Maajussi-Miia lähti toistamiseen etsimään miestä tv:ssä. Pidetään peukkuja, että “se oikea” löytyy nyt - ja rakkaus kestää!
Lue Miian kirje sulhoehdokkaille:
https://www.suomi24.fi/viihde/maajussille-morsian-maajussi-miia-etsii-taas-miesta-tv-ssa-tiukka-vaatimus-olen-kyllastynyt?s24
Maajussille morsian: Maajussi-Miia etsii taas miestä tv:ssä - Tiukka vaatimus: "Olen kyllästynyt..."

25
1523
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo matkailuyrittäjä taitaa enemmän etsiä yritykselleen näkyvyyttä kuin puolisoa, se on minun mielipiteeni.
- Anonyymi
Maajussien kiertopalkinto. Mainostaminen osuu omaan nilkkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maajussien kiertopalkinto. Mainostaminen osuu omaan nilkkaan.
Taitaa olla varsinainen munahaukka,ei toki Maisa Torpan veroinen vosu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla varsinainen munahaukka,ei toki Maisa Torpan veroinen vosu
Ihan yhtä naurettavia rahan ja julkisuuden perässä juoksevia onnenonkijatyrkkyjä kumpikin 🤑
- Anonyymi
Taitaa olla enemmän yrityksen markkinointia..
- Anonyymi
Taimaasta saa puolta nuoremman .
- Anonyymi
Täimaasta.
- Anonyymi
Ei ikinä surkee tapaus. Mainostaa itteään .. Itä suomi täynnä rikkaita saman ikäsiä miehiä...
- Anonyymi
Ei ikinä
- Anonyymi
Ei haluta nähdä enää sitä huru akkaa maajusille morsian ohjelmassa. Koittakoon hakea miestä ilman julkisuutta. Menee jo mauttomaksi. Toivottavasti ei saa yhtään kirjettä.
- Anonyymi
Naiset saa aina kirjeitä miehet ei. Se on biologiaa. Siksi ihmettelenkin mitä naiset tuossa ohjelmassa tekee, kun heillä ei ole muutenkaan mitään vaikeutta löytää/saada miestä.
- Anonyymi
Taitaa sen olla tyytyminen hieronta sauvaan🤑
- Anonyymi
Se on tätä julkisuuden hakuisuutta,ei muuta.
Pitää saada pärstää joka rakoon tungettua,ettei vaan katoa julkisuudesta.- Anonyymi
Eihän toi raukka ole mikään julkkis, ehkä lähi pubin lihatiskillä, ei muualla.
. . . . tule ja nu..i . . . .
- Anonyymi
ajattelit sit löytää elämäsi ...täältä. mikä teitä vaivaa..huh.
- Anonyymi
Ei tarvita jukisuutta vain haetaan ... Myös liian vanha
- Anonyymi
Liian vanha....mihin? Iällä ei pidä syyllistää, sitähän tulee jokaiselle joka hetki yhtä paljon lisää!
- Anonyymi
Suomen surkein esitys
- Anonyymi
Elähän nyt,kun ihan pikinitpäällä oikein keikistelee,ettii seuraavaa uhrii. Ei tainnu edellisellä olla rahoo tarpeeks,tai ei ruvennut rahoittaa liiketoimintaa.
- Anonyymi
Vanha jolla hampaat tippuu
- Anonyymi
Hyi hittolainen, on kyllä niin kieron savolaisen näköinen, että saa ettiä miestä loppu elämänsä, mokomakin koukkunokka. 👺
- Anonyymi
Jep,samaa mieltä,ei taida rumat olla muotia 😩
- Anonyymi
Ahaa, minkä sitä kukaan ulkonäölleen mahtaa? Jos löytyy kumppani löytyy, jos ei niin ei.
- Anonyymi
Kyttää rahaa
- Anonyymi
En ehkä itse tuolla ulkonäöllä esittäisi minkäänlaisia vaatimuksia.Korkeintaan nöyrän pyynnön.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213788
- 921881
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa881296Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681251- 561129
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52997Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe187976- 61922
- 42886
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849