Mun on kyllä pakko kohta kysyä sua kahville tai jotain – alkaa oikeasti hajottaa, kun mietin sua koko ajan. Viimeksi kun nähtiin, olit vähän etäinen, mutta silti oli ihanaa nähdä, miten huomioit muita. En tiedä, mitä mun pitäisi tehdä. Jos olisin varma, että olet vapaa ja kiinnostunut, kaikki olisi niin paljon helpompaa.
Sinussa on jotain taikaa, nainen – jotain erikoista, sellaista, mihin en ole koskaan ennen törmännyt. Se mystinen voima, joka sinusta huokuu, saa mun pään ihan solmuun.
Hei sinä siellä
38
1445
Vastaukset
- Anonyymi
Rohkeesti vaan
- Anonyymi
Mieheni hoitelee ja hyvin.
- Anonyymi
Unohda, ei sua kukaan kaipaa toivot vaan hehee.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvältä. Tee niin! ☺️
- Anonyymi
hei.
- Anonyymi
Hei Leevi
- Anonyymi
Kovasti ny kahvi-tuttaa herkkukasan äärellä ja lisää herkkua kutsuu pöytään🤭onko se sun jälkkäri
- Anonyymi
Milloin näit viimeksi?
- Anonyymi
Tämä kiinnostaa täälläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kiinnostaa täälläkin.
Niin täälläkin,paitsi enään varmaan tosi harvoin kun asutaan niin kaukana toisistamme.
- Anonyymi
Torstaina.
- Anonyymi
Mulla on kova ikävä ❤️🤭kirjoitin yks yö kuinka mulla raskaat kyyneleet valui. En tienny että niinkin isoja kyyneleit on olemassa edes. Eräällä rakkaalle kirjoitellu tänne ilman tunnisteita joissa usein on tämä hymiö olit🤭
- Anonyymi
🤍🤭
- AnonyymiUUSI
OIS KIVA TAVATA. SUUDELLAAN.
- AnonyymiUUSI
Olet ihana mies 💋
- Anonyymi
Pitää käydä ripustamassa pyykit
- Anonyymi
Sitten ne pitäisi joskus myös silittää, mutta siihen ei taida olla aikaa
- Anonyymi
Aloittaja kaikki naiset odottaa jo varmaita tunnisteita kerro niin tippuu osa pois ja ketju ei siten kasva pitkäksi kukaan kun ei jaksa lukea jos tulee yli 32 vastausta ja yhtäkään sinulta
- Anonyymi
Kysyt rohkeasti kahville ja siitä tarina etenee tai on etenemättä
- AnonyymiUUSI
ois kivaa.
- Anonyymi
Suoraan sänkyyn vaan. Mitäs sitä nyt vetkuttelemaan jää...🩷🤗🤭😘🔥💥👋
- AnonyymiUUSI
Sulla on suuret kuvitelmat parisuhteesta.
- Anonyymi
Millon me nähtiin viimeksi? kahville kysyminen on ihan turhaa,laitat vaan viestin msngr niin sovitaan jotain parempaa.
- Anonyymi
Jos vaan oltais tauoilla yhtä aikaa enemmän ja tulisit vähän aikasemmin niin vois ehkä vaan normaalisti tutustua enemmän.
- Anonyymi
Kuka haluaa tutustua enemmän? Oltiinko milloin viimeksi yhdessä tauolla?
- Anonyymi
Oot tykännyt mun somejulkaisuista sen jälkeen kun nähtiin viimeksi. Siitä olen päätellyt, että jäin mieleesi. Minäkin olen miettinyt sinua.
- Anonyymi
Voisin kertoa kiinnostuksesta, jos saisin jonkin vihjeen, josta varmuudella voisin tunnistaa itseni. Nyt oletan, että viesti on mitä todennäköisemmin ihan toiselle henkilölle suunnattu.
- Anonyymi
Huhtikuussa
- Anonyymi
Mitä silloin etkö muka mies enemmin voi soitella tai viestiä laittaa???
- Anonyymi
Huhtikuu sopii hyvin.
- Anonyymi
Nairahan vaan jo maaliskuussa ! Panettaa ihan hirveesti!
- Anonyymi
Tässä kuussa tehdyt suhteet ei tule kestämään.
- Anonyymi
On tullut aika kiittää niitä n. kolmeasataa naista joita olen viimeisen 30 vuoden aikana saanut panna. Joukossa on niin sinkkuja kuin varattujakin. Täytyy myöntää että ne varatut ovat antaneet suurimman nautinnon. Nyt kun tahti on harventunut 5-6 naiseen vuodessa, niin enpä päivääkään vaihtaisi pois. Toivottavasti kanssani rakastelleet naiset tuntevat myös tyydytystä, muistellessaan yhteisiä hetkiämme. yksikään heistä ei ole ollut maksullinen nainen. Kaikkea hyvää jatkossa teille.....ollaanpa kuulolla.😉
- Anonyymi
Ohi. Ei tule koskaan kysymään mua hän. 😏
- Anonyymi
Miten niin? Etkö näe häntä enään?
- Anonyymi
Kysy
- AnonyymiUUSI
NO TUU MUN LUO, ANNAN SULLE. pAIKKA JYVÄSKYLÄ
- AnonyymiUUSI
Olet ihana mies 💋
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33017246
Vieläkö Pauli Hoikkala tekee peltihommia
Ollaan uusimassa mökin kattoa Taivalkoskella ensi kesänä. Siellä on ollut aikanaan peltiseppä Pauli Hoikkala, joka oli e72783Paljonko eestä Esa pölli Paulin pöllejä ?
Ei tässä nyt ihan parin näreen takia tunteet noussu pintaan. Paljonko suunnilleen oli kusetuksen summa?332376Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.1262071Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo241063Ketjusta poistettu kysymys Kepujen puheenjohtaja Janne Mäkiselle
Vastaanpa Janne Mäkinen nyt tähän kysymykseen,että onko kepujen kuntavaaliehdokkaana yhä kuntavaaliehdokas,joka on poist441028MITÄ MINÄ OLEN VAROITTANUT tuosta ZELENSKYIN NAZI JUNTASTA?
NO NYT SE TAPAHTUI, UKRAINA UHOAA häviön koittaessa tuhota KAIKKI YDINVOIMALANSA RÄJÄYTTÄMÄLLÄ! Jos me emme voi pitää ma293983Olemme myös
voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet66932Vihdoinkin nimet ja puolueet esillä!
Kiitos Ilkka lehti tänään 22.03. 2024 artikkelista sivu 8. Nyt tiedän, mitä olen epäillyt. Mukana on lähinnä kepuja ja32897- 126858