Istuttiin laiturin nokassa ahilammella ja sä suutelit mua. Mä silloin sanoin sulle että mä annan sulle syytesuojan ja ostan sulle lipukkeen lottoon
Särjit mun sydämen raimo
Muistatko Raimo silloin kesäyössä
20
304
Vastaukset
- Anonyymi
Mä kyllä aavistin ettei meistä vois tulla mitään
- Anonyymi
Muistan kuin eilisen sen meidän ensitapaamisen. Kun meidän katse kohtasi vierekkäisillä hierontapedeillä silloin vuosia sitten
Kävin piilottamassa viiskymppisen silloin sun taskuusi ja lapun jossa luki "karkkirahaa" 😊 - Anonyymi
Oltaisiin oltu kuin Auervaara ja Markkanen loppuun asti mutta sitten aloit juomaan ja olit humalassa...
- Anonyymi
Kuunneltiin Raulia silloin ahilammella kun sinulta putosi jäätelöä vahingossa paidalle ja pyyhin silloin lottolapukkeella sitä pois
- Anonyymi
Ne oli hyviä aikoja vielä silloin
Sitten aloitit öyhöttämään thailotosta ja jatkoit taas juomista - Anonyymi
Mä ihan tosissani rakastin sinua koko mun sydämmestäni
- Anonyymi
Sitten yhtenä iltana kun riideltiin sä aloit kiristämään mua
Näytit kyllä todelliset väris. Kimitit pää punasena mulle. Kuitenki rahoitin sinun juomista, olen siitä pahoillani
Omaa tyhmyyttä oli - Anonyymi
Mä tiedän ettet voi kiistää että se mikä meillä oli Raimo, se oli aitoa
Voi kun sä tulisit takasin - Anonyymi
Mikset sä vastaa mulle Raimo? Kaikki ne kerrat kun herätin sinut menemään työvoimatoimistoon ettet saa karenssia, toin sulle kahvia ja näkkileipää sänkyyn ja luettelin päivän onnennumerot
Sekö ei merkannut sinulle mitään?- Anonyymi
Ilmeisesti ei, kiittämätön vätys kun pohjimmiltasi olet
- Anonyymi
Miksi täällä puhutaan että olet käynyt jossain "levarilla"? Petitkö minua???
- Anonyymi
Ei edes näkkileipä kelvannut
Saatika syytesuoja
Nyt sinä sitten puhut vain itseksesi etkä vastaa minulle - Anonyymi
Nosto
- Anonyymi
thailotto vetämään
- Anonyymi
todellakin! tapolan markkinat!
- Anonyymi
Hyviä viirus linkkejä on
- Anonyymi
kannattaa varoo
- Anonyymi
Muistatko raimo silloin janakkalan levähdyspaikalla kun katseltiin alastomia miehiä
- Anonyymi
Voi kuinka aika muistot kuultaa... </3
- Anonyymi
Et taida muistaa...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724118
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans573803Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa522354Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?442151Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik361925- 491829
- 991616
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551593- 481582
- 571453