Söin iltapalaksi 4 kinkkujuusto voi leipää, ja mega pussillisen juusto naksuja, sitten vähän irtokarkkeja ja tommosta valmis kinkkua noin 500g
Kertokaas mikä näistä aiheuttaa janoa, ku saanu juoda vettä koo ajan
10
103
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En tiiä ehkä joku noista
- Anonyymi00002UUSI
Vaikee sanoo
- Anonyymi00003UUSI
Mä paistoin ranui pussillisen ja paketillisen nakkeja. 🤷🏻♂️
- Anonyymi00004UUSI
:D
- Anonyymi00005UUSI
Varmaan noissa kaikissa on suolaa aika paljon. Voi janottaa.
- Anonyymi00006UUSI
😮👌
- Anonyymi00007UUSI
Karamellit. Sulla on diabetes. Liika sokeri janottaa. Käy terveyskeskuksessa sokerirasituskokeessa, että saat lääkkeet.
- Anonyymi00008UUSI
Ei kun sokeri on tasan 6
- Anonyymi00009UUSI
Niin.... Tuossa, juustonaksupussissahan on jo yksinään useamman päivän suolan määrä
- Anonyymi00012UUSI
Tuo noin 500g kinkkua.
Olisko 2-3viikkoa aikaa, kun meillä oli pikku kinkkuja jotka piti siivuuttaa.
Kilttinä naisena siivutin, koska äitini pyysi.
Tuli huonoja siivuuja niin minä söin ne ja janotti vielä yölläkin.
Eihän se minua, koska ei minulla verenpaine ongelmia joten minä saan syödä mitä huvittaa.
Minä olen oppinut elämään PÄTKÄ PAASTOLLA jossa ollaan syömättä 8-24 tuntia. Juon vettä ja maito kahvia vaikka paastoissa on maito kahvi kielletty.
Minä alotin 8 tunnilla, mutta luin pitää osata erottaa onko nälkä vai jano. Huomasin, että vesipullon värillä psykologinen vaikutus veden juontiin.
Omistan vaaleanpunaisen ja vaaleansinisen vesipullon.
Vaaleanpunaisesta pullosta join yhden pullollisen vettä, mutta vaihdoin siniseen niin käyn täyttää 3-5 kertaa vesipullon. Se on 0,5litran pullo ja metalli pullo, koska muovi pullo MAISTUU MUOVILLE.
Adhd ihmiset ollaan jotku näin outoja, että haistetaan sekä maistetaan asioita joita tavallinen ihminen ei välttämättä edes huomaa. Me kuullaan ääniä ja minulle on käynyt monesti niin, että yöllä on ihan hiljasta. Kuulen jotain ja nousen katsomaan mikä se on. Ei näy mitään, mutta avaan ikkunan ja kuulen, että aura-auto ajelee kylällä. Kuulen auton ääneen, mutta piippaus kuuluu kun avaan ikkunan.
Kyllä minä senkin tiedän, että moni haluais myös että hän aistii asioita. Negatiivinen puoli on voit aistia jonkun ihmisen josta et pidä ja saat ALLEGRIA kohtauksen ja joudut syömään lääkkeitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 264121
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344011- 583604
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans203455- 793437
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643301- 812866
- 542785
- 202544
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142274