Siihen että kyllä me ehkä uskalletaan sanoa toisille nämä tunteet. Ilman molemminpuolista pelkoa valituksesta. Se the toinen nyt tietää mun tunteet sua kohtaan. En ole enää mustis❤️
Tänään tuli uskoa
20
1582
Vastaukset
- Anonyymi
Älä selitä vaan silitä mua 🤭
🪮🐈- Anonyymi
Katsotaanko jos onnistuttais ja annettais mahdollisuus ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaanko jos onnistuttais ja annettais mahdollisuus ❤️
🩶🤍
- Anonyymi
En ole sellainen joka valittaa. Ja hän on juuri sellainen.
- Anonyymi
En ole enää valittamassa. Vähän liikaa tunteita sua kohtaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole enää valittamassa. Vähän liikaa tunteita sua kohtaan
Mä haluan et tillanne rauhoittuu nyt
En valita asioitaa enää. Ei oo mitää syytä sille.
Palaan asiaan kun iskee ikävä taas ja on
hyviä muutoksia tehtynä sitä ennen❤️
Muis tapauksis pitää olla selkärankaa toimia toisin.
Avoimesti kohti tulevasuutta. Moi Moi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluan et tillanne rauhoittuu nyt
En valita asioitaa enää. Ei oo mitää syytä sille.
Palaan asiaan kun iskee ikävä taas ja on
hyviä muutoksia tehtynä sitä ennen❤️
Muis tapauksis pitää olla selkärankaa toimia toisin.
Avoimesti kohti tulevasuutta. Moi Moi.Eli onko sellainen oli et haluat nyt suunnata täysin muualle katseen? Miks sä et sitten unohda mua kokonaan. Mä toivon vieläkin ja sä tiedät sen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli onko sellainen oli et haluat nyt suunnata täysin muualle katseen? Miks sä et sitten unohda mua kokonaan. Mä toivon vieläkin ja sä tiedät sen
Et sanonut mitään niin en tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sanonut mitään niin en tiedä.
No en ole sanonut sulle vielä yhtään mitään kun et sä anna tilaisuutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli onko sellainen oli et haluat nyt suunnata täysin muualle katseen? Miks sä et sitten unohda mua kokonaan. Mä toivon vieläkin ja sä tiedät sen
Mä oon kauhuissani ja paniikis muista kun meistä
Ja rakkaudesta johtuvista asioita.
Haluan olla vahva ja varma.
Ja oon aina ollu sellainen joka pitää lupauksensa.
Ja myös uskollinen lähipiirille ikuisesti.
En pidä siitä epävarmmudesta ja sen tekkiötä elämässäni. On vaikeaa olla varma.
Jos olis mahdollisuus pakenisin syliisi tätä.
Unohtaisin hetkeksi kaiken muun 😭❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon kauhuissani ja paniikis muista kun meistä
Ja rakkaudesta johtuvista asioita.
Haluan olla vahva ja varma.
Ja oon aina ollu sellainen joka pitää lupauksensa.
Ja myös uskollinen lähipiirille ikuisesti.
En pidä siitä epävarmmudesta ja sen tekkiötä elämässäni. On vaikeaa olla varma.
Jos olis mahdollisuus pakenisin syliisi tätä.
Unohtaisin hetkeksi kaiken muun 😭❤️🩶🩶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä haluan et tillanne rauhoittuu nyt
En valita asioitaa enää. Ei oo mitää syytä sille.
Palaan asiaan kun iskee ikävä taas ja on
hyviä muutoksia tehtynä sitä ennen❤️
Muis tapauksis pitää olla selkärankaa toimia toisin.
Avoimesti kohti tulevasuutta. Moi Moi.🩶🩶
- Anonyymi
En ehdi nyt osallistua tänään tämmöisiin.
- Anonyymi
Hyväkin et on
Mullakin on
Mä en ehi kirjoteleen tänää enää
Enkä koko vkl.
Turha etsiä mun vastauksia enenpää.
Kaikki on nyt käyty läpi.
Enkä ensviikolla ...
Sanoista tekoihin .
Sain rauhani mitä kaipain jo!
Joskus taas iskee ikävä sen tiedän kyllä ❤️
Moi moi.
- Anonyymi
Hyvä ettet oo enää mustis,mut mä oon vielä vähän 🩷
- Anonyymi
Oletko ❤️ mä tiedä et tää ei oikein kummallekaan mut minkä me voidaan näille tunteille. Olet silti rakas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ❤️ mä tiedä et tää ei oikein kummallekaan mut minkä me voidaan näille tunteille. Olet silti rakas
Olet rakas. Jätetään silti pois kun se sua häiritsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko ❤️ mä tiedä et tää ei oikein kummallekaan mut minkä me voidaan näille tunteille. Olet silti rakas
🩶🩶
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet rakas. Jätetään silti pois kun se sua häiritsi
Niin oot säkin rakas. Yritän olla olematta mustis🩷
- Anonyymi
Ei uskalleta.
En mä ainakaan.
Ja olet joka suhteessa paljon ylempänä mua.
Enmä siedä noita voimakkaita ylemmyydentunteita tunneasioissa.
Ihminen on erehtyväinen.
Ei se aina tiedä kaikkea.
Meidän suhde olisi ainaista tutustumista.
Mun käsityksen mukaan sen joskus pitäs vakiintuvakkin.
Se on mulle epätietoisuutta täten kaikessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten292739Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait80661Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504