Kielellä tällä se kuulostaa omituiselta.
Syntyykö naisviha ensin, ja vasta sitten mies. Vai toisinpäin.
Miesviha
Miesvihan juuret ovat syvällä. Niin syvällä, ettei yksikään mies sinne yllä.
Oh
Olen toivoton tapaus.
https://youtu.be/q_hwqbhdQLI?si=TnEeh7uxo0dA8ec4
Naisviha
39
316
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä tai mitä on naisviha
- Anonyymi
Jumala loi Eevan, jotta Aatami voisi häntä vihata.
Pihtaava nainen turhauttaa, siinä naisvihan syy.- Anonyymi
Leu vähän tuoreempaa kirjallisuutta.
- Anonyymi
Itse aloitus taitaa olla sellainen, joka on naisvihaa täynnänsä?
Outo aloitus.
AV - Anonyymi
Niin naisviha sitä kukaan ei kukaan mies halua kokea ja tietää pian sattuu
- Anonyymi
En katsonut, mutta tässä on minun penni aiheelle.
Nais viha ei ole todellista. Feministit syyttää miehiä jotka haluavat elää omassa rauhassaan tai ilman lapsia, että ne harrastavat nais vihaa..
Sääli että feministit ovat sen verran kovaäänisiä ja nuoret naiset uskovat feministi influencereitä. Joten osa naisista (varsinkin yksinhuoltaja/eroperheiden lapsista) alkavat uskomaan valheisiin, että miehet eivät arvosta naisia. Tjsp.
Mies viha on todellista ja samaisten feministien aiheuttamaa. Ja samalla kaavalla. - Anonyymi
Mjoo
Tässä nyt on ollut vähän kaikenlaista, mutta ne naiset puuttuvat; katsokaas kun sellaista (niitä) ei ole.
Ei miehiä, eikä naisia.
Pelkkää diplomatiaa.
(hirn) - Anonyymi
Olen menetetty sielu.
Koen usein olevani vain itseni toisto, mutta miksi.
Sana miksi avaa näkymät, luo pinnan, ulottuvuudet kävellä.
(Lisäksi olen aigas gännissä.)
(hirn)
https://youtu.be/CqaAs_3azSs?si=xDAkoERCNbxNPAPv - Anonyymi
Minä vihaan naisia. Halveksin miehiä. Ihan empiirisesti tarkistettu monin tavoin.
- Anonyymi
Mjaa
No hyvä sinulle, sillä en itse näe/koe eroa millään.
Ehkä olen jossain poimussa ajan - tahi paikan, vaan mitäpä sellaisista ymmärtäisin.
Liian ylitsevuotavaa minulle, olla tulvan alla.
Yksinkertaiset selitykset ovat aina ne parhaat: Ole.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
No hyvä sinulle, sillä en itse näe/koe eroa millään.
Ehkä olen jossain poimussa ajan - tahi paikan, vaan mitäpä sellaisista ymmärtäisin.
Liian ylitsevuotavaa minulle, olla tulvan alla.
Yksinkertaiset selitykset ovat aina ne parhaat: Ole.
(hirn)Olemassaolon oudoin ilmentymä on tietoisuus siitä, että on.
Selityksiä virtaa.
Lopulta näitäolevaisuuden olomuotoja on yhtä paljon kuin tähtiä taivaalla.
Se jos mikä on inhimillistä, koska tähdet eivät ole mitään verrattuna niiden etäisyyksiin toisistaan.
Pimeyden edessä on valo.
(hirn)
Ehkä edessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olemassaolon oudoin ilmentymä on tietoisuus siitä, että on.
Selityksiä virtaa.
Lopulta näitäolevaisuuden olomuotoja on yhtä paljon kuin tähtiä taivaalla.
Se jos mikä on inhimillistä, koska tähdet eivät ole mitään verrattuna niiden etäisyyksiin toisistaan.
Pimeyden edessä on valo.
(hirn)
Ehkä edessä.Bootes void
Kun ensimmäisen kerran ymmärsin jotain siitä mitä olemme, niin sitä ei kertonut minulle isäni, äitini tai sisareni, vaan tyhjyys.
Vaikka millä tahansa tavoin yrität ymmärtää niin tyhjää paikkaa, niin et kykene siihen.
Ja
Kun tässä katselemme ylös, alas tai sivuillemme, niin tämä sama tyhjyys täyttää meidät.
Ja se on vasta alku.
(hihitystä)
- Anonyymi
Suomessa ei ole varsinaisesti feministejä.
Miehet jotka kärttävät vain v*ttua ja syyttävät puutteestaan naisia, ovat idiootteja. Ihan sama mitå sanaa käytämme heistä. Heille nainen v*ittu on esine. Ei paljon kiinnosta, enkä välitä täällä edes vastata.
En minä vihaa miehiä. Vihaan sitä ettei nollassummapelissä jää samanlaisia mahdollisuuksia minulle. Ihan nollaa, jos joku katsoo minua täynnä himoa. Mitä muuta saisin kuin halveksuntaa omasta heikkoudestani, ellei miehestä olisi puolisokseni.
Mieleltään naisia vihaavien miesten on vaikea kuvitella, että nainen tavoittelee usein jotain paljon merkityksellisempää, mikä tekee heistä kaiketi miesmäisiä. Ehkä se, ettei naista voi alistaa miehen huviksi tässä ajassa, tekee joistakin miehistä vihaisia. - Anonyymi
Naisviha on miesviha ja ne kumoavat toisensa.
- Anonyymi
Tuo oli hyvä!
Nollasummapeli.
(naurua) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli hyvä!
Nollasummapeli.
(naurua)Kammottavin (sekä helpottavin) seikkaperäinen selvitys tilastani on se että en ole.
Olen ajan haaste, ihminen virrassa.
Mutta kun hieman asiaa tonkii, niin ei päädy minnekään, sillä aika ei ole relevantti seikkailu, vaan valonnopeus.
Kun lähdin liikkeelle, niin mitään ei ympärilläni tapahtunut. Ja olin jo perillä.
Se ajasta.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kammottavin (sekä helpottavin) seikkaperäinen selvitys tilastani on se että en ole.
Olen ajan haaste, ihminen virrassa.
Mutta kun hieman asiaa tonkii, niin ei päädy minnekään, sillä aika ei ole relevantti seikkailu, vaan valonnopeus.
Kun lähdin liikkeelle, niin mitään ei ympärilläni tapahtunut. Ja olin jo perillä.
Se ajasta.
(hirn)Hidastettu malli
Kun viedään historia ja tulevaisuus samaan vaakaan todellisuuden kanssa, niin nopeus pesee koko porukan.
(hirn)
https://youtu.be/2X4l0ID5HiI?si=0f1xTQh5sNMsUiP1 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hidastettu malli
Kun viedään historia ja tulevaisuus samaan vaakaan todellisuuden kanssa, niin nopeus pesee koko porukan.
(hirn)
https://youtu.be/2X4l0ID5HiI?si=0f1xTQh5sNMsUiP1Minä niin rakastan tätä. Eikö se ole juurikin sitä, mies tarvitsee ja kaipaa naisen tarvitsevan. Ja kun katselen kauttani sitä, jään ilman paitaa.
https://youtu.be/V6nbFZtxAL4
Entäs ihmisviha? Tai urpo törppö kiusaaja maailmanapa ihmisviha? Mulla on sellainen viha, ei sukupuoli eikä ulkonäkö, mutta paska asenne ihmisiin viha.
- Anonyymi
Mjoo
Itse lukeudun näihin harvoihin, sillä olen jo kolme kertaa yrittänyt itsemurhaa.
En ole (näemmä) onnistunut.
En vain yksinkertaisesti kestä tätä paskaa, sen jatkuvuuden dynamiikkaa ja sen sanojen eilisyyttä.
(hihitystä) Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Itse lukeudun näihin harvoihin, sillä olen jo kolme kertaa yrittänyt itsemurhaa.
En ole (näemmä) onnistunut.
En vain yksinkertaisesti kestä tätä paskaa, sen jatkuvuuden dynamiikkaa ja sen sanojen eilisyyttä.
(hihitystä)Multakin psykiatrinen hoitaja kysyi, kun mietin kuolemaa kaverina en vihollisena, että et kai haudo itsemurhaa? En, mä en ole vaarallinen itselleni, mutta muille voin olla jos naksahtaa yli.
Jasu2025 kirjoitti:
Multakin psykiatrinen hoitaja kysyi, kun mietin kuolemaa kaverina en vihollisena, että et kai haudo itsemurhaa? En, mä en ole vaarallinen itselleni, mutta muille voin olla jos naksahtaa yli.
Mulla on syitä elää, ihan vaan nähdäkseni ne asiat mitä rakastan ja arvostan. En näkis niitä jos itteni tappaisin. Mä en ole masennus sorttia itseviha. Mun masennus on erilaista. Se on sitä mikä kohdistuu ärtymyksenä tolvanoihin.
Jasu2025 kirjoitti:
Mulla on syitä elää, ihan vaan nähdäkseni ne asiat mitä rakastan ja arvostan. En näkis niitä jos itteni tappaisin. Mä en ole masennus sorttia itseviha. Mun masennus on erilaista. Se on sitä mikä kohdistuu ärtymyksenä tolvanoihin.
Toiset alkaa vihaa itseään, pitää itseään poistettavana. Mulla ei ole sellasta. Oikeudenmukaiseba ihmisenä karsisin mielummin kaikki kusipäät maailmasta, jotta hyvät ihmiset ei kärsisi niistä.
Dexter? 😂
https://youtu.be/e2xxizpHuoo?si=o7XfpXj27BM3hjmU- Anonyymi
Jasu2025 kirjoitti:
Höh, ei lähteny. Meen nukkuu. 😌
https://youtu.be/DSNyOYT3dJ8?si=HcMoV-S2cp2E2Oz5Jasu, älä kehtaa
https://youtu.be/N3oCS85HvpY - Anonyymi
Sinun kanssa ei ole helppoa kenenkään tulla toimeen..
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kanssa ei ole helppoa kenenkään tulla toimeen..
On, kun ei ole ilkeä kusipää. Mun kanssa tulee hyvin toimeen. Mutta jos olet ilkeä ja ylimielinen kusipää, et tule hetkeäkään mun kanssa toimeen. Teen elämästäs ankeeta.
Jasu2025 kirjoitti:
On, kun ei ole ilkeä kusipää. Mun kanssa tulee hyvin toimeen. Mutta jos olet ilkeä ja ylimielinen kusipää, et tule hetkeäkään mun kanssa toimeen. Teen elämästäs ankeeta.
Hyvät tyypit kehtaa selkä suorana olla eri mieltä, niitten ei tarvi kieroilla ja selitellä mitään paskaa muille eikä muista. Kyllä ne jyvät akanoista erottaa täälläkin.
Anonyymi kirjoitti:
Jasu, älä kehtaa
https://youtu.be/N3oCS85HvpYKehtasin jo. Ja nyt mömmöt pois ja nukkumaan. ☝️😴
- Anonyymi
Jasu2025 kirjoitti:
Multakin psykiatrinen hoitaja kysyi, kun mietin kuolemaa kaverina en vihollisena, että et kai haudo itsemurhaa? En, mä en ole vaarallinen itselleni, mutta muille voin olla jos naksahtaa yli.
Tytöt tytöt
Kun leffoista puhutaan, puhutaan monimutkaisista asioista, jotka eivät liity kuin ihmisyyteen. Ja meihin siinä.
(hirn) - Anonyymi
Mjoo
Tiedäthän sellaisen käsitteen kuin länsiväylä.
Jos et tiedä, niin voin piirtää tähän paragrafin.
Toisinaan autoilen pois keskustasta erilaisia ulosmenoväyliä hyväksi käyttäen.
Hankoon suunnatessa länsi jo näkyy startatessa. Kulosaaren jälkeen väylä on lähes suora Kirkkonummelle asti, mutta rajoitus vaatimattomat 80 km/h.
Se ei haittaa. Sillä jos olisi mahdollisuus ajaa nopeammin, niin tunnelinäkö veisi tilanteesta huumorin.
Aina ja poikkeuksetta länteen ajaessani hihittelen maileja sen jälkeen, kun olen ohittanut West endin.
Siellä on jotain nokkelaa, ja joku on kirjoittanut sen punaisella sprayllä ylimenosillan kaareen.
Se en ollut minä.
Kiitos silti taiteilijalle.
(naurua)
- Anonyymi
Aiheeseen sopiva
https://youtu.be/VtFG6wsPFnk- Anonyymi
BS
Kun argumentoidaan ja anti-argumentoidaan, niin tulisi tulisi muistaa eräs seikka.
(hihitystä)
- Anonyymi
..."naisviha" kivah iva" ...
..."itse"kritiikki" ...
...siis en "tajuu..., kerjään hoomioo"...
...ihan kauheeeetaaaaa"...
...hullua, tällä pyöritetään koko palloa...
Pistää miettimään, ihan tosissaan...
Hämmentäviä aikoja, ei voi "moota, ei siis saa"...sanoa.
Tylsää, sanonpahan vaan. Minusta on hassu ajatus vihata toista sukupuolta. Täytyy olla aikamoinen idiootti, jos lokeroi toisen vain sukupuolen perusteella.
- Anonyymi
Mjoo
Olet oikeassa.
Mutta koska tämän koko saitin idea on ravistella, niin ravistelkoot.
Kyllä ne lehdet postiluukusta putoavat ihan ilmaiseksi.
(hirn) Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Olet oikeassa.
Mutta koska tämän koko saitin idea on ravistella, niin ravistelkoot.
Kyllä ne lehdet postiluukusta putoavat ihan ilmaiseksi.
(hirn)Kaikesta tulee saaada ja voida keskustella. Toivon vain ettei kukaan oikeasti tunne vihaa toista sukupuolta kohtaan. Siinä vain pilaa oman ja muiden elämän.
Olen oikeassa elämässä törmännyt tällaiseen henkilöön töiden merkeissä. Oli tosi vaikea tehdä töitä toisen kanssa, joka avoimesti vihaa minua sukupuoleni vuoksi ja antoi tämän vihan oikein tarkoituksella näkyä.Palstakamu kirjoitti:
Kaikesta tulee saaada ja voida keskustella. Toivon vain ettei kukaan oikeasti tunne vihaa toista sukupuolta kohtaan. Siinä vain pilaa oman ja muiden elämän.
Olen oikeassa elämässä törmännyt tällaiseen henkilöön töiden merkeissä. Oli tosi vaikea tehdä töitä toisen kanssa, joka avoimesti vihaa minua sukupuoleni vuoksi ja antoi tämän vihan oikein tarkoituksella näkyä.Ilmoitti heti ensi näkemältä olevansa miesvihaaja. Pysyin itse aina asiallisena, mutta jatkuva mäkätys kävi hermon päälle. En ikinä voittanut hänen luottamustaan. Tuntui kuitenkin turhalta lähteä tappelemaan, kun en kaipaa ylimääräistä draamaa.
- Anonyymi
Naisviha periytyy isältä pojalle että kyllä se syntyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site515876Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714595Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464362SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564141SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt913735Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään623283SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502453Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352349Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422089En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131219