Eikö se riitä, että nämä kanavat aliarvioi katselijan niin totaalisesti, että 1/4 tai 1/5 ohjelmista on uusintoja, tai uusinnan uusintoja.
Pitääkö YLE 1:n ja YLE 2:n järjestelmällisesti tuhota ulkomaiset sarjat ja elokuvat puutteellisella ja/tai huonolla käännöksellä?
Eikö teillä ole kääntäjiä palkkalistalla? Pitääkö meidän katsojien alkaa opiskella ja seurata teidän kieliohjelmia ja oppia itse kääntämään ohjelmat??
Todella ärsyttävää!
Nyt minäkin lopetan lupani maksamisen, kuten niin moni muukin. Kuka mistäkin syystä.
YLE 1 ja 2 tosi syvältä!
3
497
Vastaukset
- Maco
tammikuussa, mistä hyvästä? Uusintoja, samoja leffoja näytetään välillä 2-3 kertaa, vuoden välein...sitten tulevat "toiveuusinnat"...Ylessä ja maikkarilla sama meininki...tosin mainosrahoitteinen maikkari parempi...Ylen pitäisi kuunnella katsojia enemmän ja sopeuttaa lupamaksut näytettävään materiaaliin...jos tarvis, niin mainostakaa Ylessäkin, ei tarvitse lupia nostaa...se on pienituloiselle pitkä centti, minkä uusinnoista(tai vanhasta materiaalista) saa maksaa!...ihmetellä pitää tätä raha-ahneutta nykypäivänä!
- potter-05
MOI oot mun mielestä ihan okeessa..
- SURKEITA
Käännökset sarjoissa ja elokuvissa on minun mielestä YLEn kanavilla ala-arvoisia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591