HEINOLASSA ASUVA RANE 48 V ETSI AITOA NEITOA JONKA KAA HARRASTAA SEKSIÄ JOKA PÄIVÄ

Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Tykkään seksistä ja muista mukavista.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minulla on herrasmiehen vikaa ja olen aika puhelias.
Minä lupaan nuolla sinun kaunista pimpsaa suihkussa ja muualla.

Minun ilmoituksissa on aina sininen nimimerkki.

Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta

TIEDOITUS TEILLE HOMOILLE

Teidän on aivan turha esiintyä neitosina koska teidän sukupuoli selviää kyllä.

14

101

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Vaikuttaa kyllä siltä, että tämä laitossetä etsii homoa kyntämään persettä.

• UUSI

PIIPITÄ SAATANAN HUORAN LAITOS HOMO ITESTÄS VAA

• Anonyymi
        UUSI

• UUSI

• Anonyymi
        UUSI
        48vuotiasRaunomukava kirjoitti:

SÄ SAATANAN HUORAN PENIKKA KERROT NYT NIMES JA OSOITTEES

JATKA VAAN HUORAN KUSIPÄÄ PENIKKA PIIPITTÄMISTÄ NIIN HYVÄ TULEE

• Anonyymi
        UUSI

Idiootti!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Idiootti!

Ketähän tarkoitat idiootilla? Varmaankin setää, kun täällä ei muita idiootteja ole.

• Anonyymi
        UUSI

Tule puolen tunnin kuluttua alaovelle sanomaan asiasi, jos sinusta on siihen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tule puolen tunnin kuluttua alaovelle sanomaan asiasi, jos sinusta on siihen.

Siihen loppui vammaisen sedän piipitys kun tuli eteen konkreettinen tapaamiskäsky 😁😁😁😁

Samaa tyhjää uhoa kaikki sedän toiminta, tänäänkin sillä menee tähän koko päivä hukkaan 😁😁😁😁

Jos olisin sedän veli, olisin ajat sitten heittänyt tuollaisen sedän loisen punaisista hiuksistaan hevon vittuun, mutta se velikin taitaa olla aika hitaan puoleinen järjenjuoksultaan kun tuollaisen pellen antaa mellastaa. 😁😁😁😁

Sedälle vielä tietoisku: illalla saat taas uhriutua koska EI LÖYTYNYT EIKÄ OLLUT 😁😁😁😁

Setä varmaan tuttuun vammaistyyliinsä ohittaa tällaiset hankalaksi käyneet ketjut tekemällä uuden vammaiskopion ilmoituksestaan , muutama kymmenen "piipitä itestäs vaan" ja "nimi ja osoite" -automaattivammaisvastausta tietysti myös luvassa 😁😁😁😁

Setää pilkkaavin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen loppui vammaisen sedän piipitys kun tuli eteen konkreettinen tapaamiskäsky 😁😁😁😁

Samaa tyhjää uhoa kaikki sedän toiminta, tänäänkin sillä menee tähän koko päivä hukkaan 😁😁😁😁

Jos olisin sedän veli, olisin ajat sitten heittänyt tuollaisen sedän loisen punaisista hiuksistaan hevon vittuun, mutta se velikin taitaa olla aika hitaan puoleinen järjenjuoksultaan kun tuollaisen pellen antaa mellastaa. 😁😁😁😁

Sedälle vielä tietoisku: illalla saat taas uhriutua koska EI LÖYTYNYT EIKÄ OLLUT 😁😁😁😁

Setä varmaan tuttuun vammaistyyliinsä ohittaa tällaiset hankalaksi käyneet ketjut tekemällä uuden vammaiskopion ilmoituksestaan , muutama kymmenen "piipitä itestäs vaan" ja "nimi ja osoite" -automaattivammaisvastausta tietysti myös luvassa 😁😁😁😁

Setää pilkkaavin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA

Kuten aina ennenkin: Setä PIIPITTÄÄ paskaa, mutta Pentti puhuu asiaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ketähän tarkoitat idiootilla? Varmaankin setää, kun täällä ei muita idiootteja ole.

No jollet tuota tajunnut, niin...
        No vedä itse johtopäätökset siitä.

• Anonyymi
      UUSI

Setä asuu veljensä kanssa Siltakodin avohoitoasunnossa. Ja eipä sinne oikein ole neitosilla isoa halua mennä.

• Anonyymi
      UUSI

Rane sä olet avuttoman tyhmä,ja ihan helvetin saamaton tuhkamuna,en ikinä suostuisi seksiin tuollaisen ainaisen ruikuttajan kanssa,todella kyllästyttää noi sun jutut.Paula 19v Heinola.

• Anonyymi
        UUSI

Ota huomioon, että setä on vajavainen ja vähä-älyinen! Ei ole koulutustakaan, muuta kun pari keskenjäänyttä apukoulukuokkaa. Ja pään vuoksi nyt on varhaiseläkkeellä. Ja harmi, todellakin harmi, kun sedälle annettiin vain mitätön keskijalka.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3123
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1180
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1120
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      76
      1046
    Aihe