Istuttiin laiturin nokassa ahilammella ja sä suutelit mua. Mä silloin sanoin sulle että mä annan sulle syytesuojan ja ostan sulle lipukkeen lottoon
Särjit mun sydämen raimo
Muistatko Raimo silloin kesäyössä
21
382
Vastaukset
- Anonyymi
Mä kyllä aavistin ettei meistä vois tulla mitään
- Anonyymi
Muistan kuin eilisen sen meidän ensitapaamisen. Kun meidän katse kohtasi vierekkäisillä hierontapedeillä silloin vuosia sitten
Kävin piilottamassa viiskymppisen silloin sun taskuusi ja lapun jossa luki "karkkirahaa" 😊 - Anonyymi
Oltaisiin oltu kuin Auervaara ja Markkanen loppuun asti mutta sitten aloit juomaan ja olit humalassa...
- Anonyymi
Kuunneltiin Raulia silloin ahilammella kun sinulta putosi jäätelöä vahingossa paidalle ja pyyhin silloin lottolapukkeella sitä pois
- Anonyymi
Ne oli hyviä aikoja vielä silloin
Sitten aloitit öyhöttämään thailotosta ja jatkoit taas juomista - Anonyymi
Mä ihan tosissani rakastin sinua koko mun sydämmestäni
- Anonyymi
Sitten yhtenä iltana kun riideltiin sä aloit kiristämään mua
Näytit kyllä todelliset väris. Kimitit pää punasena mulle. Kuitenki rahoitin sinun juomista, olen siitä pahoillani
Omaa tyhmyyttä oli - Anonyymi
Mä tiedän ettet voi kiistää että se mikä meillä oli Raimo, se oli aitoa
Voi kun sä tulisit takasin - Anonyymi
Mikset sä vastaa mulle Raimo? Kaikki ne kerrat kun herätin sinut menemään työvoimatoimistoon ettet saa karenssia, toin sulle kahvia ja näkkileipää sänkyyn ja luettelin päivän onnennumerot
Sekö ei merkannut sinulle mitään?- Anonyymi
Ilmeisesti ei, kiittämätön vätys kun pohjimmiltasi olet
- Anonyymi
Miksi täällä puhutaan että olet käynyt jossain "levarilla"? Petitkö minua???
- Anonyymi
Ei edes näkkileipä kelvannut
Saatika syytesuoja
Nyt sinä sitten puhut vain itseksesi etkä vastaa minulle - Anonyymi
Nosto
- Anonyymi
thailotto vetämään
- Anonyymi
todellakin! tapolan markkinat!
- Anonyymi
Hyviä viirus linkkejä on
- Anonyymi
kannattaa varoo
- Anonyymi
Muistatko raimo silloin janakkalan levähdyspaikalla kun katseltiin alastomia miehiä
- Anonyymi
Voi kuinka aika muistot kuultaa... </3
- Anonyymi
Et taida muistaa...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607492Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232926- 1421766
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1301134
- 73827
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52715