Vapaa kuvaus

Aloituksia

118

Kommenttia

5894

  1. Olen nyt virallisesti homo

    Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku
    Sinkut
    111
    3117
  2. Parisuhde palstalta

    Palstalta on hävinnyt kaksi kirjoittajaa. 1 nainen ja 1 mies. Mitä se tarkoittaa?
    Sinkut
    27
    551
  3. Autisminkirjon häiriö (Asperger)

    Tuollaisen diagnoosin sain. Nyt ei tarvitse enää palstallakaan ihmetellä, että onko tuo ihan palikka.
    Sinkut
    84
    824
  4. Miksi minua lähestyy vanhemmat naiset?

    Tässä parin viime päivän aikana minua on lähestynyt kaksi vanhempaa naista. Toinen sanoi että haluaisi vetää minua parra
    Sinkut
    62
    675
  5. Mitä vanhuuden merkkejä teillä on?

    Alan virallisesti tulla vanhaksi. Sen huomaa siitä kun korvista ja nenästä kasvaa karvaa. Kulmakarvatkin pitää ajaa hius
    Sinkut
    38
    441
  6. Olen parantunut henkisestä impotenttiudestani

    Koska koen pakonomaista tarvetta avautua asioistani palstalla, niin kerrotaan nyt tämäkin. Jostain syystä minulla oli pi
    Sinkut
    23
    303
  7. Homo lääkärissä

    En ole vieläkään parantunut flunssastani. Tänään menin sitten lääkäriin, jossa ystävällinen hoitaja otti nielunäytteen.
    Sinkut
    15
    327
  8. Eksyin parinvaihtajien piiriin

    Päätin kokeilla uutta harrastusta. Saavuin paikalle ja kaikki muut olivat pareja. Minulla oli hieman kiusaantunut olo ol
    Sinkut
    35
    482
  9. Miesflunssa iski palstalaiseen

    Minulla on päällä aivan karsea miesflunssa päällä. Nolotti soittaa töihin että olen sairaana. Ja nyt on ihan pirun tylsä
    Sinkut
    47
    334
  10. Olen menettänyt kiinnostuksen seksiin

    Jotenkin ei yhtään nappaa. Viisari ei värähdäkään. Taidan olla muuttumassa eunukiksi. Onko teillä ollut koskaan kautta
    Sinkut
    93
    838
  11. Millainen on asuntosi?

    Olen aina pitänyt pienistä tiloista, joten asun todella kompaktisti. Tässä kämpässä ei ole kovin montaa neliötä. Asuntoo
    Sinkut
    111
    665
  12. Juotteko kahvia?

    Ite olen aikamoinen kahvinjuoja. Yleensäkin kaikki missä on kofeiinia menee. Kotona juon halvinta kahvia mitä kaupasta a
    Sinkut
    43
    384
  13. Nainen vainoaa minua töissä

    Nyt menee oikeasti hermo. Yksi nainen on pyytänyt minua treffeille, ja tein heti selväksi etten ole kiinnostunut. Tämän
    Sinkut
    37
    638
  14. Mitä söit tänään?

    Minä tein uunissa extra rapeaa pekonia ja laitoin sitä pekonin rasvassa paistetun leivän väliin. Ai että oli hyvää.
    Sinkut
    34
    263
  15. Rentouttavaa musiikkia

    Millainen musiikki saa olosi rauhalliseksi ja rennoksi? Ite tykkään kuunnella vähän jotain raskaampaa. Siinä hermo lepää
    Sinkut
    16
    218
  16. Perättömät raiskausväitteet / Lauri Tähkän tapaus

    Media on jo hienosti tuntunut tuomitsevan etukäteen Lauri Tähkän seksuaalirikolliseksi. Herra Tähkä taas tuntuu olevan v
    Sinkut
    143
    2069
  17. Miehille ei kelpaa edes missi

    Willman kertoo ladanneensa Instagramiin kehopositiivisuuden hengessä kuvan, jossa hän nojaa Dubain-lomalla palmuun bikin
    Sinkut
    175
    1636
  18. Voisitko seurustella tupakoitsijan kanssa?

    Jos tapaisit muuten täydellisen kumppanin, mutta tämä polttaisi tupakkaa. Miten suhtautuisit asiaan? Yrittäisitkö saada
    Sinkut
    31
    544
  19. Jee, viikonloppu!

    Korkkasin juuri oluen ja karjalanpata porisee uunissa. Väsyttää ihan vitusti, mutta ihan sama. Olutta!
    Sinkut
    50
    466
  20. Ei hitto minä olen nero!

    Mietin tänään, että jos alkaisin maalaamaan tauluja... Penikselläni. Miksei kukaan ole koskaan tullut ajatelleeksi näin
    Sinkut
    21
    311