Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljon mutta olen myös valmistautunut siihen että sitä hetkeä ei ehkä koskaan tule.
Miten pitkään
24
1063
Vastaukset
- Anonyymi
Kaksi vuotta vielä
- Anonyymi
Onko kyse A-naisesta?
- Anonyymi
En jaksa niin kauaa. 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa niin kauaa. 😔
En oo A
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa niin kauaa. 😔
Sä tykkäät odottelusta 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä tykkäät odottelusta 😘
Niin varmaan.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat välien lähentymisellä?
- Anonyymi
Sitä että voimme puhua siitä että pidämmekö toisista vai emme ja siitä että mikä on elämäntilanne. Kaikkihan lähtee siitä että pitääkö toisesta vai ei
- Anonyymi
No joo ja se syö ihmistä sisältä. Ite valmis mut hänestä en tiedä. Jos odottaa oikeaa hetkeä sitä ei ehkä tulekaan. Kun pitkittyy se varmasti vaikeutuu. Mutta ei tarvitse kaiken olla niin perfect ennenkuin aloittaa tutustumisen. Toisaalta uskon että Jumalan aikataulu voi olla eri kuin ihmisen. On kai uskottava että se päivä lähestyy koko ajan kun nähdään face to face. Koska en haluaisi että näin voimakkaat tunteet menis ikäänkuin hukkaan jos ei nähtäis niissä merkeissä 💓💓💓
- Anonyymi
Odotin pari viikkoa sitten jonkin näköistä mahdollisuutta edistää asiaa. Toisin kävi. Hänelle.
- Anonyymi
🙁🙁🙁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🙁🙁🙁
Ei se mitään, kiitos symppiksestä. Ymmärrän kyllä loppupeleissä millainen olen hänen silmissään. Otti ehkä aikaa ymmärtää se, eikä se tunteita vie pois. Saan tykätä jos haluan, osaan peittää sen. Hän ei kuitenkaan ehkä nähnyt asioita niin mustavalkoisesti kuin minä, esimerkiksi ikäerokysymys saattaisi olla hänelle muutaman vuoden päästä yhdentekevä. Mutta hän elää nyt elämänsä parasta aikaa, niin toivon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään, kiitos symppiksestä. Ymmärrän kyllä loppupeleissä millainen olen hänen silmissään. Otti ehkä aikaa ymmärtää se, eikä se tunteita vie pois. Saan tykätä jos haluan, osaan peittää sen. Hän ei kuitenkaan ehkä nähnyt asioita niin mustavalkoisesti kuin minä, esimerkiksi ikäerokysymys saattaisi olla hänelle muutaman vuoden päästä yhdentekevä. Mutta hän elää nyt elämänsä parasta aikaa, niin toivon.
Miten itse edistit asiaa silloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten itse edistit asiaa silloin?
En halua sellaista tänne kirjoitella. Jotain pientä, mutta käytännöstä poikkeavaa. Järki sanoo että luovuta, minä en kuitenkaan sitä usko, jos näyttää joltain tulevaisuudessa.
- Anonyymi
Nähdäänkö mies ensi viikonloppuna? Siinä olisi mahdollisuus jutteluun. Sitä yhtä virhettä ei toisteta.
- Anonyymi
Täytyy tehdä jotain, muuten saa loppuelämänsä vaan odotella.
- Anonyymi
Odottaminen on elämää. Kun ei enää odota mitään...temppu on osata odottaa hyvin. Tulematta sokeaksi yllätyksille.
- Anonyymi
Ehkä sinun kannattaisi puhua kaivatulle. Se voisi lyhentää odotusaikaa huomattavasti. (Neuvo sivusta)
- AnonyymiUUSI
Solmut on solmussa
- AnonyymiUUSI
Minustakin olisi kiva että tämä taika murtuisi ja uskaltaisin puhua. Olisi mahtavaa kuulla että se nainen haluaa minut omakseen ja loppuelämäksi ja höpöttää hänen kanssaan kaikesta.
- AnonyymiUUSI
Miksi ihmiset täällä ei tee mitään asialle? Miksi he eivät kerro tunteistaan sille heidän kohteelle irl. Itse ainakin aion kertoa mun ikävöinnin kohteelle tunteeni, mutta en vielä, vaan vasta sitten, kun olen valmis. Sitä ei voi tietää, että milloin olen valmis. Mutta kyllä se päivä vielä tulee, tiedän sen. Aika näyttää. Elän päivä kerrallaan, ei sitä enempää jaksa ajatella kuin päivä kerrallaan.
- AnonyymiUUSI
En usko et hän uskaltaa sen sanoa.
- AnonyymiUUSI
Joudut odottamaan aina maailman tappiin, kun et muuta uskalla kun täällä kirjoitella.
- AnonyymiUUSI
Kunnes otat minuun yhteyttä. T: Mn
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33017246
Vieläkö Pauli Hoikkala tekee peltihommia
Ollaan uusimassa mökin kattoa Taivalkoskella ensi kesänä. Siellä on ollut aikanaan peltiseppä Pauli Hoikkala, joka oli e72783Paljonko eestä Esa pölli Paulin pöllejä ?
Ei tässä nyt ihan parin näreen takia tunteet noussu pintaan. Paljonko suunnilleen oli kusetuksen summa?332376Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.1262071Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo241063Ketjusta poistettu kysymys Kepujen puheenjohtaja Janne Mäkiselle
Vastaanpa Janne Mäkinen nyt tähän kysymykseen,että onko kepujen kuntavaaliehdokkaana yhä kuntavaaliehdokas,joka on poist441028MITÄ MINÄ OLEN VAROITTANUT tuosta ZELENSKYIN NAZI JUNTASTA?
NO NYT SE TAPAHTUI, UKRAINA UHOAA häviön koittaessa tuhota KAIKKI YDINVOIMALANSA RÄJÄYTTÄMÄLLÄ! Jos me emme voi pitää ma293983Olemme myös
voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet66932Vihdoinkin nimet ja puolueet esillä!
Kiitos Ilkka lehti tänään 22.03. 2024 artikkelista sivu 8. Nyt tiedän, mitä olen epäillyt. Mukana on lähinnä kepuja ja32897- 126858