA OVAT VAATINEET KUNNIOITTAMAAN HEITÄ JA PÄIHTEIDENKÄYTTÄJÄT EIVÄT KÄY HEIDÄN KUNNIOIDEN PÄÄLLE, mutta MINÄ KÄYN JOKA EN EDES KÄYTÄ PÄIHTEITÄ!
Minä teen RIKOSILMOITUKSEN
3
141
Vastaukset
- Anonyymi
Saavat KUNNIAA AINAKIN, koska MINÄ EN VOI EDES MENNÄ TÖIHIN KOSKA AINA ON JOKU ALKOHOLISTI JUOMAN KÄYTTÄJÄ JONKA EHDOILLA PITÄÄ TOIMIA!
TUO ON NIIN JÄRKYTTÄÄ KALTOINKOHTELUA MITÄ HARRASTAVAT JA EIVÄT EDES KANNA VASTUUTAAN VAIKKA LUPIA MYÖNTÄVÄT!
LOPPUU SE PERUSTEETTOMIEN LUPIEN MYÖNTÄMINEN JA SAAMELAISTEN KALTOINKOHTELUA!!!!
RAHAT POIS KYLMÄSTI!
VEDETÄÄN PÄÄT KALJUKSI KAIKILTA NIIN EI TARVI VANKILAAN LAITTAA HEITÄ!
EI ANNETTA EDES LAKKEJA TAI HUIVEJA HEILLE.
VOIS OTTAA AUTOTKIN POIS JA LAITTAA NE NILKKAPANNAT niin he voivat olla KOTI-ARESTISSA, mutta keksii jotain niin EIVÄT VOI OLLA KOTONA.- Anonyymi
AVIN kanssa kyllä pärjään ja voin heidän kanssa sovitella ja he kyllä osaavat HOITAA HOMMANSA.
Minä voin sentään vedota siihen, että JUOPPO KUNNIAKÄRÄJIEN vuoksi minä joudun olemaan KOTONA, KOSKA KÄYN JUOPPOJEN KUNNIOIDEN PÄÄLLE.
Minä käyn vain, kun on pakko käydä kylällä.
Mitä alkoivat VAATIMAAN KUNNIAA MINULTA, KOSKA KAIKKIHAN SEN TIETÄÄ, ETTÄ MINÄ EN OLE SEN JÄLKEEN KÄYTTÄNYT ALKOHOLIA, KUN LOUKKASIN ENSIMMÄISTEN JUOPPOJEN KUNNIOITA! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVIN kanssa kyllä pärjään ja voin heidän kanssa sovitella ja he kyllä osaavat HOITAA HOMMANSA.
Minä voin sentään vedota siihen, että JUOPPO KUNNIAKÄRÄJIEN vuoksi minä joudun olemaan KOTONA, KOSKA KÄYN JUOPPOJEN KUNNIOIDEN PÄÄLLE.
Minä käyn vain, kun on pakko käydä kylällä.
Mitä alkoivat VAATIMAAN KUNNIAA MINULTA, KOSKA KAIKKIHAN SEN TIETÄÄ, ETTÄ MINÄ EN OLE SEN JÄLKEEN KÄYTTÄNYT ALKOHOLIA, KUN LOUKKASIN ENSIMMÄISTEN JUOPPOJEN KUNNIOITA!En ole käynyt sen jälkeen ravintolassakaan syömässä, kun olin Kulta Hipussa poliisien kanssa yhtäaikaa syömässä SELVINPÄIN niin TULI KALJAN KITAAJAA ALKOHOLISTI JUOPPOJA!
Minä ilmotin, että MINÄ EN MENE HIPPUUN ENÄÄN SYÖMÄÄN JA KATTELEMAAN, KUN ALKOHOLISTI JUOPOT KITTAA KALJAA, KUN TOISET ON SYÖMÄSSÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873856
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m891801Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281502- 1651362
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231168Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2071105Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931061- 361057
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1261026Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell188921