Palstakamu

![]()
Aloituksia
182
Kommenttia
9409
Olen pahalla tuulella
Mikä avuksi? Ketuttaa kun elämässä asioita joita ei voi ratkaista ja joihin ei voi vaikuttaa. Olen ratkaisukeskeinen ihm15214Missä iässä alkaa erektio-ongelmat?
Alkaa 40 lähestymään uhkaavasti. Tässä on jonkinlaista keski-iän kriisiä meneillään. Tuossa tuli juteltua muiden ikämies94649Tunnukset hukassa
Tajusin tässä toissapäivänä, että olen unohtanut salasanani. Ei tullut millään mieleen, vaikka sen olen miljoonaan kerta15207Pahoitteluni kanssapalstailijoille
Että olen ajoittain synkkä ja rasittava. Välillä tuo päänuppi reistailee mielisairauden kanssa, niin sitten tulee tuota3154Palstan alennustila
Palstalla on esitetty viime aikoina niin ruokotonta tekstiä toisia kohtaan, että en halua enää juuri käydä täällä. Ite o73536Ameriikka on suurin turvallisuusuhka
Harmis oli oikeassa. Ameriikka on paskavaltio. Ovat aloittaneet sotilaallisen maailmanvalloituksen. Toisin kuin Venäjäll58416Vellikello taas aivan rikki
Vellikelloon ei näytä taas tulevan viestit ollenkaan. Muilla sama juttu?33355Kun on hyvä päivä
Vapaata, kahvia, tupakkaa. Nukuin 3:n saakka päivällä. Ei tarvitse nähdä ketään ihmisiä. Olla vaan täysin yksin ja nautt9164Kalsarikännit
Minulla on pakonomainen tarve ilmoittaa joka kerta palstalle, kun olen humalassa. Ja nyt on se yö. Juon yksin siideriä s35367Minulla on keski-iän kriisi?
Google AI: "Keski-iän kriisi on perinteinen käsite, joka viittaa keski-ikään sijoittuvaan elämänmuutosvaiheeseen, jolloi30408Kun kaveri pettää
Miten reagoisitte, jos kaveri ottaa yhteyttä, että hengaillaan. Todellisuudessa olikin vain palvelusta vailla. Näin käv23386Huomenna alkaa tupakkalakko
Simiti tässä herätteli taas ajattelemaan asioita. Kaiken maailman syövät hiipivät mieleen röökiä imiessä. Askissa on vie38387Haisen pahalta!
Tein tänään jotain repäisevää. Skippasin suihkussa käynnin (Intiimialueet kuitenkin huljaisin nopeasti pestä). Elämässän11142En olekaan "homo"
Minua on palstalla tituleerattu puolihomoksi. Vähän samansuuntaisia ajatuksia on itsellänikin ollut. Seksuaalisuus kasva40482Kuinka monta läheistä ihmistä teillä on elämässä?
Mietin tätä kysymystä tänään. Laskin että minulla on elämässäni 8 ihmistä, jotka lasken kuuluvaksi omaan laumaani. Siis29372Ostin pehmolelun
Sellainen suloinen norsu. Sen nimi on Timo. Timo nukkui koko viime yön kainalossani, ja ai että oli suloiset unet. Onko68685Ihana päivä!
Ulkona on kaunis aurinkoinen syysilma. Nukuin puoleen päivään ja vetäisin naamaan kahvikupin. Taustalla soi hillittömän11257Vasemmistolla on ruuvit löysällä
Olen poliittisesti sitoutumaton. Jotkut mielipiteeni joku voisi tulkita vasemmistolaiseksi ajatteluksi tai jotkut sitten104871Olen alkanut katupummiksi
Olen tullut varmaan vanhaksi. Tänä kesänä olen ottanut harrastukseksi kuljeskella maailmalla. Lähden liikenteeseen kävel5154Miten toimia agressiivisen koiran kanssa?
Istuin tänään lammenrannalla nauttimassa maisemista ja aurinkoisesta säätä. Olin täysin uppoutunut omiin ajatuksiini, Ku14249