Ootko hylkiö jota kukaan ei huoli?
täytyy mennä :)
mieheltä
Iltaa naiselle.
32
556
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Oon. :(
-Johanna - AnonyymiUUSI
Voi mies. Olisi pitkä jono tulijoita ,mutta olen ronkeli. En niin,kuin sinä . Naisten naurattaja
- AnonyymiUUSI
Sua kuuleppa naurattelen, mistä se mun kylkiluun pala löytyy mistä.
- AnonyymiUUSI
Mihin meeeet 🫳 älä jätä muaaaaa!!
- AnonyymiUUSI
Älä unta näe, ottajia kyllä on. Minulle ei kelpaa kuka tahansa mies. Vain ikäväni kohde on sydämessäni.
Naiselta - AnonyymiUUSI
oon itseasiassa hyvin ruma nainen ja sikko varusteet on vinksallaan niin ymmärtänet varmaan että markkinarvo ns nollissa . elikä ei o tunkua ns
- AnonyymiUUSI
eri hyvä menneisyys
- AnonyymiUUSI
Hyvin esitetty miäs :D
- AnonyymiUUSI
Ei ollut multa
sivusta - AnonyymiUUSI
Sääli että oot edelleen samanlainen kuin 14 vuotiaana. Et ole kasvanut ihmisenä yhtään.
- AnonyymiUUSI
Ei niin vaikka äijällä liuta lapsia.
- AnonyymiUUSI
Tuo joka käyttää mietiskelyhymiöitä ole multa.
- AnonyymiUUSI
Miksi kerrot, ettei sulta? Kaivattusi on siis mielestäsi hylkiö, joka ei kelpaa kenellekään. Kyllä ihmiset voisi vähän miettiä myös joskus, millaisia ajatuksia ulos tuottaa.
- AnonyymiUUSI
Katkerankalkin ja kalkkarokäärmeen aloitus. Tuolle miehelle ei itselle ole mitään hyvää tiedossa eikä ole koskaan tainnut ollakaan.
- AnonyymiUUSI
Selvästi ei ole. Jämähtänyt kiusaajan tasolle.
- AnonyymiUUSI
En ymmärrä miksi te naiset vaivaudutte edes vastaamaan näihin kysymyksiin jotka ilmiselvästi eivät ole keneltäkään jonka te haluaisitte edes tuntea!!
- AnonyymiUUSI
Minun ja rakastamani naisen otadtava loppuelämän rakkaussuhde kaatui siihen, että hän omi täältä kaikkea kuraa ja kuvitteli niitä minun kirjoituksiksi. Pidin häntä järkevämpänä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minun ja rakastamani naisen otadtava loppuelämän rakkaussuhde kaatui siihen, että hän omi täältä kaikkea kuraa ja kuvitteli niitä minun kirjoituksiksi. Pidin häntä järkevämpänä!
No ei orastavasta suhteesta eli tutustumisesta voi mitenkään arvailla loppuelämän suhdetta. Hölmöö...ja luulen että ollut muita hyvinkin paljon painavampia syitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä tehdä omia päätelmiä... Ei kukaan järkevä omi täältä yhtään mitään!!!
- AnonyymiUUSI
Monet vastaavat koska miehen jättämä viesti ärsyttää on myös asiaton.
- AnonyymiUUSI
Voitko hyvin?
- AnonyymiUUSI
En usko. Joku voisi haluta rakastella tai "panna" tai "paijata". Joku voisi viihtyä seurassa pitempään. Ja viihtyykin. Nimittäin minä itse.
Kauhean vanhanaikaista ja rumaa kuvitella, että naisen arvo on siinä, moniko mies häntä haluaa. Tai onko hänellä miestä. Ei ole. - AnonyymiUUSI
Moni toivoo minulle tuota roolia, en ole.
- AnonyymiUUSI
Luultavasti saisin, jos haluaisin, mutten huoli ketä tahansa tai heitä, jotka olisivat vahingoksi.
- AnonyymiUUSI
Enpä ole juuri testaillut viehätysvoimaani pitkiin aikoihin. Ihan sama oikeastaan.
- AnonyymiUUSI
Kyllä.
- AnonyymiUUSI
Kysyjä on mies, joka on joskus kokenut olevansa hylkiö ja nyt yrittää peiata omaa kokemustaan naiseen.
- AnonyymiUUSI
Minä en huoli mieshylkiöitä.
- AnonyymiUUSI
En oo hylkiö .
Elän elämää jossa helpointa olla yksin
Naiselta - AnonyymiUUSI
Ehkä biljoona ihailijaa, tosin yksikin rakastava riittäisi.
- AnonyymiUUSI
Sä mihinkään mennyt,tääll oot aina :)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1124717Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1804462Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.1131886- 4031691
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331453Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61169Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3671162- 681066
- 721039
- 92978