Taas JT pukeutumisesta

Anonyymi-ap

Kun olin kokouksessa, JT pukeutuvat hillitysti, mutta ankeasti ja värittömästi. On heidän pukeutumisensa parempaa kuin monien. Mutta eivät he pärjää todella hyvin pukeutuneille. Jäävät jälkeen. Ankeus on oikea sana kuvaamaan JT pukeutumista.

16

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on asiallista pukeutumista!

• Anonyymi

Amerikkalaisilla on värikkäät vaatteet kokouksissa. Eivätkö he ole asiallisia? Siellä on punaista, pinkkiä, vihreää, sinistä jne. Suomalaiset ovat maantien värisiä. Suomalaiset JT eivät osaa pukeutua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Amerikkalaisilla on värikkäät vaatteet kokouksissa. Eivätkö he ole asiallisia? Siellä on punaista, pinkkiä, vihreää, sinistä jne. Suomalaiset ovat maantien värisiä. Suomalaiset JT eivät osaa pukeutua!

Kotona osataan vaimolla legginsit ja minulla tiukat alushousut ja sitten sängyssä olen raikulipoika, vaimo puna "poskinen" puna Hilkka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kotona osataan vaimolla legginsit ja minulla tiukat alushousut ja sitten sängyssä olen raikulipoika, vaimo puna "poskinen" puna Hilkka.

Ovatko värikkäät amerikkalaiset Jehovan todistajat kevytkenkäisiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovatko värikkäät amerikkalaiset Jehovan todistajat kevytkenkäisiä?

Amerikkalaiset Jehovan todistajat värikkäine vaatteineen osaavat pukeutua, suomalaiset Jehovan todistajat eivät osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on kotona ja vapaa-ajalla aina legingsit päällä. Enkä aio tyyliäni muuttaa. Harmaisiin suomalaisiin JT kokouksiin en tule. Enkä edes suostu ostamaan harmaita JT vaatteita. Maksan vain niistä vaatteista, joista pidän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun olen seurannut ulkomaalaisia Suomessa, hekin osaavat pukeutua. Eivät he pukeudu harmaisiin vaatteisiin. He puketuvat paremmin kuin suomalaiset Jehovan todistajat. Samoin muslimit puketuvat paremmin. Naisilla on kaapu ulkona liikkuessa, mutta kaavun alla on hyvännäköiset vaatteet. Eivät he harmaissa kulje, niin kuin suomalaiset Jehovan todistajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun olen seurannut ulkomaalaisia Suomessa, hekin osaavat pukeutua. Eivät he pukeudu harmaisiin vaatteisiin. He puketuvat paremmin kuin suomalaiset Jehovan todistajat. Samoin muslimit puketuvat paremmin. Naisilla on kaapu ulkona liikkuessa, mutta kaavun alla on hyvännäköiset vaatteet. Eivät he harmaissa kulje, niin kuin suomalaiset Jehovan todistajat.

Suomalaiset JT rakastavat harmautta ja hiirulaismaisuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomalaiset JT rakastavat harmautta ja hiirulaismaisuutta.

Minulla oli kerran keltainen villatakki ja pusero kokouksessa. Sitä oikein ääneen ihmeteltiin. Olisi pitänyt olla harmaa.

• Anonyymi

Amerikkalaiset kokoukset ovat asiallisempia kuin suomalaiset hiirulaiskokoukset. Ja amerikkalaisilla on värikkäitä vaatteita kuvissa kokouksissa.

• Anonyymi

Eivätkö uutistenlukijat TV:ssä ole asiallisia? Muutama päivä sitten oli uutistelukijanaisella omenanvihreä housupuku ja pusero. Aamu TV:ssä on naistoimittajalla punainen hame. Eivät nuo miltään kevytkenkäisiltä näytä, vaan asiallisilta. Pukeutuvat paremmin kuin harmaat suomalaiset JT.

• Kyllä minusta jeesuksen Raappahousuja jäljittelevät jt Raappahousut ovat erittäin tyylikäs asuste. Nehän ovat lisäksi jt tutkimusten mukaan ehdottomasti edullisimmat pöksyt päästellä Peräilmaa. Ja jos vähän turahtelee housuun, niin ne on helppo pestä normaalilla pesuaineella 40 ℃ haaleassa vedessä.

• Anonyymi

Suomalaiset jehovat kulkee harmaissa, halvoissa ja värittömissä ryysyissä! Nyt amerikoista mallia!

• Anonyymi

Sitä luulee, että kokoukset ovat samanlaisia värikkäitä tilaisuuksia kuin lehdissä ja jw. org sivustolla. Eivät ne ole. Ne ovat pettymyksiä.

• Anonyymi

Ottaisivatkin amerikkalaisista mallia!

• Anonyymi

Yksittäiset vartiotornikaupusteluun viekoitellut neitoset näyttäisivät kelpoisilta esiintymään edukseen minihameessa
      Olen kuullut että he pitävät illemmalla seuraa vanhimmille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      223
      6699
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      135
      5588
    3. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      295
      3642
    4. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3510
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      125
      2537
    6. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      4
      2190
    7. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      21
      2087
    8. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      59
      2031
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      63
      1813
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      106
      1554
    Aihe