Yleensä ateisteille ei ole edes mitään uutisia
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e5344ae2-d145-463d-a8e5-1c04164216da
Kerrankin lehdessä hyvä testi ateisteille
14
130
Vastaukset
- Anonyymi
”Jumala ei asu kirkoissa” ja ”Usko ei vaadi kirkkoa” ja mitä muita seliselityksuä hihhuleilla olikaan kun vähän väliä paljastuu kirkossa mellastavia pedofiileja ja muuta rehottavaa rikollisuutta.
Sitä paitsi tuo oli ihan paska testi. Olisin tehnyt testin, mutta en ala rekisteröitymään sitä varten Iltapaskaan.- Anonyymi
Mitä nuo esimerkit oikein tarkoittivat? Oliko nuo uskovaisten väitteitä?
”Jumala ei asu kirkoissa”
Ei jumala tietenkään asu kirko(i)ssa.
”Usko ei vaadi kirkkoa”
Tietenkään usko ei vaadi kirkkoa. Eihän usko vaadi edes seurakuntaa. Kun lapsena/nuorena uskoin Jumalaan, en koskaan käynyt kirkossa enkä jumalanpalveluksessa. Se oli vain minun ja Jumalan välinen juttu. Taisin olla muutenkin aika huono "uskossani", kun en uskonut läheskään kaikkea, mitä kristinuskoon liittyy... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä nuo esimerkit oikein tarkoittivat? Oliko nuo uskovaisten väitteitä?
”Jumala ei asu kirkoissa”
Ei jumala tietenkään asu kirko(i)ssa.
”Usko ei vaadi kirkkoa”
Tietenkään usko ei vaadi kirkkoa. Eihän usko vaadi edes seurakuntaa. Kun lapsena/nuorena uskoin Jumalaan, en koskaan käynyt kirkossa enkä jumalanpalveluksessa. Se oli vain minun ja Jumalan välinen juttu. Taisin olla muutenkin aika huono "uskossani", kun en uskonut läheskään kaikkea, mitä kristinuskoon liittyy...”Ei jumala tietenkään asu kirko(i)ssa…Tietenkään usko ei vaadi kirkkoa.”
No miksi hihhuli työntää kirkkovisaa ateismipalstalle, jos niillä ei ole merkitystä? Poltetaan kirkot ja laitetaan tontit parempaan käyttöön. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Ei jumala tietenkään asu kirko(i)ssa…Tietenkään usko ei vaadi kirkkoa.”
No miksi hihhuli työntää kirkkovisaa ateismipalstalle, jos niillä ei ole merkitystä? Poltetaan kirkot ja laitetaan tontit parempaan käyttöön.Minä siis olen ateisti. Lapsena/nuorena uskoin Jumalaan, mutta en koskaan tarvinnut kirkkoja tai jumalanpalveluksia. Väittävätkö uskovaiset, että niitä muka tarvitaan? Eikö voi uskoa ilman niitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä siis olen ateisti. Lapsena/nuorena uskoin Jumalaan, mutta en koskaan tarvinnut kirkkoja tai jumalanpalveluksia. Väittävätkö uskovaiset, että niitä muka tarvitaan? Eikö voi uskoa ilman niitä?
”Väittävätkö uskovaiset, että niitä muka tarvitaan?”
Eh, luetun ymmärtämisessä pahoja puutteita? Avauksen otsikko on: ”Kerrankin lehdessä hyvä testi ateisteille”
Ja itse testi: ”Tunnistatko suomalaisia kirkkoja?”
Avaaja siis pitää kirkkoja tärkeinä. Avaaja on selvästi uskovainen koska ateisti tuskin tuollaista tuubaa tänne floodaisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Väittävätkö uskovaiset, että niitä muka tarvitaan?”
Eh, luetun ymmärtämisessä pahoja puutteita? Avauksen otsikko on: ”Kerrankin lehdessä hyvä testi ateisteille”
Ja itse testi: ”Tunnistatko suomalaisia kirkkoja?”
Avaaja siis pitää kirkkoja tärkeinä. Avaaja on selvästi uskovainen koska ateisti tuskin tuollaista tuubaa tänne floodaisi.Jaa, minä kun epäilin sinun luetunymmärtämisen puutteita... :)
Sitähän minä juuri ihmettelin, että ovatko uskovaiset todella sitä mieltä, että kirkkoja muka tarvitaan johonkin. Minä ateistina en tietenkään tarvitse kirkkoja, mutta en minä tarvinnut niitä silloinkaan, kun uskoin Jumalaan.
Tällaiset lahkouskovaiset ovat ilmeisesti ihan omanlaista porukkaa. Ehkä he tarvitsevat jotain tällaista uskonsa vahvistamiseksi...
En avannut linkkiä, koska testin tekemisen takia olisi kuulemma pitänyt kirjautua. En koskaan kirjaudu mihinkään "systeemiin". Jos pitää kirjautua, saavat pitää tunkkinsa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, minä kun epäilin sinun luetunymmärtämisen puutteita... :)
Sitähän minä juuri ihmettelin, että ovatko uskovaiset todella sitä mieltä, että kirkkoja muka tarvitaan johonkin. Minä ateistina en tietenkään tarvitse kirkkoja, mutta en minä tarvinnut niitä silloinkaan, kun uskoin Jumalaan.
Tällaiset lahkouskovaiset ovat ilmeisesti ihan omanlaista porukkaa. Ehkä he tarvitsevat jotain tällaista uskonsa vahvistamiseksi...
En avannut linkkiä, koska testin tekemisen takia olisi kuulemma pitänyt kirjautua. En koskaan kirjaudu mihinkään "systeemiin". Jos pitää kirjautua, saavat pitää tunkkinsa...”Jaa, minä kun epäilin sinun luetunymmärtämisen puutteita... :)”
Niin, puuteita luetun ymmärtämisessä ja ironian tajussa. Emme jatka tätä jankuttamista enää enempää. Et kykene ymmärtämään pointtiani. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
”Jaa, minä kun epäilin sinun luetunymmärtämisen puutteita... :)”
Niin, puuteita luetun ymmärtämisessä ja ironian tajussa. Emme jatka tätä jankuttamista enää enempää. Et kykene ymmärtämään pointtiani.Aika hupaisasti sanottu. Et sinäkään ymmärtänyt yhtään minun pointeistani...
Luetunymmärtämisessä on ilmeisesti ongelmia, koska näyttää siltä, että et edes ole lukenut vastauksiani ennen omaa vastaustasi, saati ymmärtänyt niitä.
Olen samaa mieltä: tätä ei kannata jatkaa! Kiitos vain syvällisestä keskustelusta. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika hupaisasti sanottu. Et sinäkään ymmärtänyt yhtään minun pointeistani...
Luetunymmärtämisessä on ilmeisesti ongelmia, koska näyttää siltä, että et edes ole lukenut vastauksiani ennen omaa vastaustasi, saati ymmärtänyt niitä.
Olen samaa mieltä: tätä ei kannata jatkaa! Kiitos vain syvällisestä keskustelusta.”Et sinäkään ymmärtänyt yhtään minun pointeistani...”
Sinulla ei edes ole mitään pointtia vaan olet jankuttava hihhuli. Väännetään rautalangasta:
1. Kirkon suojista paljastuu jälleen kerran pedofiiliskandaali tai joku muu väärinkäytös.
2. Hihhuli vastaa tähän, ettei Jumala ja oikea usko ole kirkoissa. Hihhuli tekee siis ’Yksikään todellinen skotti’ argumenttivirheen.
3. Kun aikaa on kulunut ja kirkon viimeisin rötös on unohdettu, hihhuli tarjoaa ateisteille kirkkovisaa, jossa saa pyöriä maailman ihanimman ja puhtaimman asian kimpussa.
4. Minä muistutin, että pidetäänpä se oma linja eikä tarjota näitä pedofiili- ja rötöskirkkojen visailuja tänne kun Jumala ei siellä kumminkaan asu.
- Anonyymi
Joo ihan paskaa. Kirkoissa vain pedofiilejä
Ja vajakkeja. Olen kuulunut kirkkoon lapsesta
saakka. Joten lisänimi ; Yli-Vajakkila tullut.
Ateisteilta. Se on tieteellisesti arvioitu.
Kolme lastani ovat myös uskossa. Eli potenssiin
Kolme. Extreme - YliÖver - Vajakkila. Täysin hulluja.
Psykiatri . Koneasentaja- Insinööri. + Metsuri.
Tiesin siksi vain 3 kirkkoa. Ateisti voittaa aina - Anonyymi
kuka shörhö se oli joka oli kuvannut kaikki kirkot
- Anonyymi
Kaikki saavat tuohoon kilpailuun osallistua,
- Anonyymi
Jumalakaan ei jaksa kuunnella uskovaisia. Siksi hän ei ole missään.
- AnonyymiUUSI
Onko tuo ihme. Juttujen taso ei päätä huimaa.
P.S.
Tulos kirkkokisasta 8/10.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1913487Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen102930Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä612468Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman92115Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling411900Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.41839Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue391682- 901551
- 721113
- 741090