Junttilan kelan erinäisten sosiaalipalvelujen johdosta on sallittua harmaa talous ja pimeällä rahalla viranomaisten lahjonta, yhden vielä elvistellen maasuista.
Rakkaiden populassa ei ole ainuttakaan täysjärkistä.
Rakkaiden viisaimpia älynväläyksiä.
14
90
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tuosta 2010 jutuista saa aikaan melkoisen rätinän, pellenaama on kertonut niin paljon yksityskohtia... asiasta että jälittäminen on hyvin helppoa, kuten sanoin vaatii melkoista yrittäjyyttä pitää valtavaa pimeää kassaa, nostaa 10 vuotta osakaslainaa.. uskomatonta, mennä täällä kertomaan ansaintalogiikastaan, rosvohan se on.
- AnonyymiUUSI
Eihän nuo jutut oo miltään osin tosia, mutta osoittaa ajatusmaailman mikä näillä harmaan talouden varassa elävillä on.
Noista Dillen jutuista tosin joku voisi laatia maukkaan "Pakinan" vaikkapa johonkin rakennusalan lehteen, kun on kerran nimetty firmojakin kuten YIT ja hankintapäällikkö. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän nuo jutut oo miltään osin tosia, mutta osoittaa ajatusmaailman mikä näillä harmaan talouden varassa elävillä on.
Noista Dillen jutuista tosin joku voisi laatia maukkaan "Pakinan" vaikkapa johonkin rakennusalan lehteen, kun on kerran nimetty firmojakin kuten YIT ja hankintapäällikkö.Niin ja Vantaan virkamiehet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja Vantaan virkamiehet.
Vielä sen verran, että Dillehän on julkaissut pellenaamaansa runsaasti, joten iltiksen lööppiin Tytön pläsi niin kaikki saavat tietoon minkä näköinen henkilö on maasujen mestari.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noista Dillen jutuista tosin joku voisi laatia maukkaan "Pakinan" vaikkapa johonkin rakennusalan lehteen, kun on kerran nimetty firmojakin kuten YIT ja hankintapäällikkö.Joo en kanssa usko, mutta oireet ja tavat on ihan tarkalleen samat kuin muilla jotka liikkuvat busineksessään harmaalla alueella, oikeastaan hieman hymyilyttää miten aina samat käyttäytymiskaavat yhtenevät. On hieman tullut asiasta kokemusta, ja tuo osakaslaina on hyvin yleistä heille, normaali yrittäjä ei sitä tarvitse mihinkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo en kanssa usko, mutta oireet ja tavat on ihan tarkalleen samat kuin muilla jotka liikkuvat busineksessään harmaalla alueella, oikeastaan hieman hymyilyttää miten aina samat käyttäytymiskaavat yhtenevät. On hieman tullut asiasta kokemusta, ja tuo osakaslaina on hyvin yleistä heille, normaali yrittäjä ei sitä tarvitse mihinkään.
Jep onhan näitä nimeltä mainitsemattomia tullut muutamaa tavattuakin, tosin ei tuota joka nykyisin jotain kepappeja kaupittelee espanjassa, mutta Dillehän sponssaa makeiden hodareiden kaupittelijaa kun ei ole raivaamassa viidakosta peltoa muiden palstakiireittensä ohessa.
Tulee näistä kirjoituksista joskus mieleen .... Kökkötraktori. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep onhan näitä nimeltä mainitsemattomia tullut muutamaa tavattuakin, tosin ei tuota joka nykyisin jotain kepappeja kaupittelee espanjassa, mutta Dillehän sponssaa makeiden hodareiden kaupittelijaa kun ei ole raivaamassa viidakosta peltoa muiden palstakiireittensä ohessa.
Tulee näistä kirjoituksista joskus mieleen .... Kökkötraktori.Niin ja se, että puhun niin totta kuin osaan.
- AnonyymiUUSI
Hiekka hehkui päivä poltti kun hän saapui kaupunkiin...
Vantaalta osti käteisellä rivitalon jalon, löysi pyöräilyharrastuksen ja Lidlin...
Hän aloitti sen minkä hän parhaiten osaa... Nimittäin jälittämisen! Hän on headhunter ja verikoira, jolla on suorat kontaktit salaiseen poliisiin ja rintaliivit...
Hyvät naiset ja herrat... Hän on mies vailla menneisyyttä, hampaita ja hiuksia ohimolla. Hän on mies vailla omatuntoa, sääliä ja suoraa selkärankaa...
Hän on JÄLITTÄJÄ PASANEN!
Jälittäjä Pasanen on mies joka paljaalla kädellä kykenee pysäyttämään täysimittaisen HSL:n bussin, vain kättään heilauttamalla bussipysäkillä.
Tuon miehen taidot Vantaalla tarkkaan tunnetaan, jos hän vain on sillä päällä niin hän ryhtyy tutkimaan. Selvitti kahvitauolla Palmen murhan ja vaimon kadonneiden ylähampaiden salaisuuden.- AnonyymiUUSI
Onpa sinulla paha olla, olet harkinnut hakea apua itsellesi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onpa sinulla paha olla, olet harkinnut hakea apua itsellesi.
Jälittäjä Pasanen... please... Älä ota minun ajopäiväkirjaani tutkintaan... Olen maksanut joka kuukausi itselleni yli 100 kilometriä ylimääräistä kilometrikorvausta kodin ja työpaikan välisistä matkakuluista jo 12 vuoden ajan ja vapaaviikoiltakin. Kaiken lisäksi minulla ei oikeasti olisi tarvetta oman auton käytölle työmatkoilla, vaan voisin kulkea julkisilla.
Olen valehdellut verottajalle että tarvitsen omaa autoa, koska kuljetan mukanani työvälineitä, mutta en minä mitään kuljeta. Harvoin edes omaa läppäriä.
Siksi pyydänkin sinulta Jälittäjä Pasaselta armoa ja ymmärrystä köyhälle perheenisälle, älä ota tapausta tutkintaasi. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jälittäjä Pasanen... please... Älä ota minun ajopäiväkirjaani tutkintaan... Olen maksanut joka kuukausi itselleni yli 100 kilometriä ylimääräistä kilometrikorvausta kodin ja työpaikan välisistä matkakuluista jo 12 vuoden ajan ja vapaaviikoiltakin. Kaiken lisäksi minulla ei oikeasti olisi tarvetta oman auton käytölle työmatkoilla, vaan voisin kulkea julkisilla.
Olen valehdellut verottajalle että tarvitsen omaa autoa, koska kuljetan mukanani työvälineitä, mutta en minä mitään kuljeta. Harvoin edes omaa läppäriä.
Siksi pyydänkin sinulta Jälittäjä Pasaselta armoa ja ymmärrystä köyhälle perheenisälle, älä ota tapausta tutkintaasi.Paljonko olet Juntti saanut maataloustukiasia roiskeläppäisen maatalouslomittajahorosi kanssa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko olet Juntti saanut maataloustukiasia roiskeläppäisen maatalouslomittajahorosi kanssa?
Paljonko olet juntti saanut kelatukiaisia olemattoman selkäreumasi kanssa, kun perseen nostaminen penkistä olisi paljon tehokkaampi tapa saada selkäruoto kivuttomaksi?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko olet Juntti saanut maataloustukiasia roiskeläppäisen maatalouslomittajahorosi kanssa?
Pasasen maalaisjärjen puuttuminen estää Pasasta ymmärtämästä mikä on maataloustuki.
Sitä on turha lähteä hänelle kertaamaan, sillä ei se ole koskaan aiemminkaan hänelle valjennut. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko olet juntti saanut kelatukiaisia olemattoman selkäreumasi kanssa, kun perseen nostaminen penkistä olisi paljon tehokkaampi tapa saada selkäruoto kivuttomaksi?
Se on juuri niinkuin eräs tuttu fyssari (serkku) sanoi, että ammatti on epäkiitollinen kun jotkut eivät usko eikä noudata ohjeita. Vaikka alku olisi ollut lupaava, niin pienen paranemisen jälkeen he hylkäävät kaikki ohjeet ja jopa lääkkeetkin, koska heidän elämänsä keskipiste on minä ja minun sairaus, johon haen sympatiaa ja se on ainoa puheenaiheeni.
Jotkut eivät siis halua parantua eikä edes voida paremmin. Kaikkein mielisairaimmat jopa keksii näitä vaivoja täysin tyhjästä. Fibro on muodikas tapa päästä sairaseläkkeelle ja niitä testejä on kuulema helppo huijata. Huudat vaan aijaijai ja voivoivoi kun lääkäri koskee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja19622522Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant899747Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.507697Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va936469SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1906196Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m635805Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,565290Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot515193HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.1214853Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1074539