Kerrohan - mikä sytyttää SINUT ilmiliekkeihin = tuleen?
Jokainen AIKUINEN ymmärtää, mitä tulta tarkoitan...
Minä sytyn suuteloista...oikeisiin kohtiin...oikein ajoitettuina...
MIKÄ SYTYTTÄÄ SINUT?
18
1588
Vastaukset
- se olisi
ollut pappi kerettiläisrovion vieressä.
- Pirre*
leimahan kun ukko on jättänä viikon jalassa olleet sukkasa tyynyn alle..
- Talisker
Siisteyden ja hygienian suhteen,naiset ei pidä "haisuleista".
Itse pidän huolen että joka viikko,vaihtaessani sukkia,pesen myös hampaat. - Pirre*
Talisker kirjoitti:
Siisteyden ja hygienian suhteen,naiset ei pidä "haisuleista".
Itse pidän huolen että joka viikko,vaihtaessani sukkia,pesen myös hampaat.kerran viikkoon hampaatkin, no sie olet jo siisteyvven perikuva..:)
- Marion.T
sytytysnestettä ja tulitikku - tuskin mikään muu näin harmaana aamuna....
Korvien väli on ainakin minulla, se paikka, mistä kutittelu pitäisi aloittaa. Ilman sitä harvemmin edes kunnollista, aitoa hehkua kannattaa odottaa - kummankaan. (En puhu poikkeustilanteista.)
Jos Hän osaa ja viitsii nähdä hieman vaivaa henkisen puolen virittelemiseksi, saattaa käydä niinkin, että hän voi halutessaan välillä tyytyä vaikka vähän peesaamaan yhteisten liekkien loimussa. Jos hän ensi töikseen yrittää painaa omasta mielestään "oikeita nappeja", yöhalla uhkaa todennäköisesti kumpaakin - siinä sitten mies jäykistyy kohmeessa ja minä luultavasti jäätyisin jos kauemmin viipyisin. ;)
Kesäisiä iloja tulen ääressä kaikille.;))- Puhalluslamppu
saa roihuamaan persuksiin osunu tulikuuma kiukaan kulma.Herramunjeekkeri että teki gutaa,mutta minä en ensin tienny mitä teen,kunnes älysin kylmän veden taian ja sain tungettua ahterin kylmän suihkun alle.Ei siinä isot roihut ollu,tuli pieni rakko vaan,niskasta persuksiin.Et se siitä palosta,mutta arvesta en vielä tiiä.
- taikanainen
jo katse sytyttää, lämpimät kädet ja hellät sanat. Herkkä paikkani on niska, sieltä jos huomaa pikkuisen puraista niin "hyvästi järkikulta" siinä vaiheessa.
Toisaalta, ennenkuin siihen niskaotteeseen asti on edetty, niin henkisellä puolella on täytynyt tapahtua jotain. - yksitypy evk
mieheltä. Sellainen riisuva. Silloin miehen täytyy toki olla tuttu. Silmien palo se on mikä sytyttää.
Sitten tulee ne kiihkeät ja myös hellät suudelmat :=)))) Huh.huh.. Ihan heikottaa pelkkä ajatuskin :=)))) - Jermu
sehän se saa vauhtia virsuihin.
- SAMAA
vanhaa virttä...YÖK YÖK YÖK YRJÖÖÖÖ
Ei jaksa enää huvittaa, tuleekos koskaan mieleesi että kommenttisi ovat pahemmanluokan ilontappajia tällä palstalla, Jermu? - Jermu
SAMAA kirjoitti:
vanhaa virttä...YÖK YÖK YÖK YRJÖÖÖÖ
Ei jaksa enää huvittaa, tuleekos koskaan mieleesi että kommenttisi ovat pahemmanluokan ilontappajia tällä palstalla, Jermu?tehdä sovinto...Älä oksenna näppikselle...
- Jaana-Maikki
Jermu kirjoitti:
tehdä sovinto...Älä oksenna näppikselle...
Riita sovitaan vaan ei petissä, kiukuttaa liikaa. Sellainen turhasta kinaaminen kyllä sovitaan mageassa ja kiihteässä lemmenpuuhassa.
Jaana-Maikki on tällä kertaa puhunut, ughh ;-) - ei vähempää
Jaana-Maikki kirjoitti:
Riita sovitaan vaan ei petissä, kiukuttaa liikaa. Sellainen turhasta kinaaminen kyllä sovitaan mageassa ja kiihteässä lemmenpuuhassa.
Jaana-Maikki on tällä kertaa puhunut, ughh ;-)voisi kiinnostaa,vaikkei kiinnosta muutenkaan.
- tarvitaan
tämän porukan sammuttamisessa!
Minut sammuttaisi jo pelkkä pahanhajuinen hengitys!- hertta47
myös sammuttaa tämän keskustelun herjaavalla lausumallasi kirjoittajista ?
- sinkku55
...............))))))))))))))))))))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad35661- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523