Seksiä sen kanssa jota rakastat? Vai ajatteletko että hän ei halua?
Miksi et halua
92
938
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi en haluaisi?
- Anonyymi
Se on iha sama mitä se tyyppi haluaa tai ei halua. Kun kerran veti homman poikki niin poikki on, ole hyvä.
- Anonyymi
Luulen ettei halua, on varmaan uskollista sorttia.
- Anonyymi
Veikkaan että tinderissä edelleen.Pitäkööt lehmänsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan että tinderissä edelleen.Pitäkööt lehmänsä.
Tinderissä? Sehän on hyvä tietää..
- Anonyymi
Elikä en pysty harrastamaan s^ksiä muiden kanssa koska en tunne halua kun rakastamaani ihmistä kohtaan se taas johtuu traumoista.
- Anonyymi
Noku ei ole edes syvällisiä vielä juteltu.
- Anonyymi
Ei voida jutella syvällisiä, jos ei olla edes käyty vielä syvällä. ;))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voida jutella syvällisiä, jos ei olla edes käyty vielä syvällä. ;))
Niin, näin se menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, näin se menee.
Hyvä että vastasit puolestani!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, näin se menee.
NIIN NÄEN SE MENEE TIUKISSA KULUNEISA FARKUISSA
- Anonyymi
Oli sulle liian vaikeaa.
- Anonyymi
Tietenkin haluan. Oon vaan ollut niin kipeä ettei nyt jaksa.
- Anonyymi
En halua seksiä kenenkään kanssa. Rakkautta vain. Seksi on seuraamus, ei syy. Se pilaa kaiken kauniin. Mieheltä.
- Anonyymi
Minä olen aika lailla samaa mieltä.
- Anonyymi
Minä katssoin joskus vuosia sitten lyhytelokuvan, jossa oli nuori pari jonka toinen osapuoli nainen, koki että pelkkä rakkaus riittää ilman seänkyyn menoa. Mutta kävi kuitenkin niin, että mies halusi myös seksiä, nainen suostui siihen vastentahtoisesti ja koki sen jälkeen pahaa oloa. Elokuva jäi siihen kuvaan, eikä siinä kerrottu mitä sen jälkeen tapahtui. Minua harmitti sen naisen puolesta, koska hän suostui sellaiseen minkä hän koki sopimattomaksi itselleen.
- Anonyymi
Mee myymään ittees muuaalle🕊️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä katssoin joskus vuosia sitten lyhytelokuvan, jossa oli nuori pari jonka toinen osapuoli nainen, koki että pelkkä rakkaus riittää ilman seänkyyn menoa. Mutta kävi kuitenkin niin, että mies halusi myös seksiä, nainen suostui siihen vastentahtoisesti ja koki sen jälkeen pahaa oloa. Elokuva jäi siihen kuvaan, eikä siinä kerrottu mitä sen jälkeen tapahtui. Minua harmitti sen naisen puolesta, koska hän suostui sellaiseen minkä hän koki sopimattomaksi itselleen.
Itse en koe seksiä sopimattomaksi, mutta itselleni on sopimatonta sellainen, että se tehdään syyksi lähestyä toista ja syyksi olla toisen kanssa. Muut tietenkin tekevät oman mielensä mukaan, enkä voi siihen ratkaisevasti vaikuttaa. Itse vaan tahtoisin rakastaa yhtä naista. Tehdä hänet iloiseksi rakkaudella ja lempeydellä. Ja olla hänelle hyvä ja kiva. Seksi olisi vain seuraamus, ei sellainen mitä kumpikaan tavoittelisi. Mieheltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itse en koe seksiä sopimattomaksi, mutta itselleni on sopimatonta sellainen, että se tehdään syyksi lähestyä toista ja syyksi olla toisen kanssa. Muut tietenkin tekevät oman mielensä mukaan, enkä voi siihen ratkaisevasti vaikuttaa. Itse vaan tahtoisin rakastaa yhtä naista. Tehdä hänet iloiseksi rakkaudella ja lempeydellä. Ja olla hänelle hyvä ja kiva. Seksi olisi vain seuraamus, ei sellainen mitä kumpikaan tavoittelisi. Mieheltä.
Rakkautta ja lempeyttä yhdeltä mieheltä❤️❤️❤️❤️sopii elämääni 🙏
Naiselta 🌹
- Anonyymi
Eiköhän hänellä ole joku muu mies sitä varten. Tuskin haluaisi minua, eikä siinä ole mitään väärää.
- Anonyymi
Millä perusteilla väität tollasta etten haluaisi?
- Anonyymi
SILLÄ PERUSTEELLA ETTÄ OLET VIELÄ NEITSYT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SILLÄ PERUSTEELLA ETTÄ OLET VIELÄ NEITSYT
Voi apua, ootko nyt ihan varma?
Mä kyl oon kuvitellut että noi lapset on mun omia.
Aika varma olin siitäkin et oon harrastanut seksiä useastikin.
Enkä oo kuullut ennen 50v neitsyestä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi apua, ootko nyt ihan varma?
Mä kyl oon kuvitellut että noi lapset on mun omia.
Aika varma olin siitäkin et oon harrastanut seksiä useastikin.
Enkä oo kuullut ennen 50v neitsyestä.Kyllä heitäkin on.
- Anonyymi
Sehän olisi minulle seitsemäs taivas.
- Anonyymi
Jos puhutaan romanttisesta rakkaudesta niin tietenkin haluan seksiä. Platoninen ystävärakkaus ei herätä seksuaalista halua.
- Anonyymi
Määrittele mitä kuuluu platoniseen ystävärakkauteen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän jokainen tunnista kohdallaan milloin kyse on platonisesta rakkaudesta ja ystävyydestä. Ei siihen ole sen suurempa määritelmää. Eri ystävien kanssa on eri dynamiikka. Yhdistävänä tekijänä kuitenkin se, että yhdessä on helppo olla, kumpikin kokee tulevana nähdyksi ja kuulluksi itsenään sekä kumpikin aidosti täydestä sydämestään toivoo hyvää ystävälleen. Usein on myös jotakin yhdistävää, jonka kumpikin kokee tärkeäksi. Käsitteenä ystävyys on niin laaja, että mikä tahansa määrittely on yksinkertaistamista eikä mikään ole niin yksinkertaista.
Platonisesta rakkaudesta puuttuu seksuaalinen kipinä ja halu. Ei minun ole koskaan tehnyt mieli harrastaa seksiä ystävän kanssa.
Miksi näitä juttuja tarvitsisi edes selittää tai selkeyttää?
Seksuaaisessa rakkaussuhteessa tosin saa mielihyvin olla myös ystävyyttä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän jokainen tunnista kohdallaan milloin kyse on platonisesta rakkaudesta ja ystävyydestä. Ei siihen ole sen suurempa määritelmää. Eri ystävien kanssa on eri dynamiikka. Yhdistävänä tekijänä kuitenkin se, että yhdessä on helppo olla, kumpikin kokee tulevana nähdyksi ja kuulluksi itsenään sekä kumpikin aidosti täydestä sydämestään toivoo hyvää ystävälleen. Usein on myös jotakin yhdistävää, jonka kumpikin kokee tärkeäksi. Käsitteenä ystävyys on niin laaja, että mikä tahansa määrittely on yksinkertaistamista eikä mikään ole niin yksinkertaista.
Platonisesta rakkaudesta puuttuu seksuaalinen kipinä ja halu. Ei minun ole koskaan tehnyt mieli harrastaa seksiä ystävän kanssa.
Miksi näitä juttuja tarvitsisi edes selittää tai selkeyttää?
Seksuaaisessa rakkaussuhteessa tosin saa mielihyvin olla myös ystävyyttä.Kysyin, mitä se on sinulle, en yleisesti. Oletko nainen vai mies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin, mitä se on sinulle, en yleisesti. Oletko nainen vai mies?
Olen nainen.
Sanoisin niin, että ystävyys on jotakin mitä en ole aidosti kokenut vuosiin. Tosin en tällä hetkellä koe tarvitsevani erityisemmin platonista ystävyyttä vaan ennemmin tilauksessa olisi rakkaussuhde ja mies. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä saa kysymään tuota? Eikö se ole aika itsestään selvää mitä ystävien väliseen rakkauteen kuuluu, kun se on platonista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä saa kysymään tuota? Eikö se ole aika itsestään selvää mitä ystävien väliseen rakkauteen kuuluu, kun se on platonista?
No sepä se, kun joillakin se näyttää olevan turhankin läheistä omiin silmiin. Pussailua ja muuta vastaavaa. Siksi kysyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin, mitä se on sinulle, en yleisesti. Oletko nainen vai mies?
OLEN MIES JOS SE SINUA NIIN KIINOSTAA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen.
Sanoisin niin, että ystävyys on jotakin mitä en ole aidosti kokenut vuosiin. Tosin en tällä hetkellä koe tarvitsevani erityisemmin platonista ystävyyttä vaan ennemmin tilauksessa olisi rakkaussuhde ja mies.OLEN MIES
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sepä se, kun joillakin se näyttää olevan turhankin läheistä omiin silmiin. Pussailua ja muuta vastaavaa. Siksi kysyn.
Kukin tavallaan. Minä en ole koskaan halunnut suudella ystäviäni saatika harrastaa heidän kanssaan halaamista intiimimpää fyysistä kanssakäymistä. Tosin vaikuttaa siihen sekin, että suurin osa ystävistä on ollut naisia. Muutama miespuolinenkin ystävä on ollut vuosien saatossa eikä heidän kanssaankaan ole ollut platonisuutta pidemmälle menevää.
Miehet joiden kanssa olen tuntenut myös seksuaalista kipinää ovat olleet alusta saakka muutakin kuin ystäviä ja seksuaalinen jännite on ollut havaittavissa lähestulkoon ensi kohtaamiselle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen nainen.
Sanoisin niin, että ystävyys on jotakin mitä en ole aidosti kokenut vuosiin. Tosin en tällä hetkellä koe tarvitsevani erityisemmin platonista ystävyyttä vaan ennemmin tilauksessa olisi rakkaussuhde ja mies.Miksi mainitsit platoniseen rakkauden, jos sinulla ei sellaista ystävyyttä ole?
Olen vain utelias. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi mainitsit platoniseen rakkauden, jos sinulla ei sellaista ystävyyttä ole?
Olen vain utelias.Vaikkei tällä hetkellä olekaan niin tilanne ei ole ollut aina sama. Mikä tässä jurnuttamisessa nyt on? Jokaisella on muitakin kokemuksia, elämäntilanteita ja tunneyhteyksiä, kuin tämän hetkinen.
Tuttuja on kyllä nytkin, mutten sanoisi heidän olevan ystäviä tai rakkaita. Enemmänki hei-moi-tuttavuuksia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pussailu ei kuulu ystävyyteen ja vain vaatteet päällä voi halata.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sunnuntaita. Lauantai Maanatait ja.
Tiistaita. jo. Ke. Ja. To.
- Anonyymi
Haluanpas ja saan
- Anonyymi
Tule nainen käymään minun luona. Haluan, että me jutellaan. Seksi on liioiteltu ilmiö. Yhteinen suudelma on paras! Mulla ei ole muita naisia. m>n
- Anonyymi
MULLA ON TAAS MUITA NAISIA
- Anonyymi
Tylsää, ois kivempi pelata vaikka krokettia. 🙂
- Anonyymi
Säästää nuo halut exäänsä luultavammin. Tarvitsee mua sitten johkin muuhun.
- Anonyymi
KYLLÄ MINÄ HALUAN SINUA JO TÄNÄÄN JOS OLET VEERA TIUKISSA FARKUISSA
- Anonyymi
KYLLÄ HÄN HALUAA MUUDEN HÄN KUSEE PATJALLE
- Anonyymi
Olen halunnut, ja nähnyt uniakin, mutta tuntuu että hän ei halua.
- Anonyymi
Molemmat haluaa.
- Anonyymi
😏...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😏...
ei sua gamla nauta
T mieheltä - AnonyymiUUSI
Minä häntä, siis erästä naista, erittäin paljon ja hän sen tietää. Varmaan hänkin yhtä paljon mutta ei ole vielä siihen asti edetty...❤️🔥
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä häntä, siis erästä naista, erittäin paljon ja hän sen tietää. Varmaan hänkin yhtä paljon mutta ei ole vielä siihen asti edetty...❤️🔥
Etsi irtosksiä muualta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
😏...
Haluan.
Mieheltä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haluan.
Mieheltä🫠
- Anonyymi
Jossei rakasteta takaisin niin ei kiitos. Miks pitäis antaa mitään miehelle joka ei välitä. Ei pelkkä yksipuolinen rakkaus tuossa kohtaa …noup!
- Anonyymi
Minä en ala vaimoani huorana pitämään. Jos haluan seksiä, menen Tallinnaan.
- Anonyymi
Vaikeeta kuvitellakkaan sksiä jos ei miehellä ole edes tunteita minua kohtaan.
- Anonyymi
Tietysti pieni seksikin kuuluu asiaan.
- AnonyymiUUSI
no hyyi 😂
- AnonyymiUUSI
Samaa mieltä. Yksi pieni seksi aina silloin tällöin. 👍
- AnonyymiUUSI
Ei, ei ilman luottamusta ja romanttista parisuhdetta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei, ei ilman luottamusta ja romanttista parisuhdetta.
Väitinkö tuossa jotain muuta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Väitinkö tuossa jotain muuta?
Jotkut täällä lukee palstaa kuin piru raamattua.
- AnonyymiUUSI
Ei todellakaan kuulu ystävyyteen.
- AnonyymiUUSI
Miksei voi vaan rakastaa? En minä kaikkien kanssa halua seksiä. Rakastan ystävänä.
- AnonyymiUUSI
Niinpä, itse ajattelen samalla tavalla.
- AnonyymiUUSI
jos huulet haluu suukottaa toisiaan ja ollaan jossain kyynelrajalla ja tuijotellaan siin vaan jalkoja tiäks. ikin ei voi tietää miten asiat menee, nyt siin on niin paljon epäselvyyttä ja vaikeutta, ei voi oikein tietää kuka on ketäkin ja mitä täs niinku oikein palvellaan
- AnonyymiUUSI
Etenkin sinkkuna, Oma elämä ja omat tavoitteet aina nro1, sen jälkeen voi miettiä auttaako joku siihen vai haittaako, jolloin aletaan puntaroimaan plussia ja miinuksia tavoitteiden pohjaksi.
Jos joku muu on tärkeämpi, kuin oma itse, niin teet päätöksiä vääristä lähtökohdista. Perhe voi olla tärkein, mutta monesti se että perhe voi hyvin onkin samalla se oma itse, joka voi hyvin - AnonyymiUUSI
Onneks tiedän mikä se mies on, ei jäänyt epäselväksi viimekerrastakaan.
- AnonyymiUUSI
Halu ( jota kaivattua kohtaan on paljon) on niin kaukana toteutumasta. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Jos nainen ja mies rakastuvat ja alkavat olemaan yhdessä, kyllä suurimmalla osalla varmaan seksikin astuu kuvioihin jollakin aikavälillä. Varmasti voi olla toisinpäin, ettei näe kaivattua, eikä pääse aloittamaan mitään muutakaan, niin sitten ei sitäkään tapahdu. Ehkä näin. (sivusta.)
- AnonyymiUUSI
haluan tosi paljon ja siitä tulee todella kiihkeää, kaunista ja ihanaa nautintoa kahden naisen välillä joiden yhteys on todella vahva kaikin tavoin 😜💋☺️👩❤️💋👩❤️
- AnonyymiUUSI
Ei ikinä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ikinä!
tuskin oli sulle!! ja ei oo ässälle!! koska hän tuntuu kuvittelevan että haluan häntä, en todellakaan
- AnonyymiUUSI
Kuvittelet väärin että rakastaisin. olen vain "pakon" edessä vielä täällä.
- AnonyymiUUSI
Mikä se semmoinen pakko on? 😄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä se semmoinen pakko on? 😄
Pakko, mikä pakko... Älä kysele 😂
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pakko, mikä pakko... Älä kysele 😂
SivustaVedätys, sehän se.
- AnonyymiUUSI
Meillä ei kaivattuni kanssa ainakaan sitä ongelmaa ole. Hyvää yötä! ❤️
- AnonyymiUUSI
samoin, uskon että kumpikin halutaan yhtä paljon ❤️ hyvää yötä 🤗
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
samoin, uskon että kumpikin halutaan yhtä paljon ❤️ hyvää yötä 🤗
Joo, kyllä me halutaan. Hyvää yötä 🫵🏻 😘
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kyllä me halutaan. Hyvää yötä 🫵🏻 😘
hyvää yötä 🫶
- AnonyymiUUSI
Välimatka ja työt
- AnonyymiUUSI
Ai kun en ole laittanut viestiä, jossa kysyn voitko mies rakastella kanssani tässä kun ehdit kiireiltäsi, vai mistä niin päättelit?
- AnonyymiUUSI
toivottavasti hän ei ole hetero, koska silloinhan se ei kyllä onnistu 🤭 👩❤️💋👩🤩🧡
- AnonyymiUUSI
Hänelle seksi on pelkkää paineiden purkua omasta mielestään riittävän viehättävien naisten kanssa. Itse en kykene seksiin muuta kuin rakastamani ihmisen kanssa. En ole koskaan kyennyt. Siitä syystä seksikumppaneita ei ole ollut paljon. Vaikka seksiä on ollut paljon. Olen hyvin seksuaalinen ihminen. Jos meillä olisi seksiä, olisin vain hänen juuri sen hetkisen fyysisen mieltymyksen kohde. En pysty sellaiseen. Varsinkaan jos ja kun rakastan.
Naiselta50+ - AnonyymiUUSI
Mennyt totaalisesti fiilis häntä kohtaan.
- AnonyymiUUSI
Sexi. Tuli. TV. Taidenäyttelyyn. Huippu,urheiluun. Ja, Tai.Kuntokävelyyn. Sekä. Laiskoteluun.Mitä.Sitten.?
- AnonyymiUUSI
miksi ihmeessä en haluaisi jos joka päivä sitä ajattelen 🤔😂🤭🥰
- AnonyymiUUSI
Halun häntä enemmän kuin ketään!
- AnonyymiUUSI
En voi lähestyä ennen hänen yhteenottoaan.
- AnonyymiUUSI
En rakasta ketään ja seksiä en enää koe tarvitsevani, eikä ole halujakaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1074589Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1724376Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.941720- 4031651
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a311397Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3531100Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann51097- 67979
- 56954
- 92928