Viinit kauppaan

Anonyymi-ap

Hallitus hoitakaa homma.

Väkivaltaisten ihmisten viinat saa jäädä monopolin.

32

267

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Selläkö myynnillä kuvittelet Alkojen pärjäävän.
      Ei sinä aikanaan bisnes nero ole.

• Anonyymi

Monopoli herää jo

• Anonyymi

viinit on jo kaupassa mimittäin viinakaupassa´nimeltään alko oy suomi ab

• Anonyymi

Kannabis myyntiin Alkoon, niin johan kauppa käy ja Suomi saa rutkasti verotuloja. Kannabis on alkoholia miedompi päihde.

• Anonyymi

Pilvi myös

• Anonyymi

Ei ikinä.Huumehör.öt voi muuttaa ulkomaille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ikinä.Huumehör.öt voi muuttaa ulkomaille

Aina voi piipahtaa Saksassa tai Alankomaissa, joissa kannabis on laillista...

Saksan laillistus on portti laillistukselle koko EUssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina voi piipahtaa Saksassa tai Alankomaissa, joissa kannabis on laillista...

Saksan laillistus on portti laillistukselle koko EUssa.

Heil Saksa!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pilvi myös

Yes

• Anonyymi

Kyllä

• Anonyymi

Alko alas ja loppu holhoukselle.Kaikki alkoholit myyntiin ilman alkoa.Ihme kun täällä holhotaan aikuisia kuin pikkulapsia vaikka muuallakaan ei kuolla kuin kärpäset vaikka alkoholia saa joka paikasta ja turha vinkua jostain,että suomalaiset juo itsensä hengiltä pas.aa joka on 100% valetta

• Anonyymi

Eikö joku vassu vaatinut joka kuntaan ilmaisia piikityspaikkoja,,,ja kansa maksaa ja vanhukset paskavaipoissa makaa. Lopettakaa hörhöt ja maksakaa itse mömmöt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö joku vassu vaatinut joka kuntaan ilmaisia piikityspaikkoja,,,ja kansa maksaa ja vanhukset paskavaipoissa makaa. Lopettakaa hörhöt ja maksakaa itse mömmöt.

Piikityspaikat ja vaipat eivät kilpaile toistensa kanssa. Piikityspaikat ehkäisevät mm. C-hepatiitin ja hiv:n leviämistä ja niiden hoito vasta kallista onkin. Ruisku ja neula maksaa parikymmentä senttiä.

• Anonyymi

Hallitus haluaa lisätä väkivaltaa kun helpottaa viinat kauppoihin.

• Anonyymi

Juotko kossua eli vodkaa?

• Anonyymi

Jes!!!

• Anonyymi

Juopoille kotiin tuonti!

• Anonyymi

On jo monessa maassa.

• Anonyymi

Muuttiko JEESUS viinin vedeksi?

Hyvää pääsiäistä!

• Anonyymi

Kuka määrittelee ne väkivaltaiset ihmiset joiden viinat saa jäädä monopoliin. Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen. Sinäkö ?

• Anonyymi

Tämä hallitus jää historiaan konkurssien määrän ennätyksestä ja saavat jopa Alkon konkurssiin!!

• Anonyymi

Monopoli edustaa markkinataloutta?

Oletko ikinä käynyt matkalla SIVISTYSmaassa?

On ihanaa siellä❤️

• Anonyymi

Jaa jaa jaa

• Anonyymi

Viinien mukana ruokakauppaan tulee tiukka viina.

Alko ei kannata, jos viinejä saa myydä ruokakaupassa.

Viinit ruokakauppaan on typerä ajatus muutenkin.

Seurauksena tarjolla olisi entistä huonompaa viiniä.

Ja parempien viinien hinnat nousisi nykyisestä.

• Anonyymi

Monessa maassa myydään ruokakaupoissa kolmannen luokan viiniä ihan vaan ruokajuomaksi olemattomalla hinnalla koska siellä ei ole maitoa tarjolla.

• Anonyymi

Kyllä Jaa

• Anonyymi

Huomasitteko että vain pieni osa kansanedustajista edusti sivistystä ja valitsi Jeesuksen sanoman eli viiniä kansalle?

• Anonyymi

Valitaan uudet edustajat?

• Anonyymi

Epäisänmaallista politiikkaa hallitukselta. Muuten ollaan niin laittamassa kaikkea kuntoon. Turvallisuusasiat. Alkoholi on turvallisuuskysymys, kuten entinen kokenut sisäministeri sanoi jo aikoinaan. Lisäksi alkoholi on terveyskysymys, kuten jokainen tietää. Jokainen on tietenkin vastuussa terveydestään, kaikki ei vastuutaan kanna. Mutta, mitkä sitten ovatkaan terveydenhuollon kustannukset alkoholin laajojen terveysvaikutusten takia. Olen lukenut, että ilman alkoholia lääkäripulaa maassa ei ehkä olisi.

Kustannuksia pyritään saamaan alas, miten tähän sopii alkoholin lisääminen. Mediassa jauhetaan vahvasti nikotiinista. Eiköhän se alkoholi haittaa Suomessa työelämää, perhe-elämää ja muutakin elämää 100kertaa vahvemmin, kuin nikotiini missään muodossaan. Yrittämistä, työntekoa ja opiskelua tarvitaan todella Suomessa. Nikotiini voi joskus käytettynä piristää työntekoa, oppimista ja muistia. Alkoholi heikentää näitä kaikkia. Lisäksi hallitus heikentää opiskelun mahdollisuuksia leikkauksillaan. Jokaisen mahdollisuus opiskella on turvannut mahdollisuuksien tasa-arvoa. Jokainen silloin saa kapasiteettinsä esiin ja käyttöön halutessaan. "Ei ole varaa siihen, eikä tuohon" sanoo hallitus. Alkoholiasioihin on aina varaa.

• Anonyymi

Maanantai!

Ketkä juo viiniä?

Nam

• Anonyymi

Vahva kannatus

• Anonyymi

Uudet edustajat kiitos

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      232
      3285
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      16
      2609
    3. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      449
      1540
    4. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      122
      1416
    5. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      216
      1361
    6. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      550
      1331
    7. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      114
      1322
    8. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      113