Sini Ariel:
Kuka ottaa vastuun? Onneksi Australian valtio myönsi haitat ja tarjoaa hyvitystä rokotteesta sairastuneille tänäkin päivänä.
Pakkorokote työnnettiin kansakunnille ja jälkikäteen saatiin ja saadaan tutkimustulokset jättimäisestä ihmiskokeesta. Turhia kuolemia, veritulppia, keuhkosairauksia, vauvojen selittättömiä kuolemia, pysyviä vertigo oireita, lasten terveyshaittoja ja satoja muita pysyviä haittoja.
Kokeessa myös testattiin, kuinka pitkälle valtiot pystyivät kontrolloinaan, ahdistamaan ja pakottamaan ihmiskunnat tekemään, miten määrättiin. Ihmisoikeuksia rikottiin monilta eri suunnilta ja aiheutettiin katastrofaalisia traumoja monille.
Jos rokote oli niin toimiva, miksi rokottamattomat olivat se myrkky yhteiskunnassa? Minkään muun rokotteen kanssa ei ole tällaista jauhettu sivistyneissä yhteiskunnissa. Jos sinulla ei ole polio rokotetta, ei kukaan syytä sinua siitä että tartuttaisit sen heihin keillä rokote on.
Manipulaatio, uhkailu, lahjonta ja kiristys saatiin toimimaan ja sen tuloksena on nyt WHO ja muut terveysjärjestöt tietoisia, miten toimitaan jatkossakin. Yksityisyys ja vapaus saatiin koronan aikana tuhottua, eikä siitä kukaan joutunut edesvastuuseen koska kaikki tekivät samoin. Nyt on siis vapaa kenttä toimia samoin jatkossakin.
Tulevaisuudelle saatiin siis rakennettua toimiva malli, millä kansaa voidaan ja saadaan hallita. Toimintamalli millä saadaan kansa jaoteltua totteleviin ja tottelemattomiin. Toimintamalli jolla saadaan kansa käännytettyä kansaansa vastaan.
Ensi kerralla kun päättävät samanmoista, on toiminta luultavasti nopeampaa ja tehokkaampaa.
Sensuuri iskettiin kaikkiin kieltäytyjiin/kyseenalaistajiin, turvallisuus vietiin totalitäärisyyden nimissä ja sen katsottiin olevan ihan ok. Itse olin shadow bännissä kuukausia ja lukittuna kotiin 2.5vuodeksi. Raskaana ollessani pakotus oli miltei fyysistä rokotteen suhteen. Imettäessä vielä kovempi. Minua ja vastasyntynyttä ei tarkastettu osastolla vaan verhon takana odotushuoneessa. Kaikki oli vaikeaa ja epäselvää, koska olin kieltäytyjä.
Olin kuin spitaalinen, työnnettynä ulos yhteiskunnasta.
Kerroin Radio Novan haastattelussa tilanteesta ja elämästä Australiassa. Varjoyhteiskunta alkoi kasvaa rokottamattomien keskuudessa.. Canberran valtavassa pakkorokotusta vastaan olevassa mielenosoituksessa poliisi ampui droneja alas, ettei saatu nähtyä kuinka monet sadat tuhannet ihmiset olivat sitä vastaan.. Haastattelija sanoi miksiköhän meidän watsap räjähti käsiin ja kaikki huutaa kiitosta Radio Novalle. Kolme päivää myöhemmin koko Ystävä Ulkomailla ohjelma deletoitiin kaikkialta.
Tänäkin päivänä sama touhu jatkuu sananvapauden sensuroinnin suhteen. Ilmeisesti hyväksi todettu tapa vaientaa kansa. Laeista viis.
Australia vaati saada lupaa mennä Kiinaan Wuhaniin tutkimaan viruksen leviämisen syitä ja Kiina pisti Australian tuonnin kiinni moneksi kuukaudeksi, kauppojen hyllyt notkuivat tyhjyyttä. Missio pistettiin sittemmin puihin.
Tämä oli väärin. Ihmisellä täytyy olla valinnanvapaus ilman uhkailua ja pelkoa, mitä rokotuksia itselleen ottaa.
Sanoin aina, jos rokote on toimiva ja minulla ei sitä ole, sittenhän minä olen se joka koronaan kuolee. Otan siitä vastuun itse. Korona tuli, päivän nuha.
Monilla se oli paljon pahempi ja suruvalittelut heidän läheisilleen.
Näin oli Australiassa
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 264091
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1323987- 563559
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans203445- 793427
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe633280- 812856
- 542775
- 202524
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142264