Miten saisin

Anonyymi-ap

Sinut omakseni?

89

1120

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

999€

• Anonyymi

Joka arvottaa ihmistä ja ihmiskehoa rahana, halventaa ihmistä perinjuurin. Ihminen on korvaamaton, millään rahalla sellaista et pysty luomaan, eikä se arvotus ole edes kenenkään ihmisen vallassa.

• Anonyymi
      UUSI

Makkaralla ja oluella.

• Anonyymi
        UUSI

Tervetuloa. Tummaa vai vaaleaa? 😏

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tervetuloa. Tummaa vai vaaleaa? 😏

Hiillosmakkara kuumana ja olut kylmänä ja vaaleana, kiitos.

• Anonyymi
      UUSI

Kysymällä, suostun.

• Anonyymi
      UUSI

Napsautat sormia.

• Anonyymi
      UUSI

Olemalla yhteydessä ja tutustumalla

• Anonyymi
        UUSI

Vaikutat vähän bottimaiselta, annatko yleisemminkin muille tällaisia seikkaperäisiä ja sanoisinko mekaanisia ohjeistuksia? Sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Et mitenkään. Sellaiset jatkuvat jankkaamiset on varmin tapa saada mahdollinen orastava mielenkiintoni loppumaan.

• Anonyymi
        UUSI

Ei voi mitään jos jankututtaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi mitään jos jankututtaa

Lopeta jankuttaminen ja opettele viettelemisen jalo taito. Onnistumisprosentti paranee huomattavasti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta jankuttaminen ja opettele viettelemisen jalo taito. Onnistumisprosentti paranee huomattavasti.

Olen niin syvällä kurassa ettei onnistu muu kuin valitus ja paskan jauhanta. Joten valitan iloksesi ja menetän samalla mahdollisuuteni

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen niin syvällä kurassa ettei onnistu muu kuin valitus ja paskan jauhanta. Joten valitan iloksesi ja menetän samalla mahdollisuuteni

Jos se helpottaa. Mitä en kyllä usko.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se helpottaa. Mitä en kyllä usko.

Mitä et usko? Että olen syvällä kurassa? Olen juuri siellä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä et usko? Että olen syvällä kurassa? Olen juuri siellä

Sitä, että se jankkaaminen helpottaa.

En mitä suuremmalla todennäköisyydellä ole ole kaivattusi, mutta sen verran voin kokemuksistani kertoa että en ole ikinä jäänyt kovin pitkäksi aikaa jumiin johonkin, jota en ole saanut. Jos kahden ihmisen on tarkoitus päätyä yhteen, se käy aina hyvin nopeasti.

Mutta missä taas olen ollut jumissa ja pitkiä aikoja on se, kun olen saanut, ollut yhdessä ja menettänyt. Joissakin tapauksissa toipuminen on vienyt vuosia, mutta olen silti toipunut ja jatkanut elämääni kohti uusia pettymyksiä.

Sen haluan sanoa sinulle ja muillekin jotka täällä epätoivoisesti itkee ja kaipaa jotain saavuttamatonta, että se ei ole mitään menetyksiin verrattuna. Jos kaipaatte jotain, ketä ette ole vielä saaneet, pääsette helpolla. Ja jos tosissaan haluatte toisen, opetelkaa viettelemään. Se ei ole sen kummempi juttu. Alussa tulee epäonnistumisia niin kuin kaikessa muussakin, mutta niistä oppii ja tulee koko ajan paremmaksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En mitä suuremmalla todennäköisyydellä ole ole kaivattusi, mutta sen verran voin kokemuksistani kertoa että en ole ikinä jäänyt kovin pitkäksi aikaa jumiin johonkin, jota en ole saanut. Jos kahden ihmisen on tarkoitus päätyä yhteen, se käy aina hyvin nopeasti.

Mutta missä taas olen ollut jumissa ja pitkiä aikoja on se, kun olen saanut, ollut yhdessä ja menettänyt. Joissakin tapauksissa toipuminen on vienyt vuosia, mutta olen silti toipunut ja jatkanut elämääni kohti uusia pettymyksiä.

Sen haluan sanoa sinulle ja muillekin jotka täällä epätoivoisesti itkee ja kaipaa jotain saavuttamatonta, että se ei ole mitään menetyksiin verrattuna. Jos kaipaatte jotain, ketä ette ole vielä saaneet, pääsette helpolla. Ja jos tosissaan haluatte toisen, opetelkaa viettelemään. Se ei ole sen kummempi juttu. Alussa tulee epäonnistumisia niin kuin kaikessa muussakin, mutta niistä oppii ja tulee koko ajan paremmaksi.

Pst. Paholainen. Onko sulla hetki aikaa keskustella rakkauselämästäsi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pst. Paholainen. Onko sulla hetki aikaa keskustella rakkauselämästäsi?

Noin puoli tuntia. Sit lähden.

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Time is up. Have a nice weekend... :)

https://www.youtube.com/shorts/MtjShHcRfek

Pahus, jouduin häirinnän uhriksi ja matto vetäistiin alta. Nyt meni käsityöhommiksi illan vietto. Cheers. Kiinnostava linkki. :)

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pahus, jouduin häirinnän uhriksi ja matto vetäistiin alta. Nyt meni käsityöhommiksi illan vietto. Cheers. Kiinnostava linkki. :)

Pst!

Demo vielä. Saattaa muuttaa muotoaan vielä aika paljon tai ei ollenkaan... :)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vieläkö haluat jutella paholaisen kanssa? Sillä olis ehkä tunti nyt käytettävissä tähän.

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Viettelyntaito on mulla jo hyppysissä 😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tietokone musaa hyvää.

Kyllä se ihan syntikkakamaa on, missä on mies koskettimien takana. Tietokoneella on studiosofta mikä auttaa kokoamaan niitä melodisia palapelejä... :)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Piti nukkua unihiekat pois. Mutta täällä mä oon. Olet mielessä ja niin mulla on ikävä sua.

Niin... Silloin joskus, kun kerron jotain itsestäni, se kannattaa uskoa eikä tehdä omia tulkintoja asioista. Paholainen jättää paljon asioita kertomatta, mutta ei ikinä valehtele... :)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin... Silloin joskus, kun kerron jotain itsestäni, se kannattaa uskoa eikä tehdä omia tulkintoja asioista. Paholainen jättää paljon asioita kertomatta, mutta ei ikinä valehtele... :)

En ihan tajunnu mikä ei yllätä mutta tässä nuokun ja olen kuulolla. Ideoita?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ihan tajunnu mikä ei yllätä mutta tässä nuokun ja olen kuulolla. Ideoita?

No sellaista ideaa, ettei minun elämääni mahdu nyt minkäänlaista rakkauselämää. Se olisi liian häiritsevää kaikkeen siihen mitä olen tekemässä ja mikä on vielä kesken. Veisi liikaa tilaa mun ajatuksissa.

Tämä tässä on joskus ihan mukavaa ajankulua, ei sen kummempaa. Ja jos edes yksikin lukija joskus alkaa ajattelemaan ja tekemään jotain asioiden eteen, on vaan plussaa. Minä tiedän sen, että en jäisi tänne surkuttelemaan jotain. Ja jos pidän jostain, se ei ole ikinä jäänyt kenellekään epäselväksi. Ei kohteelle, eikä kenellekään muullekaan. Ja se asenne on antanut mulle lahjaksi todella täyden ja rikkaan elämän mitä ei voi millään rahasummalla ostaa. Ja antaa edelleen... :)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No sellaista ideaa, ettei minun elämääni mahdu nyt minkäänlaista rakkauselämää. Se olisi liian häiritsevää kaikkeen siihen mitä olen tekemässä ja mikä on vielä kesken. Veisi liikaa tilaa mun ajatuksissa.

Tämä tässä on joskus ihan mukavaa ajankulua, ei sen kummempaa. Ja jos edes yksikin lukija joskus alkaa ajattelemaan ja tekemään jotain asioiden eteen, on vaan plussaa. Minä tiedän sen, että en jäisi tänne surkuttelemaan jotain. Ja jos pidän jostain, se ei ole ikinä jäänyt kenellekään epäselväksi. Ei kohteelle, eikä kenellekään muullekaan. Ja se asenne on antanut mulle lahjaksi todella täyden ja rikkaan elämän mitä ei voi millään rahasummalla ostaa. Ja antaa edelleen... :)

Hyvä että selvennät.

Jos salapoliiti soittaa, vastaisitko? Haluaisin jutella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että selvennät.

Jos salapoliiti soittaa, vastaisitko? Haluaisin jutella.

En. Tämä on hyvä näin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En. Tämä on hyvä näin.

Koska mikään ei muutu. Ne samat rundit uudestaan ja minä en sitä elämääni tarvitse.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Koska mikään ei muutu. Ne samat rundit uudestaan ja minä en sitä elämääni tarvitse.

Jos kaipaat minua seuraksi, olet tervetullut käymään. Olen vaiennut liian kauan ja haluaisin puhua kanssasi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Viekkaudella ja vääryydellä😉

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kaipaat minua seuraksi, olet tervetullut käymään. Olen vaiennut liian kauan ja haluaisin puhua kanssasi.

Pahinta mitä meille on käynyt on se, että minä en enää usko sinuun. Liian monta kertaa, liian usein samoissa tilanteissa samat asiat. Olen pahoillani, mutta kyllä tämä on minun osaltani tässä. En ole pitkään aikaan voinut yhtä hyvin kuin nyt viimeisen puolen vuoden aikana. En anna minkään, mikä on minun päätettävissä, häiritä sitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Viekkaudella ja vääryydellä😉

Paholainen tarjoaa näyttämön. Ihmiset käsikirjoittaa, ohjaa ja näyttelee siinä. Ihan itse ja omasta vapaasta tahdosta. :)

• Anonyymi
      UUSI

En tarvitse yrittää ja ottaa paineita kun oon sut jo valinnut. Ei sanoja edes tarvita. Tunteella mennään. Yhtä toivon , että rakastat Jumalaa tai että edes yrität ottaa hänet mukaan tähän yhtälöön. Love 💓

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos, kiitos paljon. Omin tämän kun sanoit: Tunteella mennään. Jumalaakin rakastan 🙄 Ja tottakai sinua rakastan 🧡

• Anonyymi
      UUSI

Niimpä, se on vaikea kysymys. Mieli, sydän ja keho haluaa, mutta järki ja olosuhteet sanoo muuta. Tosin mikä kiire tässä on. Kaikki ajallaan jos niin on tarkoitus. Olet mielessäni jatkuvaan ja mä taidan olla sun.
      n>m

• Anonyymi
      UUSI

Tuskin mitenkään kun vaikuttas ettet tiedä kenet omaksesi haluat kun tuota täällä joudut kyseleen

• Anonyymi
      UUSI

Näytä sun hymy. Ai mutta minähän olenkin jo sun 🧚♡

• Anonyymi
      UUSI

Mitä sä täällä tämmösiä kysyt

• Anonyymi
      UUSI

Minä olen tosi hankala, naiselle vaan tiedoksi. Pussaaminenkin on minusta vähän ällöä, mutta opettelisin pussaamaan jos saisimme toisemme.

• Anonyymi
        UUSI

No mistä sinä sitten tykkäät

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miehistä, mutta voidaan me ystäviä olla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin halauksista ja silityksestä (rakkaan naisen) varmaan, en ole kokenut semmoista, niin en aivan tarkkaan tiedä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin halauksista ja silityksestä (rakkaan naisen) varmaan, en ole kokenut semmoista, niin en aivan tarkkaan tiedä.

Sellaista et saa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miehistä, mutta voidaan me ystäviä olla.

Okei 😁 no laita siellä viestiä missä ennenkin 🫂

• Anonyymi
      UUSI

Tapaamalla minut.Mmiehelle

• Anonyymi
        UUSI

Laita txt-viesti. Puhutaan.

• Anonyymi
        UUSI

Missä haluaisit nähdä?
        Naiselle

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä haluaisit nähdä?
        Naiselle

Oletko muuttanut riippuu siitä?

• Anonyymi
        UUSI

Hmm...mille paikkakunnalle.vaikka alkukirjaimet

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Missä haluaisit nähdä?
        Naiselle

Oletpa sä sairas ja itsekäs

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Laita txt-viesti. Puhutaan.

Viimeksi tuli hylsy 😆

• Anonyymi
      UUSI

Ottamalla..lähetä viesti jos et uskalla suoraan niin tunnusteleva...jos et uskalla niin tykkää edes jostain sen jutusta

• Anonyymi
      UUSI

Herra yksin tietää, vaan ei hylkää 🙏😂

• Anonyymi
      UUSI

pussaamalla

• Anonyymi
        UUSI

Tämä olisi hyvä ja se tulisi yllättäen

• Anonyymi
      UUSI

Ihmistä ei voi omistaa.

• Anonyymi
        UUSI

Älä ihan noin tyhmää teeskentele.

• Anonyymi
      UUSI

Et kelpaa jos olet polyamorinen.

• Anonyymi
        UUSI

Sellainenko visio sinulla tuli tästä palstaäijän gallupmuotoisesta avauksesta mieleen? Koet nämä ilmeisen intensiivisesti

• Anonyymi
      UUSI

Valitan. En ota miestä jonka exä on pikkuemakko.

• Anonyymi
        UUSI

Aiotko palstasetä käyttää tätä samaa narratiivia pidempäänkin ja kirjoitella sitä jokaiseen avaukseesi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aiotko palstasetä käyttää tätä samaa narratiivia pidempäänkin ja kirjoitella sitä jokaiseen avaukseesi?

Pikkuakka on ruma synnyttäessään 🤮 ja muutenkin

• Anonyymi
      UUSI

Parempi niin että ei saada toisiamme 😇🙏🏻

• Anonyymi
        UUSI

Siinä nyt ei ole mitään parempaa, ihmeelli en asenne !!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä nyt ei ole mitään parempaa, ihmeelli en asenne !!!

Trolli

• Anonyymi
      UUSI

Kaikkea ei aina elämässä voi saada mitä haluaisi. Ja se on jossain vaiheessa ihan hyvä oppia että ehkä sillä on joku tarkoitus.

• Anonyymi
        UUSI

Noin se juuri on!

• Anonyymi
      UUSI

Et saa.

• Anonyymi
        UUSI

Täytyy sanoa, että ei taatusti mitenkään itseltäni pois, mutta tuhlaatkohan nainen aikaa kirjoittemalla palstaäijän avauksiin jonkun miehen puolesta ns? Josta et ole mustasukkainen, mutta käytät hänen henkilöllisyyttä muuten tässä absurdissa akkain ravissa, koska olet vakuuttunut sen murskaavan tämän pakonomaisten ajatustesi kohteen esim sellaisen typerryttävän apparaatit kautta, että ”hän” tunnistaisi ”hänet” ed kommentin myötä.

• Anonyymi
      UUSI

Ottamalla yhteyttä heti.

• Anonyymi
        UUSI

Kannattaisiko sinun tehostaa tätä sanomaa esim ihan huutomerkeillä tai tavuttamalla? Sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Jättämällä perheesi 😢

• Anonyymi
      UUSI

Jätä perheesi ja muut naiset ikuisiksi ajoiksi 🤣

• Anonyymi
      UUSI

Kuka kenet minua on mahdotonta saada omakseen jos itseltä puuttuu kyky sitoutua

• Anonyymi
      UUSI

Osta kristallipallo niin näet. Toki voi olla että todellisuus eroaa jonkin verran aikamääreiden osalta. Ole kärsivällinen. Naiselle.

• Anonyymi
      UUSI

Ei sellaista ihmistä voi saada omakseen joka ei halua olla kenenkään omaisuutta omaisuutta voi ostaa rahalla sen ostaa asunnon tai auton tai koiran tai hevosen tai kissan edes lasta ei voi omistaa vaikka niitä jo nykyään voi jopa rahallakin ostaa tosin taitaa zuomessa kuulua rikosten piiriin ihmiskauppana tuokin

• Anonyymi
        UUSI

Olet täysin oikeassa!

• Anonyymi
      UUSI

Perhettå ei pitäisi kenenkään jättää muuta kuin todella painavista syistä, houkutukset ei ole sellaisia.

Mielipide.

• Anonyymi
        UUSI

En usko että aikuiset ihmiset tarvitsevat tuollaisia neuvoja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En usko että aikuiset ihmiset tarvitsevat tuollaisia neuvoja.

Kyllä hyvinkin.

• Anonyymi
      UUSI

MOT 🤭

• Anonyymi
      UUSI

Riittävästi tuohta tilille

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6605
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      664
      2815
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      93
      1210
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1205
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1113
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1110
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1089
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228