Tyhmää ja lapsellista väittää asioiden olevan juuri niin tai näin ja tehdä jopa Jumala valehtelijaks

Anonyymi-ap

tuollaisilla Jumalaa pilkkaavilla väärillä väitteillä.

10

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Jos haluat asiasi esittää oikein, NIIN MISTÄ JUMALASTA TÄLLÄ KERTAA PUHUT?

• Anonyymi
        UUSI

Raamatun tarinassa on kaksi eri jumalaa - juutalaisten ja israelilaisten. Ettekö te nyt prkl opi laskemaan edes kahteen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatun tarinassa on kaksi eri jumalaa - juutalaisten ja israelilaisten. Ettekö te nyt prkl opi laskemaan edes kahteen.

Kun te nyt oppisitte, että toiseen Jumalaan liittyy toiset asiat ja toiseen Jumalaan toiset, te voisitte edes ymmärtää, että mitä ylipäätään Raamattu kertoo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kun te nyt oppisitte, että toiseen Jumalaan liittyy toiset asiat ja toiseen Jumalaan toiset, te voisitte edes ymmärtää, että mitä ylipäätään Raamattu kertoo.

Ja kristinuskossa Augsburgin tunnustuksen mukaan tosi Jumala (Israelin Jumala) on ristiin naulittu uhri vihaisen Jumalan (juutalaisten Jumala) vihan lepyttämiseksi.

Löytyy 5.Mooseksen kirja, luku. 13.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kristinuskossa Augsburgin tunnustuksen mukaan tosi Jumala (Israelin Jumala) on ristiin naulittu uhri vihaisen Jumalan (juutalaisten Jumala) vihan lepyttämiseksi.

Löytyy 5.Mooseksen kirja, luku. 13.

Ja sitten tämä Israelin Jumala Jeesuksen nimeen syödään juutalaisten Jumalan kannibalistisella ihmissyönti riitillä Herran kuoleman julistamiseksi.

Löytyy 1.Korinttolaiskirje, luku 11:23 alkaen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten tämä Israelin Jumala Jeesuksen nimeen syödään juutalaisten Jumalan kannibalistisella ihmissyönti riitillä Herran kuoleman julistamiseksi.

Löytyy 1.Korinttolaiskirje, luku 11:23 alkaen.

Ja nyt valta on juutalaisilla ja juutalaisten JUMALALLA - ollut jo 2000 vuotta - jonka Jeesus sanoo Raamatussa olevan Saatana ja kaiken valheen isän.

Löytyy Johannes 8. luku.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja nyt valta on juutalaisilla ja juutalaisten JUMALALLA - ollut jo 2000 vuotta - jonka Jeesus sanoo Raamatussa olevan Saatana ja kaiken valheen isän.

Löytyy Johannes 8. luku.

Ja kaikki perisynti, synti, helvetti, tuomio ja homopuheet liittyvät vain TÄHÄN Jumalaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kaikki perisynti, synti, helvetti, tuomio ja homopuheet liittyvät vain TÄHÄN Jumalaan.

Ja siihen Jeesuksen puhumaan - hyvään Jumalaan - ei ole uskontoa ollenkaan. On vain kristinusko, joka perustuu pahaan Jumalaan, jolle hyvä Jumala on uhrina.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyy Johannes 8. luku.

No ei ihme, että juutalaiset ovat murhanhimoa täynnä kun noin on.

Ei heitä pidä siunata silloin vaan kirota.

Tai ainakin syyttää siitä mitä tekevät.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyy Johannes 8. luku.

https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=8&kaannos=fi-38&kirjat=joh

Johanneksen evankeliumi:
        8:14 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Vaikka minä todistankin itsestäni, on todistukseni pätevä, sillä minä tiedän, mistä minä olen tullut ja mihin minä menen; mutta te ette tiedä, mistä minä tulen, ettekä, mihin minä menen.

⛪🐵🏕️

Johanneksen evankeliumi:
        5:31 Jos minä itsestäni todistan, ei minun todistukseni ole pätevä. 

Jees Nou On ja Ei
        Kruunua vai Klaava

5.Mooseksen kirja:
        6:20 Kun poikasi vastaisuudessa kysyy sinulta ja sanoo: 'Mitä merkitsevät ne todistukset, säädökset ja oikeudet, jotka Herra, meidän Jumalamme, on teille antanut?' 
        6:21 niin vastaa pojallesi: 'Me olimme faraon orjia Egyptissä, mutta väkevällä kädellä Herra vei meidät pois Egyptistä.

😇🐒☃️

Johanneksen evankeliumi:
        8:33 He vastasivat hänelle: "Me olemme Aabrahamin jälkeläisiä emmekä ole koskaan olleet kenenkään orjia. Kuinka sinä sitten sanot: 'Te tulette vapaiksi'?"

😐😶😶‍🌫️🫥

Matteuksen evankeliumi:
        26:53 Vai luuletko, etten voisi rukoilla Isääni, niin että hän lähettäisi heti minulle enemmän kuin kaksitoista legionaa enkeleitä? 

Matteuksen evankeliumi:
        27:46 Ja yhdeksännen hetken vaiheilla Jeesus huusi suurella äänellä sanoen: "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" Se on: Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit?

Apostolien teot:
        4:11 Hän on 'se kivi, jonka te, rakentajat, hylkäsitte, mutta joka on kulmakiveksi tullut'.

1.Korinttolaiskirje:
        8:5 Sillä vaikka olisikin niin sanottuja jumalia, olipa heitä sitten taivaassa tai maassa, ja niitä on paljon semmoisia jumalia ja herroja,

Galatalaiskirje:
        4:8 Mutta silloin, kun ette tunteneet Jumalaa, te palvelitte jumalia, jotka luonnostaan eivät jumalia ole.

1.Johanneksen kirje:
        5:21 Lapsukaiset, kavahtakaa epäjumalia.

Johanneksen evankeliumi:
        10:34 Jeesus vastasi heille: "Eikö teidän laissanne ole kirjoitettuna: 'Minä sanoin: te olette jumalia'?

Psalmit:
        82:1 Aasafin virsi. Jumala seisoo jumalien kokouksessa, hän on tuomari jumalien keskellä:
        82:2 "Kuinka kauan te tuomitsette väärin ja pidätte jumalattomain puolta?" Sela.
        82:3 "Auttakaa oikeuteensa vaivainen ja orpo, antakaa kurjalle ja puutteenalaiselle oikeus.
        82:4 Vapauttakaa vaivainen ja köyhä, pelastakaa hänet jumalattomain käsistä.
        82:5 Ei ole heillä älyä, ei ymmärrystä, he vaeltavat pimeydessä: kaikki maan perustukset horjuvat.
        82:6 Minä sanon: Te olette jumalia ja kaikki tyynni Korkeimman poikia; 
        82:7 kuitenkin te kuolette, niinkuin ihmiset kuolevat, ja kaadutte niinkuin kuka ruhtinas tahansa."
        82:8 Nouse, Jumala, tuomitse maa, sillä sinä perit kaikki pakanakansat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      284
      6361
    2. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      54
      6272
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      92
      5814
    4. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      42
      5285
    5. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      52
      4844
    6. Riikka Purra haluaa muuttaa

maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....
      Maailman menoa
      25
      4605
    7. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      228
      4194
    8. Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan

Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe
      Maailman menoa
      4
      3991
    9. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      151
      3696
    10. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      39
      3262
    Aihe