Naista, kenellä on hyvät reidet,hyvä perse, hyvät tissit.
Muutenkin mukava, huumorintajuinen, itsevarma, luotettava, aloitteellinen nainen.
Ja tietenkin, että olet kiinnostunut minusta muualla, silloin otat muualla yhteyttä minuun. Tämän viikon aikana.
Hyvä reitistä naista
25
262
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ja tietenkin, että olet kiinnostunut minusta muualla, silloin otat muualla yhteyttä minuun. Tämän viikon aikana
- AnonyymiUUSI
Tämän viikon aikana.
Ei tämän jälkeen enää.
En ole enää tämän viikon jälkeen ikinä missään tilanteessa enkä minkään syyn vuoksi tekemisissä sellaistrn naisten kanssa kenestä itse olisin kiinnostunut ja nainen ei ole minusta kiinnostunut. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämän viikon aikana.
Ei tämän jälkeen enää.
En ole enää tämän viikon jälkeen ikinä missään tilanteessa enkä minkään syyn vuoksi tekemisissä sellaistrn naisten kanssa kenestä itse olisin kiinnostunut ja nainen ei ole minusta kiinnostunut.Koska en tietenkään ole ikinä missään tilanteessa enkä minkään syyn vuoksi tekemisissä naisen kanssa kuka ei ole kiinnostunut minusta.
- AnonyymiUUSI
Mitäs tämän viikon jälkeen tapahtuu? Onko sulla elämä muuttumassa? 🤔
- AnonyymiUUSI
Tämän viikon jälkeen lopetan itse kaiken juttelemisen mikä ei ole ns pakollista elämässäni.
Eli tuo tulee rajaan kaikkia asioitani huomattavasti.
Ja tämän viikon jälkeen en enää ikinä yritä saada ketään naista eroottiisiin hetkiin.
Nämä kaksi asiaa pysyvästi muutan elämässäni näin.
Tämän viikon jälkeen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämän viikon jälkeen lopetan itse kaiken juttelemisen mikä ei ole ns pakollista elämässäni.
Eli tuo tulee rajaan kaikkia asioitani huomattavasti.
Ja tämän viikon jälkeen en enää ikinä yritä saada ketään naista eroottiisiin hetkiin.
Nämä kaksi asiaa pysyvästi muutan elämässäni näin.
Tämän viikon jälkeen.Luonnollisesti olen jo pitkään muuttanut itseäni ja esimerkiksi juttelua yms sitä millainen olen. En enää katsele naista, vallankaan jos nainen on mielestäni seksikäs, en ole enää samanlainen kuin ennen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luonnollisesti olen jo pitkään muuttanut itseäni ja esimerkiksi juttelua yms sitä millainen olen. En enää katsele naista, vallankaan jos nainen on mielestäni seksikäs, en ole enää samanlainen kuin ennen.
Muutan itseäni vain omassa oloissa olevaksi. En enää tule huomaamaan ympäröivää maailmaa. En enää kaipaa esimerkiksi juteltavia asioita kenellekään, en tarvitse kenenkään moikkaamisia, en reisien en tissien esittelyä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muutan itseäni vain omassa oloissa olevaksi. En enää tule huomaamaan ympäröivää maailmaa. En enää kaipaa esimerkiksi juteltavia asioita kenellekään, en tarvitse kenenkään moikkaamisia, en reisien en tissien esittelyä.
En kaipaa enää mitään. Nuo minulta ohitse.
Koska noita ei saa mitä noita kaipaamaan.
Hyväksyn oman huonouden ja sen etten merkitse kenellekään mitään.
Hyväksyn sen etteivät haaveilemani naiset ole minusta kiinnostuneet että pillua antaisivat.
Ei tässä mitään muuta ole.
Elämä on helpompaa kun hyväksyy asiat ettei saa elämässään elää ja odottaa vaan että kuoloo pois. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyväksyn sen etteivät haaveilemani naiset ole minusta kiinnostuneet että pillua antaisivat.
Elämä on helpompaa kun hyväksyy asiat ettei saa elämässään elää ja odottaa vaan että kuoloo pois.En kirjoita nyt enää tämän kommentin jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En kirjoita nyt enää tämän kommentin jälkeen.
Tämä vielä. Minulla ei ole elämässäni enää mitään odotettavaa, ei mitään haaveita, ei mitään koettavaa, mikään haaveeni ei toteudu kenenkään naisen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Elämä on helpompaa kun hyväksyy asiat ettei saa elämässään elää ja odottaa vaan että kuoloo pois.Tämän viikon jälkeen näin. En enää jaksa haaveilla tai haluta mitään elämältä kun en mitään elämältä ikinä saa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämän viikon jälkeen näin. En enää jaksa haaveilla tai haluta mitään elämältä kun en mitään elämältä ikinä saa.
Kovetan itseni. Tietenkin ghostaan kaikki pois elämästäni kuka ei ole kiinnostunut minusta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kovetan itseni. Tietenkin ghostaan kaikki pois elämästäni kuka ei ole kiinnostunut minusta.
Sivuaa elämäni mitä kautta tahansa.
- AnonyymiUUSI
Ap Matti mielisairas joutuu tämän viikon jälkeen jälleen kerran suljetulle määräämättömäksi ajaksi ja sieltä ei voi spämmätä tuota samaa paskaa jatkuvasti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En kirjoita nyt enää tämän kommentin jälkeen.
Koska ketään naista kenestä olen haaveillut ei kiinnosta mitä ajattelen elämästäni..
En merkitse heille kenellekään yhtään mitään - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska ketään naista kenestä olen haaveillut ei kiinnosta mitä ajattelen elämästäni..
En merkitse heille kenellekään yhtään mitäänEn enää kirjoita täällä, provoilijoiden paikassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En enää kirjoita täällä, provoilijoiden paikassa.
Yksikään kommentti ei pidä paikkaansa mitä tähän on tullut
- AnonyymiUUSI
Kertoisitko vielä, että millaiset ovat hyvät? Olisi helpompi määritellä kelpaako vai ei.
- AnonyymiUUSI
Nainen saattaa olla näissä kirjaimissa.NAMKUIJENSHRTI
- AnonyymiUUSI
Plus ne sukkikset tai legginssit.
- AnonyymiUUSI
Siis eihän eräs palstan vakimies ole tähän mennyt...jos sulla on noin paha olo niin ei se täällä palstalla riehumalla lähde. Ei noin kirjoita kuin yksi. Mikä sulla on. Ei voi saada apua jos ei hae tai tukea jos ei pyydä. Taitaa olla asiat nyt huonosti. Ei mikään seksinainen sua pelasta. :(
- AnonyymiUUSI
Mikään muu ei auta kuin se että saisi toteuttaa haaveita jonkun naisen kanssa. Kenestä on haaveillut.
Tämä on näin tämä asia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikään muu ei auta kuin se että saisi toteuttaa haaveita jonkun naisen kanssa. Kenestä on haaveillut.
Tämä on näin tämä asia.No jos se on ihan sama että jonkun naisen niin onhan maksulliset ja muut olemassa. Hanki heitä jos se sun elämässä on nyt se joka aiheuttaa noin huonon olon. Jos se auttaa niin rahalla saat helpotuksen. Voi hyvät hyssykät sentään. Eikö se sun kaverisi ollut vakavasti sairaana niin joko olet hänet siis unohtanut kokonaan...mietin vain että mitä tää on. No ei kuulu minulle. Tee mitä tarvitset ja tuo sulle avun. Vaikutat olevan aika sekaisin. :(
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No jos se on ihan sama että jonkun naisen niin onhan maksulliset ja muut olemassa. Hanki heitä jos se sun elämässä on nyt se joka aiheuttaa noin huonon olon. Jos se auttaa niin rahalla saat helpotuksen. Voi hyvät hyssykät sentään. Eikö se sun kaverisi ollut vakavasti sairaana niin joko olet hänet siis unohtanut kokonaan...mietin vain että mitä tää on. No ei kuulu minulle. Tee mitä tarvitset ja tuo sulle avun. Vaikutat olevan aika sekaisin. :(
Mene helvettiin vajakki
- AnonyymiUUSI
No sano sille naiselle. Mitä täällä ulina auttaa ketään. Jäät vielä yksin, kun et toimi. Täällä on helppo hukata elämänsä. Se nainen varmaan löytää jonkun muun sillä välin kun sä odotat yhteydenottoaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja16922175Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant669237Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.206472Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va656222SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1795836Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3215340Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot294866HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.834483Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm894271"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153760