Melkoinen ero, eikös vaan?
Kirkkoon kuuluvia 4000x enemmän kuin vapaa-ajattelijoita
123
430
Vastaukset
- Anonyymi
Ai? Taas poistettiin? Eilen palautettiin? Oikeesti?
- Anonyymi
Vaparit eivät kestä totuutta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus totuus sattuu
- Anonyymi
Ei kai näitä palautettu ole, uudestaan vaan sama aihe esille
- Anonyymi
Jep jep
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep näin on
- AnonyymiUUSI
Kyllä
- Anonyymi
Vähän hassua, kun vaparit voisivat tulkitan tämän niinkin päin, että aloitus koettaa lisätä vaparien jäsenmäärää. 😁
Kuka tätä palstaa oikein moderoi? Onko se annettu vapareille?!?!- Anonyymi
Ilmeisesti on annettu, ei oikein muuten selitettävissä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti on annettu, ei oikein muuten selitettävissä
Noinpa
- Anonyymi
Ja ei, tämä ei ole minun aloitukseni, ihmettelen vain poikkoilevaa moderointia ja vaparien herkkänahkaisuutta.
- Anonyymi
Samaa ihmettelen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaa ihmettelen
Sama
- Anonyymi
Ja mitä sitten?
- Anonyymi
Tolkuton ero
- Anonyymi
Kovin moni ei tule ajatelleeksi että kirkkoon kuuluvia on monituhatkertainen määrä vapaa-ajattelijoihin nähden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin moni ei tule ajatelleeksi että kirkkoon kuuluvia on monituhatkertainen määrä vapaa-ajattelijoihin nähden.
Pitäisikö vaparien määrä saada siis nousuun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö vaparien määrä saada siis nousuun?
Ei sillä taida olla merkitystä. Joka tapauksessa vaparien määrä on puolittunut vain reilussa kymmenessä vuodessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä taida olla merkitystä. Joka tapauksessa vaparien määrä on puolittunut vain reilussa kymmenessä vuodessa.
No kylläsillä voisi olla merkitystä. Nykytyylillä jäsenmäärä tuskin lähtee nousuun, mutta onhan tässä nyt kuitenkin mahdollinen demokraattinen ongelma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kylläsillä voisi olla merkitystä. Nykytyylillä jäsenmäärä tuskin lähtee nousuun, mutta onhan tässä nyt kuitenkin mahdollinen demokraattinen ongelma.
Kyllä vaparit on niin pieni lahkolauma ettei jäsenmäärän nousullakaan ole merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaparit on niin pieni lahkolauma ettei jäsenmäärän nousullakaan ole merkitystä.
Pienestä voi silti kasvaa suuri. Ei alkukristillisyyskään nyt niin kovin levinnyttä ollut. Jeesuksen liikkeellepanema jumalan valtakunnan odotus muuttui joksikin muuksi ja hänen seuraajansa tekivät uskonnosta maailmanuskonnon. Eikäsiihen mennyt kuin , , , montako vuosisataa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienestä voi silti kasvaa suuri. Ei alkukristillisyyskään nyt niin kovin levinnyttä ollut. Jeesuksen liikkeellepanema jumalan valtakunnan odotus muuttui joksikin muuksi ja hänen seuraajansa tekivät uskonnosta maailmanuskonnon. Eikäsiihen mennyt kuin , , , montako vuosisataa?
Mutta nykymenolla viimeinen vapari (Jori?) sammuttaa valot vuonna 2040
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tolkuton ero
Ja mitä sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä sitten?
Käsittämättömän iso ero, pakko taivastella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdyn tuohon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Eikö sinulla ole mitään järkevää tekemistä kun ihmettelet tämmöisiä turhia asioita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Eikö sinulla ole mitään järkevää tekemistä kun ihmettelet tämmöisiä turhia asioita?
Tämähän se vasta järkevää onkin. Ei todellakaan ole turha kirkon ylivalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän se vasta järkevää onkin. Ei todellakaan ole turha kirkon ylivalta.
Ei todellakaan ole mitään järkeä taaskaan näissä sinun aloituksissa. Ja mikä ihmeen "kirjon ylivalta"?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan ole mitään järkeä taaskaan näissä sinun aloituksissa. Ja mikä ihmeen "kirjon ylivalta"?
Kirjon? Opi poika soome kiili
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjon? Opi poika soome kiili
Arvasin että olet tuollainen pelkuri, etkä uskalla vastata kysymyksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvasin että olet tuollainen pelkuri, etkä uskalla vastata kysymyksiin.
Ylivalta vapareihin nähden tietty, 4000x enemmän jäseniä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylivalta vapareihin nähden tietty, 4000x enemmän jäseniä
Mikä ihmeen ylivalta? Tunnut olevan aika pihalla todellisuudesta kun kirjoitat tämmöisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen ylivalta? Tunnut olevan aika pihalla todellisuudesta kun kirjoitat tämmöisiä.
Juurihan sen kerroin. Ymmärrän että sinua tuo ylivalta harmittaa mutta koeta kestää poikaseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan sen kerroin. Ymmärrän että sinua tuo ylivalta harmittaa mutta koeta kestää poikaseni.
Ei ole olemassa mitään kirkon "ylivaltaa". Tämä on taas näitä sinun harhojasi. Kuten se että luulet että olisin sinun "poikasi".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään kirkon "ylivaltaa". Tämä on taas näitä sinun harhojasi. Kuten se että luulet että olisin sinun "poikasi".
Vaan kylläpä vaan on, kuten tuossa ylempänä mainitsin. Poikanenhan sinä vielä olet, ymmärryksesi ja luetun ymmärtämisesi varmasti kasvaa vuosien saatossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaan kylläpä vaan on, kuten tuossa ylempänä mainitsin. Poikanenhan sinä vielä olet, ymmärryksesi ja luetun ymmärtämisesi varmasti kasvaa vuosien saatossa.
Mitä luulet saavuttavsi tuolla jatkuvalla valehtelulla? Että joku ottaisi sinut ja sinun höpinät tosissaan? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä luulet saavuttavsi tuolla jatkuvalla valehtelulla? Että joku ottaisi sinut ja sinun höpinät tosissaan? :D
Ja taas kirjoitusvirhe, voi sinua :-(
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas kirjoitusvirhe, voi sinua :-(
Ja taas sinä et uskaltanut vastata kysymyksiin. Miksi olet tuollainen pelkuri?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas sinä et uskaltanut vastata kysymyksiin. Miksi olet tuollainen pelkuri?
Rauhoitu poika rauhoitu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoitu poika rauhoitu
Miksi olet tuollainen pelkuri ja valehtelija? :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet tuollainen pelkuri ja valehtelija? :)
Ota vaan ihan rauhallisesti, kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ota vaan ihan rauhallisesti, kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu
No on jo muuttunut iloksi kun seuraa tätä sinun jatkuvaa sekoilua. :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No on jo muuttunut iloksi kun seuraa tätä sinun jatkuvaa sekoilua. :D
Ei siltä näytä
- Anonyymi
Kaikki vapaat ei ole vapareita. Osa meistä on uskossa eli antivapareita. Itse määrittelevät meidät kerhon ulkopuolelle.
- Anonyymi
Mä en oo kyllä uskossa, mutta silti antivapariksi määritelty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oo kyllä uskossa, mutta silti antivapariksi määritelty.
Sama täällä
- Anonyymi
2150 on aikuisten vertailuluku.. itse liittyneiden osalta 100-200.
- Anonyymi
Eli siis 100-200 kertaa useammin ihminen liittyy kirkkoon kuin vapareihin`?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis 100-200 kertaa useammin ihminen liittyy kirkkoon kuin vapareihin`?
Kuten otsikossa mainitaan - 4000x oikea suhdeluku
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten otsikossa mainitaan - 4000x oikea suhdeluku
Kirkkoon liittyvistä oli kaiketi tuossa kyse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkkoon liittyvistä oli kaiketi tuossa kyse?
Ai otsikossa, ei kyllä siinä kirkkoon kuuluvista puhutaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai otsikossa, ei kyllä siinä kirkkoon kuuluvista puhutaan
Juu,mutta tuossa: "itse liittyneiden osalta 100-200"
Siitä oli puhe. Mikä on aika iso luku, jos siitä siis oli puhe. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu,mutta tuossa: "itse liittyneiden osalta 100-200"
Siitä oli puhe. Mikä on aika iso luku, jos siitä siis oli puhe.Mutta keskustelun aihe liittyy kirkkoon kuuluvien määrään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta keskustelun aihe liittyy kirkkoon kuuluvien määrään
Eli 4000x
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli 4000x
Kyllä
- Anonyymi
No on kyllä, pakko myöntää
- Anonyymi
Ja mitä sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä sitten?
Niin että käsittämättömän hurja ero!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että käsittämättömän hurja ero!
Ja mitä sitten vaikka on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä sitten vaikka on?
No onhan tuo nyt huikea juttu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onhan tuo nyt huikea juttu!
Miksi muka olisi? En nyt tajua miksi tämä olisi yhtään mikään juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi muka olisi? En nyt tajua miksi tämä olisi yhtään mikään juttu.
Ole huoleti, et tajua montaa muutakaan juttua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole huoleti, et tajua montaa muutakaan juttua
No en kyllä tajua miten tällä asialla olisi yhtään mitään tekemistä minkänä kanssa.
Etkä sinäkään saanut vastattua, vaan siirryit taas tuolla lapselliselle herjaamislinjalle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en kyllä tajua miten tällä asialla olisi yhtään mitään tekemistä minkänä kanssa.
Etkä sinäkään saanut vastattua, vaan siirryit taas tuolla lapselliselle herjaamislinjalle.Faktoja vain, poikaseni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Faktoja vain, poikaseni
Ja mitä sitten vaikak olisi? Fakta on myös se että Päijänteessä on vähemmän vettä kuin Atlantissa. Miksi et päivittele tätä asiaa? Saman tasoinen asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä sitten vaikak olisi? Fakta on myös se että Päijänteessä on vähemmän vettä kuin Atlantissa. Miksi et päivittele tätä asiaa? Saman tasoinen asia.
Väännetäänpä rautalangasta - ihmisten on vaikea käsittää miten paljon enemmän kirkkoon kuuluvia on verrattuna vapaa-ajattelijoihin. Ja harva tulee ajatelleeksi että se on peräti 4000-kertainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väännetäänpä rautalangasta - ihmisten on vaikea käsittää miten paljon enemmän kirkkoon kuuluvia on verrattuna vapaa-ajattelijoihin. Ja harva tulee ajatelleeksi että se on peräti 4000-kertainen.
Koska ihmisi äei kiinnsota mikään näin typerä asia koska sillä ei ole mitään väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ihmisi äei kiinnsota mikään näin typerä asia koska sillä ei ole mitään väliä.
Kyllä jopa tälläkin keskustelulla lukijoita riittää - sinä mukaanlukien
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jopa tälläkin keskustelulla lukijoita riittää - sinä mukaanlukien
Minua kiinnostaa se että miksi tunnut olevan näin innoissasi asiasta millä ei ole mitään väliä.
Mutta eihän sinusta ole mihinkään muuhuin kuin valehtelemaan ja herjaamaan, jälleen kerran. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua kiinnostaa se että miksi tunnut olevan näin innoissasi asiasta millä ei ole mitään väliä.
Mutta eihän sinusta ole mihinkään muuhuin kuin valehtelemaan ja herjaamaan, jälleen kerran.Rauhoitu, poikaseni. Ei tämä niin vakavaa ole, vaikka aihe näyttää ihmisiä kiinnostavankin. Tälläkin vuorokaudessa jo yli 200 lukijaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoitu, poikaseni. Ei tämä niin vakavaa ole, vaikka aihe näyttää ihmisiä kiinnostavankin. Tälläkin vuorokaudessa jo yli 200 lukijaa.
Minä olen aivan rauhallinen, mitä nyt minua huvittaa tämä sinun tämänkertainen sekoilu. Viihdettähän tämä sinun sekoilun seuraaminen on, ei mitään muuta.
Vai luuletko että joku ottaisi sinut tällä kertaa tosissaan? :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen aivan rauhallinen, mitä nyt minua huvittaa tämä sinun tämänkertainen sekoilu. Viihdettähän tämä sinun sekoilun seuraaminen on, ei mitään muuta.
Vai luuletko että joku ottaisi sinut tällä kertaa tosissaan? :DNäkeehän tuon vähemmästäkin että käyt kuumana kuin hellankoukku. Hymiöillä yrität sitä peitellä mutta ei auta, sanan säilässä häviät 6-0.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkeehän tuon vähemmästäkin että käyt kuumana kuin hellankoukku. Hymiöillä yrität sitä peitellä mutta ei auta, sanan säilässä häviät 6-0.
Hihi hienoa että sain sinut taas nolaamaan itsesi. :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hihi hienoa että sain sinut taas nolaamaan itsesi. :D
Rauhoitu poika rauhoitu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rauhoitu poika rauhoitu
Minä ole täysin rauhallinen, sinähän se tässä näytät olevan paniikissa kun joudut valethelemaan janherjamaana koko ajan.
Hauska katsoa miten saat sinut sekoilemaan ja nolaamaan itsei. Sinua on niin helppo viedä kuin pässiä narussa, etkä edes näytä tajuavan sitä. :D - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä ole täysin rauhallinen, sinähän se tässä näytät olevan paniikissa kun joudut valethelemaan janherjamaana koko ajan.
Hauska katsoa miten saat sinut sekoilemaan ja nolaamaan itsei. Sinua on niin helppo viedä kuin pässiä narussa, etkä edes näytä tajuavan sitä. :DNäkee että käyt kuumana kuin hellankoukku :-DD
Ja taas nuo kirjoitusvirheet, voi sinua poikaressukkaa :-( - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näkee että käyt kuumana kuin hellankoukku :-DD
Ja taas nuo kirjoitusvirheet, voi sinua poikaressukkaa :-(Miksi kävisin kuumana kun minusta on hauska viedä sinua kuin pässiä narussa ja sinä et näytä edes tajauvan sitä. Etkö ole vieläkään huomannut miten sinulle anuretaan? ;)
Ja oletko joku mamu, kun et osaa suomen kieltä vaikka siinä on jotain kirjoitusvirheitä? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kävisin kuumana kun minusta on hauska viedä sinua kuin pässiä narussa ja sinä et näytä edes tajauvan sitä. Etkö ole vieläkään huomannut miten sinulle anuretaan? ;)
Ja oletko joku mamu, kun et osaa suomen kieltä vaikka siinä on jotain kirjoitusvirheitä?"Anuretaan" :-DD Kyllä tässä porukka sinulle tosiaan nauraa :-DD
En tiedä miksi käyt kuumana, ilmeisesti sen takia ettet argumenteissasi pärjää. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Anuretaan" :-DD Kyllä tässä porukka sinulle tosiaan nauraa :-DD
En tiedä miksi käyt kuumana, ilmeisesti sen takia ettet argumenteissasi pärjää.En minä käy kuuman, vaan pidän sinun kustannuksella hausklaa. Etkä sinä edes tajua sitä, mikä tekee tästä vieläkin hauskempaa.
"...ettet argumenteissasi pärjää."
Miten niin en pärjää? Ethän sinä ole edes laittanut mitään argumenteja mistään, vaan juokset karkuun koko ajan kun sinulta kysyy jotain. Pelkuri kun olet. ;) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En minä käy kuuman, vaan pidän sinun kustannuksella hausklaa. Etkä sinä edes tajua sitä, mikä tekee tästä vieläkin hauskempaa.
"...ettet argumenteissasi pärjää."
Miten niin en pärjää? Ethän sinä ole edes laittanut mitään argumenteja mistään, vaan juokset karkuun koko ajan kun sinulta kysyy jotain. Pelkuri kun olet. ;)"hausklaa" :-DD
Kyllä tässä sinun kustannuksellasi hauskaa pidetään :-DD - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"hausklaa" :-DD
Kyllä tässä sinun kustannuksellasi hauskaa pidetään :-DDKyllä se olet sinä joka näyttää käyvän kuumana. Ja ymmärrän sen täysin; olethan nolannut itsesi jo monta kertaa. ;)
Mutta nyt minulla ei ole enää aikaa leikkiä kanssasi, koska työpäivä on ohitse ja pitää lähteä kotia kohti. Onko sinulla muuten töitä kun roikut täällä koko ajan? :) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se olet sinä joka näyttää käyvän kuumana. Ja ymmärrän sen täysin; olethan nolannut itsesi jo monta kertaa. ;)
Mutta nyt minulla ei ole enää aikaa leikkiä kanssasi, koska työpäivä on ohitse ja pitää lähteä kotia kohti. Onko sinulla muuten töitä kun roikut täällä koko ajan? :)Kyllä se tässä vaan sinä olet joka kuumana käy, näkeehän tuon jo hymiöiden määrästäkin.
- AnonyymiUUSI
Minä ole päivätyöni tehnyt jo aikoja sitten, sinä taas näyt olevan Kelan elätti.
- Anonyymi
Sitä hellemmät tarinat mitä tiukempi yläpää.
- Anonyymi
Mieluummin tiukka alapää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluummin tiukka alapää
Heh
- Anonyymi
Väärä tieto ei jankkaamalla muutu oikeaksi. Kirkon lapsijäsenetkin lakien oikea lukema on 2700x. Kun jätetään lapset lapsiksi, aikuisten kesken vertailuluku on 2150x. Ja kun katsotaan vain itse liittyneitä, jollaisia kaikki vapaa-ajarrelijat, lukema onkin 100x.
Iso ero.- Anonyymi
4000x oikea lukema, kirkossa on nelisen miljoonaa jäsentä ja vapareita tuhatkunta. Ei se sen monimutkaisempi laskutoimitus ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4000x oikea lukema, kirkossa on nelisen miljoonaa jäsentä ja vapareita tuhatkunta. Ei se sen monimutkaisempi laskutoimitus ole.
"kirkossa on nelisen miljoonaa jäsentä "
Ei ole. Miksi tästäkin asiasta sinun pitää valehdella? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"kirkossa on nelisen miljoonaa jäsentä "
Ei ole. Miksi tästäkin asiasta sinun pitää valehdella?Kylläpä vaan on. Ev.lut kirkossa 3,5 miljoonaa ja muut uskontokunnat 0,5 miljoonaa = 4 miljoonaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä vaan on. Ev.lut kirkossa 3,5 miljoonaa ja muut uskontokunnat 0,5 miljoonaa = 4 miljoonaa.
Käytännössä lähes jokainen suomalainen kuuluu kirkkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylläpä vaan on. Ev.lut kirkossa 3,5 miljoonaa ja muut uskontokunnat 0,5 miljoonaa = 4 miljoonaa.
Mutta nythän puhuttiin kirkkoon kuuluvista. Miksi lasket muut uskontokunnat mukaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytännössä lähes jokainen suomalainen kuuluu kirkkoon.
Ei kuulu. Noin 62% prosenttia kuuluu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta nythän puhuttiin kirkkoon kuuluvista. Miksi lasket muut uskontokunnat mukaan?
Kirkkoja ne ovat ne muutkin uskontokunnat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkkoja ne ovat ne muutkin uskontokunnat
Ei ole, vaan ne ovat rekisteröityneitä uskonnollisia yhdyskuntia. Etkö edes tätä tiennyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, vaan ne ovat rekisteröityneitä uskonnollisia yhdyskuntia. Etkö edes tätä tiennyt?
Etkö ole ortodoksista kirkkoa nähnyt? Voi sinua :-(
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole ortodoksista kirkkoa nähnyt? Voi sinua :-(
Nyt puhuttiin uskontokunnista. Huvittavaa miten nolaat itsesi tuolla tietämättömyydelläsi. :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt puhuttiin uskontokunnista. Huvittavaa miten nolaat itsesi tuolla tietämättömyydelläsi. :D
Kirkko se on ortodokseilla, helluntailaisilla, jehovilla yms yms yms. Luonnollisesti nämä lasketaan mukaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kirkko se on ortodokseilla, helluntailaisilla, jehovilla yms yms yms. Luonnollisesti nämä lasketaan mukaan.
hienosti tulit taas todistaneeksi miten pihalla olet tästäkin asiasta. Sinut on kyllä helppo nolata, kun et näytä olevan mikään penaalin terävin kynä. :D
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Väärin, ne ovat kirkkoja siinä missä ev.lut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Väärin, ne ovat kirkkoja siinä missä ev.lut.
Väärin, eivät ole. Mutta hienosti taas tulit todistaneeksi ihan itse miten tiätämätön olet. Kiitos tästä. ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Väärin, eivät ole. Mutta hienosti taas tulit todistaneeksi ihan itse miten tiätämätön olet. Kiitos tästä. ;)
Sinun harmiksesi kyllä ne kirkkoja vaan ovat
- Anonyymi
On kyllä iso ero tuo
- Anonyymi
Jännä. Miksi jeesustelijat ja muut uskovat ovat niin huolissaan ateistien tai muiden "toisinajattelijoiden" elämästä ja aatoksista? Miksi jeesustelijat ovat niin agressiivisia
muita kohtaan? Onko tämä hyökkäävyys edes sallittu ison kirjan mukaan -syntiä? Oletteko uskonne kanssa epävarmoja? Etsittekö ateisteilta perusteluita lipsuiluunne? Mitä jos jumalia ei olekaan? On teillä kyllä karmeaa epäilevää elämää.- Anonyymi
Emme ole huolissamme. Päinvastoin vapaa-ajattelijathan ne koko ajan kirkosta jauhavat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Emme ole huolissamme. Päinvastoin vapaa-ajattelijathan ne koko ajan kirkosta jauhavat.
Kirkko on vaparien pakkomielle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voitko antaa esimerkin, vai valehteletko jälleen kerran?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voitko antaa esimerkin, vai valehteletko jälleen kerran?
Luehan poika mitä palstalla kirjoitetaan niin huomaat kyllä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinulla ei ole antaa yhtään esimerkkiä tästäkään asiasta. Miksi taas valehtelet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinulla ei ole antaa yhtään esimerkkiä tästäkään asiasta. Miksi taas valehtelet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja mistä sinä kakara voit tietää että ne on kirjoittanut vapaa.ajttelija?
Huomaa kyllä että sinua ei ole suotu kovinkaan hyviä älynlahjoja jos sinua on näin helppo vedättää. ;) - AnonyymiUUSI
No onneksi enemmän kuin sinulla. ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja mistä sinä kakara voit tietää että ne on kirjoittanut vapaa.ajttelija?
Huomaa kyllä että sinua ei ole suotu kovinkaan hyviä älynlahjoja jos sinua on näin helppo vedättää. ;)Ja taas kirjoitusvirhe, voi ei :-D
- AnonyymiUUSI
No jaa vapaa-ajattelijoita on ehkä vähän, mutta kun lasketaan kaikki ateistit, agnostikot ja ne ketkä uskovat johonkin muuhun kuin raamattuun, niin heitä on kokonaisuudessaan paljon enemmän kuin niitä fundiksia jotka uskovat Raamatun tipahtaneen jostain taivaasta...
- AnonyymiUUSI
Mutta kirkkoon kuuluu silti 4000x enemmän jäseniä kuin vapaa-ajattelijoihin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluat siis vapaa-ajattelijoille jäseniä lisää, koska niitä on niin vähän. Oikein hyvä! Kannatan.
Eroa saataisiin vähennettyä paljon, jos kirkon verotusoikeus lakkautettaisiin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No miksi sitten et liity vapareihin jos olet noin huolissasi heidän jäsenmäärästä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluat siis vapaa-ajattelijoille jäseniä lisää, koska niitä on niin vähän. Oikein hyvä! Kannatan.
Eroa saataisiin vähennettyä paljon, jos kirkon verotusoikeus lakkautettaisiin.Valitettavasti vaparien jäsenmäärä syöksyy.
Kirkossa tulee aina olemaan enemmän jäseniä kuin vapareissa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti vaparien jäsenmäärä syöksyy.
Kirkossa tulee aina olemaan enemmän jäseniä kuin vapareissa."Kirkossa tulee aina olemaan enemmän jäseniä kuin vapareissa."
Ja mitä sitten? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Kirkossa tulee aina olemaan enemmän jäseniä kuin vapareissa."
Ja mitä sitten?Niin että kirkon ylivalta on ikuinen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin että kirkon ylivalta on ikuinen
Ylivalta mistä? Tuntuu että elät jossain eri todellisuudessa kuin me normaalit ihmiset.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ylivalta mistä? Tuntuu että elät jossain eri todellisuudessa kuin me normaalit ihmiset.
Kerroin sen jo edellisessä ketjussa, syytön minä siihen olen jos muistisikin on huono.
- AnonyymiUUSI
Vapaa-ajattelija ja heidän seuransa ei olekaan mikään valtiollinen seurakunta joka kerää veroja ja on keksitty ja kehitetty niin kauan sitten kun sivistystä ja koulutusta ei ollut kuin murto osalla kansaa.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst13410833- 2614689
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1774033Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1793533PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija903380Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58493310Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,803159Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i322940Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.691844Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1921722