Tänään tuli uskoa

Anonyymi-ap

Siihen että kyllä me ehkä uskalletaan sanoa toisille nämä tunteet. Ilman molemminpuolista pelkoa valituksesta. Se the toinen nyt tietää mun tunteet sua kohtaan. En ole enää mustis❤️

20

1582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä selitä vaan silitä mua 🤭

      🪮🐈

      • Anonyymi

        Katsotaanko jos onnistuttais ja annettais mahdollisuus ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaanko jos onnistuttais ja annettais mahdollisuus ❤️

        🩶🤍


    • Anonyymi

      En ole sellainen joka valittaa. Ja hän on juuri sellainen.

      • Anonyymi

        En ole enää valittamassa. Vähän liikaa tunteita sua kohtaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole enää valittamassa. Vähän liikaa tunteita sua kohtaan

        Mä haluan et tillanne rauhoittuu nyt
        En valita asioitaa enää. Ei oo mitää syytä sille.
        Palaan asiaan kun iskee ikävä taas ja on
        hyviä muutoksia tehtynä sitä ennen❤️
        Muis tapauksis pitää olla selkärankaa toimia toisin.
        Avoimesti kohti tulevasuutta. Moi Moi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan et tillanne rauhoittuu nyt
        En valita asioitaa enää. Ei oo mitää syytä sille.
        Palaan asiaan kun iskee ikävä taas ja on
        hyviä muutoksia tehtynä sitä ennen❤️
        Muis tapauksis pitää olla selkärankaa toimia toisin.
        Avoimesti kohti tulevasuutta. Moi Moi.

        Eli onko sellainen oli et haluat nyt suunnata täysin muualle katseen? Miks sä et sitten unohda mua kokonaan. Mä toivon vieläkin ja sä tiedät sen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli onko sellainen oli et haluat nyt suunnata täysin muualle katseen? Miks sä et sitten unohda mua kokonaan. Mä toivon vieläkin ja sä tiedät sen

        Et sanonut mitään niin en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sanonut mitään niin en tiedä.

        No en ole sanonut sulle vielä yhtään mitään kun et sä anna tilaisuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli onko sellainen oli et haluat nyt suunnata täysin muualle katseen? Miks sä et sitten unohda mua kokonaan. Mä toivon vieläkin ja sä tiedät sen

        Mä oon kauhuissani ja paniikis muista kun meistä
        Ja rakkaudesta johtuvista asioita.
        Haluan olla vahva ja varma.
        Ja oon aina ollu sellainen joka pitää lupauksensa.
        Ja myös uskollinen lähipiirille ikuisesti.
        En pidä siitä epävarmmudesta ja sen tekkiötä elämässäni. On vaikeaa olla varma.

        Jos olis mahdollisuus pakenisin syliisi tätä.
        Unohtaisin hetkeksi kaiken muun 😭❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon kauhuissani ja paniikis muista kun meistä
        Ja rakkaudesta johtuvista asioita.
        Haluan olla vahva ja varma.
        Ja oon aina ollu sellainen joka pitää lupauksensa.
        Ja myös uskollinen lähipiirille ikuisesti.
        En pidä siitä epävarmmudesta ja sen tekkiötä elämässäni. On vaikeaa olla varma.

        Jos olis mahdollisuus pakenisin syliisi tätä.
        Unohtaisin hetkeksi kaiken muun 😭❤️

        🩶🩶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä haluan et tillanne rauhoittuu nyt
        En valita asioitaa enää. Ei oo mitää syytä sille.
        Palaan asiaan kun iskee ikävä taas ja on
        hyviä muutoksia tehtynä sitä ennen❤️
        Muis tapauksis pitää olla selkärankaa toimia toisin.
        Avoimesti kohti tulevasuutta. Moi Moi.

        🩶🩶


    • Anonyymi

      En ehdi nyt osallistua tänään tämmöisiin.

      • Anonyymi

        Hyväkin et on
        Mullakin on
        Mä en ehi kirjoteleen tänää enää
        Enkä koko vkl.
        Turha etsiä mun vastauksia enenpää.
        Kaikki on nyt käyty läpi.
        Enkä ensviikolla ...
        Sanoista tekoihin .
        Sain rauhani mitä kaipain jo!
        Joskus taas iskee ikävä sen tiedän kyllä ❤️
        Moi moi.


    • Anonyymi

      Hyvä ettet oo enää mustis,mut mä oon vielä vähän 🩷

      • Anonyymi

        Oletko ❤️ mä tiedä et tää ei oikein kummallekaan mut minkä me voidaan näille tunteille. Olet silti rakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ❤️ mä tiedä et tää ei oikein kummallekaan mut minkä me voidaan näille tunteille. Olet silti rakas

        Olet rakas. Jätetään silti pois kun se sua häiritsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ❤️ mä tiedä et tää ei oikein kummallekaan mut minkä me voidaan näille tunteille. Olet silti rakas

        🩶🩶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet rakas. Jätetään silti pois kun se sua häiritsi

        Niin oot säkin rakas. Yritän olla olematta mustis🩷


    • Anonyymi

      Ei uskalleta.

      En mä ainakaan.

      Ja olet joka suhteessa paljon ylempänä mua.

      Enmä siedä noita voimakkaita ylemmyydentunteita tunneasioissa.

      Ihminen on erehtyväinen.

      Ei se aina tiedä kaikkea.

      Meidän suhde olisi ainaista tutustumista.

      Mun käsityksen mukaan sen joskus pitäs vakiintuvakkin.

      Se on mulle epätietoisuutta täten kaikessa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe