Kun eivät saa jälkeläisiä kun eivät usko itseensä. Sitten jos saavat niin eivät tiedä niistä ja lapset elää ilman isää.
Alfa etsii kumppanin, suojelee ja kehittyy tämän kanssa. Kasvattaa ja suojelee lapsiaan. Pitää huolen omistaan ja tsemppaa beettoja olemaan enemmän alfoja.
Sillä alfa tietää, että pystyy siihen. Beetta etsii vaan panoja, koska ei uskalla sitoutua tai ottaa vastuuta teoistaan.
😎
Beetat panee miten sattuu
23
134
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olethan sinäkin p*nnut beettaa ja lapset elää ilman isää ja rakastavaa perheträ.
- AnonyymiUUSI
Olen sen verran alfa, että olen jättänyt panematta naisia. Kaikki on yhtä oikeaa varten, kenen kanssa lapset teemme ja kenestä pidän huolta vaikka mikä olisi. Sellaista se alfan elämä on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen sen verran alfa, että olen jättänyt panematta naisia. Kaikki on yhtä oikeaa varten, kenen kanssa lapset teemme ja kenestä pidän huolta vaikka mikä olisi. Sellaista se alfan elämä on.
Sinä olet joku tavan paskahousu suomi24lla
- AnonyymiUUSI
Lopeta Susi!!!!!!!!
- AnonyymiUUSI
Ei ole susi kirjoittanut täällä mitään. Lopeta valehteleminen E!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole susi kirjoittanut täällä mitään. Lopeta valehteleminen E!
En ole mikään E. Taas luulet minua joksikin sun tutuksi ei olla eikä tulla olemaan. Mun nimi alkaa ihan muulla kirjaimella mutta tänne ei ole pakko kirjaimiaan laittaa. Mutta E se ei ole eikä ketään E nimistä silloin tule täällä syyttää. Minä Kirjoitin lopeta Susi 🐺 koska parasta olisi että lopetat. Olet näitä höpinöitä tuolla sinkut puolella missä itsekin enemmän olen esitellyt auliisti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole mikään E. Taas luulet minua joksikin sun tutuksi ei olla eikä tulla olemaan. Mun nimi alkaa ihan muulla kirjaimella mutta tänne ei ole pakko kirjaimiaan laittaa. Mutta E se ei ole eikä ketään E nimistä silloin tule täällä syyttää. Minä Kirjoitin lopeta Susi 🐺 koska parasta olisi että lopetat. Olet näitä höpinöitä tuolla sinkut puolella missä itsekin enemmän olen esitellyt auliisti.
Enkä myöskään valehtele mistään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole susi. Minä tulin vain puolustamaan häntä kun te jatkuvasti häntä kiusaatte ja haukutte.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Susi ei ole kirjoittanut täällä tänään yhtään mitään. Ja se on fakta!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on selvästi joku vainoharha ja pakkomielle suteen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enkä myöskään valehtele mistään.
Ja siinä juuri äsken valehtelit.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole susi. Minä tulin vain puolustamaan häntä kun te jatkuvasti häntä kiusaatte ja haukutte.
Ai mistä sinä tulit ja ketkä te ja ketä E kirjainta täällä huutelet? Minä olen ihan muu kirjain ja enemmän sinkut puolella ollut. Jonkun verran täällä mutta nähnyt tämän Suden jutun täällä useana viikonloppuna. Ei ole mitään muuta häneen kuin että älyäisi lopettaa ton sekoilun mutta sekoilkoot sama tuo jos haluaa niin elää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai mistä sinä tulit ja ketkä te ja ketä E kirjainta täällä huutelet? Minä olen ihan muu kirjain ja enemmän sinkut puolella ollut. Jonkun verran täällä mutta nähnyt tämän Suden jutun täällä useana viikonloppuna. Ei ole mitään muuta häneen kuin että älyäisi lopettaa ton sekoilun mutta sekoilkoot sama tuo jos haluaa niin elää.
Susi ei ole täällä tänään kirjoittanut yhtään mitään eikä tuo aloitus ole sudelta joten sinä voit lopettaa tuon vauhkoamisen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä tässä sekoilet eikä kukaan muu.
- AnonyymiUUSI
Susi ei kirjoita mitään tällaista sontaa mitä ketjun aloituksessa on. Täällä maalitetaan ja mustamaalataan Sutta sen mikä ehditään. Todella hämärää peliä.
- AnonyymiUUSI
Alfa ymmärtää maailmaa muutenkin kun testojen voimalla. Pilde riippuvaiset ovat yhteiskunnalle uhka koska antavat valtaa sitä kautta naisille.
- AnonyymiUUSI
Hyvä kirjoitus!
- AnonyymiUUSI
No testosteronista se susi aina höpötti tuolla sinkut puolella. Ja mitä onko sudella yötä päivää jotkut vahtikoirat täällä jotka minuutissa paikalla. Ei ole mahdollista. Eli hei vaan susi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No testosteronista se susi aina höpötti tuolla sinkut puolella. Ja mitä onko sudella yötä päivää jotkut vahtikoirat täällä jotka minuutissa paikalla. Ei ole mahdollista. Eli hei vaan susi.
Susi ei ole puhunut ikinä mistään testosteronista. Laitappas tähän linkki jos tiedät hänen semmoisesta puhuneen.
Taidat puhua harmaasudesta etkä mustasudesta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on todella vainoharhat päällä. Kannattaisiko ottaa yhteyttä johonkin
- AnonyymiUUSI
Harmaasusi ja mustasusi ovat kaksi eri tyyppiä
- AnonyymiUUSI
Tiedän mitä olen nähnyt ja en ala tiettyjen ihmisten kanssa täällä mitään. Pitäkää omat mielipiteet minä pidän omani. Lähden nyt nukkumaan. Lapsikin heräsi ja itkee joten hyvää yön jatkoa tänne vaan. Minua ette syyttele noilla sanoin. Kun ette tiedä minusta mitään ja kuvittelette olevanne itse jotain pelottavia ja uhkaavia kuten sinä Susi 🐺. Minua et pelota, tiedän sinusta yhtä kautta vähän enemmän juttua mitä täällä muut tietää. Liittyy sun menneisyyteen. Ollaan asuttu samoilla kulmilla.
- AnonyymiUUSI
Sinä puhut jälleen kerran ihan täyttä sontaa. Sinä et tunne sutta, etkä sinä tunne minuakaan joten tämmöiset löpinät anonyymipalstalla voidaan jättää ihan omaan arvoonsa. Sinäkin voit esittää mitä tahansa täällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1114639Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1734395Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.951759- 4031671
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331433Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61119Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3531110- 67989
- 57974
- 92948