Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Tykkään seksistä ja muista mukavista.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Minulla on herrasmiehen vikaa ja olen aika puhelias.
Minä lupaan nuolla sinun kaunista pimpsaa suihkussa ja muualla.
Minun ilmoituksissa on aina sininen nimimerkki.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
TIEDOITUS TEILLE HOMOILLE
Teidän on aivan turha esiintyä neitosina koska teidän sukupuoli selviää kyllä.
HEINOLASSA ASUVA RANE 48 V ETSI AITOA NEITOA JONKA KAA HARRASTAA SEKSIÄ JOKA PÄIVÄ
14
101
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Vaikuttaa kyllä siltä, että tämä laitossetä etsii homoa kyntämään persettä.
- AnonyymiUUSI
48vuotiasRaunomukava kirjoitti:
PIIPITÄ SAATANAN HUORAN LAITOS HOMO ITESTÄS VAA
TARKITITKO TÄTÄ HÖNÖÄ 🤡😁 https://www.facebook.com/photo/?fbid=1408848586097985&set=a.1408847412764769
Anonyymi kirjoitti:
TARKITITKO TÄTÄ HÖNÖÄ 🤡😁 https://www.facebook.com/photo/?fbid=1408848586097985&set=a.1408847412764769
SÄ SAATANAN HUORAN PENIKKA KERROT NYT NIMES JA OSOITTEES
- AnonyymiUUSI
JATKA VAAN HUORAN KUSIPÄÄ PENIKKA PIIPITTÄMISTÄ NIIN HYVÄ TULEE
- AnonyymiUUSI
Idiootti!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti!
Ketähän tarkoitat idiootilla? Varmaankin setää, kun täällä ei muita idiootteja ole.
- AnonyymiUUSI
Tule puolen tunnin kuluttua alaovelle sanomaan asiasi, jos sinusta on siihen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tule puolen tunnin kuluttua alaovelle sanomaan asiasi, jos sinusta on siihen.
Siihen loppui vammaisen sedän piipitys kun tuli eteen konkreettinen tapaamiskäsky 😁😁😁😁
Samaa tyhjää uhoa kaikki sedän toiminta, tänäänkin sillä menee tähän koko päivä hukkaan 😁😁😁😁
Jos olisin sedän veli, olisin ajat sitten heittänyt tuollaisen sedän loisen punaisista hiuksistaan hevon vittuun, mutta se velikin taitaa olla aika hitaan puoleinen järjenjuoksultaan kun tuollaisen pellen antaa mellastaa. 😁😁😁😁
Sedälle vielä tietoisku: illalla saat taas uhriutua koska EI LÖYTYNYT EIKÄ OLLUT 😁😁😁😁
Setä varmaan tuttuun vammaistyyliinsä ohittaa tällaiset hankalaksi käyneet ketjut tekemällä uuden vammaiskopion ilmoituksestaan , muutama kymmenen "piipitä itestäs vaan" ja "nimi ja osoite" -automaattivammaisvastausta tietysti myös luvassa 😁😁😁😁
Setää pilkkaavin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARA - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siihen loppui vammaisen sedän piipitys kun tuli eteen konkreettinen tapaamiskäsky 😁😁😁😁
Samaa tyhjää uhoa kaikki sedän toiminta, tänäänkin sillä menee tähän koko päivä hukkaan 😁😁😁😁
Jos olisin sedän veli, olisin ajat sitten heittänyt tuollaisen sedän loisen punaisista hiuksistaan hevon vittuun, mutta se velikin taitaa olla aika hitaan puoleinen järjenjuoksultaan kun tuollaisen pellen antaa mellastaa. 😁😁😁😁
Sedälle vielä tietoisku: illalla saat taas uhriutua koska EI LÖYTYNYT EIKÄ OLLUT 😁😁😁😁
Setä varmaan tuttuun vammaistyyliinsä ohittaa tällaiset hankalaksi käyneet ketjut tekemällä uuden vammaiskopion ilmoituksestaan , muutama kymmenen "piipitä itestäs vaan" ja "nimi ja osoite" -automaattivammaisvastausta tietysti myös luvassa 😁😁😁😁
Setää pilkkaavin terveisin Pentti Hirvonen HINTHAARAKuten aina ennenkin: Setä PIIPITTÄÄ paskaa, mutta Pentti puhuu asiaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ketähän tarkoitat idiootilla? Varmaankin setää, kun täällä ei muita idiootteja ole.
No jollet tuota tajunnut, niin...
No vedä itse johtopäätökset siitä.
- AnonyymiUUSI
Setä asuu veljensä kanssa Siltakodin avohoitoasunnossa. Ja eipä sinne oikein ole neitosilla isoa halua mennä.
- AnonyymiUUSI
Rane sä olet avuttoman tyhmä,ja ihan helvetin saamaton tuhkamuna,en ikinä suostuisi seksiin tuollaisen ainaisen ruikuttajan kanssa,todella kyllästyttää noi sun jutut.Paula 19v Heinola.
- AnonyymiUUSI
Ota huomioon, että setä on vajavainen ja vähä-älyinen! Ei ole koulutustakaan, muuta kun pari keskenjäänyttä apukoulukuokkaa. Ja pään vuoksi nyt on varhaiseläkkeellä. Ja harmi, todellakin harmi, kun sedälle annettiin vain mitätön keskijalka.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033123Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181120- 761046