En ole vielä edes KEHDANNUT

Anonyymi-ap

Laittaa VELKAJÄRJESTELYN virkailijalle SÄHKÖPOSTIA ja sopia hänen kanssa TAPAAMISTA.
En minä edes tiedä, että PALJONKO MINULLA ON YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN VELKAA.
Pakko KUNNIOITTAA FACEBOOK KUNNIALLISIA, KOSKA ON KUNNIANLOUKKAUS OLLA VELKAA.
SE ON IHAN SAMA ONKO VELAT ULOSOTOSSA VAI PANKISSA, KOSKA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KAIKKI ON YHTÄ JA SAMAA VELKAA.
MINÄ OLEN SENTÄÄN ALKUPERÄISKANSAA SUOMESSA ELI SUOMALAINEN JA SUOMALAINEN ON SYNTYNYT SUOMESSA VELKAKELLO KAULASSA. ILMAISIA LOUNAITA EI SUOMALAISET ENÄÄN NYKYISIN SAA!

15

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kai sillä ole mitään väliä vaikka kaikki Inarin kunnan ja Suomen valtion velatkin olisi minun velkoja, koska minähän olen sentään KUNNIOITTANUT METAN SÄÄNTÖJÄ ELI POISTANUT KÄYTTÄJÄTILINI jo siinä vaiheessa, kun minä olen ollut RIKOKSESTA EPÄILTY.
      Minä poistin käyttäjätilini, kun minä luin METAN SÄÄNNÖT ja HUOMASIN, ETTÄ SIELLÄ ON KÄYTTÄJINÄ IHMISIÄ JOTKA OVAT SAANEET TUOMIOT NIISTÄ KATKISKA-VYYHDEISTÄ ELI SUOMEN VARMAAN SUURIMPIA HUUMERIKOLLISIA.
      TUSKIN HE MINUUN KOSKEVAT, KOSKA MINÄ OLEN SYYTETTYNÄ JA HE EIVÄT VAIKKA OVAT SENTÄÄN MINUAKIN SUUREMPIA RIKOLLISIA JA ERÄIDEN MIELESTÄ HE OVAT KUNNIALLISIA IHMISIÄ.

• Anonyymi

Kaikista pahimmat ja kuuluisimmat SUOMALAISET RIKOLLISET OVAT HELSINGISSÄ SÖRKÄSSÄ.
        Minä olen käynyt vierailulla SÖRKÄSSÄ, koska minun tytön täti oli vangin kanssa joka istui tuomiotaan SÖRKÄSSÄ.
        Minä sanoin hänelle, että: Minäkin haluan lähteä käymään sinun kanssa SÖRKÄSSÄ vierailulla joten kysy pääsenkö minä myös käymään.
        En minä VANKIA MENNYT KATSOMAAN VAAN MINÄ HALUSIN NÄHDÄ MILTÄ SÖRKÄN VANKILA NÄYTTÄÄ JA EI SINNE MUUTEN OLISI EDES PÄÄSSYT SISÄLLE.
        Minä pääsin käymään myös Vantaalla AVO-VANKILASSA vierailulla.
        Mulla oli keskimmäiset lapset mukana ja nuoremman pojan isä. Nuoremman pojan isä alkoi kilahtelemaan tuon jälkeen kunnolla, koska minä kerroin hänelle vierailun jälkeen että minä olin käynyt Sörkässä vierailulla saman vangin luona.
        Tuon vangin vaimo oli pyytänyt käräjäoikeudesta miehensä tuomio lausunnon ja hän kertoi minulle, että hän on mennyt naimisiin murhaajan kanssa ja minä kysyin häneltä, että: Mitähän se oli tehnyt?
        Hän oli JÄÄNASKALI MURHAAJA joka oli puhkassut silmän/silmät naiselta joka oli ilmeisesti hänen silloinen puoliso. Muija sanoi minulle, että: Mitä se haittaa, koska oli YKSINÄINEN NAINEN!
        Minä sanoin hänelle, että: Sinähän se viisas olet, kun ensin menet VANGIN kanssa naimisiin ja alat sen jälkeen kaivamaan hänen tietoja ja alat minulle VÄITTÄMÄÄN, että HÄN ON SAANUT TUOMION KOSKA YKSINÄISET NAISET SAA SINUN MIELESTÄ TAPPAA!
        Hän on sentään FACEBOOKISSA JA HÄN OLI OMASTA MIELESTÄÄN JOUTUNUT VANKILAAN TURHAAN, KOSKA HE OLIVAT VAIN POLTTANEET RIVITALON ASUNNON JOSSA EI ASUNUT KETÄÄN. HÄNEN LOGIIKALLA JOS YKSI ASUNTO OLI TYHJÄ NIIN KAIKKI ASUNNOT OLIVAT TYHJIÄ JA TYHJÄT ASUNNOT SEKÄ TALOT SAA POLTTAA.
        YHDENVERTAISUUSLAKI EI OLLUT VIELÄ TUOLLOIN EDES OLEMASSA.
        MINÄ SANOIN HÄNELLE, KUN HÄN OLI MENOSSA VANKILAAN JA HÄN KERTOI MITÄ HÄN OLI TEHNYT.
        MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ: VOIT JOKU PÄIVÄ ASUA YKSIN TYHJÄN ASUNNON NAAPURISSA JOTEN MITÄPÄ SE HAITTAA JOS JOKU SYTYTTÄÄ SINUN ASUNNON PALAMAAN JA SINÄ KUOLET SIINÄ SAMALLA!
        OLI KUULEMMA RIKOLLISTA, KOSKA HÄN ON SENTÄÄN ARVOKAS IHMISENÄ, MUTTA KAIKKIEN MUIDEN IHMISARVO EI OLE MITÄÄN HÄNEN IHMISARVON RINNALLA.
        HÄN ON ONNEKSI YHDENVERTAINEN FACEBOOK KUNNIALLISTEN KANSSA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikista pahimmat ja kuuluisimmat SUOMALAISET RIKOLLISET OVAT HELSINGISSÄ SÖRKÄSSÄ.
        Minä olen käynyt vierailulla SÖRKÄSSÄ, koska minun tytön täti oli vangin kanssa joka istui tuomiotaan SÖRKÄSSÄ.
        Minä sanoin hänelle, että: Minäkin haluan lähteä käymään sinun kanssa SÖRKÄSSÄ vierailulla joten kysy pääsenkö minä myös käymään.
        En minä VANKIA MENNYT KATSOMAAN VAAN MINÄ HALUSIN NÄHDÄ MILTÄ SÖRKÄN VANKILA NÄYTTÄÄ JA EI SINNE MUUTEN OLISI EDES PÄÄSSYT SISÄLLE.
        Minä pääsin käymään myös Vantaalla AVO-VANKILASSA vierailulla.
        Mulla oli keskimmäiset lapset mukana ja nuoremman pojan isä. Nuoremman pojan isä alkoi kilahtelemaan tuon jälkeen kunnolla, koska minä kerroin hänelle vierailun jälkeen että minä olin käynyt Sörkässä vierailulla saman vangin luona.
        Tuon vangin vaimo oli pyytänyt käräjäoikeudesta miehensä tuomio lausunnon ja hän kertoi minulle, että hän on mennyt naimisiin murhaajan kanssa ja minä kysyin häneltä, että: Mitähän se oli tehnyt?
        Hän oli JÄÄNASKALI MURHAAJA joka oli puhkassut silmän/silmät naiselta joka oli ilmeisesti hänen silloinen puoliso. Muija sanoi minulle, että: Mitä se haittaa, koska oli YKSINÄINEN NAINEN!
        Minä sanoin hänelle, että: Sinähän se viisas olet, kun ensin menet VANGIN kanssa naimisiin ja alat sen jälkeen kaivamaan hänen tietoja ja alat minulle VÄITTÄMÄÄN, että HÄN ON SAANUT TUOMION KOSKA YKSINÄISET NAISET SAA SINUN MIELESTÄ TAPPAA!
        Hän on sentään FACEBOOKISSA JA HÄN OLI OMASTA MIELESTÄÄN JOUTUNUT VANKILAAN TURHAAN, KOSKA HE OLIVAT VAIN POLTTANEET RIVITALON ASUNNON JOSSA EI ASUNUT KETÄÄN. HÄNEN LOGIIKALLA JOS YKSI ASUNTO OLI TYHJÄ NIIN KAIKKI ASUNNOT OLIVAT TYHJIÄ JA TYHJÄT ASUNNOT SEKÄ TALOT SAA POLTTAA.
        YHDENVERTAISUUSLAKI EI OLLUT VIELÄ TUOLLOIN EDES OLEMASSA.
        MINÄ SANOIN HÄNELLE, KUN HÄN OLI MENOSSA VANKILAAN JA HÄN KERTOI MITÄ HÄN OLI TEHNYT.
        MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ: VOIT JOKU PÄIVÄ ASUA YKSIN TYHJÄN ASUNNON NAAPURISSA JOTEN MITÄPÄ SE HAITTAA JOS JOKU SYTYTTÄÄ SINUN ASUNNON PALAMAAN JA SINÄ KUOLET SIINÄ SAMALLA!
        OLI KUULEMMA RIKOLLISTA, KOSKA HÄN ON SENTÄÄN ARVOKAS IHMISENÄ, MUTTA KAIKKIEN MUIDEN IHMISARVO EI OLE MITÄÄN HÄNEN IHMISARVON RINNALLA.
        HÄN ON ONNEKSI YHDENVERTAINEN FACEBOOK KUNNIALLISTEN KANSSA.

On se kyllä ERIKOISTA, että minä käyn tyttäreni sisko-puolen ÄIDIN KUNNIAN PÄÄLLE, mutta hänen tyttärensä TÄTI EI VAIKKA HÄN ON SENTÄÄN YKSI AIKION SUVUN SUURIMMISTA HÄPEISTÄ!
        ON NÄKÖJÄÄN KUNNIALLISTA VARASTAA LOMPAKOITA JA HYPPIÄ IKKUNOIDEN LÄPI BAAREISTA ULOS JA SAMALLA PILATA KOKO SUVUN MAINE!
        ONNEKSI HÄN ON SENTÄÄN KUNNIALLINEN OPETTAJA JONKA MIELESTÄ TUOLLAISET TÄDIT OVAT KUNNIALLISIA IHMISIÄ!
        KAIKKIHAN TUON TIETÄÄ, ETTÄ MINÄ OLEN AIKION LEON JA HÄNEN KUNNIALLISEN SISKONSA KANSSA OLLUT RIIDOISSA AINAKIN 15 VUOTTA JA SOPUA TUSKIN TULEE IKINÄ!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se kyllä ERIKOISTA, että minä käyn tyttäreni sisko-puolen ÄIDIN KUNNIAN PÄÄLLE, mutta hänen tyttärensä TÄTI EI VAIKKA HÄN ON SENTÄÄN YKSI AIKION SUVUN SUURIMMISTA HÄPEISTÄ!
        ON NÄKÖJÄÄN KUNNIALLISTA VARASTAA LOMPAKOITA JA HYPPIÄ IKKUNOIDEN LÄPI BAAREISTA ULOS JA SAMALLA PILATA KOKO SUVUN MAINE!
        ONNEKSI HÄN ON SENTÄÄN KUNNIALLINEN OPETTAJA JONKA MIELESTÄ TUOLLAISET TÄDIT OVAT KUNNIALLISIA IHMISIÄ!
        KAIKKIHAN TUON TIETÄÄ, ETTÄ MINÄ OLEN AIKION LEON JA HÄNEN KUNNIALLISEN SISKONSA KANSSA OLLUT RIIDOISSA AINAKIN 15 VUOTTA JA SOPUA TUSKIN TULEE IKINÄ!

Joku oli kysynyt minun tytöltä, että tietääkö hän mistä minä ja hänen isänsä riidellään.
        Ei hän ollut tiennyt ja minä sanoin hänelle, että: Isäs on sanonut, että hän PÄRJÄÄ MITENKÄÄN.
        Minä sanoin hänelle, että: Mitä vittua minulle vingut jos itse olet sekoilut!
        Minun ei tarvi, kuin sanoa Aikion Leolle että: Miten meidän tytön RISTIÄISET MENI ja ET VARMAAN SYYLLISTYNYT KUNNIANLOUKKAUKSEEN ETKÄ SYRJINTÄÄN joka KOHDISTUI MINUUN, LAPSEEN SEKÄ KUMMEIHIN JOITA ET EDES KUTSUNUT PAIKALLE ETKÄ OLE IKINÄ EDES ESITELLYT MINULLE VAIKKA MINÄ OLEN SENTÄÄN LAPSEN ÄITI. TOINEN ON SE, KUN MINÄ OLIN YHDEN AINOAN KERRAN POISSA KOTOA JA MINÄ TULIN REISSUSTA KOTIA NIIN SINÄ SANOIT MINULLE, ETTÄ: MULUKKUJÄRVI OLI KUULEMMA HOITAMASSA MEIDÄN TYTTÖÄ JA HÄN OLI ANTANUT MUSTEKYNÄN SEKÄ SANONUT, ETTÄ " SINÄHÄN VOISIT PIIRTÄÄ JA NÄYTTÄÄ MINULLE, ETTÄ MIHIN ÄITI ON OIKEIN MENNYT JA MITEN HÄN ON SINNE MENNYT."
        Minä palasin reissusta kotiin niin tyttö juoksi ovelle vastaan ja hän ei suostunut olemaan, kun sylissä kokoajan. Leo kertoi, että: Minä jouduin PESEMÄÄN OLOHUONEEN LATTIAN, KOSKA MULUKKUJÄRVI OLI ANTANUT TYTÖN PIIRTÄÄ OLOHUONEEN LATTIALLE MUSTEKYNÄLLÄ MITEN ÄITI ON LENTÄNYT LENTOKONEELLA HELSINKIIN!
        Minä sanoin Leolle, että: Sinä oot kyllä PÄÄSTÄS SEKAISIN, koska MINÄ EN OLE MULUKKUJÄRVEÄ EDES PYYTÄNYT MINUN KOTIA HOITAMAAN MEIDÄN TYTTÖÄ ENKÄ MINÄ OLE EDES PYYTÄNYT HÄNTÄ TÄNNE HOITAMAAN SINUA!
        HÄN KÄVI KAHVILLA JOS IVALOSSA KÄYMÄSSÄ JA NIIN KÄVI MONET TOISETKIN JOTKA OLI MEIDÄN YHTEISIÄ TUTTUJA. MINUN TUTUT JA SUKULAISET KÄVI MYÖS VAIKKA HE EIVÄT OLLEET EDES LEON TUTTUJA.
        LÖIN JOSTAIN VETOA LEON KANSSA, MUTTA EN MUISTA MISTÄ ME LYÖTIIN.
        HÄN HÄVISI JA MINÄ SAIN VETÄÄ HÄNEN PÄÄN KALJUKSI.
        HÄN AINA INTTI MINUN KANSSA JOKA ASIASTA JOTEN MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ: LYÖDÄÄNKÖ VETOA?
        EN MUUTA ENÄÄN KEKSINYT NIIN MINÄ SANOIN, ETTÄ: JOS HÄVIÄT NIIN MINÄ AJAA SINUN PÄÄN KALJUKSI!
        ME OLTIIN TUOTA ENNEN PELATTU KAAMASESSA KORTTIA JA MINÄ VOITIN HÄNEN RAHAT JA VAATTEET. EI MEILLÄ OLLUT TUOLLOIN EDES YHTEISTÄ LASTA JA MINUN LAPSI OLI MUMMOLASSA.
        MINÄ JOUDUIN ANTAMAAN HÄNELLE HÄNEN VAATTEET TAKAISIN, KOSKA MINÄ SANOIN HÄNELLE, ETTÄ: MINÄ VOISIN LÄHTEÄ KIEVARIIN RYYPPÄÄMÄÄN, KOSKA MINULLA ON YLIMÄÄRÄISTÄ RAHAA!
        HÄN JÄI NE VAATTEET MINULLE VELKAA!

• Anonyymi

Niko Ranta-aho onkin näköjään VAASASSA VANKILASSA JA OLI OIKEIN ILTA-SANOMISSA JUTTU, ETTÄ HÄN OLI PÄIVITTÄNYT INSTAGRAMISSA JA HEHKUTTANUT 12 TUNNIN LOMAA.
        EN MUISTA, ETTÄ OLIKO ILTA-SANOMISSA SE TOINENKIN JUTTU JOSTA MAINITSIN.
        SE PSYKOLOGINEN TEKSTIN LUKU JUTTU OLI MINUSTA ILTA-SANOMIEN MAKSULLISESSA LIITTEESSÄ JOTA MINÄ VÄLILLÄ TILAAN SEKÄ LUEN.
        EN OLE NYT KYLLÄ TILANNUT, KOSKA EN MINÄ SITÄ TARVI.
        Näin kuka jutun on kirjoittanut ja hän oli ottanut myös kuvan.
        Hän todistaa, että RIKOLLISET SAAVAT OLLA KUNNIALLISTEN MIELESTÄ FACEBOOKISSA JA INSTAGRAMISSA, KOSKA HEISTÄ HUUMEIDEN MYYNTI KADUILLA ON HIENOA SEKÄ KUNNIALLISTA YRITYS TOIMINTAA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niko Ranta-aho onkin näköjään VAASASSA VANKILASSA JA OLI OIKEIN ILTA-SANOMISSA JUTTU, ETTÄ HÄN OLI PÄIVITTÄNYT INSTAGRAMISSA JA HEHKUTTANUT 12 TUNNIN LOMAA.
        EN MUISTA, ETTÄ OLIKO ILTA-SANOMISSA SE TOINENKIN JUTTU JOSTA MAINITSIN.
        SE PSYKOLOGINEN TEKSTIN LUKU JUTTU OLI MINUSTA ILTA-SANOMIEN MAKSULLISESSA LIITTEESSÄ JOTA MINÄ VÄLILLÄ TILAAN SEKÄ LUEN.
        EN OLE NYT KYLLÄ TILANNUT, KOSKA EN MINÄ SITÄ TARVI.
        Näin kuka jutun on kirjoittanut ja hän oli ottanut myös kuvan.
        Hän todistaa, että RIKOLLISET SAAVAT OLLA KUNNIALLISTEN MIELESTÄ FACEBOOKISSA JA INSTAGRAMISSA, KOSKA HEISTÄ HUUMEIDEN MYYNTI KADUILLA ON HIENOA SEKÄ KUNNIALLISTA YRITYS TOIMINTAA.

Kyllä IG jutut näkyy myös FACEBOOKISSA, koska kyseessä on YKSI JA SAMA YRITYS!
        Eräs VAASALAINEN TAISI SAMAAN AIKAAN SYYTTÄÄ MINUA HÄNEN KUNNIANLOUKKAUKSESTA!
        Minä olin ollut kuulustelussa jo hänen asiasta, mutta hänen rikosilmoitus ei mennyt läpi.
        Vaasalaiset edustavat VAASAN VANKILASSA ASUVIA VANKEJA, koska he joutuvat siirtämään kirjat vankilaan. He eivät voi HAKEA TOIMEENTULO TUKEA jos eivät ole VIRALLISESTI KIRJOILLA MISSÄÄN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä IG jutut näkyy myös FACEBOOKISSA, koska kyseessä on YKSI JA SAMA YRITYS!
        Eräs VAASALAINEN TAISI SAMAAN AIKAAN SYYTTÄÄ MINUA HÄNEN KUNNIANLOUKKAUKSESTA!
        Minä olin ollut kuulustelussa jo hänen asiasta, mutta hänen rikosilmoitus ei mennyt läpi.
        Vaasalaiset edustavat VAASAN VANKILASSA ASUVIA VANKEJA, koska he joutuvat siirtämään kirjat vankilaan. He eivät voi HAKEA TOIMEENTULO TUKEA jos eivät ole VIRALLISESTI KIRJOILLA MISSÄÄN.

Tämähän napsahti näköjään nätisti kohdilleen lopulta vaikka vaikutti ensin, että ei tule LASTA EIKÄ PASKAA KOKO HOMMASTA!
        En minä kyllä Vaasan poliisista tunne omasta mielestä ketään enkä ole kyllä edes tavannut.
        En ole ikinä edes saanut POHJANMAALLA edes YLINOPEUS SAKKOJA vaikka olen minä sielläkin ajellut ylinopeutta.
        Kävin vielä julkisella paikalla KYYKKY PISSALLA, mutta en sentään jäänyt HOUSUT KINTUISSA JA PERSE PALJAANA JALASJÄRVELLÄ KIINNI.
        Minä olisin saattanut sanoa, että: Kyllä minä saan SUKUNI KOTIPITÄJÄSSÄ KYYKKY PISSALLA KÄYDÄ, KOSKA MIE OON SENTÄÄN VIINAMÄEN EMÄNTIÄ JA IHAN SELVINPÄIN AJOIN TÄHÄN SEKÄ NAKKASIN VITULLISEN VETTÄ VAAN, KOSKA EN VIITSINYT HOUSUUN SENTÄÄN KUSTA!

• Anonyymi

Huumeiden myyjä on YHDENVERTAINEN viinan myyjän kanssa ja minä joka osaan sentään käyttää AIVOTOIMINTAA osaan sentään perustella millä perusteella HUUMEIDEN/VIINAN MYYJÄT OVAT MYÖS PALKKAMURHAAJIA JOTKA MYYVÄT PÄIHTEITÄ JA KÄYTTÄJÄT VOIVAT MURHATA ITSENSÄ TAI JONKUN TOISEN PÄIHTYNEENÄ.
        EI KUKAAN VAHINGOSSA JUO ALKOHOLIA TAI KÄYTÄ HUUMEITA VAAN KYLLÄ SE ON TIETOISTA. TIETOISESTI HE LÄHTEVÄT MYÖS PÄIHTYNEENÄ AUTOLLA AJAMAAN ELI HE OVAT MURHAAJIA EIKÄ MITÄÄN RATTIJUOPPOJA.
        Minä katsoin kun poliisit/ haalari HESSUT joutuvat painimaan NOIDEN kanssa.
        Komia Poliisi/ haalari Hessu oli ja hänellä vielä aukesi huuli. Oli sen verran komia, että ei se ARPI olisi häntä rumentanut vaan hän olisi KOMINUSTUNUT enemmän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huumeiden myyjä on YHDENVERTAINEN viinan myyjän kanssa ja minä joka osaan sentään käyttää AIVOTOIMINTAA osaan sentään perustella millä perusteella HUUMEIDEN/VIINAN MYYJÄT OVAT MYÖS PALKKAMURHAAJIA JOTKA MYYVÄT PÄIHTEITÄ JA KÄYTTÄJÄT VOIVAT MURHATA ITSENSÄ TAI JONKUN TOISEN PÄIHTYNEENÄ.
        EI KUKAAN VAHINGOSSA JUO ALKOHOLIA TAI KÄYTÄ HUUMEITA VAAN KYLLÄ SE ON TIETOISTA. TIETOISESTI HE LÄHTEVÄT MYÖS PÄIHTYNEENÄ AUTOLLA AJAMAAN ELI HE OVAT MURHAAJIA EIKÄ MITÄÄN RATTIJUOPPOJA.
        Minä katsoin kun poliisit/ haalari HESSUT joutuvat painimaan NOIDEN kanssa.
        Komia Poliisi/ haalari Hessu oli ja hänellä vielä aukesi huuli. Oli sen verran komia, että ei se ARPI olisi häntä rumentanut vaan hän olisi KOMINUSTUNUT enemmän.

Kyllä minä saan niitä SUOMEN POLIISEJA katsoa YOUTUBESTA, koska minä KUNNIOITAN sentään Poliisi/Haalari Hessu Holmaa hän on sentään YHDENVERTAINEN KAIKKIEN SUOMEN POLIISIEN/ HAALARI HESSUJEN KANSSA!
        ME TEHDÄÄN YHTEISTYÖTÄ POLIISIEN KANSSA, KOSKA HOLMA SANO MINULLE, ETTÄ: NYT TEHDÄÄN YHTEISTYÖTÄ POLIISIEN KANSSA.
        MINUN PITI VAAN KUNNIOITTAA HÄNTÄ!
        HELVETTI MINÄ OLEN SENTÄÄN TEHNYT KAIKKI YKSIN JA VIELÄ KATSONUT YOUTUBESTA SUOMEN POLIISEJAKIN.
        MINÄ KATSELIN SAMALLA, ETTÄ OLISKO POLIISI/ HAALARI HESSU HOLMALLE JOKU PAREMPI PAIKKAKUNTA JONNE HÄN VOISI KILTTINÄ SIIRTYÄ TÖIHIN NIIN MINÄ VOIN KUNNIOITTAA HÄNTÄ.
        HÄN MENEE TÖIHIN JA SAA KAVEREITA SIELTÄ. ME ASUTAAN UUDELLA PAIKKAKUNNALLA JOSSA KUKAAN EI TUNNE NIIN MINÄ VOIN ALKAA VAIKKA HARRASTAMAAN.
        JOS JONKU KIVAN MIEHEN TAPAAN NIIN MINÄ VOIN SANOA, ETTÄ: EI SE POLIISI OLE MINUN MIES VAAN MINUN VELIPOIKA JOTEN HOMMATAAN HÄNELLE JOKU HOITO NIIN EI HÄN EDES HUOMAA, ETTÄ SISKONSA ON MUUTTANUT KOTOA POIS!

• Anonyymi

Löysin vielä toisen HUNK'S miehen Instagramista... NACCI on oikein kunnon ISÄ!
        Seiskassa luki, että " 2022 vuonna oli VAIN noin joka viides nuori kuollut huumeisiin."
        Poliisit ovat alkaneet LAKKOON ja ihan AIHEESTA, koska KYLLÄ HEILLÄ PASKAT PALKAT ON KOSKA MINÄ VOIN AINAKIN TODISTAA, ETTÄ RIKOLLISET OVAT SENTÄÄN KUNNIALLISIA IHMISIÄ JA MINÄ SEKÄ HAALARI HESSU POLIISI TÄYSIÄ PASKOJA JA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KAIKKI MIES HAALARI HESSU POLIISIT!
        EI NAISET VOI HESSUJA OLLA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löysin vielä toisen HUNK'S miehen Instagramista... NACCI on oikein kunnon ISÄ!
        Seiskassa luki, että " 2022 vuonna oli VAIN noin joka viides nuori kuollut huumeisiin."
        Poliisit ovat alkaneet LAKKOON ja ihan AIHEESTA, koska KYLLÄ HEILLÄ PASKAT PALKAT ON KOSKA MINÄ VOIN AINAKIN TODISTAA, ETTÄ RIKOLLISET OVAT SENTÄÄN KUNNIALLISIA IHMISIÄ JA MINÄ SEKÄ HAALARI HESSU POLIISI TÄYSIÄ PASKOJA JA YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN KAIKKI MIES HAALARI HESSU POLIISIT!
        EI NAISET VOI HESSUJA OLLA.

Onneksi YHDENVERTAISUUSLAKI ON SAAMELAISTEN VAATIMA LAKI NIIN HE SAAVAT MYÖS KUNNIAA.
        MINÄ SANOIN OMALLE TYTÖLLE AIKOINAAN, ETTÄ: SANO, ETTÄ EI OLE SINUN ÄITI JA EN MINÄ OLE YHDENVERTAINEN EDES SINUN ISO-SISKON ÄIDIN KANSSA.
        MINÄ OLEN ASUNUT RUOTSISSA JA NORJASSA. EI SE RIITÄ, ETTÄ SINÄ ASUT SAMOISSA MAISSA KOSKA IHMISET TEKEVÄT ERI ASIOITA.
        Minä kävin Ruotsin puolella Yli-Torniolla valinta kokeissa ja minä tutustuin erääseen naiseen. Me ei kumpikaan tunnettu ketään, mutta kyllä me hänen kanssa ehdittiin tutustumaan. Minä menin ensin psykiatrin haastatteluun ja minä olin ollut niin kauan siellä, että minun uusi kaveri oli huolestunut, että mihin minä jäin. Minä tulin niin hän sanoi minulle ja VANNOTTI, että minä en saa lähteä ennen, kuin hän tulee haastattelusta.
        Minulta kyseltiin niin paljon, että en edes muista mistä kaikesta me puhuttiin.
        Minä menin ovesta sisään ja sanoin PSYKIATRILLE, että: Lähetäänkö heti vai haastatteletko ensin?
        Hän sanoi minulle, että: Mitähän sinä oikein meinaat? Haluatko sinä oikeesti alkaa HOITAJAKSI?
        Vastasin, että: Tarkoitus kyllä olisi, mutta en mie tiiä onko minusta siihen.
        Kyllähän minusta oli, mutta POTILAS oli töissä haastattelussa meitä Ruotsissa ja hän oli Suomessa virassa.
        Minä kävelin hänen yli, koska hän ei ollut virallisesti Ruotsissa mitään. Minä olin Ruotsissa SUOMALAINEN, mutta en minä kyllä Ruotsiin voi mennä opiskelemaan Suomen aikuiskoulutus tuella, koska minulla on Ruotsin sosiaaliturvatunnus ja minä kuulun tuolloin Ruotsin sosiaaliturvan piiriin jos minä Ruotsissa asun vaikka opiskelun vuoksi.
        En minä sitä sanonut hänelle, että: Sinähän se melko hullu mies olet, kun tulet Ruotsiin haastattelemaan ja vielä ilman lupia.
        Minusta tulee Ruotsissa Ruotsin suomalainen aina, kun minä menen Ruotsin puolelle.
        Ruotsi tykkää minusta niin paljon, että HE EIVÄT EDES HALUA POISTAA MINUA HEIDÄN JÄRJESTELMÄSTÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi YHDENVERTAISUUSLAKI ON SAAMELAISTEN VAATIMA LAKI NIIN HE SAAVAT MYÖS KUNNIAA.
        MINÄ SANOIN OMALLE TYTÖLLE AIKOINAAN, ETTÄ: SANO, ETTÄ EI OLE SINUN ÄITI JA EN MINÄ OLE YHDENVERTAINEN EDES SINUN ISO-SISKON ÄIDIN KANSSA.
        MINÄ OLEN ASUNUT RUOTSISSA JA NORJASSA. EI SE RIITÄ, ETTÄ SINÄ ASUT SAMOISSA MAISSA KOSKA IHMISET TEKEVÄT ERI ASIOITA.
        Minä kävin Ruotsin puolella Yli-Torniolla valinta kokeissa ja minä tutustuin erääseen naiseen. Me ei kumpikaan tunnettu ketään, mutta kyllä me hänen kanssa ehdittiin tutustumaan. Minä menin ensin psykiatrin haastatteluun ja minä olin ollut niin kauan siellä, että minun uusi kaveri oli huolestunut, että mihin minä jäin. Minä tulin niin hän sanoi minulle ja VANNOTTI, että minä en saa lähteä ennen, kuin hän tulee haastattelusta.
        Minulta kyseltiin niin paljon, että en edes muista mistä kaikesta me puhuttiin.
        Minä menin ovesta sisään ja sanoin PSYKIATRILLE, että: Lähetäänkö heti vai haastatteletko ensin?
        Hän sanoi minulle, että: Mitähän sinä oikein meinaat? Haluatko sinä oikeesti alkaa HOITAJAKSI?
        Vastasin, että: Tarkoitus kyllä olisi, mutta en mie tiiä onko minusta siihen.
        Kyllähän minusta oli, mutta POTILAS oli töissä haastattelussa meitä Ruotsissa ja hän oli Suomessa virassa.
        Minä kävelin hänen yli, koska hän ei ollut virallisesti Ruotsissa mitään. Minä olin Ruotsissa SUOMALAINEN, mutta en minä kyllä Ruotsiin voi mennä opiskelemaan Suomen aikuiskoulutus tuella, koska minulla on Ruotsin sosiaaliturvatunnus ja minä kuulun tuolloin Ruotsin sosiaaliturvan piiriin jos minä Ruotsissa asun vaikka opiskelun vuoksi.
        En minä sitä sanonut hänelle, että: Sinähän se melko hullu mies olet, kun tulet Ruotsiin haastattelemaan ja vielä ilman lupia.
        Minusta tulee Ruotsissa Ruotsin suomalainen aina, kun minä menen Ruotsin puolelle.
        Ruotsi tykkää minusta niin paljon, että HE EIVÄT EDES HALUA POISTAA MINUA HEIDÄN JÄRJESTELMÄSTÄ.

Menin Haaparannalla ICA eli IIKKAAN niin, kuin me Ruotsin suomalaiset Ruotsissa hienosti sanotaan.
        Minä olin kassalla niin kassalla oleva ruotsalainen mies kysy minulta ruotsiksi, että: Oletkos norjalainen?
        Minä vastasin ruotsiksi, että: En ole vaan minä olen suomalainen.
        Hän oli vähän nolon näköinen, mutta minä aloin nauramaan ja sanoin hänelle ruotsiksi, että: Olen minä Norjan ja Ruotsin suomalainen myös vaikka minä asun Suomessa eli olen Suomen suomalainen.

Serkku oli ottanut Suomen ja Ruotsin kaksoiskansalaisuuden ja minä sanoin hänen siskolleen, että: Sinä olet Ruotsissa suomalainen ja Suomessa saamelainen.
        Ei me viitsitty enään miettiä, että mikä hänen veljensä on jolla on Ruotsin ja Suomen KAKSOISKANSALAISUUS, koska hän on myös SAAMELAINEN Suomessa joka asuu Amerikassa.
        Hänen siskonsa sanoi minulle, että: Jos minä lennän Ruotsista ulos maasta niin minä tulen Suomeen.
        Minä sanoin hänelle, että: Jos minä lennän Suomesta ulos niin minä tulen sentään Ruotsiin, mutta en halua edes miettiä mihin kaikki toiset menevät koska Suomi kuuluu Venäjälle ennen itsenäistymistä.
        Äitini äitihän lähti Norjaan pakolaiseksi. Ei meillä ollut äitini kanssa kotia, kun minä olen syntynyt. Me ollaan sentään menty Ruotsiin ja me ollaan YHDENVERTAISIA äitini äidin kanssa. Ruotsin osoite on ensimmäinen virallinen osoite joka minun tiedoista löytyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menin Haaparannalla ICA eli IIKKAAN niin, kuin me Ruotsin suomalaiset Ruotsissa hienosti sanotaan.
        Minä olin kassalla niin kassalla oleva ruotsalainen mies kysy minulta ruotsiksi, että: Oletkos norjalainen?
        Minä vastasin ruotsiksi, että: En ole vaan minä olen suomalainen.
        Hän oli vähän nolon näköinen, mutta minä aloin nauramaan ja sanoin hänelle ruotsiksi, että: Olen minä Norjan ja Ruotsin suomalainen myös vaikka minä asun Suomessa eli olen Suomen suomalainen.

Serkku oli ottanut Suomen ja Ruotsin kaksoiskansalaisuuden ja minä sanoin hänen siskolleen, että: Sinä olet Ruotsissa suomalainen ja Suomessa saamelainen.
        Ei me viitsitty enään miettiä, että mikä hänen veljensä on jolla on Ruotsin ja Suomen KAKSOISKANSALAISUUS, koska hän on myös SAAMELAINEN Suomessa joka asuu Amerikassa.
        Hänen siskonsa sanoi minulle, että: Jos minä lennän Ruotsista ulos maasta niin minä tulen Suomeen.
        Minä sanoin hänelle, että: Jos minä lennän Suomesta ulos niin minä tulen sentään Ruotsiin, mutta en halua edes miettiä mihin kaikki toiset menevät koska Suomi kuuluu Venäjälle ennen itsenäistymistä.
        Äitini äitihän lähti Norjaan pakolaiseksi. Ei meillä ollut äitini kanssa kotia, kun minä olen syntynyt. Me ollaan sentään menty Ruotsiin ja me ollaan YHDENVERTAISIA äitini äidin kanssa. Ruotsin osoite on ensimmäinen virallinen osoite joka minun tiedoista löytyy.

En ole aikoihin katsonut väestörekisterin tietoja, mutta kerran katsoin ja sanoin vanhemmille, että: Olette alkaneet SYRJIMÄÄN MINUA jo VAUVANA! Olette muuttaneet Ruotsiin ja jättäneet minut Suomeen yksin ja tehneet vielä Ruotsissa siskon minulle joka on SYNTYMÄSTÄ ASTI SAANUT SYRJIÄ MINUA.

• Anonyymi

Velat voi jättää maksamatta. Sevetin uusi baarinpitäjäkin teki mittavan konkurssin entisellä paikkakunnalla tehden työttömäksi yli 20 työntekijää.

• Anonyymi

Holo, alappa yrittäjäksi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      3846
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      89
      1791
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      28
      1492
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      165
      1352
    5. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      23
      1158
    6. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      1097
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      93
      1061
    8. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      36
      1047
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      125
      1014
    10. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      915
    Aihe