Tekojeni puolesta voinkin olla hirviö, mutta nekään ei ole sellaisia mitä tän maailman hirviöt

Anonyymi-ap

Ei pystyisi pistämään pahemmaksi, raiskauksia, pahoinpitelyä, sukupuolittunutta väkivaltaa, sotia, kaikkea hirveää. Minua ei sattunut se, että et pitänyt minusta, tai halunnut olla kanssani, minua sattui se seuraamus, mitä siitä sulle seurasi.

Näin sun tulevaisuuden, miten ajaudut hakeen huomiota, hyväksyntää ja kaikkea turhaa muilta. Oot kaunis nainen, jota kukaan ei osaa arvostaa itsenään.

Koska se mitä on ulkoista on vain ulkoista, sydän ei ole koskaan ollut väärässä ihmisten suhteen, et oo paha ihminen, rikkinäinen ja eksysissä enemminkin, maailmankaikkeus ajoi meidät risteyspisteeseen , koska olen attraktorisi.

Tehtäväni oli vain ohjata sinut oikeaan suuntaa, paikkaan jossa on hyvä olla. Mutta sä oot traumatisoinut, et ollenkaan niin vahva mitä esität, ja silloin mä olin heikko, ja en osannut käsitellä sua oikea, olla tarpeeksi turvallinen ja vakaa, olla vahva, sen sijaan aistit vaan heikkoa menettämisen pelkoa, turvattomuutta, pelkoa siitä, että jos päästän susta irti, katoan.

Miksi sä haluat nöyryyttää itseäsi, "horona", tai muuna, kun sulla on ihminen, joka rakastaa ja välittää susta, eniten maailmassa, miks sä ajaudut tohon epävakaan kierteeseen, jossa haet huomioo muilta, tiedätkö sä kuinka paljon mä sussa näen itseni, sen rikkoutuneen pikkulapsen.

Ehkä olen kontrolloiva, manipuloiva, miksi, koska en halua, että sä meet nykytulevaisuuteesi. Mä näin sussa jotain paljon enemmän kun pelkän naaman ja kehon, sielun jossa on valtavasti potentiaalia,tunnetta, empatiaa.

Mä pidän susta, sun sielu on kaunis, kovan kuoren alla on todella herkkä ja ihana ihminen, joka tarttis vain ihmisen joka on tarpeeks älykäs ja kiltti, että osaa ymmärtää sua. Älä jaksa esittää ilkeää netissä muille, me kumpikin tiedetään syvillä sisimissämme, kummankin aidot persoonat.

Oon mäkin trollannut ja sanonut törkeyksiä, niin hirveitä ja kammottavia juttuja, että ei mitään rajaa, mut mikään siitä ei oo ollut aitoa, ja se ei ole ollut millään tavalla kehittävää mulle, ja siitä on vain ja ainoastaan ollut haittaa (miinus se tekopyhä karisma, jota ehkä pidän yllä joidenkin mielestä mut pointti pysyy), oon saanut kärsiä siitä.

Mä haluan ,että säkin oot aito, edes mulle, koska tiiän, että ansaitset voida hyvin, ja olla tilassa, jossa sun itsetunto ei riipu muista, paikassa, jossa sun ei tarvii pelätä ketään, että voit voida hyvin, olla onnellinen.

7

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Mä en tiedä-ap et mitä enää sanoisin tai ehkä tietäisin, mutta sanojen sanominen ei auta mitään ja en halua kirjoittaa mielipiteitäni nettiin. Tämä on julkinen palsta jota lukee koko maailma. Sinua se ei näytä haittaavan, et ymmärrä nähtävästi, että jokaisella ihmisellä on täällä yksityisyys mitä on syytä kunnioittaa jokaisen ihmisen.
      Joten mene menojasi -ap! En pidä sinusta en sinun tyylistäsi.
      Olet juuri sitä mitä sanot olevasi, et vain ymmärrä tai et osaa muuttua paremmaksi ihmiseksi. Maailma on kuin avoin ovi sinulle ja heille ihmisille ketkä haluavat aukaista salvan ovista. Minun oveni ei aukea sinulle enää koskaan.
      Hyväksy tämä jo!

• Anonyymi
      UUSI

❤️

• Anonyymi
      UUSI

Ja taas ed. välkyt tietävät sen oikean vastaavan siihen juuri sen oikean kirjoittamaan aloitukseen. 🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI

Joo kyllä juuri näin palstasetä, itsellesi kirjoittaminen vastausten asiayhteys on taas niin paikallaan. Voimaannuitko?

• Anonyymi
      UUSI

Mitä sä yrität aina näillä? Vetää mut sun luokse takaisin kokonaan. Kyllä nuo sun sanat vaikuttaa muhun. Sitähän mä olen rakastanut että olet nähnyt mut juuri sellaisena kuin mä toivoisin mut näkevän. Mun herkkyyden kauneutena. Mut en mä yritä esittää yhtään mitään kovista. En osaa. Jos ajattelet että on kova kuori niin se on myös minua. Se sitä vahvuutta että mä selviän ihan mistä vaan. Etkö ymmärrä sitä. Etkä sä voi peilata muhun itseäs. Me ollaan ihan eri ihmisiä ja eri elämänpolut käytyinä.
      Älä syyllistä nuista haluista yksin mua. Kyllä sä aiheutat kaiken myös itse. Tekisinkö muiden kanssa näin? En todellakaan antais milliäkään muiden nähdä

• Anonyymi
      UUSI

jotenkin kun isompana ja viisampana kuin Jesus, Jresuksia on paljon Rspanjan valloimissa valtiossa, kristuksia on joka oinen peräti jokainen on jeesus jo syntyesäänkin.

.. mutta niin asiaan, yrittäisin auta joillain jutuilla kun on selkeää että nuorisoa masentaa todella paljon...

• Anonyymi
        UUSI

nimimerkki jäi: Jesus El Muerto.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      172
      3020
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      298
      2696
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      75
      1768
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      50
      1667
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      39
      1541
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1316
    7. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      105
      1219
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      14
      1184
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      380
      1152
    10. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1073
    Aihe