Milloin sä lopetat ?eikö sulla oo mitään muuta elämässä kuin minä? Ja tämä suomi 24? Jos ois lopettaisit , milloin sä lopetat ? Ja luovutat? Käytkö itse ikinä missään?
Kyllä sä oot sairas
23
467
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Evveer
- AnonyymiUUSI
Epäilemättä et lopeta tätä saastaista mölyämistä sun muuta ennenkö joku sen lopettaa koitahan puhaltaa vaikka verkkoyhmälle pilliä puolestasi blåost- koodilla- miehellä netissä hätä hänelle sanottiin rumasti ja pahaenteisesti. Voi ei
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Epäilemättä et lopeta tätä saastaista mölyämistä sun muuta ennenkö joku sen lopettaa koitahan puhaltaa vaikka verkkoyhmälle pilliä puolestasi blåost- koodilla- miehellä netissä hätä hänelle sanottiin rumasti ja pahaenteisesti. Voi ei
Aikamoisia urpoja sielläkin vissiin osa, että kun joku ns tuttu puhuu pehmeitä, niin voi ylitellä valtuuksia mennen tullen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aikamoisia urpoja sielläkin vissiin osa, että kun joku ns tuttu puhuu pehmeitä, niin voi ylitellä valtuuksia mennen tullen
Joku nuori innokas lippatukka varmaan
- AnonyymiUUSI
Et oo vissiin sit videon välityksellä ajatuksia vaihtanut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
TÄTÄPÄ JUURI.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
TÄTÄPÄ JUURI.
Juu näin on.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
TÄTÄPÄ JUURI.
No tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, et
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu näin on.
No mutta asettaahan nämä ns tietoturvaasiantuntijjstkin lahjattomia kehsreita toisten laitteille leikkimään polee
- AnonyymiUUSI
Lopettakaa nämä solvausviestit. Naurettavia kun itse kuitenkin täällä olette. Ihmeellistä riidankylvämistä.
n56 - AnonyymiUUSI
kuka olisi joku minä ja sinä, kun joku anonyymi palsta niin koko Kiinan ja koko maapallon ihmiset olisivat Sinä ja itse olet Sinä.
...joo ehkä ymmäeeän jos jotain henk.koht väittelyä jotka tunnistvat toisensa. - AnonyymiUUSI
Ei ole. Olet niin mielenkiintoinen. Käyn toki. Suihkussa esim päivittäin sekä vessassa. Saunassa vaan lauantaisin.
- AnonyymiUUSI
’oot sairas’ no voi voi
- AnonyymiUUSI
Voisit varmaan selventää asiaa hieman,
keistä teistä taikka meistä tässä on kyse?
Jos on pokkaa haukkua joku sairaaksi
niin luulis olevan pokkaa myös tunnisteita sanoa. - AnonyymiUUSI
Kenelle tämä viesti on?
- AnonyymiUUSI
omia tekosiaan nostelee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
omia tekosiaan nostelee
Kerro toki joku asiantuntijalausunto tästäkin palstaäijän länkytyksestä
- AnonyymiUUSI
Mitä, jos tarkistaisi realiteetit 😉?
- AnonyymiUUSI
Tästä muistuu mieleen jonkun miehen vanha kommentti, johon minun kaivattuni vastasi erittäin suurella todennäköisyydellä. En sanonut siihen mitään, koska jos luuli minun ajattelevan sillä tavalla hänestä, niin mikäpä minä olen siihen mitään sanomaan. En paljasta hänelle olevani täällä, kun hänelle tulisi siitä vaan paha mieli.
- AnonyymiUUSI
Enhän mä käy täällä?
- AnonyymiUUSI
Aloittaja kysyy itseltään? Vastaa siihen omaan kyssäriisi rehellisesti.
- AnonyymiUUSI
Muista nyt hyvä nainen se viimeinen sana tästä ns aloittajasta joka on palstasetä ja jonka sanomisista agitoidut sattuneesta syystä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muista nyt hyvä nainen se viimeinen sana tästä ns aloittajasta joka on palstasetä ja jonka sanomisista agitoidut sattuneesta syystä
Mä olen mies, mä olen mies. Jollei koskaan tapahdu mitään!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2383286Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3592946Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,161970Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.781836Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e621759Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?591642MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,121503- 1221456
Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S01380Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4681374