Naiset ovat alempiarvoisia kuin miehet

Anonyymi-ap

Tätä mieltä minä olen. Ovat myös miesten omaisuutta

70

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oletko kristitty, AP?

• Anonyymi

Tässä elämässä olet mies, mutta seuraavassa elämässä saatat olla nainen, joten en suosittele kenellekään muiden halveksimista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä elämässä olet mies, mutta seuraavassa elämässä saatat olla nainen, joten en suosittele kenellekään muiden halveksimista.

Bhagavad-gita 5.18

Nöyrät viisaat näkevät todellisen tietonsa voimasta samanarvoisina oppineen ja jalon bramiinin, lehmän, elefantin, koiran ja koiransyöjän [kastittoman].

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bhagavad-gita 5.18

Nöyrät viisaat näkevät todellisen tietonsa voimasta samanarvoisina oppineen ja jalon bramiinin, lehmän, elefantin, koiran ja koiransyöjän [kastittoman].

Nöyrät viisaat näkevät todellisen tietonsa voimasta samanarvoisina....

Tämä tarkoittaa, että vain tällaiset ihmiset pystyvät näkemään kaikki tasa-arvoisina, kun taas muut eivät kykene ymmärtämään tätä.

tietonsa voimasta samanarvoisina....

JOS ON TIETOA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nöyrät viisaat näkevät todellisen tietonsa voimasta samanarvoisina....

Tämä tarkoittaa, että vain tällaiset ihmiset pystyvät näkemään kaikki tasa-arvoisina, kun taas muut eivät kykene ymmärtämään tätä.

tietonsa voimasta samanarvoisina....

JOS ON TIETOA

Kaikki elävät olennot ovat sieluja, ja vaikka sielu olisi miehen kehossa (sekä aineellisessa että henkimaailmassa), sielun sukupuoli on aina naispuolinen – sillä ei ole mitään tekemistä fyysisen sukupuolen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki elävät olennot ovat sieluja, ja vaikka sielu olisi miehen kehossa (sekä aineellisessa että henkimaailmassa), sielun sukupuoli on aina naispuolinen – sillä ei ole mitään tekemistä fyysisen sukupuolen kanssa.

Kaikki elävät olennot ovat sieluja, ja vaikka sielu olisi miehen kehossa ..

Joten aloittaja - sinäkin olet nainen -olemukseltasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki elävät olennot ovat sieluja, ja vaikka sielu olisi miehen kehossa ..

Joten aloittaja - sinäkin olet nainen -olemukseltasi.

Ovat myös miesten omaisuutta - eivät ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovat myös miesten omaisuutta - eivät ole.

Sielu on kokonaan toisessa ulottuvuudessa, ja se heijastetaan tänne.

On väärin sanoa, että ihmisillä on sielu; todellisuudessa elävät olennot ovat itse sieluja, joilla on väliaikain fyysinen keho.

Sanotaan, että ihmisellä on sielu, kun he puhuvat alkeelliselle yleisölle, jotta he voivat ymmärtää edes jotain, heidän ymmärryksensä tasoa vastaavasti.

Sielu heijastuu kokonaisuudessaan toisesta ulottuvuudesta sydämen ALUEELLE. Sielu ei ole fyysisessä sydämessä, vaan METAFYYSISESSÄ sydämessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sielu on kokonaan toisessa ulottuvuudessa, ja se heijastetaan tänne.

On väärin sanoa, että ihmisillä on sielu; todellisuudessa elävät olennot ovat itse sieluja, joilla on väliaikain fyysinen keho.

Sanotaan, että ihmisellä on sielu, kun he puhuvat alkeelliselle yleisölle, jotta he voivat ymmärtää edes jotain, heidän ymmärryksensä tasoa vastaavasti.

Sielu heijastuu kokonaisuudessaan toisesta ulottuvuudesta sydämen ALUEELLE. Sielu ei ole fyysisessä sydämessä, vaan METAFYYSISESSÄ sydämessä.

Ovat myös miesten omaisuutta - ihminen ei omista mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovat myös miesten omaisuutta - ihminen ei omista mitään.

Meidän maailmankaikkeutemme on kuin pieni elektroni

Ainoat asiat, jotka omistatte, ovat illuusioita, harhoja ja itsepetoksia, niitä teillä on annettava, ja loput... ette omista mitään. Edes kehomme ei kuulu meille, luulemme sen olevan meidän kehomme, mutta itse asiassa sitä asuttavat lukemattomat elävät organismit. Yrittäkää todistaa niille, että se on teidän kehonne. Mikrobit ja muut luulevat, että se on heidän kehonsa. Mutta me luulemme, että jokin kuuluu meille, ihminen haluaa tulla Jumalaksi, siksi ihminen pyrkii kosmokseen. Mitä enemmän laajennamme tietämyksemme rajoja, mitä enemmän laajennamme maailmamme rajoja, pystymme jopa louhimaan plutoniumia, uraania, käyttämään auringon energiaa jo Marsissa. Mutta yleisesti ottaen, jotta meillä olisi selkeät käsitykset itsestämme, me karkeasti ottaen asumme...

Meidän maailmankaikkeutemme on kuin pieni elektroni, koko maailmankaikkeus, ja kuvitelkaa meidän kokomme. Ja me olemme pienessä elektronissa, otamme esiin teleskoopin tai Chandra-teleskoopin...

Ja me ajattelemme: "Niin, maailmankaikkeus" ja piirrämme, mistä se on tullut, mistä se koostuu.

Itse asiassa me emme asu vain elektronissa, meidän maailmankaikkeutemme on pieni elektroni, ja koko keho, ehkä se on jonkinlainen elävä organismi. Kaikki nämä universumit, galaksit ja niin edelleen, ehkä ne ovat jonkinlainen elävä organismi.

Vedat sanoo, että on olemassa Universaali Keho, Universaali Muoto. On varsin todennäköistä, että kyseessä on jokin jättimäinen organismi, jolla on oma, kuten kreikkalaiset sanoivat, Maailman Sielu. Vaishnava-perinteessä Häntä kutsutaan Ylisieluksi, Paramatmaksi. Hän läpäisee tietoisuudellaan kaikki universumit. Hän on jokaisessa atomissa ja koko universumissa samanaikaisesti.

Mutta edes sellaista lukua ei voi löytää, sitä ei yksinkertaisesti ole olemassa - sitä asemaa, jossa me olemme.

Mutta samaan aikaan ajattelemme, että maailmankaikkeus on jonkinlainen pyörivä pallo, galakseja, pyörteitä.

Se on kuin jotkut mikrobit vatsassani alkaisivat miettiä, kuka olen, mitä luin, mitä söin illalliseksi tänä iltana. Asemamme on sellainen, ja silti kunnianhimomme on suurempi kuin Jumalalle. Vaikka Jumala ei ole lainkaan kunnianhimoinen, muta me olemme. Haluamme vallata kaiken ylipäätään, koko maailmankaikkeuden.

Kun ymmärrämme todellisen asemamme, että olemme mikrobeja, silloin meille saattaa tulla mieleen, että emme omista täällä mitään, olemme kerjäläisiä hengessä. Ainoat asiat, joita omistamme, ovat omat harhakuvitelmamme tai käsityksemme siitä, miten maailma toimii ja mikä on paikkamme maailmassa. Omistamme käsityksen omasta paikastamme tässä maailmassa, siitä, keitä me olemme. Me todella omistamme sen. Ja yleensä tämä mielipide perustuu siihen, että edustan jotain merkittävää.

JA ELÄMÄMME IHANTEENA ON, ETTÄ MUISTO MEISTÄ SÄILYY AINA JÄLKELÄISTEN SYDÄMISSÄ JA ETTÄ MUUT MIKROBIT MUISTAVAT MEIDÄT AINA.

Se on sellainen ihanne.

Ja parhaassa tapauksessa nimemme kaiverretaan jonnekin marmorilaattaan, jossa sanotaan, että TÄSSÄ TALOSSA ASUI USEIDEN VUOSIEN AJAN SE JA SE MIKROBI, JA HÄNEN NIMENSÄ OLI SE JA SE.

Ja tuhansia vuosia myöhemmin joku nuori pariskunta kävelee ja näkee jonkun nimen marmorilaatassa, ja me uskomme, että he muistavat meidät. He näkevät vain marmorilaatan. Kyllä, mutta heidän ensimmäinen ajatuksensa on repiä laatta irti, pyyhkiä se pois jyrsimellä ja jättää oma nimensä jälkipolville.

Sri Chaitanya Saraswat Math International
        https://scsmathinternational.com

Swami B.C. Bharati (Bharati Maharaj)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän maailmankaikkeutemme on kuin pieni elektroni

Ainoat asiat, jotka omistatte, ovat illuusioita, harhoja ja itsepetoksia, niitä teillä on annettava, ja loput... ette omista mitään. Edes kehomme ei kuulu meille, luulemme sen olevan meidän kehomme, mutta itse asiassa sitä asuttavat lukemattomat elävät organismit. Yrittäkää todistaa niille, että se on teidän kehonne. Mikrobit ja muut luulevat, että se on heidän kehonsa. Mutta me luulemme, että jokin kuuluu meille, ihminen haluaa tulla Jumalaksi, siksi ihminen pyrkii kosmokseen. Mitä enemmän laajennamme tietämyksemme rajoja, mitä enemmän laajennamme maailmamme rajoja, pystymme jopa louhimaan plutoniumia, uraania, käyttämään auringon energiaa jo Marsissa. Mutta yleisesti ottaen, jotta meillä olisi selkeät käsitykset itsestämme, me karkeasti ottaen asumme...

Meidän maailmankaikkeutemme on kuin pieni elektroni, koko maailmankaikkeus, ja kuvitelkaa meidän kokomme. Ja me olemme pienessä elektronissa, otamme esiin teleskoopin tai Chandra-teleskoopin...

Ja me ajattelemme: "Niin, maailmankaikkeus" ja piirrämme, mistä se on tullut, mistä se koostuu.

Itse asiassa me emme asu vain elektronissa, meidän maailmankaikkeutemme on pieni elektroni, ja koko keho, ehkä se on jonkinlainen elävä organismi. Kaikki nämä universumit, galaksit ja niin edelleen, ehkä ne ovat jonkinlainen elävä organismi.

Vedat sanoo, että on olemassa Universaali Keho, Universaali Muoto. On varsin todennäköistä, että kyseessä on jokin jättimäinen organismi, jolla on oma, kuten kreikkalaiset sanoivat, Maailman Sielu. Vaishnava-perinteessä Häntä kutsutaan Ylisieluksi, Paramatmaksi. Hän läpäisee tietoisuudellaan kaikki universumit. Hän on jokaisessa atomissa ja koko universumissa samanaikaisesti.

Mutta edes sellaista lukua ei voi löytää, sitä ei yksinkertaisesti ole olemassa - sitä asemaa, jossa me olemme.

Mutta samaan aikaan ajattelemme, että maailmankaikkeus on jonkinlainen pyörivä pallo, galakseja, pyörteitä.

Se on kuin jotkut mikrobit vatsassani alkaisivat miettiä, kuka olen, mitä luin, mitä söin illalliseksi tänä iltana. Asemamme on sellainen, ja silti kunnianhimomme on suurempi kuin Jumalalle. Vaikka Jumala ei ole lainkaan kunnianhimoinen, muta me olemme. Haluamme vallata kaiken ylipäätään, koko maailmankaikkeuden.

Kun ymmärrämme todellisen asemamme, että olemme mikrobeja, silloin meille saattaa tulla mieleen, että emme omista täällä mitään, olemme kerjäläisiä hengessä. Ainoat asiat, joita omistamme, ovat omat harhakuvitelmamme tai käsityksemme siitä, miten maailma toimii ja mikä on paikkamme maailmassa. Omistamme käsityksen omasta paikastamme tässä maailmassa, siitä, keitä me olemme. Me todella omistamme sen. Ja yleensä tämä mielipide perustuu siihen, että edustan jotain merkittävää.

JA ELÄMÄMME IHANTEENA ON, ETTÄ MUISTO MEISTÄ SÄILYY AINA JÄLKELÄISTEN SYDÄMISSÄ JA ETTÄ MUUT MIKROBIT MUISTAVAT MEIDÄT AINA.

Se on sellainen ihanne.

Ja parhaassa tapauksessa nimemme kaiverretaan jonnekin marmorilaattaan, jossa sanotaan, että TÄSSÄ TALOSSA ASUI USEIDEN VUOSIEN AJAN SE JA SE MIKROBI, JA HÄNEN NIMENSÄ OLI SE JA SE.

Ja tuhansia vuosia myöhemmin joku nuori pariskunta kävelee ja näkee jonkun nimen marmorilaatassa, ja me uskomme, että he muistavat meidät. He näkevät vain marmorilaatan. Kyllä, mutta heidän ensimmäinen ajatuksensa on repiä laatta irti, pyyhkiä se pois jyrsimellä ja jättää oma nimensä jälkipolville.

Sri Chaitanya Saraswat Math International
        https://scsmathinternational.com

Swami B.C. Bharati (Bharati Maharaj)

Ainoat asiat, jotka omistatte, ovat illuusioita, harhoja ja itsepetoksia, niitä teillä on annettava, ja loput... ette omista mitään. Edes kehomme ei kuulu meill

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoat asiat, jotka omistatte, ovat illuusioita, harhoja ja itsepetoksia, niitä teillä on annettava, ja loput... ette omista mitään. Edes kehomme ei kuulu meill

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Naiset ovat alempiarvoisia kuin miehet"

VÄÄRÄ EGO.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Naiset ovat alempiarvoisia kuin miehet"

VÄÄRÄ EGO.

Väärä ego on ikuisen tietoisen sielun ja väliaikaisen tiedostamattoman kehon illusorinen yhdistelmä. Koska henkinen sielu haluaa laittomasti hyödyntää Jumalan luomistyötä, se sitoutuu luonnon kolmeen gunaan ja samaistuu aineellisen maailman illusoriseen olemukseen. Taistelussa nautinnoista se tulee yhä sidotummaksi, ja sen huolet vain lisääntyvät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärä ego on ikuisen tietoisen sielun ja väliaikaisen tiedostamattoman kehon illusorinen yhdistelmä. Koska henkinen sielu haluaa laittomasti hyödyntää Jumalan luomistyötä, se sitoutuu luonnon kolmeen gunaan ja samaistuu aineellisen maailman illusoriseen olemukseen. Taistelussa nautinnoista se tulee yhä sidotummaksi, ja sen huolet vain lisääntyvät.

Jos totuus on muuttumaton eikä muuta kuin totuus ole olemassa, miten elävä olento voi luopua siitä valitsemalla jotain muuta? Vastaus on, että sitä auttaa tässä illuusio eli heijastunut totuus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos totuus on muuttumaton eikä muuta kuin totuus ole olemassa, miten elävä olento voi luopua siitä valitsemalla jotain muuta? Vastaus on, että sitä auttaa tässä illuusio eli heijastunut totuus.

Heijastuma on totuus ja ei totuus samaan aikaan.

Esimerkiksi ihminen näkee itsensä peilistä. Hän ei itse asiassa näe itseään, vaan heijastuksensa. Ja samaan aikaan hän näkee itsensä, jos hän ei unohda, kuka hän todella on. Jos hän kuitenkin unohtaa itsensä, hänen peilikuvansa johtaa häntä välittömästi harhaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heijastuma on totuus ja ei totuus samaan aikaan.

Esimerkiksi ihminen näkee itsensä peilistä. Hän ei itse asiassa näe itseään, vaan heijastuksensa. Ja samaan aikaan hän näkee itsensä, jos hän ei unohda, kuka hän todella on. Jos hän kuitenkin unohtaa itsensä, hänen peilikuvansa johtaa häntä välittömästi harhaan

Totuutta ei voi pettää ulkopuolelta millään heijastuksilla, mutta se on mahdollista pettää sisältä käsin. Toisin sanoen voitte pettää vain itseänne.

Minä olen, minä olen olemassa, minä olen totuus. Mutta kuka minä olen? Petos kätkeytyy tänne. Kaikki, mitä ihminen ajattelee itsestään tässä maailmassa, osoittautuu valheeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuutta ei voi pettää ulkopuolelta millään heijastuksilla, mutta se on mahdollista pettää sisältä käsin. Toisin sanoen voitte pettää vain itseänne.

Minä olen, minä olen olemassa, minä olen totuus. Mutta kuka minä olen? Petos kätkeytyy tänne. Kaikki, mitä ihminen ajattelee itsestään tässä maailmassa, osoittautuu valheeksi.

Miksi ihminen joutuu niin harhaan? Se tapahtuu itsepetoksen eli väärän identifikaation energian vaikutuksesta. Sanskritiksi itsepetoksen energiaa kutsutaan ahankaraksi.

Sielu turvautuu siihen, kun se haluaa siirtyä harhan maailmaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihminen joutuu niin harhaan? Se tapahtuu itsepetoksen eli väärän identifikaation energian vaikutuksesta. Sanskritiksi itsepetoksen energiaa kutsutaan ahankaraksi.

Sielu turvautuu siihen, kun se haluaa siirtyä harhan maailmaan.

Ahankara on kaikkein hienovaraisin materiaalinen elementti, joten sitä on vaikea analysoida.

Se pitää sielua turvallisessa vankeudessa, vankilassa, josta kukaan ei pääse koskaan pois, vaikka siellä ei ole lukkoja tai kaltereita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahankara on kaikkein hienovaraisin materiaalinen elementti, joten sitä on vaikea analysoida.

Se pitää sielua turvallisessa vankeudessa, vankilassa, josta kukaan ei pääse koskaan pois, vaikka siellä ei ole lukkoja tai kaltereita.

Eikä kukaan pidä vankeja väkisin. Kaikki tämä tapahtuu ahankaran voimalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärä ego on materian ja hengen solmu, jota ei voi avata. Miksi? Koska sielu itse kiristää sitä tiukasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärä ego on materian ja hengen solmu, jota ei voi avata. Miksi? Koska sielu itse kiristää sitä tiukasti.

Persoonallisuus haluaa vapautua kärsimyksestä, mutta samalla se takertuu kuolettavalla otteella tuon kärsimyksen aiheuttajaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persoonallisuus haluaa vapautua kärsimyksestä, mutta samalla se takertuu kuolettavalla otteella tuon kärsimyksen aiheuttajaan.

Se taistelee pahaa vastaan, mutta se kantaa pahaa sisällään. Se haluaa onnellista elämää maan päällä, mutta se aiheuttaa itselleen ongelmia.

Jos henkilö näkee unessa paljon kultaa ja rahaa, herääminen tuo pettymyksen. Mutta uni pysyy unena. Se on vain illuusio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se taistelee pahaa vastaan, mutta se kantaa pahaa sisällään. Se haluaa onnellista elämää maan päällä, mutta se aiheuttaa itselleen ongelmia.

Jos henkilö näkee unessa paljon kultaa ja rahaa, herääminen tuo pettymyksen. Mutta uni pysyy unena. Se on vain illuusio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Illusorinen rikkaus, illusorinen ruoka, illusorinen onni. Mikä on se voima, joka kiristää aineen ja hengen solmun?

ILLUSORINEN SUKUPUOLI.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Illusorinen rikkaus, illusorinen ruoka, illusorinen onni. Mikä on se voima, joka kiristää aineen ja hengen solmun?

ILLUSORINEN SUKUPUOLI.

Se on kaksi syvintä halua, jotka ovat luontaisia kaikille tähän maailmaan syntyneille olennoille - halu hallita ja halu nauttia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kaksi syvintä halua, jotka ovat luontaisia kaikille tähän maailmaan syntyneille olennoille - halu hallita ja halu nauttia.

Lopulta jäljelle jää siis yksi ainoa halu, jolla on hirvittävä voima, ja se on halu ottaa Jumalan paikka. Tällainen on ahankara, jonka vaikutuksen alaisena ihminen ajattelee Jumalaa omana itsenään ja itseään Jumalana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä huolimatta nainen pitäköön turpansa kiinni seurakunnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpö höpö. Mitään jälleensyntymistä ei ole olemassakaan voit siis huoletta tehdä pahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä huolimatta nainen pitäköön turpansa kiinni seurakunnassa.

"Siitä huolimatta nainen pitäköön turpansa kiinni seurakunnassa."

Olet siis kristitty.

• Anonyymi

Minä on Jumalan profeetta

AP

• Anonyymi

Profeetta Muhammad, rauha hänelle saboi että naisilla on vain puolet miehen aivoista ja suurin osa heistä joutui jahannamiin koska he eivät ole kuuliaiset aviomiehilleen

• Anonyymi

Onko aloittaja ex-adventisti? Huono päivä taas?

• Anonyymi

Ap ei voi toisia alistaa ton oman näkemyksen kautta,jokaisella voi olla oma uskonto,mutta noin yleensä ,täällä maan päällä on elettävä maallisten lakien mukaan!alistaminen on rikos ihmisyyttä vastaan,samoin,jos estää kauppaan menemisen ja ostamisen mitä tarvii!häiritseminen omilla alueilla on myös rikollista,varastaminen on myös rikollista,toisten asioihin puuttuminen on myös rikollista,valehtelu on myös rikollista......jne!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap ei voi toisia alistaa ton oman näkemyksen kautta,jokaisella voi olla oma uskonto,mutta noin yleensä ,täällä maan päällä on elettävä maallisten lakien mukaan!alistaminen on rikos ihmisyyttä vastaan,samoin,jos estää kauppaan menemisen ja ostamisen mitä tarvii!häiritseminen omilla alueilla on myös rikollista,varastaminen on myös rikollista,toisten asioihin puuttuminen on myös rikollista,valehtelu on myös rikollista......jne!

*häiritseminen omilla alueilla on myös rikollista*
        Aivan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

*häiritseminen omilla alueilla on myös rikollista*
        Aivan.

AP voi mennä kristinusko palstoille:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AP voi mennä kristinusko palstoille:

Kristityt naiset voivat suostua alistumaan.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://seura.fi/ilmiot/tarinat/tradwife-ilmio/
        Nainen olkoon alamainen

https://seura.fi/ilmiot/tarinat/tradwife-ilmio/
        Nainen olkoon alamainen
        Nea, 27, haluaa elää vanhojen sukupuoliroolien mukaan – mies elättää, nainen hoitaa kodin ja lapset: ”Nainen olkoon alamainen”

Perinteiset sukupuoliroolit ovat alkaneet kiinnostaa osaa nuorista naisista. Nea Finnilä pitää perheestä huolehtimista kutsumuksenaan, ja puolison vastuulla ovat raha-asiat ja päätöksenteko. Mitä kotirouvailmiöstä pitäisi ajatella?

• Anonyymi

Ne jotka tekevät hyvää saa paskaa takaisin ja ne jotka tekevät pahaa saa hyvää. Näin on minulle käynyt aina...

• Anonyymi

Ihmiskunta ei tee hyvää kaikki ovat pahoja.

• Anonyymi

Ei mitään toista elämää. Kuoleman jälkeen palaat ei tietoisuuden tilaan aivan kuten ennen syntymää ei ihmistä ollut olemassa se tulee olemaan täysin sitä. Eikö olekin masentavaa? En ole yksin. Pitää hakea kaupasta kaljaa

• Anonyymi

"Ei mitään toista elämää."
        Sinulla on oikeus ilmaista mielipiteesi; se on tuhannesti parempi kuin pakottaa muut väkisin terrorilla kristinuskoon helvetin uhalla.

Tervetuloa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ei mitään toista elämää."
        Sinulla on oikeus ilmaista mielipiteesi; se on tuhannesti parempi kuin pakottaa muut väkisin terrorilla kristinuskoon helvetin uhalla.

Tervetuloa!

"Pitää hakea kaupasta kaljaa"

Emme estä sinua.

• Anonyymi

Kun ei ole uskontosi saan tehdä mitä haluan

• Anonyymi

"Kun ei ole uskontosi saan tehdä mitä haluan"

Voit tehdä mitä haluat, mutta sinun pitäisi tietää, että maailmassa on paljon hyviä ateisteja. Ateismi ei tarkoita automaattisesti, että ateistit ovat pahoja, aivan kuten kristinusko ei tarkoita automaattisesti, että kristityt ovat hyviä. Monet ateistit ovat erittäin hyviä ja moraalisia ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit tehdä mitä haluat, mutta sinun pitäisi tietää, että maailmassa on paljon hyviä ateisteja. Ateismi ei tarkoita automaattisesti, että ateistit ovat pahoja, aivan kuten kristinusko ei tarkoita automaattisesti, että kristityt ovat hyviä. Monet ateistit ovat erittäin hyviä ja moraalisia ihmisiä.

Monet ateistit ovat erittäin hyviä ja moraalisia ihmisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monet ateistit ovat erittäin hyviä ja moraalisia ihmisiä.

Kristinuskossa on vain yksi paratiisi/taivas, mutta Vedojen mukaan on kolme eri paratiisia. Yksi "paratiisi" on sitten "taivaassa" korkeammilla planeetoilla.

Toisenlainen paratiisi on bhauma-svarga eli paratiisi maan päällä, siis sellainen alue, johon meillä ei ole pääsyä. On olemassa vielä kahdeksan varshaa.
        Elämme sen yhdeksällä osalla, joita kutsutaan bharata varshaksi, mutta kahdeksan muuta varshaa eivät ole aistejemme, havaittavissa.Tämä on siis Bhauma-Svarga, jossa elävät olennot ovat siirtyneet korkeammilta planeetoilta, joiden karma on liian hyvää maapallolle, mutta ei riittävän hyvää korkeammilla planeetoille.

Ja sitten on Bila Swarga, paikka hurskaille materialisteille, jotka eivät riko aineellisia lakeja, mutta eivät palvo Jumalaa. Siksi tätä paikkaa kutsutaan paratiisiksi (svarga), mutta se sijaitsee universumin alemmilla alueilla (bila).
        Paratiisi ei siis ole vain uskovia varten.

Ja sitten on Bila Swarga, paikka hurskaille materialisteille.

Paratiisi on siis myös hyville ateistelle. Ei pidä olla uskovainen lainkaan, jos haluaa sinne Bila Swargaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristinuskossa on vain yksi paratiisi/taivas, mutta Vedojen mukaan on kolme eri paratiisia. Yksi "paratiisi" on sitten "taivaassa" korkeammilla planeetoilla.

Toisenlainen paratiisi on bhauma-svarga eli paratiisi maan päällä, siis sellainen alue, johon meillä ei ole pääsyä. On olemassa vielä kahdeksan varshaa.
        Elämme sen yhdeksällä osalla, joita kutsutaan bharata varshaksi, mutta kahdeksan muuta varshaa eivät ole aistejemme, havaittavissa.Tämä on siis Bhauma-Svarga, jossa elävät olennot ovat siirtyneet korkeammilta planeetoilta, joiden karma on liian hyvää maapallolle, mutta ei riittävän hyvää korkeammilla planeetoille.

Ja sitten on Bila Swarga, paikka hurskaille materialisteille, jotka eivät riko aineellisia lakeja, mutta eivät palvo Jumalaa. Siksi tätä paikkaa kutsutaan paratiisiksi (svarga), mutta se sijaitsee universumin alemmilla alueilla (bila).
        Paratiisi ei siis ole vain uskovia varten.

Paratiisi on siis myös hyville ateistelle. Ei pidä olla uskovainen lainkaan, jos haluaa sinne Bila Swargaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ateismi ei tarkoita automaattisesti, että ateistit ovat pahoja, aivan kuten kristinusko ei tarkoita automaattisesti, että kristityt ovat hyviä.

Kun seuraa hindupalstaa, saa sellaisen vaikutelman, että kristityt ovat maailman kamalimpia ihmisiä. Varmasti on myös hyviä kristittyjä, mutta ne tuntuvat olevan harvassa; kristinuskonto muuttaa ihmisiä jotenkin pahempaan suuntaan.

• Anonyymi

Nooooo, eikö kuulu kommenteissa kritiikkiryöppyä liberaali vihervasemmistosta päin, niiltä suvaitsevaisilta liberaaleilta, mutta kyllä tanner voi ehkä tömistä ja ihminen loukkaantua henkisesti, jos vihervasuri kuulee virrenveisuuta luterilaisesta kirkosta ?

• Anonyymi

Hindupalstan entiset kristityt eivät seuraa politiikkaa lainkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hindupalstan entiset kristityt eivät seuraa politiikkaa lainkaan.

"Höpö höpö. Mitään jälleensyntymistä ei ole olemassakaan voit siis huoletta tehdä pahaa"

Siitä vaan.

• Anonyymi

Olen exadventisti aloittaja koko päin olen ollut masentunut en edes reagoinut ja katsonut ketään ulkona olin omissa maalmoissani ja katsoin vain maata koko matkan kun kävin hakemassa lääkkeitä. En edes enää naisia katso kun ke eivät halua minua yksikään ja en edes vilkaise niitä enää. Ihan samaa yksin jäin eikä ole mitään tekemistä ei kavereita ei mitään. Terveys noin huono etten kyennyt edes palaute kyselyä tekemään kun hoitajat sano että tee se. Jos tuota kykene en koulussakaan pärjää tuota se oli koko peruskoulun illan avustajaa olisi jäänyt käymättä. Tekis mieli myrkyttää itseni ei jaksa.

• Anonyymi

Iltaa sinulle onneton.
        Tiedän jotain tunteesta.
        Kylät kuolee, kaupat lakkaa, koulut puretaan, vuokratalot puretaan koska ei kannata tyhjinäkään pitää, tehtaat jos niitä on ollut myydään ehkä ulkomaiselle omistajalle, vain vanhojen miesten jäädessä pitämään huolta huonokuntoisista omakotitaloista, joita yrittävät saada epätoivon vimmalla myytyä, naisenkin ehkä lähdettyä "sen paremman onnen" perään, tai ainakin sellaisen toivossa.
        Niin tai näin ja vaikka kaikki olisi väärinpäin voimia selvitä sinulle silloinkin kun kaikki näyttää epätoivoiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iltaa sinulle onneton.
        Tiedän jotain tunteesta.
        Kylät kuolee, kaupat lakkaa, koulut puretaan, vuokratalot puretaan koska ei kannata tyhjinäkään pitää, tehtaat jos niitä on ollut myydään ehkä ulkomaiselle omistajalle, vain vanhojen miesten jäädessä pitämään huolta huonokuntoisista omakotitaloista, joita yrittävät saada epätoivon vimmalla myytyä, naisenkin ehkä lähdettyä "sen paremman onnen" perään, tai ainakin sellaisen toivossa.
        Niin tai näin ja vaikka kaikki olisi väärinpäin voimia selvitä sinulle silloinkin kun kaikki näyttää epätoivoiselta.

https://www.youtube.com/watch?v=pM0WeqLXGRQ

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.youtube.com/watch?v=B4YF17zk220

https://www.youtube.com/watch?v=ansDh5Mh4XM
        Digitaalinen identiteetti on tie ORJUUTEEN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iltaa sinulle onneton.
        Tiedän jotain tunteesta.

Turha on väittää vastaan, kun kristitty itse kertoo oman osansa: "Nainen olkoon alamainen" (1. Kor. 14:34)
        https://www.facebook.com/groups/vapariliitto/posts/24326743250276471/
        "Nainen olkoon alamainen"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha on väittää vastaan, kun kristitty itse kertoo oman osansa: "Nainen olkoon alamainen" (1. Kor. 14:34)
        https://www.facebook.com/groups/vapariliitto/posts/24326743250276471/
        "Nainen olkoon alamainen"

1Kor. 14:34 olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.

Kor. 14:35 Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

1Kor. 14:34 olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.

Kor. 14:35 Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa.

"Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään"
        Ongelmana on kuitenkin se, että miehet eivät useinkaan ole yhtä valistuneita kuin vaimonsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään"
        Ongelmana on kuitenkin se, että miehet eivät useinkaan ole yhtä valistuneita kuin vaimonsa.

"olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne"
        Entä naispapit, kun naispappi puhuu seurakunnan edessä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne"
        Entä naispapit, kun naispappi puhuu seurakunnan edessä?

"sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo"
        Jos nytkin säännöt ovat sellaiset, en suosittele naisille naimisiinmenoa ollenkaan.

• Anonyymi

Lähden täältä minä en jeesusta kiellä. Heippa

• Anonyymi

Windows 11 tietojen kalastelukin tuntuu äkkiä varsin rationaaliselta eli järkevältä toiminnalta valtaa pitävien kannalta, jos mietitään valtaapitävien motiiveja.

• Anonyymi

Nimi on Jeesus. Siinä ratkaisu.

• Anonyymi

Ratkaisu mihin? Ratkaisu aivopestää naiivit ihmiset. Ei ole mitään ratkaisua Jeesuksessa eikä missään muussakaan, koska ei ole edes mitään ongelmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ratkaisu mihin? Ratkaisu aivopestää naiivit ihmiset. Ei ole mitään ratkaisua Jeesuksessa eikä missään muussakaan, koska ei ole edes mitään ongelmaa.

"Jeesus Kristus teki täydellisen työn ja eli synnittömän elämän ja sillä sovitti maailman synnit ja se on vastaanotettavissa, kun rukoilee Häntä tulemaan sydämmeen, niin illoin uudestisntyy ja pääsee taivaseen kuoleman jälkeen."

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19141976/mun-elama-on-syvalta
        Kirjoita vaihtelun vuoksi jotain, mitä emme olisi kuulleet joka päivä 20 vuoden ajan aamusta iltaan, kunnes kyllästyimme siihen. Nuo taivaskpuheet ovat selvästi idioottimaisia.
        Oksettaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jeesus Kristus teki täydellisen työn ja eli synnittömän elämän ja sillä sovitti maailman synnit ja se on vastaanotettavissa, kun rukoilee Häntä tulemaan sydämmeen, niin illoin uudestisntyy ja pääsee taivaseen kuoleman jälkeen."

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19141976/mun-elama-on-syvalta
        Kirjoita vaihtelun vuoksi jotain, mitä emme olisi kuulleet joka päivä 20 vuoden ajan aamusta iltaan, kunnes kyllästyimme siihen. Nuo taivaskpuheet ovat selvästi idioottimaisia.
        Oksettaa.

"Ratkaisu mihin? Ratkaisu aivopestää naiivit ihmiset. Ei ole mitään ratkaisua Jeesuksessa eikä missään muussakaan, koska ei ole edes mitään ongelmaa."

Se on kuin joku olisi hakannut ihmisen veriseksi ja sitten tarjonnut hänelle "ratkaisia" - eli
        puhdistanut itse aiheuttamansa vuotavat haavat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      173
      22269
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      74
      9486
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      29
      7470
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      80
      6315
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      182
      5950
    6. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      34
      4966
    7. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      108
      4620
    8. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      101
      4376
    9. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      87
      2060
    10. Marin vetäs lopullisesti maton alta hallitusyhteistyöltä Kepun kanssa

Kurvinen on jo ennättänyt kommentoimaan, ettei Kepu ole koskaan enää kiinnostunut vasemmiston kanssa hallituspaikasta, k
      Maailman menoa
      79
      1345
    Aihe