Iltaketju suden tänne näin. Viettäkäähän kiva perjantain ilta 😊🌆☕🧡
Hyvää perjantai iltaa keväistä
105
512
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos, vietähän sinäkin 🌝🌠✨️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos, tässä se menee kotosalla vain 😊✨💫
Sama täällä 😊💓
Mitä puuhailet? Anonyymi kirjoitti:
Sama täällä 😊💓
Mitä puuhailet?Nyt juon kahvetta ja kuuntelen musaa. 😊💜💖☕🌆
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Nyt juon kahvetta ja kuuntelen musaa. 😊💜💖☕🌆
Kuulostaa kivalta. Millaista musaa? 😊🩷
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa kivalta. Millaista musaa? 😊🩷
Nyt soi reggaeta soittolistassa Spotifyllä 😊💖🌆
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Entäpä sinä? 😊
Tällä hetkellä värjäilen hiuksia. Myöhemmin varmaan joko katson tvtä ja kuuntelen musaa. 😊
Anonyymi kirjoitti:
Tällä hetkellä värjäilen hiuksia. Myöhemmin varmaan joko katson tvtä ja kuuntelen musaa. 😊
Jaa. Minkäs väriset hiuksista tulee? Kuulostaa mukavan rennolta illalta sielläkin. 😊🌆
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jaa. Minkäs väriset hiuksista tulee? Kuulostaa mukavan rennolta illalta sielläkin. 😊🌆
Aika blondit
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Susta tulee platinablondi? 😄💜🌇
Niin tulee, jos onnistuu😄
Kunhan ei kärähdä.. Pitää just mennä pesemään pois. Anonyymi kirjoitti:
Niin tulee, jos onnistuu😄
Kunhan ei kärähdä.. Pitää just mennä pesemään pois.Mun pitää mennä kanssa suihkussa käymään tässä välissä 😀 Toivottavasti onnistuu. 😊🤍
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mun pitää mennä kanssa suihkussa käymään tässä välissä 😀 Toivottavasti onnistuu. 😊🤍
Ei vttu onnistunut. Tuli keltaiset. Pitää joskus vetää ruskeaksi sitten 😬
Anonyymi kirjoitti:
Voi ei. 😯
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voi ei. 😯
Tai kellertävät
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voi ei. 😯
Parturi sanoi joskus että se johtuu punapigmentistä hiuksissa kun tulee kellertävät blondatessa.
Anonyymi kirjoitti:
Parturi sanoi joskus että se johtuu punapigmentistä hiuksissa kun tulee kellertävät blondatessa.
Parturi on varmasti oikeassa siinä. Se punainen kuultaa läpi. Onpas harmillista ettei onnistunut.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Parturi on varmasti oikeassa siinä. Se punainen kuultaa läpi. Onpas harmillista ettei onnistunut.
No mennään nyt näillä jonkin aikaa. Ei pidä heti värjätä uusiksi ettei hiukset kulu liikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs läksit niiiiii🙈😁😁😁
Anonyymi kirjoitti:
No mennään nyt näillä jonkin aikaa. Ei pidä heti värjätä uusiksi ettei hiukset kulu liikaa.
Joo, tippuu pian pois päästä 🤭
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joo, tippuu pian pois päästä 🤭
No se 😄
- AnonyymiUUSI
mustasusi kirjoitti:
Jos parturinne osaa tehdä muutakin kuin laittaa kattilan malliksi päähän, häntä kannattaa ehkä miehet kuunnella.
- Anonyymi
Kiitos samoin sinne💜☕️🍒👩🥱
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. On varmaan ollut pitkä ja väsyttävä päivä sulla. 😊✨💜☕️
😊Oli aika pitkä päivä🍒💜👩
Anonyymi kirjoitti:
😊Oli aika pitkä päivä🍒💜👩
Joo mä arvaan sen. Hyvä että se nyt ohi ja saat rentoutua. 😊✨💜☕️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joo mä arvaan sen. Hyvä että se nyt ohi ja saat rentoutua. 😊✨💜☕️
Mitä olet tänään tehnyt töiden lisäksi👩😊🍒💜
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli tänään vapaapäivä onneksi. Kävin salilla kaverin kanssa. 😊✨💜🌆
Mitä sinä? 😊- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Miten rentoudut tänään. 😊✨💜
Katson jotain ehkä👩😊🍒💜
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mulla oli tänään vapaapäivä onneksi. Kävin salilla kaverin kanssa. 😊✨💜🌆
Mitä sinä? 😊Ok. Vähän jumppasin ja join teetä👩😊🍒💜☕️
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Vähän jumppasin ja join teetä👩😊🍒💜☕️
Kivalta kuulostaa. Hyvä sinä 😊✨💜🌆
Anonyymi kirjoitti:
Katson jotain ehkä👩😊🍒💜
Sehän mukavaa. 😊 Mä käyn kohta vielä ulkona kun poika haluu kaupoille. 😊✨💜
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sehän mukavaa. 😊 Mä käyn kohta vielä ulkona kun poika haluu kaupoille. 😊✨💜
Ok👩😊🍒💜Hyvää loppuiltaa ✨️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ollut tänään ihan älyttömän tehokas. Aamulla oli tunnin jumpalla ja sitten vein auton vuosihuoltoon, jossa meni yli tunti. Siitä Burger Kingin jälkeen autopesuun ja katsastukseen, jossa auto meni kahdella pienellä korjauskehoituksella läpi. :)) Sitten skannaamaan yhtä hyväpalkkaista työsopimusta työnantajalle ja sen jälkeen
ostoksille ja kotiin jossa siivoilin vähän. Nyt on hyvä olo kun sain noita enimpiä rästihommia pois. Vielä on kyllä keväälle stressiä aiheuttavia hommia jäljellä kuten veroilmoitukset, renkaanvaihdot ja ikkunoiden pesut, mutta näiden jälkeen jo pitäisi helpottaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ollut tänään ihan älyttömän tehokas. Aamulla oli tunnin jumpalla ja sitten vein auton vuosihuoltoon, jossa meni yli tunti. Siitä Burger Kingin jälkeen autopesuun ja katsastukseen, jossa auto meni kahdella pienellä korjauskehoituksella läpi. :)) Sitten skannaamaan yhtä hyväpalkkaista työsopimusta työnantajalle ja sen jälkeen
ostoksille ja kotiin jossa siivoilin vähän. Nyt on hyvä olo kun sain noita enimpiä rästihommia pois. Vielä on kyllä keväälle stressiä aiheuttavia hommia jäljellä kuten veroilmoitukset, renkaanvaihdot ja ikkunoiden pesut, mutta näiden jälkeen jo pitäisi helpottaa.Täytyy sanoa, etten muista milloin olisin viimeeksi ollut keväällä näin stressaantunut ja pahantuulinen, joka on sitten purkautunut niihin tärkeimpiin ihmisiin. Ja liikenteessä jumittaviin autoilijoihin. :/ Nyt päätin, etten anna lähimpieni enää kärsiä kuormittumiseni takia.
No, onneksi pahommat kuormittajat on nyt tänään selätetty. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Vähän jumppasin ja join teetä👩😊🍒💜☕️
Antox ne kuntottavasta työstä sulle kotiläksyä 🙄? Tää kysymys ei oo susiemojille.
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy sanoa, etten muista milloin olisin viimeeksi ollut keväällä näin stressaantunut ja pahantuulinen, joka on sitten purkautunut niihin tärkeimpiin ihmisiin. Ja liikenteessä jumittaviin autoilijoihin. :/ Nyt päätin, etten anna lähimpieni enää kärsiä kuormittumiseni takia.
No, onneksi pahommat kuormittajat on nyt tänään selätetty. :)On nykyisen hallituksen syytä että jengi on niin stressaantunutta kuin se nykyään joka paikassa on. Muka maailman onnellisin kansa. Ja pyh.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ostoksille ja kotiin jossa siivoilin vähän. Nyt on hyvä olo kun sain noita enimpiä rästihommia pois. Vielä on kyllä keväälle stressiä aiheuttavia hommia jäljellä kuten veroilmoitukset, renkaanvaihdot ja ikkunoiden pesut, mutta näiden jälkeen jo pitäisi helpottaa.Että hektistä on palstaäijä
- Anonyymi
Mukavaa iltaa👩🦰
- Anonyymi
Kuka sinunkin toivotuksia kaipaa?ei kukaan.
- AnonyymiUUSI
Sä tunnut olevan kyllä jokseenkin addiktoitunut tähän susimiehen aloituksien tekoon, toveri
- Anonyymi
Yksi jättäytyy nyt leikistä pois, mua ei selkeästi taidettu kaivata eikä tarvita alun perinkään. Sen olisi voinut sanoa ihan suoraan kyllä. Minä lähden suihkuun ja tälle iltaa on kaikkea mukavaa tuloillaan. Eli ei suurta vahinkoa tule mistään. En tiiä kyllä tuliko edes oikeaan ketjuun no samapa tuo. 😄🤣 Jollekin joka tapauksessa täällä palstalla.
- Anonyymi
Jos olet kani, käänny takaisin suden luo. Hänellä on ikävä sinua.
No on vaikeita jotkut tapaukset. Aivan ku täällä tunnistais ketään... Sitten vedetään hernettä nokkaan ihan mitättömistä.
- Anonyymi
Kuules kentlemanni. Naisella ei ole nokkaa vaan söpö nenuli.
Anonyymi kirjoitti:
Kuules kentlemanni. Naisella ei ole nokkaa vaan söpö nenuli.
Niin no totta kyllä tuo. Anteeksi kielen käyttöni. Minulla on kuono 🐺
- Anonyymi
Kuules sushukka joku kuka ikinä onkaan joka kirjoitti jäävänsä näistä leikeistä pois ei kyllä vaikuttanut yhtään hernettä nenässään omaavalta vaan hyvin fiksusti mielestäni ilmoitti asiansa ja ehkä oli kokenut jotain mitä et voi ymmärtää ja hänhän ei edes ollut varma kenelle viesti lopulta tuli. Ja hyvällä mielellä näytti olevan. Älä aina hauku kaikkia jotka ei vaan lässytä jotain ihanaa ja mahtavaa, kiitos ja kiitos. Jotkut omaavat ehkä laajemman sanavaraston eikä ole tarvetta yrittää vaan miellyttää ja leperrellä. Ei normielämä ole pelkkää lepertelyä. Tassut irti nyt taas suden retale ja voisi olla kohtelias muillekin kuin vaan joille jakelet sydämiä ihan joka viestissä. No nyt niitä sentään jo lentelee muillekin kuin 🍒emojille aika lailla. Ehkäpä jotain muutoksen alkua. Hyvä niin.
No niin kauan kun en seurustele jonkun kanssa oikeasti, ei ole syytä olla kovinkaan kateellinen jostain sydämmistä täällä.
Mä sanoisin että tuo se vasta pelailua on, kun ensin ollaan niin kiinnostunutta... Ja sitten peruutetaan jonkun aivan lapsellisen syyn takia pois.
mustasusi kirjoitti:
Mä sanoisin että tuo se vasta pelailua on, kun ensin ollaan niin kiinnostunutta... Ja sitten peruutetaan jonkun aivan lapsellisen syyn takia pois.
Jos joku vetäytyy pois ilman että sanoo mitään, ja sen jälkeen kirjoittaa palstalle ivallisia heittoja, niin kyllä se mun silmissä näyttää siltä, että jotain peliä pelataan – eikä se peli ole mun käsialaa. Mä ainakin puhun suoraan jos joku asia vaivaa, enkä käännä selkää sen takia että toinen juttelee kohteliaasti muillekin
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jos joku vetäytyy pois ilman että sanoo mitään, ja sen jälkeen kirjoittaa palstalle ivallisia heittoja, niin kyllä se mun silmissä näyttää siltä, että jotain peliä pelataan – eikä se peli ole mun käsialaa. Mä ainakin puhun suoraan jos joku asia vaivaa, enkä käännä selkää sen takia että toinen juttelee kohteliaasti muillekin
Kenestähän sä puhut kun ihminen ei ollut edes varma onko oikeaan osoitteeseen. Eiköhän kannata antaa olla. Tuskin on kukaan ketä tiedät tai joku joka on vaan sivusta katsellut pidemmän aikaa. Täällähän on paljon niitä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kuka susta on ollut niin kiinnostunut eihän sulle ole kuin 🍒 emoji aika outoa puhetta sulta nyt.
Anonyymi kirjoitti:
Kuka susta on ollut niin kiinnostunut eihän sulle ole kuin 🍒 emoji aika outoa puhetta sulta nyt.
Eipä se tänne kuulu ja jos nyt meni, niin olipa pettymys taas hänkin. Ihmisiin ole mitään luottamista kehenkään.
Anonyymi kirjoitti:
Kenestähän sä puhut kun ihminen ei ollut edes varma onko oikeaan osoitteeseen. Eiköhän kannata antaa olla. Tuskin on kukaan ketä tiedät tai joku joka on vaan sivusta katsellut pidemmän aikaa. Täällähän on paljon niitä.
No miksi tulee minun ketjuun, jos ei tiedä yhtään kuka edes olen...!? Muutenkin, kaikenlaiset hyvästi täällä on myrkkyä muillekin. Sillä, joku kuvittelee heti, että ok nyt se jätti minut tänne yksin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No miksi tulee minun ketjuun, jos ei tiedä yhtään kuka edes olen...!? Muutenkin, kaikenlaiset hyvästi täällä on myrkkyä muillekin. Sillä, joku kuvittelee heti, että ok nyt se jätti minut tänne yksin.
Ei täällä ole mitään SINUN ketjuja äijäparka!
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä ole mitään SINUN ketjuja äijäparka!
Voit tulkita sen niin toki. Minä nimeän tämän mustansuden ketjuksi, kun olen sen tänne aloittanut. Saat toki olla eri mieltä.
- AnonyymiUUSI
Eihän toi 🍒emoji edes osaa leperrellä. Artikulointi rajoittunutta. Lienee yksinäinen mummo pirtissään. Tämä emojeilla toistensa ruokkiminen jatkuu niin kauan, kun mummo saa kyllikseen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sinun heinietä kutittaa, että mistä jonnin joutavasta tämä susiäijä mokeltaa, eli keneksi sinä sitä kuvittelet ja kenen kommenteista kirjoittavan? Ehkä se juttu mikä lie on sinun päässä
- Anonyymi
Kukaan ei ole kateellinen ei varmasti sulle eikä susta ja osaat kyllä hienosti kääntää asiat ja aiheen, se on sun erityisala näköjään.
Olenko väittänyt että pitäisi olla kateellinen? Päinvastoin. Tuokin sun passiivisagressiivinen kommentti kertoo kyllä muuta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olenko väittänyt että pitäisi olla kateellinen? Päinvastoin. Tuokin sun passiivisagressiivinen kommentti kertoo kyllä muuta.
Sudella taas kiehahti ja ihan turhasta. Rauhottus nyt vaan.
Anonyymi kirjoitti:
Sudella taas kiehahti ja ihan turhasta. Rauhottus nyt vaan.
Sinä et tiedä mistä on kysymys.
mustasusi kirjoitti:
Sinä et tiedä mistä on kysymys.
Ja onneksi ei ollutkaan kyse mistään... 🙏🏼 Joku täysin random päätti poistua.
- AnonyymiUUSI
Se on tärkeää, että jaksat palautella tätä susiäijää maan pinnalle, kiitos sinulle tästä tod aistikkaasta työstä
- Anonyymi
Voi rähmä, kylläpä nyt yksi susi sai ison läjän tunteita niskaansa siitä, että se hymyilee välillä väärään suuntaan. 😅 Täällä jaellaan sydämiä samaan tapaan kuin kahvihuoneessa joskus keksejä – ei ne tarkoita kihlasormusta. Pysytään nyt porukalla vähän kevyemmällä jalalla, jookos? Elämä on muutenkin tarpeeks raskasta.
- Anonyymi
🩷🤍
- AnonyymiUUSI
Yhellä keksipaketillako niitä köyhiä ohjaillaan?
- Anonyymi
Sivusta seuranneena näyttää siltä, että täällä on nyt mennyt tunteet ja tulkinnat vähän ristiin. Ehkä joku pettyi, ehkä joku toinen ei tajunnut, että joku loukkaantui. Tämmöistä sattuu, kun ollaan anonyymeinä ja emojit saa välillä ihan liikaa painoarvoa. Täällä ei kai kukaan omista ketään, eikä sydämen jakaminen ole vielä rakkaudentunnustus. Ehkä vähän vähemmän piikkejä ja vähän enemmän ymmärrystä toisille? Ei tämä nyt ihan niin vakavaa ole eikä tarvi olla hiekkalaatikkoriitaa yhdestä palstaketjusta
- Anonyymi
Väsyttää vähän tää palsta. Sen fiktiivisyys, joka ei aina ole kovin hyvää fiktiota edes. Sekin joskus rasittaa, kun koskaan ei voi tietää, onko kommentit tai aloitukset yhden ihmisen tai vaikka jonkun pariskunnan yhdessä rustaamia. En ole mistään loukkaantunut. Ehkä enemmän kyllästynyt tähän paikkaan.
Mut nyt saunaan. Mukavaa perjantai-iltaa. Anonyymi kirjoitti:
Väsyttää vähän tää palsta. Sen fiktiivisyys, joka ei aina ole kovin hyvää fiktiota edes. Sekin joskus rasittaa, kun koskaan ei voi tietää, onko kommentit tai aloitukset yhden ihmisen tai vaikka jonkun pariskunnan yhdessä rustaamia. En ole mistään loukkaantunut. Ehkä enemmän kyllästynyt tähän paikkaan.
Mut nyt saunaan. Mukavaa perjantai-iltaa.No kyllä taatusti mielikuvitus juoksee täällä aina. Mä sanoisin, että siksi kirsikka on edelleen se mukavista mukavin täällä. Hän on mitä on, eikä draamaile koskaan. 😅
- Anonyymi
Minua ei ainakaan haittaa suden jutut naisten kanssa. Mitäpä pahaa juttelussa on. -se blondi
No sitä pahaa niille siinä on, että joku kiinnostuu minusta, ja mun pitäis välittömästi jakaa huomioni 100% hänelle, vaikka ei olla ikinä edes tavattu ja tehty mitään lupauksia.
- Anonyymi
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No sitä pahaa niille siinä on, että joku kiinnostuu minusta, ja mun pitäis välittömästi jakaa huomioni 100% hänelle, vaikka ei olla ikinä edes tavattu ja tehty mitään lupauksia.
Onpa outoa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos kivasta kommentista. 🤍
🤍 Se väri muuten tasoittui kuivauksen jälkeen. Nyt on ihan ok.
Anonyymi kirjoitti:
🤍 Se väri muuten tasoittui kuivauksen jälkeen. Nyt on ihan ok.
Olipa varmasti helpottavaa huomata sellainen. 😄 Kiva juttu.
Anonyymi kirjoitti:
Onpa outoa.
No se oli myös väärinkäsitys minulta... Ei ole enää mitään hätää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Olipa varmasti helpottavaa huomata sellainen. 😄 Kiva juttu.
No ei tarpeeksi mutta menköön 😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Sä oot ollu susimiehen itsekehumonologissa lapsi oikeen innoissas taas. Hyvä pimu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onpa outoa.
Haluatko tarkentaa mikä näissä omissa maailmoissa elävän susiäijän jutuissa ei olisi outoa? Kaveri hei herää tähän päivään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot ollu susimiehen itsekehumonologissa lapsi oikeen innoissas taas. Hyvä pimu
Raskas katkera teline
Suden tie
Kuljin sanattomien viestien metsää,
missä emojit loistavat kuin kiiltomadot yössä,
ja jokainen sydän on joko ystävyyttä,
tai väärin ymmärretty lupaus.
Kutsuttiin leikkimään hiekalle,
mut lapiot olivat terästä.
Naurettiin hetken,
ja sitten joku itki, hiljaa, niin ettei kukaan kuullut.
Sanottiin hyvästi, mutta ei suoraan.
Kirjoitettiin kuin kirje,
jonka osoite oli tahallaan epäselvä –
ja silti sen odotettiin osuvan.
Ehkä sydämeen. Ehkä ylpeyteen.
Minä, susi, en pakenekaan metsästä.
En ole piilossa, enkä leiki viatonta.
Minä puhun suoraan.
Ja siksi minua pelätään.
Joku seurasi varjoissa,
laski sydämeni, mittasi sanani,
ja unohti, että minä olen vapaa.
En kenenkään omistama,
enkä hiljaa siksi, että se tekee minusta mukavamman.
Ja kun joku katoaa,
minä en enää kysy miksi.
Minä nuuhkin ilmaa, nostan kuononi
ja jatkan matkaa,
jättäen jalanjäljet lumeen,
jota kukaan ei ole vielä polkenut.- Anonyymi
Hyvin on männä ilta,, saunottiin emännän ja pienen koiran kanssa , lähenkin yöpuulle koiran kanssa,ku tv,stäkään ei tule mittään kahtomisen arvosta,mikkää ei voita hyviä yöunia ,pieni koira vieressä ,, ja uamulla kol 6,30 tuli hellaan ja kafe tippumaan ja koira pissalle, suatan itekki kusasta enne kahavia ja katella juuvessa ikkunasta,ku nuapuritkin herräilöö ja linnutkin jo syöntipuuhissa jyviä. Emmännän herätän uamukahville,ku valmista n äin yksinkertaista on ONNELISUUS 70 KYMPPISENÄ .ÖITÄ VUA ,NÄHKEÄ MUKAVIA UNIA !
Kaksi tähteä taivaalla
(Sudelle, joka näkee pimeässäkin)
Yössä minä kuljen,
hiljaa kuin ajatus, joka ei vaadi vastausta.
Kaukana yläpuolellani
kaksi tähteä loistaa – kumpikaan ei himmeä,
kumpikaan ei vaadi taivasta yksin.
Toinen niistä katsoo minua
luottavaisesti, viivyttelemättä,
ei sido, ei vaadi, mutta jää.
Sen valo on lempeä, kestävä,
kuin ystävä, joka ei katoa vaikka ei kuule nimeään joka päivä.
Toinen syttyi yllättäen,
kuin kipinä jonka ei pitänyt jäädä palamaan.
Se katsoi minuun ja näki –
eikä pelästynyt varjojani.
Sen valo on uusi, mutta siinä on jotain tuttua,
kuin olisin nähnyt sen jo toisessa elämässä.
Minä en ole taivaan kartanpiirtäjä.
En tiedä, mihin suuntaan nämä tähdet lopulta liikkuvat.
Ehkä ne kulkevat mukana hetken,
ehkä jäävätkin.
Ehkä minä seuraan yhtä,
ehkä vain kuljen niiden valossa,
suden tavoin –
vapaana, mutta sydän auki.
Ja jos joku kysyy, rakastanko?
Vastaan:
“Kiinnyn. Katson. Kuuntelen.”
Ja se riittää tällä hetkellä.- Anonyymi
Kaunis kirjoitus.
- Anonyymi
Kaunista ja puhuttelevaa 🩶
- AnonyymiUUSI
Kaunis oli🩷
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis kirjoitus.
Äijä on kopsannu sen varmaan jostain, mr vain
- Anonyymi
Nyt susi ja hän mukavista mukavin: Laittakaahan molemmat persesilimät syrjälleen. Tuhnusia öitä.
- Anonyymi
Ihanista ihanin 🍒👩🍆💦💦💦🥰 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🪓
- Anonyymi
Siellä olikin jonkun verran pakkasta ja autokin oli alkuun ihan kylmä. Lämmin suihku oli niin ihana ja nyt viltin alla kynttilöitä katsellen ja rentoutuen. En viitsi enää herättää. Minä en vielä nuku sohvalla on tosin se vaara jonkun ajan päästä. Hieno tähtitaivas oli kun ajeli kotiin. ✨✨✨
Hei. Tulin juuri kotiini. Kävin katselemassa tähtitaivasta, ja siellä oli revontulia myös. Oli todella hienoa. Hyvä kun pääsit turvallisesti kotiin 😊🤍✨✨
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hei. Tulin juuri kotiini. Kävin katselemassa tähtitaivasta, ja siellä oli revontulia myös. Oli todella hienoa. Hyvä kun pääsit turvallisesti kotiin 😊🤍✨✨
Pitäiskö käväistä äkkiä jossain muualla. :) Ihan miten vaan käy. Vaikka terassilla. 😂😂Ihailemassa vielä niitä tähtiä. Minäkin yritin tähyillä revontulia mutta en tainnut ihan varmaksi ainakaan nähdä. Ehkä joku pieni saattoi näkyä mutta hyvin laimea. Kiitos 🙏🏻. Sinä oot nähnyt sitten upeat taivahan tulet, onnekas olet ollut.
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö käväistä äkkiä jossain muualla. :) Ihan miten vaan käy. Vaikka terassilla. 😂😂Ihailemassa vielä niitä tähtiä. Minäkin yritin tähyillä revontulia mutta en tainnut ihan varmaksi ainakaan nähdä. Ehkä joku pieni saattoi näkyä mutta hyvin laimea. Kiitos 🙏🏻. Sinä oot nähnyt sitten upeat taivahan tulet, onnekas olet ollut.
Ne oli sellaiset aika hailakat, mutta kyllä ne välillä vähän kirkastui. Ne meni ihan taivaan halki nousten taivaan rannasta, mikä on täällä aika harvinainen näky. Lapissa ne näkyy varmasti nyt todella upeasti. Käypä katsomassa, jos vaikka sattuisi vielä näkymään. 😊🤍🌌
- AnonyymiUUSI
Kaikille miehille ei vissiin lämmintä vettä riitä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744866
Mitäs persut nyt kun poliisit menee lakkoon?
Jatkaako kok.pers. hallitus yhä kyykytyslinjaa ja palkkojen polkemista? Vai onko hallituksen tarkoistuskin antaa rikolli2361878- 2181500
Tänään tuli uskoa
Siihen että kyllä me ehkä uskalletaan sanoa toisille nämä tunteet. Ilman molemminpuolista pelkoa valituksesta. Se the to201222Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.451012Hei sinä siellä
Mun on kyllä pakko kohta kysyä sua kahville tai jotain – alkaa oikeasti hajottaa, kun mietin sua koko ajan. Viimeksi kun32967Aatelkaapaa jos maailmaa hallitsisivat mummot
Nyt näyttää hallinta olevan hiekkalaatikkoikään jääneillä papparaisilla. Tuskinpa mummut ainakaan huonompia olisivat?98920IS:n vaaliajan propagandajuttu "Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa"
IS: "Monet saavat Kela-tukia yli 9 000 euroa kuukaudessa – näin se on mahdollista Kymmenet suomalaiset saivat viime vuo16838Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo16761Revon Martti
Sekö piti vielä tämäkin kuulla, että rääväsuu Repoilkka haikailee Haapaveen turhimman viranhaltijan l. Martin perään. Se22680