Pelkkää muiden haukkumista ja narsistista omahyväisyyttä.
Noille pilalle hemmotelluille kakaroille pitäis antaa kunnolla turpaan ja näyttää kaapinpaikka.
Siinä myllytyksessä ei auttaisi pennun persuilukaan ja idioottihokemat, jotka on suurelta natsijohtajalta kopioitu.
Hitto mitä pellejä ja idiootteja osa nykynuorisosta on. Hyödyttömiä heti SMP:n konkurssin jälkeen, jolloin Soini perusti läpällä pellepersut
>simiti<
Kakarat pilanneet palstan.
60
569
Vastaukset
- Anonyymi
Joukossa kaksi ihan aaikuistakin kiusaajaa. Toinen 37/38 vuotta ja toinen taitaa olla 41 tai jotain
- Anonyymi
Ookoo no tota yolo yeah
- Anonyymi
Sinä päivän kakkarana niitten joukossa.
- Anonyymi
Niin tämä palstasetä simitin erikoisuus on vuoroin olla persuja vastaan ja agitoida sillä kakruja ja välillä jän on niin vasemmalla muka, eikä tyhjästä ”puheenaiheita” repivät toljakkeet tajua
Kyllähän sitä toivoisi semmosta määrätynlaista kunnioitusta puolin (ja toisin tietysti) noilta nuoremmilta varsinkin. En tiiä missä on menty pieleen...
- Anonyymi
Miks sua pitäisi kunnioittaa? Senkö vuoksi, että oot erityisen kova selitteleen omaa erinomaisuuttasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks sua pitäisi kunnioittaa? Senkö vuoksi, että oot erityisen kova selitteleen omaa erinomaisuuttasi?
No tuolla asenteella ei kyllä pitkälle pötkitä.
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin tosiaan arvasin, että samantien kun avaan palstan, niin täällä on taas jotain paskaa. Pidä tunkkis.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Jotenkin tosiaan arvasin, että samantien kun avaan palstan, niin täällä on taas jotain paskaa. Pidä tunkkis.
Mikä on sinun mielestä kakara? Itse olen 26v, ja valmistuin konetekniikan insinööriksi. Olen kouluttautunut, ja osaan hyvän käytöksen säännöt.
Sen verran haluan sanoa sinulle, että ei tulisi mieleeni alkaa syyttelemään ketään anonyymipalstalla. Oletko mielestäsi sivistyneempi kuin sinua nuoremmat ihmiset? Et kyllä vaikuta siltä. Itselläni ei tulisi edes mieleen kirjoittaa että vanhemmat ihmiset ovat huonosti käyttäytyviä. Usein näin kuitenkin on, varsinkin jos on alhainen sosioekonominen tausta. Eli ole hyvä, tässä mun vastine sulle Mustasydän. Nimimerkkisi kuvastaa sinun kirjoitteluja hyvin. Anonyymi kirjoitti:
Mikä on sinun mielestä kakara? Itse olen 26v, ja valmistuin konetekniikan insinööriksi. Olen kouluttautunut, ja osaan hyvän käytöksen säännöt.
Sen verran haluan sanoa sinulle, että ei tulisi mieleeni alkaa syyttelemään ketään anonyymipalstalla. Oletko mielestäsi sivistyneempi kuin sinua nuoremmat ihmiset? Et kyllä vaikuta siltä. Itselläni ei tulisi edes mieleen kirjoittaa että vanhemmat ihmiset ovat huonosti käyttäytyviä. Usein näin kuitenkin on, varsinkin jos on alhainen sosioekonominen tausta. Eli ole hyvä, tässä mun vastine sulle Mustasydän. Nimimerkkisi kuvastaa sinun kirjoitteluja hyvin.En ymmärrä hyökkäystäsi. Olen aivan tavallinen kirjoittaja täällä, kuten kuka tahansa muukin.
Olen poikkeuksellisen avoimesti kirjoittanut rankasta nettikiusaamisesta ja mulla ei ole minkäänlaista toleranssia sille, että siinä olet oikeassa.
Olen joutunut asian takia käymään terapiassa, joten en todellakaan pyydä anteeksi enää yhtään kertaa.
Mulle on oikeastaan ihan sama mitä sinä ja kaikki muut, jotka ottavat nyt tällä viikolla kunnolla mut tikunnokkaan mm. haukkumalla, olette mieltä käytöstavoistani.
Lähipiirini tietää, että osaan halutessani olla fiksu ja jopa filmaattinen eikä se kysy sosioekonomista taustaa.
Myöskään täällä minulla ei ole tarvetta kiusata tai ottaa ketään silmätikuksi, kuten itselleni tehdään jatkuvasti.
Mikäli kommenttini ärsyttävät sinua, niin älä osallistu keskusteluun ketjussani. Ne voi aina ohittaa.
En pidä itseäni parempana kuin muut, mutta monen ammatin kautta minulla on laaja-alaista kokemusta erilaisista asioista. Sitä sanotaan elämänkokemukseksi.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko olet ykssarvinen päättänyt keskittää tälla kertaa kaiken huomiosi juuri tähän palstaäijän hahmoon ja tuottaa täällä tätä propagandaa ihan praksiksessa? T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuolla asenteella ei kyllä pitkälle pötkitä.
Sinullakin herää tämän edellisen tapaan aina kiinnostus näitä palstaäijän tekaisemiq hahmoja kohtaan. Oliko mustasusi lähellä sinunkin mustaa sydäntäsi? Muhaha
Anonyymi kirjoitti:
Sen verran haluan sanoa sinulle, että ei tulisi mieleeni alkaa syyttelemään ketään anonyymipalstalla. Oletko mielestäsi sivistyneempi kuin sinua nuoremmat ihmiset? Et kyllä vaikuta siltä. Itselläni ei tulisi edes mieleen kirjoittaa että vanhemmat ihmiset ovat huonosti käyttäytyviä. Usein näin kuitenkin on, varsinkin jos on alhainen sosioekonominen tausta. Eli ole hyvä, tässä mun vastine sulle Mustasydän. Nimimerkkisi kuvastaa sinun kirjoitteluja hyvin.Miksi sä koneinsinööri täällä raivoot. Hoida ensin oma osa alue kuntoon. Miksi suomen vienti ei vedä? Monet otsikot kertovat, Suomi ei oo enää insinöörikansa. Tekijöitä kyllä ois, on itsejohtajuutta, cnc koneet ym. Inssit ei enää osaa.
Oon itekin inssi. Joskus vaan pitää toimia omien arvojen mukaan ja lähteä.
En ymmärrä miks hyökkäät Mustasydäntä vastaan. Ei oikein menny oikeeseen osoitteeseen sulla.JeroP kirjoitti:
Miksi sä koneinsinööri täällä raivoot. Hoida ensin oma osa alue kuntoon. Miksi suomen vienti ei vedä? Monet otsikot kertovat, Suomi ei oo enää insinöörikansa. Tekijöitä kyllä ois, on itsejohtajuutta, cnc koneet ym. Inssit ei enää osaa.
Oon itekin inssi. Joskus vaan pitää toimia omien arvojen mukaan ja lähteä.
En ymmärrä miks hyökkäät Mustasydäntä vastaan. Ei oikein menny oikeeseen osoitteeseen sulla.Kiitos JeroP. 💛
Jotenkin epäilen palstan pentujen olevan keski-ikäisiä mähökkejä. Minulla ei ole nuorisosta kuin positiivisia kokemuksia. Nyt tuntuu olevan muodissa sellainen kunnollisen nuoren malli. Joten taidamme olla me vanhukset niitä, jotka eivät osaa käyttäytyä.
- Anonyymi
Olen aivan samaa mieltä!
- Anonyymi
Mikä on narsisti eli Narkissos, mikä oli narkissoksen kohtalo:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Narkissos - Anonyymi
Ei täällä iänkaikkisen ja jeesuksen vanhalla alustalla ole ketään nuoria. Ei yhtäkään. Tai jos on, niin ovat kyllä pahasti syrjäytyneitä ja hukassa ikäisistään.
- Anonyymi
Tuo taitaa olla totta. Jotkut epäonnistuneet ja vähemmän älykkäät entiset koulukiusaajat ovat vain jääneet teinin tasolle ja luulevat kiusaamalla saavansa kavereita.
Eivät saa ja kun kuolevat, niin ketään ei kiinosta. Täysiä pellepummeja syntymästä kuolemaan, kuten yrittelijät, jotka saavat eläkkeensäkin verorahoista törttöilyjensä ja huijaamisensa takia. Lisäksi veronkierto ja vähennykset. Ne on oikeita sossuloisia.
>simiti<
- Anonyymi
Tuuhan kokeilee vtun kommari. Tehdään susta borssikeittoa tovereille.
- Anonyymi
Onko verensokerit alhaalla aloittajaäijä?
- Anonyymi
Sinähän se ylivoimaisesti pahin haukkuja olet. Häpeäisit.
- Anonyymi
Kuten tiedät, sinä se joudat kuolemaan vaikka heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa poju mukavaa, että sinullakin on areena missä ilmaista mieltäsi kello kolme aamuyöllä. Ilmeiseti tämä Kalabaliikki palstaäijän kanssa simuloi jtn ti korvaa jotain kokemuksia
- Anonyymi
Sinulla ainakin on mennyt tämä palstaäijän avaus tunteisiin ja tällainen tuttavallinen laajasti kuvaileva kommentti piti kirjoittaa. T naiselta voimia koitokseen, sielun pimeään yöhön tai muuhun vastaavaan teennäiseen pöyristelyyn kaikille kaltaisillesi. Persu on varmasti ihminen. Poliisikin on ehkä sellainen ja niin edelleen. Stop nolous nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löikö äitis sinua pienenä? Miksei tehnyt sitä uudestaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ainakin on mennyt tämä palstaäijän avaus tunteisiin ja tällainen tuttavallinen laajasti kuvaileva kommentti piti kirjoittaa. T naiselta voimia koitokseen, sielun pimeään yöhön tai muuhun vastaavaan teennäiseen pöyristelyyn kaikille kaltaisillesi. Persu on varmasti ihminen. Poliisikin on ehkä sellainen ja niin edelleen. Stop nolous nyt
Tätä toista asiaa ei ole tosin vielä vahvistettu
- Anonyymi
Syö sinä kommari simiti paskaa ja kuole. Ei tuollaista tekohauskaa vassarisaastaa kaipaa kukaan.
- Anonyymi
Minusta on palstasetä, eli aloittaja melko surullista, että kirjoitat yleensä itse suurimman osan näistä graafisista kuvauksista ihan vain saadaksesi tällaista hömelöä toratunnelmaa aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta on palstasetä, eli aloittaja melko surullista, että kirjoitat yleensä itse suurimman osan näistä graafisista kuvauksista ihan vain saadaksesi tällaista hömelöä toratunnelmaa aikaan.
Minusta latvalaho multinikki gubettaja sedättäjä on melko surullista, että asut tällä palstalla 24/7 ja luulet että joku pitää sinua jollain tapaa nokkelana. Olet pelkkä mielisairas mikälie pakkohoitopotilas ja sanomisillasi ei ole minkäänlaista painoarvoa. Ketään ei kiinnosta sekuntiakaan vaikka lakkaisit hengittämästä ja sinua ei sure, eikä kaipaa kukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta latvalaho multinikki gubettaja sedättäjä on melko surullista, että asut tällä palstalla 24/7 ja luulet että joku pitää sinua jollain tapaa nokkelana. Olet pelkkä mielisairas mikälie pakkohoitopotilas ja sanomisillasi ei ole minkäänlaista painoarvoa. Ketään ei kiinnosta sekuntiakaan vaikka lakkaisit hengittämästä ja sinua ei sure, eikä kaipaa kukaan.
No jos tämäkin aloitus sulle palstaäijä aivan niin paljon merkitsee. Sori, ota iisisti vaan
- Anonyymi
Simitinlaiset ovat häpeätahra suomelle. Junaan vaan ja siperiaan.
- Anonyymi
Älkää nyt jatkuvasti valittako. Ei saa olla niin ohutnahkainen että jokainen piikki tai erilainen mielipide koetaan kiusaamiseksi. Ja toisekseen itse ruokitte asiaa pitämällä aihetta kokoajan esillä ja vielä yllyttätte kun vastailette ikäviksi kokemiinne viesteihin. Kai se uhriutuminen ja säälin saaminen ja riiteleminen sitten tuntuu hyvältä, ei tuossa käytöksessä muuten mitään järkeä ole.
xLiner- Anonyymi
Ja tätä saa kommentoida vain kiusaajat! 😁
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tätä saa kommentoida vain kiusaajat! 😁
xLinerXLiner poistatti hänelle epämieluisan kommentin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
XLiner poistatti hänelle epämieluisan kommentin!
😘🍑
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘🍑
xLinerLiitän kopion tekstistä uudelleen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liitän kopion tekstistä uudelleen!
Anna tulla vaan, mä poistan kaiken 😄
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna tulla vaan, mä poistan kaiken 😄
xLiner"Väität meidän kommentoijien olevan kiusaajia. Kuitenkin aloittaja on aivan itse viljellyt tässäkin ketjussa alatyylistä ilmaisumuotoaan. Tyyli on tuttua piiritorin "päivärahojen kerjääjiltä heidän saatuaan vesiperän keräysyritykseensä."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Väität meidän kommentoijien olevan kiusaajia. Kuitenkin aloittaja on aivan itse viljellyt tässäkin ketjussa alatyylistä ilmaisumuotoaan. Tyyli on tuttua piiritorin "päivärahojen kerjääjiltä heidän saatuaan vesiperän keräysyritykseensä."
Stana, poistonappi epäkunnossa!
🚨!!..🚨!!..🚨!!...??
Nyt täytyy tehdä - valitus -! Uliuli... 😜
xLiner
- Anonyymi
Aloituksen tekijä on vain tylsistynyt, mutta ei osaa järkevällä tavalla viihdyttää itseään 😏
- Anonyymi
Tämä koko ketju oli oikein hyvä esimerkki, miksi minä olen aivan liian vanha tänne, tai yleensäkin someen. Harvoinhan minä tänne mitään kirjoitankaan, kunhan käyn lueskelemassa. Yleensä pari minuuttiakin on jo liikaa. On sitä parempiakin tapoja hukata elämänsä turhuuteen.
- Anonyymi
Älä ota sitä niin vakavasti.
- Anonyymi
Täällä on vain ja ainoastaan yli 68v wanhoja kakaroita, suurin osa on 80v tietämillä. Samanlaisia kakaroita kuin omat vanhempani olivat sinä iässä.
- Anonyymi
Sähän oot sit kohta 68w.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähän oot sit kohta 68w.
HV...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähän oot sit kohta 68w.
Olen tarkalleen 68v ja muutaman kuukauden päälle sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tarkalleen 68v ja muutaman kuukauden päälle sen.
Hyvä hyvä. Täällä tarvitaan senioreiden kokemusääntä. Haukkuva koira ei yleensä pure.
- Anonyymi
Tämä ketju nauratti minua! 😂
🦄- Anonyymi
Ei ehkä saisi nauraa... 😁
🦄 - Anonyymi
Joo mulla oli kieltämättä kans kivaa aamulla vähän tölviä, liian vähän kofeiin
- Anonyymi
Vanhetessa yleensä tyhmyys lisääntyy, viisaus katoaa kun vanhenee.
- Anonyymi
Että niin kuin mitkä "kakarat"?
- Sheena
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site665973Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers784835Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto514405SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun574172SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953771SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502493Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352399Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost32340Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi832219Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat452119