Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne?
Joskus tää asia ei ole niin selvää.
Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
69
1157
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
P...y.
- AnonyymiUUSI
Hän on ihanin elävä olento, jonka olen nähnyt ja jonka kanssa olen ollut tekemisissä. En voi sanoa tuntevani hyvin, mutta en myöskään näe että voisi olla mitään sellaista mikä muuttaisi rakkauden tunteitani muuksi. Terkkuja hänelle ja tsemppiä ;). mieheltä naisesta
- AnonyymiUUSI
Kiitos samoin 🫶🏻 jos ois mulle. Ellei sitten tuo lievä autismi ole osuvampi... 🤔
- AnonyymiUUSI
Ihanasti ajattelet hänestä. Kyllä toisesta saa käsityksen, jos on edes jonkun verran tekemisissä. Ihmisen todella syvällinen tunteminen vaatii aikaa, ja voiko ketään tuntea täysin koskaan? Moni ei edes tunne itse itseään. Ihmiset myös muuttuvat, kasvavat ja kehittyvät.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin 🫶🏻 jos ois mulle. Ellei sitten tuo lievä autismi ole osuvampi... 🤔
Ei varmaan kumpikaan. Tuo ylempi voisi kyllä olla kirjoittamani, jälkimmäisestä en tänne kirjoittaisi, enkä sellaista sinussa edes huomaa.
Ihana olet ja toivon sinulle mukavaa viikonloppua. Toivon, että saan myöhemmin kertoa, mikä sinussa on se juttu. Saatat sen kyllä jo tietääkkin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaan kumpikaan. Tuo ylempi voisi kyllä olla kirjoittamani, jälkimmäisestä en tänne kirjoittaisi, enkä sellaista sinussa edes huomaa.
Ihana olet ja toivon sinulle mukavaa viikonloppua. Toivon, että saan myöhemmin kertoa, mikä sinussa on se juttu. Saatat sen kyllä jo tietääkkin.Voisit ilmoittaa olevasi sivusta, vai oletko röyhkeä etuilija myös kassajonoissa? -15:21
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voisit ilmoittaa olevasi sivusta, vai oletko röyhkeä etuilija myös kassajonoissa? -15:21
Suosittelen tekemään tunnuksen, niin kommenttisi tunnistetaan. Tässä tapauksessa oletin kyllä kaikkien tajuavan, etten ole sama henkilö. Ja ei, en etuile jonoissa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mihin perustuen?
- AnonyymiUUSI
Lievä autismi naisella
- AnonyymiUUSI
Niin on minunkin kaivatulla.
- AnonyymiUUSI
Ihanko itse diagnosoit
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko itse diagnosoit
Kuullut juttuja.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuullut juttuja.
Mitä kaikkea sillä naisella ei ole kuullun perusteella? Silti vielä ikävöit? Tuo on jo rakkautta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin on minunkin kaivatulla.
Lähes kaikilla on näköjään autismi.
- AnonyymiUUSI
Käytät kaikki vapaat töistä tähän jauhamiseen. Salakuuntelu on rikos ja puheluiden kuuntelu salaa. Esim töissä.
Oot sekaisin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuullut juttuja.
Huhuja.. vai muilta juopoilta?
- AnonyymiUUSI
Luulin tuntevani. Olikin sitten ihan outo tai jotain. Mutta kiva olisi nähdä vielä joskus.
- AnonyymiUUSI
Mikä oli outoa tai jotain?
- AnonyymiUUSI
Entisen kaivatun aloin "tuntemaan" vihdoinkin 😆
Ei se ollutkaan, kun joku selittämätön vetovoima tuntematonta kohtaan. Ei mitää semmosta pahaa ole sanottavaa, mutta ei oikein muutakaan.
Jokaiselle on varmaan joku oikea. - AnonyymiUUSI
Tarkkanäköisyys. Häneltä ei jää mikään huomaamatta. <3
- AnonyymiUUSI
Keneltä? 🙂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Keneltä? 🙂
Naiselta miehelle <3
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta miehelle <3
Sama mutta mieheltä naiselle.
- AnonyymiUUSI
Kosteus.
- AnonyymiUUSI
Haavekuva on. Edustaa tutkimattomia dyynejä. Pitää varmaan lähteä reissuun ja realisoida nämä edustukset niin pääsee siitäkin kaipuusta.
- AnonyymiUUSI
No sitten kohti niitä dyynejä. Näin sen rivien välistä luin. Mutta et kai silti mieti, mitä se toinen tekee sillä aikaa. Tai mitä tekee muina aikoina tästä eteenpäin. Eikö se ole vähän turhaa, jos kerran on parempaa näköpiirissä. Niitä edustuksia. Turha olla mustasukkainen sellaisesta, joka ei ollutkaan tarpeeksi tärkeä, ja jonka jätti menneisyyteen. Näin asian näen, enkä asiaa enemmälti kommentoi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No sitten kohti niitä dyynejä. Näin sen rivien välistä luin. Mutta et kai silti mieti, mitä se toinen tekee sillä aikaa. Tai mitä tekee muina aikoina tästä eteenpäin. Eikö se ole vähän turhaa, jos kerran on parempaa näköpiirissä. Niitä edustuksia. Turha olla mustasukkainen sellaisesta, joka ei ollutkaan tarpeeksi tärkeä, ja jonka jätti menneisyyteen. Näin asian näen, enkä asiaa enemmälti kommentoi.
Ei ole parempaa enkä ole mustasukkainen. Varmaan mietin häntä tulevaisuudessakin kaiholla. Vähän surullista kylläkin tämä haaveen kaipuu.
- AnonyymiUUSI
Jotenkin kai.
Muistuttaa paljon omaa siskoani olemuksensa, pukeutumisensa ja juttujensa perusteella, sekä äitiäni asenteen ja iän puolesta. :D
Tämmönen entuudestaan tutunoloinen henkilö ja miten paljon oot aikaisemmin nähnyt samanlaisia luonteenpiirteitä jollain, on kyllä melkein jokaisella helposti se ihastumisen kohde. - AnonyymiUUSI
Rakastan häntä kyllä ihan sellaisena kuin hän on, en osaa yksittäistä piirrettä ainakaan itse sanoa.
- AnonyymiUUSI
Miehessä luonne kaikkineen
N - AnonyymiUUSI
Kuulostaa ehkä itsekkäältä, mutta pidän hänestä erityisesti sen takia, että hän näkee minut sellaisena kuin olen ilman että minun täytyy kertoa sitä hänelle, eikä hänellä ole mitään tarvetta muuttaa sitä mitä hän näkee minussa.
Naiselle mieheltä.- AnonyymiUUSI
T mieheltä
- AnonyymiUUSI
Tuskin on mulle, mut mulla on periaate, et ketään ei pidä yrittää muuttaa.
Musta kyllä myös tuntuu, että me nähdään toisemme sellaisena kuin olemme ja se tuntuu ihanalta. Ihan vain se, että joku näkee mut. - AnonyymiUUSI
Kuulostaa mulle mut tiedän kyllä ettet mulle
tai musta silti kirjoittanut, koska en merkitse hänelle yhtään mitään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa mulle mut tiedän kyllä ettet mulle
tai musta silti kirjoittanut, koska en merkitse hänelle yhtään mitään.Jospa oletkin väärässä..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jospa oletkin väärässä..
Minä olen aina väärässä. Se tekee elämästä ihanaa... :)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen aina väärässä. Se tekee elämästä ihanaa... :)
Höpö höpö vastausvaras....
Miksi pitää esittää toisia? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jospa oletkin väärässä..
En usko olevani.
Jos merkitsisin jotain edes niin kai me sit
oltais tekemisissä. Enkä olis yksin itkemässä nyt. - AnonyymiUUSI
Sämpylä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
T mieheltä
H mieheltä
- AnonyymiUUSI
Hän on täysin vedätettävissä. naiselle mieheltä,
- AnonyymiUUSI
Viimeinen oljenkorsi 😂👍
Kaverillekin on jo "kilautettu"
50/50 kin aikoja sitten... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viimeinen oljenkorsi 😂👍
Kaverillekin on jo "kilautettu"
50/50 kin aikoja sitten...Minkäs mä sille voin, että on niin vajaa akka.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs mä sille voin, että on niin vajaa akka.
Olet sydämeltäsi paha.
Ja entä kun sama kohtelu osuu omalle kohdalle?
Toivon, että hän löytää rehellisen ja ystävällisen
läheisen itselleen. - AnonyymiUUSI
Tää naisenkusettaja on
paskasta perheestä.
Huono kasvatus, teettää tuollaista käytöstä.
Kun muuhun ei pysty.
”vajaa akka..”
et ole ansainnut … muista tämä - AnonyymiUUSI
Tai sitten annan vaan vaikuttaa sille.
Tai annoin.
Ehkä vaan olisin halunnut viimeisiä hetkiä
olla jotenkin onnellinen. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs mä sille voin, että on niin vajaa akka.
Katkera äijä, noinko paljon sun naisviha kuristaa sua?!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää naisenkusettaja on
paskasta perheestä.
Huono kasvatus, teettää tuollaista käytöstä.
Kun muuhun ei pysty.
”vajaa akka..”
et ole ansainnut … muista tämäOn, selvästi on.
Lievästi väkivaltaisen oloinen myös.
Ehkä jopa kuollut sisin.
- AnonyymiUUSI
se miten kattoo mua.
- AnonyymiUUSI
Anteeksi siitä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi siitä.
eiei kyllä mä tykkään jatka vaan
- AnonyymiUUSI
Miksi et enää katso samalla tavalla takaisin?
- AnonyymiUUSI
Haavaileeko joku äitinsä tai isänsä kaltaisesta?
Entä jos ne oli väkivaltaisia?
…koska se on opittua. - AnonyymiUUSI
Kivannäköinen?
Siitä tulee varmaankin …jotain..? - AnonyymiUUSI
Koko nainen, tiettysti se kiinteä liikunnallinen peppu, eroottisuus... Montakin voisi mainita mutta hän jo tämän tietää, mitä tunnen, kuinka hän vetää puoleensa! Tuttu ihanuus, jota mielellään hyväilisi ja suukottelisi jne.❤️🔥🍌
- AnonyymiUUSI
Says a pygmi from Banana Country
- AnonyymiUUSI
Söpö ujous kaiken takana, haavoittuvuus jota yrittää peitellä kovalla ulkokuorella toisinaan. Pelko siitä etten haluaisi häntä sellaisena kuin oikeasti on..
- AnonyymiUUSI
En enää tiedä. Joku haavekuva hyväkäytöksistä, ystvällisestä, lempeästä miehestä mulla oli.
- AnonyymiUUSI
Se että mun ei tarttenut esittää mitään hänen kanssaan ja hän piti minusta juuri sen takia.
- AnonyymiUUSI
Autenttisuus, myös hänessä miehessä. Hän tuntui omalta.
- AnonyymiUUSI
Koko mieheen ihastuin, ei voi eritellä mitään yhtä tiettyä asiaa.
- AnonyymiUUSI
Jos itseään nimittää autistiksi, on se useinkin mutua ja vitsi.. 😂 mun paras ystävä sano et en oo alkuunkaan autisti. Tuntee oikeesti autisteja. Itsestä saatan heittää läppää
- AnonyymiUUSI
Itse en ole autisti vaan HSP, niillä on eroa. Hiljainen ja ujo nainen voin olla aluksi, mutta kyllä sitten juttu luistaa kun tutustuu toiseen paremmin.
- AnonyymiUUSI
Olet siis erityisherkkä.
- AnonyymiUUSI
Haavekuva miehestä. En tunne. Näyttää vaan hyvältä silmiini ja käyttäytynyt ystävällisesti, niin kiinnitti huomioni.
- AnonyymiUUSI
’”Minkäs mä sille voin, että on niin vajaa akka.”
Varokaa, tämänkaltaiset miehet antavat turpaan.- AnonyymiUUSI
Noin se äijä puhuu omista läheisistäänkin ja tyttäristään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Noin se äijä puhuu omista läheisistäänkin ja tyttäristään.
🫢 kamalaa
- AnonyymiUUSI
Luulen kyllä et toi on nainen joka noita kirjoittaa. Himmee tapaus.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El746304MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny415368Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.604245NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun734102Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja653870Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.691157- 49941
- 260849
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?29797Toivotko, että
Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?62791