välikysymyksen tekemistä harkitaan SOTE- LEIKKAUKSISTA, näin Näkkäläjärvi lupailee . Onko tuolla kissantappaja, rattijuopolla, kotirauhan rikkojalla, vahingontekijällä, ym. mahdollisiin rikoksiin syyllistyneellä Mikkel Näkkäljärvellä näin mahtava MANDAATTI, että voi 20.3.2025 LAPIN KANSA lehden sivuilla omalla nimellä tämöisiä julkistaa
MIKKEL NÄKKÄLÄJÄRVI UHKAA VÄLIKYSYMYKSELLÄ
13
364
Vastaukset
- Anonyymi
Hän on sentään YHDENVERTAISUUSLAIN mukaan YHDENVERTAINEN FACEBOOK KUNNIALLISTEN KANSSA.
Juopot ja kehitysvammaiset ovat FACEBOOK KUNNIALLISIA.
Meta on myös TRUMPIN kannattajia niin, kuin X:n Elon Musk. - Anonyymi
jos demarjohtossa saanut valtakunnan marsalkan oikeutet niin onha siinä kylkiäisenä myös valvollisuuksia
- Anonyymi
demareilla kyvytön johto
- Anonyymi
missä se välikysymys viipyy?
- Anonyymi00006
cxxc
- Anonyymi00009
Kissan kiduttajamurhaaja näkki pitäis joutua syytteeseen eläinrääkkäyksestä,mutta kun on "oikean" puolueen edustaja,niin syyttäjä jättää rauhaan vaikka mitä rikoksia tekisi
- Anonyymi00010
Välikysymys on siitä miksi lakia kissojen vapaasta kiduttamisesta ei ole tehty koskien poronhoitoalueel0tta. Koskee sqqmwlqispaliskuntia.
- Anonyymi00011
onhan se ihme jätkä ja sen puolustelijat ja muut tukea antaneet mitä ilmeisemmin luonnevikaisia kuten tämä sihteeri Näkkälä. Toivottavasti saa tästä siipeensä myös se porukan kusipää johtaja
- Anonyymi00012
onhan poikkeukselisen röyhkeä jätkä . Tällä jätkällä ei ole koskaan ollut puhtaat jauhot pussissa eikä ole vieläkään
- Anonyymi00014
eikä tähän pitäs jo soveltaa viitakon lakeja paikallisen mielen, kelin ja maaston mukaan
- Anonyymi00013
Vain rumpuelli tietää toduuden.
- Anonyymi00015
Minä olen ahkerasti kysellyt väliä ja joskus saanutkin. Ei ole välikysymykset menneet hukkaan.
- Anonyymi00016
Mä oon kysellyt saabmineitoilta aina pipmmpiä. Aina on saatu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2633291Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201819Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241489- 811334
- 1371028
- 81984
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61799Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86736Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.60658Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗50626