Näytetään itse tehtävää parin sekunnin pätkiä silloin tällöin. Aikoinaan, kun Janne Porkka juonsi, niin telkun alareunassa näkyi koko ajan tehtävä ja pystyi itsekin arvailla oikeaa vastausta.
Ei nyt. Kuvataan vain kilpailijoiden ja juontajan naamaa. Todella ärsyttävää. Ei enää kiinnosta edes katsoa. Harmi, sillä muuten olisi ihan viihdyttävä ohjelma.
Miksi sitä tehtävää ei voi näyttää enemmän? Pieni murhe, mutta iso merkitys. Onnenpyörän ohjaaja, sekä tuotantotiimi on nykyään osaamattomia ja luulee, että ihmisiä kiinnostaa tuijottaa jotain wannabe julkkisten naamoja itse tehtävän sijaan.
Koko maailma on pilattu ja ennenwanhaan kaikki oli paremmin. Ärsyttääkö teitä mikään asia, mikä on nykyään pilattu?
Sitäpaitsi ennenwanhaan lämpimät juustovoileivätkin maistui paremmalle! Heh, ei ikä tule yksin. Onneksi sinkut palstalla on vielä tuttuja kirjoittajia ysäriltä asti. 😊
>simiti<
Onnenpyörä ohjelma pilalla!
14
149
Vastaukset
Jaa mä muistelen, että se oli Kim Floor. Vaikka aina mä ihmettelin miten lattia voi olla sukunimi.
- Anonyymi
katso Alone Suomi -juttua, olen joitain jaksoja tuota ...
- Anonyymi
Se on ollut 1988 kuuminta Porkkaa
- Anonyymi
On floorikin ollut juontaja. Porkka oli 1993-2001.
>simiti< - Anonyymi
Hottia myös mettola
- Anonyymi
Talvisota pamautti tajun kankaalle
- Anonyymi
Vanha Solora ilman tv lupaa hoitaa
- Anonyymi
Kanavan viritys kohilleen
- Anonyymi
Porkka stadin Kingi
- Anonyymi
mutta niin eikös no ihan hyvä idea tehdkä syksyn pimeyteenkin tyttöjäkin jännittävä joku peli, missä olisi kummitusmaisia paikoja jotain.
t. Eino-Sanna-Inkeri Pissimies. - Anonyymi
Joo tuo on totta. Sama homma Farmi-sarjan tunnistustehtävissä; niitä ei kunnolla näytetä katsojille. En nyt edes mene Putous yms sellaiseen sontaan joissa miimaus tms tehtävissä vastaus lukee kissankokoisilla kirjaimilla aina ruudussa ja tekee pelin katsojille täysin turhaksi.
Ja sitten tämä uusi Pirunpeli. Peleihin ei keskitytä niinkuin ollenkaan, pelkästään liittoumiin. Noh, ei se alkuperäinen peli olekaan (aidosti hyvä) Devil's Plan, niinkuin jossain Vauva-foorumilla luultiin, vaan jokin ihmeen Blood Game. - Anonyymi
Kuka katsoo "onnenpyörää". Heh, heh....
- Anonyymi
kaikki on pilalla, lallallaaa, Suomen talouskin aivat retyperälläå tuokin...
- Anonyymi
Siks ne vähentää telsusta työntekijöitä. Itse ensin pilaavat ohjelmat vaihtamalla juontajia. Napakympissä oli se Kari Salmelainen, sitäkään en enää katso jos tuleekaan.
Huvittaa sen firman päätöksen tekijät. Ei mitään ammattitaitoa ja ajetaan lafka alas. Ja joka paikkaan lykätään jonkin vähemmistön edustajia jotta saadan loputkin katsojat luopumaan katselusta. "pitäkää ideanne".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2383286Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3592946Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,161970Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.781836Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e621759Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?591642MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,121503- 1221456
Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S01380Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4681374