Vapaa kuvaus

Aloituksia

182

Kommenttia

9409

1. Olen pahalla tuulella

Mikä avuksi? Ketuttaa kun elämässä asioita joita ei voi ratkaista ja joihin ei voi vaikuttaa. Olen ratkaisukeskeinen ihm
    Sinkut
    15
    214
  2. Missä iässä alkaa erektio-ongelmat?

Alkaa 40 lähestymään uhkaavasti. Tässä on jonkinlaista keski-iän kriisiä meneillään. Tuossa tuli juteltua muiden ikämies
    Sinkut
    94
    649
  3. Tunnukset hukassa

Tajusin tässä toissapäivänä, että olen unohtanut salasanani. Ei tullut millään mieleen, vaikka sen olen miljoonaan kerta
    Sinkut
    15
    207
  4. Pahoitteluni kanssapalstailijoille

Että olen ajoittain synkkä ja rasittava. Välillä tuo päänuppi reistailee mielisairauden kanssa, niin sitten tulee tuota
    Sinkut
    3
    154
  5. Palstan alennustila

Palstalla on esitetty viime aikoina niin ruokotonta tekstiä toisia kohtaan, että en halua enää juuri käydä täällä. Ite o
    Sinkut
    73
    536
  6. Ameriikka on suurin turvallisuusuhka

Harmis oli oikeassa. Ameriikka on paskavaltio. Ovat aloittaneet sotilaallisen maailmanvalloituksen. Toisin kuin Venäjäll
    Sinkut
    58
    416
  7. Vellikello taas aivan rikki

Vellikelloon ei näytä taas tulevan viestit ollenkaan. Muilla sama juttu?
    Sinkut
    33
    355
  8. Kun on hyvä päivä

Vapaata, kahvia, tupakkaa. Nukuin 3:n saakka päivällä. Ei tarvitse nähdä ketään ihmisiä. Olla vaan täysin yksin ja nautt
    Sinkut
    9
    164
  9. Kalsarikännit

Minulla on pakonomainen tarve ilmoittaa joka kerta palstalle, kun olen humalassa. Ja nyt on se yö. Juon yksin siideriä s
    Sinkut
    35
    367
  10. Minulla on keski-iän kriisi?

Google AI: "Keski-iän kriisi on perinteinen käsite, joka viittaa keski-ikään sijoittuvaan elämänmuutosvaiheeseen, jolloi
    Sinkut
    30
    408
  11. Kun kaveri pettää

Miten reagoisitte, jos kaveri ottaa yhteyttä, että hengaillaan. Todellisuudessa olikin vain palvelusta vailla. Näin käv
    Sinkut
    23
    386
  12. Huomenna alkaa tupakkalakko

Simiti tässä herätteli taas ajattelemaan asioita. Kaiken maailman syövät hiipivät mieleen röökiä imiessä. Askissa on vie
    Sinkut
    38
    387
  13. Haisen pahalta!

Tein tänään jotain repäisevää. Skippasin suihkussa käynnin (Intiimialueet kuitenkin huljaisin nopeasti pestä). Elämässän
    Sinkut
    11
    142
  14. En olekaan "homo"

Minua on palstalla tituleerattu puolihomoksi. Vähän samansuuntaisia ajatuksia on itsellänikin ollut. Seksuaalisuus kasva
    Sinkut
    40
    482
  15. Kuinka monta läheistä ihmistä teillä on elämässä?

Mietin tätä kysymystä tänään. Laskin että minulla on elämässäni 8 ihmistä, jotka lasken kuuluvaksi omaan laumaani. Siis
    Sinkut
    29
    372
  16. Ostin pehmolelun

Sellainen suloinen norsu. Sen nimi on Timo. Timo nukkui koko viime yön kainalossani, ja ai että oli suloiset unet. Onko
    Sinkut
    68
    685
  17. Ihana päivä!

Ulkona on kaunis aurinkoinen syysilma. Nukuin puoleen päivään ja vetäisin naamaan kahvikupin. Taustalla soi hillittömän
    Sinkut
    11
    257
  18. Vasemmistolla on ruuvit löysällä

Olen poliittisesti sitoutumaton. Jotkut mielipiteeni joku voisi tulkita vasemmistolaiseksi ajatteluksi tai jotkut sitten
    Sinkut
    104
    871
  19. Olen alkanut katupummiksi

Olen tullut varmaan vanhaksi. Tänä kesänä olen ottanut harrastukseksi kuljeskella maailmalla. Lähden liikenteeseen kävel
    Sinkut
    5
    154
  20. Miten toimia agressiivisen koiran kanssa?

Istuin tänään lammenrannalla nauttimassa maisemista ja aurinkoisesta säätä. Olin täysin uppoutunut omiin ajatuksiini, Ku
    Sinkut
    14
    249