ottanut verenpainelääkkeitä? Onko muita maalaisia ja osaisitteko neuvoa. Onko Sannan saunakuvat hottia eli kuumaa? Terveyskeskuksessa nauroivat kun kysyin asiaa.
Olen syrjäseudulla asuva peräkammarilainen, uskaltaako Sannan kuvia katsoa, jos ei ole
10
165
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tarkoitat aatteensa hylännyttä teiniprinsessaa joka loikkasi kapitalistin rekeen ja sylki äänestäjiensä kengille, niin jo pelkkä nimen mainitseminen nostaa verenpaineen pilviin. Ei mitään asiaa suomen politiikkaan moisella häkkyrällä.
- Anonyymi
Eipä taitais sinne eduskuntaan jäädä montakaan aatteen miestä/naista jos Sannan kaltaisille palkoille pääsisivät saati sitten äänestäjiä. Sen verran teidän aatteenne on höllästi naulattu.
Nim. (Hyvin) nukkuva.
- Anonyymi
Kyllä Antikaisen kuvaa voi tuijottaa. Sinulla se varmaan jo onkin melkoisen "ryvettynyt".
- Anonyymi
Olen Lieksan keskustassa asusteleva neti-ihminen ja kiihotun äärimmilleen katsoessani koneinsinöörin kuvaa! https://urly.fi/3IDv Varmaan teitä on muitakin jotka tuntee samanlaista, vastustamatonta vetovoimaa tähän(kin) kohteeseen?
- Anonyymi
Korjaus: Olen Lieksan keskustassa asusteleva neiti-ihminen ..
- Anonyymi
Tuo 4-kymppinen pissis pääsi ammattimaiseksi bilettäjäksi ja maailman ympäri lentelijäksi sotakiimallaan ja tissi- ja persevakoaan esittelemällä. Vanhat, irstaat tony blairit etsivät juuri tällaisia hepsankeikkoja.
- Anonyymi
Pissi tai kussis eli kusipää. samapa tuo.
- Anonyymi
Luulenpa että noilla tienesteillä itsekin esittelisit tissi- ja persevakoasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulenpa että noilla tienesteillä itsekin esittelisit tissi- ja persevakoasi.
En muuten esittelisi. En tarvitsisi istua käräjillä sermin takana, kun kiimainen mamu olisi yrittänyt seurata minua.
Mitä sanoisivat vanhempamme ja isovanhempamme, jos olisivat nyt katsomassa tätä hulluuden aikaa? Maan johdossa tällaisia hempukoita.
- Anonyymi
Ei ole hottia, kauhea luuranko on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285764
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962579- 1342497
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv82079- 121373
- 621107
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101052- 51922
- 76835
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101825