Maajussi-Miia lähti toistamiseen etsimään miestä tv:ssä. Pidetään peukkuja, että “se oikea” löytyy nyt - ja rakkaus kestää!
Lue Miian kirje sulhoehdokkaille:
https://www.suomi24.fi/viihde/maajussille-morsian-maajussi-miia-etsii-taas-miesta-tv-ssa-tiukka-vaatimus-olen-kyllastynyt?s24
Maajussille morsian: Maajussi-Miia etsii taas miestä tv:ssä - Tiukka vaatimus: "Olen kyllästynyt..."

25
1517
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo matkailuyrittäjä taitaa enemmän etsiä yritykselleen näkyvyyttä kuin puolisoa, se on minun mielipiteeni.
- Anonyymi
Maajussien kiertopalkinto. Mainostaminen osuu omaan nilkkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maajussien kiertopalkinto. Mainostaminen osuu omaan nilkkaan.
Taitaa olla varsinainen munahaukka,ei toki Maisa Torpan veroinen vosu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla varsinainen munahaukka,ei toki Maisa Torpan veroinen vosu
Ihan yhtä naurettavia rahan ja julkisuuden perässä juoksevia onnenonkijatyrkkyjä kumpikin 🤑
- Anonyymi
Taitaa olla enemmän yrityksen markkinointia..
- Anonyymi
Taimaasta saa puolta nuoremman .
- Anonyymi
Täimaasta.
- Anonyymi
Ei ikinä surkee tapaus. Mainostaa itteään .. Itä suomi täynnä rikkaita saman ikäsiä miehiä...
- Anonyymi
Ei ikinä
- Anonyymi
Ei haluta nähdä enää sitä huru akkaa maajusille morsian ohjelmassa. Koittakoon hakea miestä ilman julkisuutta. Menee jo mauttomaksi. Toivottavasti ei saa yhtään kirjettä.
- Anonyymi
Naiset saa aina kirjeitä miehet ei. Se on biologiaa. Siksi ihmettelenkin mitä naiset tuossa ohjelmassa tekee, kun heillä ei ole muutenkaan mitään vaikeutta löytää/saada miestä.
- Anonyymi
Taitaa sen olla tyytyminen hieronta sauvaan🤑
- Anonyymi
Se on tätä julkisuuden hakuisuutta,ei muuta.
Pitää saada pärstää joka rakoon tungettua,ettei vaan katoa julkisuudesta.- Anonyymi
Eihän toi raukka ole mikään julkkis, ehkä lähi pubin lihatiskillä, ei muualla.
. . . . tule ja nu..i . . . .
- Anonyymi
ajattelit sit löytää elämäsi ...täältä. mikä teitä vaivaa..huh.
- Anonyymi
Ei tarvita jukisuutta vain haetaan ... Myös liian vanha
- Anonyymi
Liian vanha....mihin? Iällä ei pidä syyllistää, sitähän tulee jokaiselle joka hetki yhtä paljon lisää!
- Anonyymi
Suomen surkein esitys
- Anonyymi
Elähän nyt,kun ihan pikinitpäällä oikein keikistelee,ettii seuraavaa uhrii. Ei tainnu edellisellä olla rahoo tarpeeks,tai ei ruvennut rahoittaa liiketoimintaa.
- Anonyymi
Vanha jolla hampaat tippuu
- Anonyymi
Hyi hittolainen, on kyllä niin kieron savolaisen näköinen, että saa ettiä miestä loppu elämänsä, mokomakin koukkunokka. 👺
- Anonyymi
Jep,samaa mieltä,ei taida rumat olla muotia 😩
- Anonyymi
Ahaa, minkä sitä kukaan ulkonäölleen mahtaa? Jos löytyy kumppani löytyy, jos ei niin ei.
- Anonyymi
Kyttää rahaa
- Anonyymi
En ehkä itse tuolla ulkonäöllä esittäisi minkäänlaisia vaatimuksia.Korkeintaan nöyrän pyynnön.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1042002En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718