Aina vaan sitä yhtä ja samaa. Eikö pitserioilla ole mitään uusia ideoita millä täyttää pitsat.
Uusia ideoita pitsoihin
14
350
Vastaukset
- Anonyymi
Joku vois itse tehdä pitzansa makunsa mukaan eikä valittaa täällä omista toiveistaan ja kuvitelmistaan ääneen muille kuin kädetön papukaija.
- Anonyymi
Ei vaan minulla kun on rahaa eli myös valtaa niin minä haluan hyvää palvelua ja parempia tuotteita eli pitsaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan minulla kun on rahaa eli myös valtaa niin minä haluan hyvää palvelua ja parempia tuotteita eli pitsaa.
Entäs jos kukkaa ee ruppee sinuva palavelemmaa ies isosta rahasta:D:D
- Anonyymi
Kalakukkoa
- Anonyymi
Näihin pullataikinapohjaisiin vois laittaa pohjalle kerroksen mämmiä, seuraavaksi vaniljajäätelöä, pintaan ripotellaan pipari- ja sinihomejuustomurustus. Lopuksi luomus kruunataan koristeellisilla lakkahillokuvioilla.
Pakastepitsapohja tietenkin helpottaa valmistusta.- Anonyymi
Ja pohjalevyn pullataikinaan tietenkin kardemummaa sekä rusinoita.
- Anonyymi
Ylläpidon toiveesta.
- Anonyymi
Sekä naureskelusta päällystetyn vehnäpullalevyn diggaajille.
- Anonyymi
Pizzaperjantai
- Anonyymi
Pitsoja ei täytetä.
- Anonyymi
Pizzaperjantai!
- Anonyymi
Jee PIZZAAA...
- Anonyymi
ahaa
- Anonyymi
Uutuus pizzalausntai!
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094236
- 783466
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803280Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243199Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223132- 722896
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452770Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim612721Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852539- 332384