Hallitus hoitakaa homma.
Väkivaltaisten ihmisten viinat saa jäädä monopolin.
Viinit kauppaan
32
267
Vastaukset
- Anonyymi
Selläkö myynnillä kuvittelet Alkojen pärjäävän.
Ei sinä aikanaan bisnes nero ole.- Anonyymi
Monopoli herää jo
- Anonyymi
viinit on jo kaupassa mimittäin viinakaupassa´nimeltään alko oy suomi ab
- Anonyymi
Kannabis myyntiin Alkoon, niin johan kauppa käy ja Suomi saa rutkasti verotuloja. Kannabis on alkoholia miedompi päihde.
- Anonyymi
Pilvi myös
- Anonyymi
Ei ikinä.Huumehör.öt voi muuttaa ulkomaille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ikinä.Huumehör.öt voi muuttaa ulkomaille
Aina voi piipahtaa Saksassa tai Alankomaissa, joissa kannabis on laillista...
Saksan laillistus on portti laillistukselle koko EUssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina voi piipahtaa Saksassa tai Alankomaissa, joissa kannabis on laillista...
Saksan laillistus on portti laillistukselle koko EUssa.Heil Saksa!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilvi myös
Yes
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Alko alas ja loppu holhoukselle.Kaikki alkoholit myyntiin ilman alkoa.Ihme kun täällä holhotaan aikuisia kuin pikkulapsia vaikka muuallakaan ei kuolla kuin kärpäset vaikka alkoholia saa joka paikasta ja turha vinkua jostain,että suomalaiset juo itsensä hengiltä pas.aa joka on 100% valetta
- Anonyymi
Eikö joku vassu vaatinut joka kuntaan ilmaisia piikityspaikkoja,,,ja kansa maksaa ja vanhukset paskavaipoissa makaa. Lopettakaa hörhöt ja maksakaa itse mömmöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö joku vassu vaatinut joka kuntaan ilmaisia piikityspaikkoja,,,ja kansa maksaa ja vanhukset paskavaipoissa makaa. Lopettakaa hörhöt ja maksakaa itse mömmöt.
Piikityspaikat ja vaipat eivät kilpaile toistensa kanssa. Piikityspaikat ehkäisevät mm. C-hepatiitin ja hiv:n leviämistä ja niiden hoito vasta kallista onkin. Ruisku ja neula maksaa parikymmentä senttiä.
- Anonyymi
Hallitus haluaa lisätä väkivaltaa kun helpottaa viinat kauppoihin.
- Anonyymi
Juotko kossua eli vodkaa?
- Anonyymi
Jes!!!
- Anonyymi
Juopoille kotiin tuonti!
- Anonyymi
On jo monessa maassa.
- Anonyymi
Muuttiko JEESUS viinin vedeksi?
Hyvää pääsiäistä! - Anonyymi
Kuka määrittelee ne väkivaltaiset ihmiset joiden viinat saa jäädä monopoliin. Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen. Sinäkö ?
- Anonyymi
Tämä hallitus jää historiaan konkurssien määrän ennätyksestä ja saavat jopa Alkon konkurssiin!!
- Anonyymi
Monopoli edustaa markkinataloutta?
Oletko ikinä käynyt matkalla SIVISTYSmaassa?
On ihanaa siellä❤️
- Anonyymi
Jaa jaa jaa
- Anonyymi
Viinien mukana ruokakauppaan tulee tiukka viina.
Alko ei kannata, jos viinejä saa myydä ruokakaupassa.
Viinit ruokakauppaan on typerä ajatus muutenkin.
Seurauksena tarjolla olisi entistä huonompaa viiniä.
Ja parempien viinien hinnat nousisi nykyisestä.- Anonyymi
Monessa maassa myydään ruokakaupoissa kolmannen luokan viiniä ihan vaan ruokajuomaksi olemattomalla hinnalla koska siellä ei ole maitoa tarjolla.
- Anonyymi
Kyllä Jaa
- Anonyymi
Huomasitteko että vain pieni osa kansanedustajista edusti sivistystä ja valitsi Jeesuksen sanoman eli viiniä kansalle?
- Anonyymi
Valitaan uudet edustajat?
- Anonyymi
Epäisänmaallista politiikkaa hallitukselta. Muuten ollaan niin laittamassa kaikkea kuntoon. Turvallisuusasiat. Alkoholi on turvallisuuskysymys, kuten entinen kokenut sisäministeri sanoi jo aikoinaan. Lisäksi alkoholi on terveyskysymys, kuten jokainen tietää. Jokainen on tietenkin vastuussa terveydestään, kaikki ei vastuutaan kanna. Mutta, mitkä sitten ovatkaan terveydenhuollon kustannukset alkoholin laajojen terveysvaikutusten takia. Olen lukenut, että ilman alkoholia lääkäripulaa maassa ei ehkä olisi.
Kustannuksia pyritään saamaan alas, miten tähän sopii alkoholin lisääminen. Mediassa jauhetaan vahvasti nikotiinista. Eiköhän se alkoholi haittaa Suomessa työelämää, perhe-elämää ja muutakin elämää 100kertaa vahvemmin, kuin nikotiini missään muodossaan. Yrittämistä, työntekoa ja opiskelua tarvitaan todella Suomessa. Nikotiini voi joskus käytettynä piristää työntekoa, oppimista ja muistia. Alkoholi heikentää näitä kaikkia. Lisäksi hallitus heikentää opiskelun mahdollisuuksia leikkauksillaan. Jokaisen mahdollisuus opiskella on turvannut mahdollisuuksien tasa-arvoa. Jokainen silloin saa kapasiteettinsä esiin ja käyttöön halutessaan. "Ei ole varaa siihen, eikä tuohon" sanoo hallitus. Alkoholiasioihin on aina varaa. - Anonyymi
Maanantai!
Ketkä juo viiniä?
Nam - Anonyymi
Vahva kannatus
- Anonyymi
Uudet edustajat kiitos
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2323285Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa162609Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi4491540Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1221416Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2161361Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa5501331- 1141322
- 1131245
- 46974
- 66964