Oletko miettinyt koskaan, minkälaisen kuvan olet kaivatullesi itsestäsi antanut?
Vastaako kuva kuinka hyvin todellisuutta?
Kaikkihan ei näy päällepäin ja uusista ihmisistä löytyy monesti yllättäviä piirteitä tutustuessa.
Millainen kuva
71
637
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
no rakastin aikani mut jos pelkkää vttuilua niin eihän sitä jaksa pitemmän päälle
- Anonyymi00002UUSI
Et vastannut kysymykseen ollenkaan.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen ollenkaan.
eipä häntä kiinnosta mun tunteet yhtään IRL eli turhaa ittelle edes vastailla täällä,
sori
- Anonyymi00003UUSI
Aluksi oli tosi hurmaava ja ihana, sitten hänestä tuli hullu, kun aikaa meni eikä mennyt niin kuin hän halusi.
Elää toisten siivellä, käyttää hyväksi toisia, manipuloi toisia, haukkuu seläntakana toisia...aika huono historia miesten kanssa, kuuluu käyttäneen sievoisen omaisuuden toisten kustannuksella.
Sanoisinko, ett ei todellakaan ollut sitä mitä luulin.
Ei ollut rehellinen, kaukana siitä. Vielä mt-potilas, ja jätti sen kertomatta.- Anonyymi00006UUSI
Kysyin omasta itsestänne, en kaivatustanne.
Voi elämän kevät tätä sisälukutaidottomuutta. - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voi elämän kevät tätä sisälukutaidottomuutta.Eiköhän se ole ihan ok avautua täällä asioistaan vaikka ei olisikaan juuri sitä mitä sinä määräät että saa kirjoittaa.
- Anonyymi00015UUSI
Taas josku perustaa tietämyksensä kuulopuheille.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eiköhän se ole ihan ok avautua täällä asioistaan vaikka ei olisikaan juuri sitä mitä sinä määräät että saa kirjoittaa.
Tuo mitä kirjoitit on herjaamista ei ole ok missään. Luultavasti sinun luuloja. Miksi edes kaipaat ihmistä jos pitää noin rumasti kirjoittaa?
- Anonyymi00042UUSI
Puhut nyt hän hän naisesta aika tylyyn malliin
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voi elämän kevät tätä sisälukutaidottomuutta.👍👍👍
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Voi elämän kevät tätä sisälukutaidottomuutta.Ihmiset on niin itsekkäitä ja itsekeskeisiä, etteivät näe omassa toiminnassaan mitään vikaa. Mitä se hyödyttää, jos miettii toisen vikoja? Sama touhu jatkuu seuraavassakin suhteessa sitten. Ihan siitä lähtee se uusi suhde, miten jätti edellisen taakseen.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Ihmiset on niin itsekkäitä ja itsekeskeisiä, etteivät näe omassa toiminnassaan mitään vikaa. Mitä se hyödyttää, jos miettii toisen vikoja? Sama touhu jatkuu seuraavassakin suhteessa sitten. Ihan siitä lähtee se uusi suhde, miten jätti edellisen taakseen.
Nimenomaan. Sama touhu jatkuu seuraavassa suhteessa ja sitä seuraavassa. Jos omaa rakastaan nimittelee todella rumasti niin sitten seuraavassakin suhteessa nimittelee. Itse en katsoisi hyvällä tuollaista nimittelyä. Se on välittömästi välit poikki.
- Anonyymi00004UUSI
Luulen että aluksi annoin realistisemman kuvan. Kun suhde muuttui läheisemmäksi, aloin vetäytyä vähän kuoreeni, nielin usein sanani ja mietteeni, en voinut ihan olla oma itseni ja sen myötä aito iloisuuteni vähän himmeni myös… Tämä oli aika tärkeä merkki minulle siitä, että meitä ei oltu tarkoitettu yhteen.
- Anonyymi00007UUSI
Ei voi tietää, ennen kuin kokeilee 😊
- Anonyymi00017UUSI
Naisille käy usein noin miesten seurassa.
- Anonyymi00008UUSI
En ole antanut mitään kuvaa. Joku tyyppi vaan olen. En kävisi täällä jos hän tietäisi millainen olen ja tykkäisi. Olisin hänen kanssaan. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi00009UUSI
En mä tiedä. Olin hyvin hukassa itseni kanssa silloin kun oltiin tekemissä. En halua muistella niitä aikoja.
- Anonyymi00010UUSI
Sellaiset ajat kannattaa unohtaa, kun tunsit olevasi hukassa. Kannattaa keskittyä tulevaan aikaan.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sellaiset ajat kannattaa unohtaa, kun tunsit olevasi hukassa. Kannattaa keskittyä tulevaan aikaan.
Niinhän se on. Kyllä monen asian tekisin toisin nykyään. Mutta ei ollut silloin osaamista tai edes rohkeutta. Enkä varmasti kohdellut toistakaan reilusti. Tuntuuhan se pahalta. Mutta se on mennyttä.
- Anonyymi00011UUSI
Mt-potilas on kyllä hieno kirosana, siinähän syöt sen, sanomas.
Et sinä minua tunne. Tsemppiä!
https://m.youtube.com/watch?v=KxetbbgHAIM- Anonyymi00018UUSI
Ohi
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ohi
Just sulle
- Anonyymi00012UUSI
Oon käyttäytynyt asiallisesti ja hyvin.
Mieheltä - Anonyymi00013UUSI
onneksi ei ole kaivattua. eikä tarvetta haukkua kaikki niiden teot menee vielä niille itselleen pahana, huonona ja hakkauksia kiusana esteenä jne. tieto lisää vapautta. ei tarvii seurata kun tietää. Itse elän viimein elämääni ja jälleen, katsotaan mitä vielä keksivät.... Mutta joo, rahaaotellaan, kiva summa tulossa pääsee toteuttamaan haaveitaankin ja hoitamaan viime vuosia pois. Ja töitä on, lisöröitökin, opintoja ja mies etäsuhteessa joka haluaa samoja asioita. ei siis huonosti. lasten kanssavälit hyvät ja kiva kun kotiutuvat isältään. ei siellä kauan hyvin mene, semmoisia juttuja tekivät että taitaa, kulissit kaatua piakkoin. myös muilla. kiva juttu että paljastuu keitä oikeasti ovat ja mitä duunanneet vuosia. sama hyvin monista. ei kovin kivoja ihmisiä elämässä pyörinyt. nyt jo näkyy ihan hyviä tyyppejä eikä jaksa kiinnostaa muiden mielipiteet. eipä monia kiinnosta tai ovat ystävällisiä ja näkevät tulevassa hyvää. paljon ja kaikilla elämän osa-alueilla. Se auttaa uskomaan myös itse, johan ovat vuosia piinanneet, kiusanneet ja tehneet vaikka ja mitä. no sen ne taas itselleen mitä ovat muille tehneet. enpä olisi uskonut monista ihmisistä ja mitä minusta syyttivät ihan syytöntä ja sivullista henkilöä. semmoista se on kun sitä tekevät vuorotellen kaikille ja kulissit kaatuu ja valheet ja oma toiminta tulee esiin. eipä ole itsellä edelleenkään mitään salattavaa.
- Anonyymi00016UUSI
Varmasti aina riittää, jos toinen hyväntahtoinen. Silloin ei aiheuta mitään pahaa toisille. Tuollainen ihminen hoitaa myös asiat säntillisesti, koska omatunto toimii. Täydellinen ei tietysti ole kukaan. Voimia!
- Anonyymi00024UUSI
Ei mitään voimia. Kysymys oli yleisluontoinen, että minkä kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi. Ja vastaako se todellisuutta OMASTA mielestäsi.
- Anonyymi00045UUSI
Puhut toisesta et itsestä. Lue aloitus uudelleen
- Anonyymi00019UUSI
Olen ollut täysin oma avoin itseni jopa aika karskeista asioista ja muista kumppaneista. Olen todella rehellinen ja avoin jonka vuoksi toinen voi helposti arvioida pitääkö vai ei ja mihin on valmis ja mihin ei. Välillämme vallitsee molemminpuolinen kunnioitus.
- Anonyymi00034UUSI
Oikeastiko IRL vai vain täällä palstalla?
- Anonyymi00040UUSI
Kunnioitus meni, valitan.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Oikeastiko IRL vai vain täällä palstalla?
Kasvotusten
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Kunnioitus meni, valitan.
Kasvotusten olet sanonut että välillämme vallitsee kunnioitus
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Kasvotusten olet sanonut että välillämme vallitsee kunnioitus
Miksi ikävöit palstalla jos puhutte kasvotusten tällaisia?
Sivusta utelen
- Anonyymi00020UUSI
En. Olen oma itseni ja jos ei siitä pidä, ei pidä.
- Anonyymi00023UUSI
Tarkoitatko palstalla annettua kuvaa vai IRL kuvaa?
- Anonyymi00026UUSI
Ei palstalla kukaan voi antaa itsestään kenellekään tietylle mitään kuvaa. Täällä kukaan ei tiedä kuka kirjoittelija on.
- Anonyymi00030UUSI
IRL.
- Anonyymi00025UUSI
Mahdollisimman huono kuva jäi muistoihin.
- Anonyymi00027UUSI
Annoin erilaisen kuvan kuin olen. En ole yleensä kylmä ketään kohtaan. Häntä kohtaan olin.
- Anonyymi00059UUSI
Miksi olit kylmä häntä kohtaan?
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Miksi olit kylmä häntä kohtaan?
Monista syistä. Yritin pitää etäisyyttä.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Monista syistä. Yritin pitää etäisyyttä.
Tuo ei ollut vastaus.
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Tuo ei ollut vastaus.
Toivoin, että hän olisi ollut mun.
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Toivoin, että hän olisi ollut mun.
Oliko jonkun toisen sitten?
- Anonyymi00028UUSI
Annoin todellisen iloisen kuvan itsestäni. Huomasin vain että huumorimme ja sosiaalinen kanssakäyminen ovat aivan eri sfääreissä joten olen viime aikoina vähän toppuutellut itseäni ettei mene aivan ranttaliksi joka kerta kun nähdään😂
- Anonyymi00029UUSI
Kahdeksan vuoden ajan varmaan saanut suht realistisen kuvan, sen verran kuin tekemisissä ollaan oltu. Ei mulla isommin luurankoja ole kaapissa. Mutta varmaan tämän viimeisen vuoden aikana hänelle on muodostunut vähän jännittävämpi kuva, kuin mitä on todellisuus. Ja siksi olenkin yrittänyt olla matalammalla profiililla hänen silmissään. Kun jotain yllättäviä tilanteita ja kohtaamisia on oikeasti sattunut tielle lähiaikoina. En ole kertonut niistä kellekään. Hänelle olisin halunnut kertoa.
Naiselta - Anonyymi00033UUSI
ihan paskan kuvan🥺🤕ei vaan kipeenä ole oma itsensä mut ehkä tän pitikin mennä näin
- Anonyymi00035UUSI
tunsin vain kummallista sielun kumppanuutta hänen siinä olessa joku yhteys meillä oli kun ei mun tarvinnut kuin ajatella ja hän mies kuuli aina välillä😂😉
- Anonyymi00038UUSI
Kipeänä?
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kipeänä?
Juuri niin. Ei koe olevansa kokonainen. Vaan heikko. En ole ikinä ollut tällainen🫣
- Anonyymi00036UUSI
Varmasti kuvan, että kestän mitä vain. Niin mua ainakin kohdeltiin.
- Anonyymi00037UUSI
ollu kurssi hukassa elämässä olen se mikä olen ja olen miesten kanssa aina ollut heistä unelmoinu ja noin mutta lesbon leiman saanu ja oon alkanu miettimään olenko yhtään riittävä miehille niin en tiedä mikä kuva tuskin kummonen ehkä joskus asiat on paremmin ja loppuu tämä pska ja joku rakastu ja mikä parasta mä olen rakastunu ja voin sitä kautta paremmin
- Anonyymi00046UUSI
Eli nainen ei antanu äijänretaleelle joten haukutte lesboksi?
- Anonyymi00039UUSI
mutta nyt kun mua on sattunu näin paljon niiin se on ollu ihan oikein samalla olen entistä sulkeutuneempi tosin
- Anonyymi00052UUSI
Rehellisen. Hän on nähnyt musta kaiken sen, minkä voin näyttää siellä, missä nähdään. Oon toki paljon muutakin. Ja en halua avautua liikaa, läheisimmille ihmisille näytän loputkin itsestäni.
- Anonyymi00053UUSI
Ja hän on ymmärtänyt, minkä kuvan olet halunnut antaa?
- Anonyymi00054UUSI
Realistisen kuvan
- Anonyymi00055UUSI
Passelisti natsaa https://youtu.be/0xR9mabgAzE?si=ylomQ4mCp3oXogAB
- Anonyymi00056UUSI
Varmaan olen vaikuttanut aika risturiitaiselta, epäreilulta ja lapselliselta, mitä tietysti olenkin.
- Anonyymi00060UUSI
Miksi haluat olla tuollainen?
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Miksi haluat olla tuollainen?
Ihmisissä yleensä on sekä hyviä että huonoja ominaisuuksia, minusta löytyy noiden em. lisäksi paljon muitakin.
Lapsellisuus on varmaan pysyvää lajia, ristiriitaisuus taas inhimillistä, ja sen täydellinen puute indikoisi pinnallisuutta ja olisi aika tylsääkin. Epäreilu en haluaisi olla, mutta aina asioita ei osaa arvioida kaikista näkökulmista. - Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ihmisissä yleensä on sekä hyviä että huonoja ominaisuuksia, minusta löytyy noiden em. lisäksi paljon muitakin.
Lapsellisuus on varmaan pysyvää lajia, ristiriitaisuus taas inhimillistä, ja sen täydellinen puute indikoisi pinnallisuutta ja olisi aika tylsääkin. Epäreilu en haluaisi olla, mutta aina asioita ei osaa arvioida kaikista näkökulmista.Et osannut arvioida vai et välittänyt arvioida sitä kaivattusi kannalta? Miten olit ajatellut asioiden edistyvän päätöksesi perusteella?
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Et osannut arvioida vai et välittänyt arvioida sitä kaivattusi kannalta? Miten olit ajatellut asioiden edistyvän päätöksesi perusteella?
Nimenomaan en ajatellut edistää asioita.
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Nimenomaan en ajatellut edistää asioita.
Ok. Kaivattusi ei tiennyt tätä vai muuttuiko tilanne lennossa?
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Ok. Kaivattusi ei tiennyt tätä vai muuttuiko tilanne lennossa?
Mitä? Mä en nyt ihan ymmärrä että mitä kysyt, mutta voit olla aika satavarma, ettei tässä mikään liity sinuun henkilökohtaisesti.
...jos jotain voisin toivoa, niin ettei kenenkään - etenkään hänen - tarvitsisi koskaan jumittaa täällä. Ja jos hän sattumoisin pitää minua ihan idioottina, niin sehän on vaan helvetin hyvä hänen kannaltaan, eipä sitten haikaile perään.
- Anonyymi00057UUSI
En tiedä. Varmaan tasapuolisesti niitä hyviä ja huonoja puolia. Mitäpä sitä esittämään muuta kuin on. Se olisi ollut liian raskasta.
Oikeastaan hyvä, että asiat meni näin. - Anonyymi00058UUSI
En kyllä ole eikä edes kiinnosta koska kyseessä ei ole kaivattuni vaan kaipaajani jota en ole itselleni edes halunnut!
- Anonyymi00071UUSI
Mielenkiintoista.
Mikä toi sinut tälle palstalle?
- Anonyymi00070UUSI
Hän sai ehdottomasti väärän kuvan minusta, koska tutustuimme kriisin keskellä.
Kaikki vuodet sitä ennen ja sen jälkeen ovat olleet aivan erilaisia. Mutta eipä tuolla väliä – tuli nähtyä ja mittailtua hänen resilienssinsä (= sitä ei ole). - Anonyymi00072UUSI
En ole miettinyt,
- Anonyymi00073UUSI
Kysyy tuulelta, vastauksen saa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1476588Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul323587Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji3023168Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota702814Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma52262- 201807
Liikaa vauhtia
Nuorukainen 17v. on ajanut 114 km/h 60 km:n alueella Nesteen kohdalla ja onneksi poliisi oli paikalla ja hurjastelu lopp381669- 141632
Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri51604Kokoomuksen ja perussuomalaisten kannattaisi yhdistyä
Näin saataisiin yksi yli 30 prosentin puolue, jolla olisi riittävästi voimaa jatkaa tarpeellisten rakennemuutosten läpi81376