Täytyy kai kohta taas alkaa katsomaan elokuvia.
Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minä lupaan nuolla pillua vaikka suihkussa.
Minun ilmoituksissa on aina sininen nimimerkki.
Minä etsin tosissaan seuraa aidosta neitosesta.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
HEINOLASSA ASUVIA AITOJA NEITOSIA EI TÄÄLTÄ LÖYDY JOITA KIINNOSTAA SUHDE JOSSA ON SEKSIÄ JOKA PÄIVÄ
16
107
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Taas sama tuttu kaava, setä piipittää samaa paskaa jo 13. vuotta putkeen joka päivä : ONKO ONKO LÖYTYYKÖ ONKO LÖYTYYKÖ ja koskaan ei löydy! 😁😁😁😁
Kuten jo eilenkin totesin , ei tyhmä setä osaa ottaa kokemuksistaan opikseen vaan jatkaa seuraavana päivänä samaa pään seinään hakkaamista 😁😁😁😁
Nyt onkin päästy jo toiseksi viimeiseen vaiheeseen eli UHRIUTUMISEEN 😁😁😁😁
Tämän jälkeen tulee heti perään viimeinen vaihe eli kauhea itkupotkuraivari jolloin setä piipittää kaikkia oppimiaan kirosanoja kuin viimeistä päivää 😁😁😁😁
Sekin loppuu pian, eli tossa klo 22 - 22:30 suunnilleen kun koittaa 48-v sankarimme NUKKUMAANMENOAIKA 😁😁😁😁
Ps. Enkä muuten piipittänyt itsestäni kuten kohta vammaistyyliisi sanot, vaan kertasin taas Rauno "setä" Kajanderista tunnettuja tosiasioita. Juuri sinusta mielenvikaisesta homosta siis setä! 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA- AnonyymiUUSI
Pentti puhui asiaa, Eikä piipittänyt itsestään. Pökiö Rauno väittää toisin. Kun se on niin pöljä nimittäin se Rauno on pöljä.
Anonyymi kirjoitti:
Pentti puhui asiaa, Eikä piipittänyt itsestään. Pökiö Rauno väittää toisin. Kun se on niin pöljä nimittäin se Rauno on pöljä.
PENTTI HIRVOSEN PASKAN PIIPITYKSET MINUSTA LOPPUIS JOS SIITÄ OIS MIESTÄ TULLA MUN ETEE PIIPITTÄMÄÄ
- AnonyymiUUSI
48vuotiasRaunomukava kirjoitti:
PENTTI HIRVOSEN PASKAN PIIPITYKSET MINUSTA LOPPUIS JOS SIITÄ OIS MIESTÄ TULLA MUN ETEE PIIPITTÄMÄÄ
Eihän sinusta kukkakepistä ole ollut kohtaamaan ketään. Pentti kusee tuollaisen hintelän äijänrääpäleen kumoon. 🤣
- AnonyymiUUSI
TÄÄN NÄKÖINEN 😂 https://www.facebook.com/photo/?fbid=1408848586097985&set=a.1408847412764769 AIKA EPÄLUOTETTAVA 😂 EI TIEDÄ HALUAAKO SEKSIÄ JOKA PÄIVÄ VAI JOKA TOINEN 😂😁 LAHEN SETÄ KUITENKIN SPERMAA SETÄÄ JOKA PÄIVÄ 😍
DÄ SAATAN HUORAN PENIKKA KERROT NYT NIMES JA OSOITTEES KERTA ET TAJUA LOPETTAA SUOSIOLLA TOTA FACEBOOK KUVAN LEVITTELYÄ JOKA EI TODELLAKAA KERRO TOTUUTTA MUN ULKONÄÖSTÄ ETKÄ TAJUA LOPETTAA SUOSIOLLA TOTA SAATANAN PASKAN PIIPITYSTÄ MINUSTA
VOIN VIELÄ LISÄTÄ ETTÄ SINÄ SE SAATANAN KUSIPÄÄ HOMOILET TON SAATANAN RAUKAN LAHESSA ASUVAN HOMON KAA- AnonyymiUUSI
Kiitos tiedosta , kumma homma kun tuo setä ei tiedä mikä päivä haluaa seksiä. Henna 18v Heinolasta
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos tiedosta , kumma homma kun tuo setä ei tiedä mikä päivä haluaa seksiä. Henna 18v Heinolasta
TASAN. TIEDÄN SAATANA
SELLASTA NEITOA EI LÖYDY JOKA HALUAA JOKA PÄIVÄ SEKSIÄ- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Henna Setä ei koskaan ole saanut heteroseksiä. Seksiä Setä kyllä saa joka päivä.
LAHEN SETÄ SPERMAA RANEN - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi vaan, mutta kun tuo täällä esiintyvä setämies on jostakin kumman syystä pökiö.
Anonyymi kirjoitti:
Henna Setä ei koskaan ole saanut heteroseksiä. Seksiä Setä kyllä saa joka päivä.
LAHEN SETÄ SPERMAA RANENSÄ KUSIPÄÄ KERROT NYT NIMES JA OSOITTEES NI DUN PASKAN PIIPITYKSET LOPPUU
- AnonyymiUUSI
SÄ KUSIPÄÄ KERROT NYT NIMES JA OSOITTEES NI DUN PASKAN PIIPITYKSET LOPPUU
DUN DUN DUN 🤣🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
SÄ KUSIPÄÄ KERROT NYT NIMES JA OSOITTEES NI DUN PASKAN PIIPITYKSET LOPPUU
Hah hah! Sedän itkupotkuraivarit käynnissä kuten jo sanoinkin 😁😁😁😁
Sedän elokuvien katselu on unien katselua pakkonukutettuna laitoksessa jossa setä loisii varttihullun veljensä pieruverkkareiden punteissa 😁😁😁😁
Setä jaksaa uhota netissä mutta ketään se ei uskalla livenä tavata 😁😁😁😁
Turha olis lähteä ajamaan Heinolaan kun matkaan menee melkein 1,5 tuntia. Perille ehdittyäni setä on jo kuorsannut hyvän aikaa niin että koko hoitolaitos tärisee 😁😁😁😁
Lisäksi joutuisin sedän veljeltä perimään turhasta käynnistä 200 euron hyvityksen niin sedän kannattaa tarkkaan miettiä tätäkin ennen kuin kehottaa tulemaan eteensä. 😁😁😁😁
Siinä sedän edessä sanoisin samat asiat kuin täälläkin eikä setä voisi asialle yhtään mitään. Mittani ovat 188 cm / 112 kg niin setä hintelänä kukkakeppinä voi tästä vetää omat johtopäätöksensä vaikka sedän äo tuskin siihenkään riittää 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA Anonyymi kirjoitti:
Hah hah! Sedän itkupotkuraivarit käynnissä kuten jo sanoinkin 😁😁😁😁
Sedän elokuvien katselu on unien katselua pakkonukutettuna laitoksessa jossa setä loisii varttihullun veljensä pieruverkkareiden punteissa 😁😁😁😁
Setä jaksaa uhota netissä mutta ketään se ei uskalla livenä tavata 😁😁😁😁
Turha olis lähteä ajamaan Heinolaan kun matkaan menee melkein 1,5 tuntia. Perille ehdittyäni setä on jo kuorsannut hyvän aikaa niin että koko hoitolaitos tärisee 😁😁😁😁
Lisäksi joutuisin sedän veljeltä perimään turhasta käynnistä 200 euron hyvityksen niin sedän kannattaa tarkkaan miettiä tätäkin ennen kuin kehottaa tulemaan eteensä. 😁😁😁😁
Siinä sedän edessä sanoisin samat asiat kuin täälläkin eikä setä voisi asialle yhtään mitään. Mittani ovat 188 cm / 112 kg niin setä hintelänä kukkakeppinä voi tästä vetää omat johtopäätöksensä vaikka sedän äo tuskin siihenkään riittää 😁😁😁😁
Vittumaisin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARASÄ SAATANAN RAUKKA HUORAN LAITOS PENIKKA TUUT MUN ETEE PIIPITTÄMÄÄ NI SUN PASKAN PIIPITYKSET MINUSTA LOPPUU ETKÄ SÄ KUSIPÄÄ SAA PENNIÄKÄÄ
- AnonyymiUUSI
SÄ SAATANAN RAUKKA HUORAN LAITOS PENIKKA TUUT MUN ETEE PIIPITTÄMÄÄ NI SUN PASKAN PIIPITYKSET MINUSTA LOPPUU ETKÄ SÄ KUSIPÄÄ SAA PENNIÄKÄÄ
Onko se sun varttihullu veljeskin sitten yhtä persaukinen kuin sinäkin? Mikset itse hyppää autoos ja ajele milloin minnekin sulle on osoite annettu? Ai niin, sullahan on hiukan puutteita ton kulkemisen esteenä *tirsk*
Vittu tollasen pystyyn nostetun aivottoman lapamadon takia kukaan sinne junttikylään lähde ajamaan. Ihan oikein että sulle vittuillaan kunnolla ja mitään et asialle mahda koska olet vajaa-älyinen luuseri, fyysisesti ja henkisesti kääpiö.
Kohta alat taas arvatenkin saman jankuttamisen kun sut herätetään siellä laitoksessa aamupuurolle. Tuhlaa taas lauantaikin samaan paskaan ääliö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496545Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6612791Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.921197- 841195
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 72992
- 228875