Mikä on pohjoisin paikka missä ootte pasconeet?
Mä sellaiset 15 km Kilpisjärvellä luoteeseen, tunturin kupeeseen
Asd
Pohjoisin pascomispaikka?
1
59
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Maikkulalaiset tietää, että siinä maikkulan kartanon vieressä on semmoinen metsäjyrkänne, joka viettää oulujokeen. Sen kohdilla alkoi vime kesänä kouraisemaan mahasta ja kiireellä parkkeerasin pyörän, ja ryntäsin jyrkännettä alas ja ripuloin sinne. Ei tietenkään ollut vessapaperia mukana, niin pyyhkiin perceeni repussa olleeseen varateepaitaan. Olin aiemmin juonut semmoisen lidlistä ostetun ateriankorvikejuoman, jossa on 500kcal, joka ilmeisesti pisti mahan kuralle.
Tästä oppineena aloin pitämään vessapaperia mukana ja mulla sattui toisenkin kerran , että tuli ripuli kesken matkan ja silloin piti mennä rajakyläläiseen metsikköön ripuloimaan. Onneksi oli nyt sitä paprua, niin ei tarvinu sukkia jalasta ottaa ja pyyhkiä niihin. Sääskiä siellä oli kyllä paljon ja imivät niin pepusta kuin palleistakin.
Mutta nämä eivät ole pohjoisempia paikkoja. Viime kesänä kävin myös aavasaksalla. Olin siellä päällä yötä ja aamulla herättyäni kävin paskomassa ja silloinkin metsikköön. Näin työttömänä kun on aikaa, niin ajoin pyörällä sinne. 5 päivää kesti koko matka yhteensä (oulusta) ja olin tienposkessa pusikoissa yöt ja siinä tuli useamman kerran paskottua etelä-lapin alueelle. Tätä pohjoisemmaksi en ole mennyt, mutta täytyy kyllä myöntää että hieman puri pyörämatkailukärpänen ja se torniojokilaakson alue teki vaikutuksen varsinkin ruotsin puolella, että olen alkanut haaveilemaan, että ajaisin torniojokea myöten ihan jäämeren rannalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1044440BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003657- 2022991
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome722832Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main602737- 831371
- 601246
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381082- 60988
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t120983