Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Anonyymi-ap

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.

294

9713

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Toivon mies, että tänä vuonna polkumme kohtaavat uudelleen.Eivätkä ne polut kovin kaukana toisistaan ole olleetkaan.

• Anonyymi00002

Ei Multa 🤪

• Anonyymi00004

Lawww nuoremmalle naiselle jos olet hän niin samoin toivon minäkin, vaikka on ensi vuonnakin varmaan siihen aikaa. Sivusta m-n

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Lawww nuoremmalle naiselle jos olet hän niin samoin toivon minäkin, vaikka on ensi vuonnakin varmaan siihen aikaa. Sivusta m-n

En ole nuorempi,mutta tarkoitin tietysti ensi vuotta😁minäkin. Ajantaju hämärtyy pitkissä vapaissa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

En ole nuorempi,mutta tarkoitin tietysti ensi vuotta😁minäkin. Ajantaju hämärtyy pitkissä vapaissa.

Lawww/Love eli Rakkaus nainen taidat ehkä olla siitä iästä huolimatta tai ainakin vähän vaikutat siltä. :) -sivummasta-

• Anonyymi00029

Sitä minäkin toivon.
        Nuoremmalta mieheltä.

• Anonyymi00045

Sinä asut tiellä ja minä kadulla?

• Anonyymi00058
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Eikä kö iha asunnossa asun.

🤪

• Anonyymi00069
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Minä (m) tiellä ja hän (n) kadulla. -sivusta

• Anonyymi00084
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Lawww/Love eli Rakkaus nainen taidat ehkä olla siitä iästä huolimatta tai ainakin vähän vaikutat siltä. :) -sivummasta-

Näinkö arvelet hänestä?

• Anonyymi00085
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Älä tule minun kadulle, just sen lakaisin

• Anonyymi00086
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Eikä kö iha asunnossa asun.

🤪

Onko jollain pakkomielle muiden huoneistoja kohtaan? Ei sitä aina pääse edes 3D-tourille 😏

• Anonyymi00134
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Ilokadun asukki.

• Anonyymi00164
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Meillä toisinpäin. mieheltä sivusta

• Anonyymi00178

rolli miehelle

• Anonyymi00180
        Anonyymi00178 kirjoitti:

rolli miehelle

terskanperä

• Anonyymi00282
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Oliko tää joku vinkki? Vois osuakkin.🤔😊

• Anonyymi00296
        Anonyymi00282 kirjoitti:

Oliko tää joku vinkki? Vois osuakkin.🤔😊

Joo. Järvi ja niemi myös liittyy. 😊

• Anonyymi00307
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Kyllä, juuri näin.

• Anonyymi00003

Päätökseen tulee moni asia.

• Anonyymi00006

Kuten mikä?

• Anonyymi00008

Näin on!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kuten mikä?

Moni ainakin sit tyytyväinen.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mikä tai mitkä on asiat, että moni tulee tyytyväiseksi?

• Anonyymi00087
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kuten mikä?

Tämä saakelin arvuuttelu sun muu kimitys toivottavasti nyt ainakin. Sivusta TT

• Anonyymi00088
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei varmaa ihan kakki?

• Anonyymi00146
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Kuten mikä?

Vuosi 2025 esmes.

• Anonyymi00013

En keksi mittää.

• Anonyymi00091

Nyt ei kannata puhua ei oo varmentei menee nauhalle pian kaikki. En yhtää aatellu ensin ku rupesin kirjottelee😇

• Anonyymi00014

Raivaat mm ja mmm naiset pois elämästäsi niin voimme taas olla yhdessä💗. Ja tietenkin sen tällä kertaa kierrossa olevan k vosun. N>m

• Anonyymi00089

Mää taas gubbe sanoisin että kuha ny joku ”vosuista” tmv emt?

• Anonyymi00090
        Anonyymi00089 kirjoitti:

Mää taas gubbe sanoisin että kuha ny joku ”vosuista” tmv emt?

Koittakaahan toipua jo tästä guben luomasta mikämikämaasta se ochså

• Anonyymi00015

Miehelle:

Alkavan vuoden aikana mä selvitän tän ja sit mä jatkan eteenpäin joko sun kanssa tai ilman. 2026 tulee joka tapauksessa olemaan käänteen tekevä vuosi, odotan sitä innolla. Mulla on vaikka mitä suunnitelmia sen varalle. ☀️

• Anonyymi00030

Jos olet hän niin selvitetään❤️ haluaisin olla aina hyvä sinulle.

• Anonyymi00073

👍

• Anonyymi00092
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Jos olet hän niin selvitetään❤️ haluaisin olla aina hyvä sinulle.

Ainakin että kerran kehumaan pääsisi hehe

• Anonyymi00093

Joo se onki gubbe just näin että se on joko sinapilla tai ilman hot dog

• Anonyymi00094
        Anonyymi00093 kirjoitti:

Joo se onki gubbe just näin että se on joko sinapilla tai ilman hot dog

Maksaiskohan ne megamuntchiesta hilloo OF

• Anonyymi00095
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Maksaiskohan ne megamuntchiesta hilloo OF

Plus woltit ym

• Anonyymi00096
        Anonyymi00095 kirjoitti:

Plus woltit ym

A plan finally my god

• Anonyymi00016

Sinun kanssasi, jos ovi sinulta minulle auki.
      miehelle

• Anonyymi00017

Se on aina sulle auki, jos olet hän

• Anonyymi00273

Jeesus sovitti syntimme sijaisuhrillaan. Synnin valta on nyt kukistettu.

Jeesus otti kantaakseen sinulle kuuluvan rangaistuksen. Se tarkoittaa, että Hän kuoli sijaisuhrina Golgatan ristillä suurten kärsimysten keskellä. Ristillä on ansaittu vapautus synnistä. Rakkaus oli se, joka toi Kristuksen Taivaasta – joka sai Hänet astumaan valtaistuimelta ja kärsimään ristillä meidän edestämme.
        ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.” Joh. 3:16

Hän tahtoo armahtaa sinut.

”Ja hän sanoi heille: ”Niin on kirjoitettu, että Kristus oli kärsivä ja kolmantena päivänä nouseva kuolleista, ja että parannusta syntien anteeksisaamiseksi on saarnattava hänen nimessänsä kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista.” Luukas 24:46-47

”Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.” Joh. 8:36

www.Jeesuspelastaa.com

• Anonyymi00276
        Anonyymi00273 kirjoitti:

Jeesus otti kantaakseen sinulle kuuluvan rangaistuksen. Se tarkoittaa, että Hän kuoli sijaisuhrina Golgatan ristillä suurten kärsimysten keskellä. Ristillä on ansaittu vapautus synnistä. Rakkaus oli se, joka toi Kristuksen Taivaasta – joka sai Hänet astumaan valtaistuimelta ja kärsimään ristillä meidän edestämme.
        ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.” Joh. 3:16

”Ja hän sanoi heille: ”Niin on kirjoitettu, että Kristus oli kärsivä ja kolmantena päivänä nouseva kuolleista, ja että parannusta syntien anteeksisaamiseksi on saarnattava hänen nimessänsä kaikille kansoille, alkaen Jerusalemista.” Luukas 24:46-47

”Jos siis Poika tekee teidät vapaiksi, niin te tulette todellisesti vapaiksi.” Joh. 8:36

www.Jeesuspelastaa.com

Kiitos 🙏, uskon
        Jeesukseen Kristukseen ja, että vain Hänen takiaan voin pelastua. ❤️

Rakastan myös tuota miestä, jolle kommentin laitoin.

-kommentin ap

• Anonyymi00298
        Anonyymi00273 kirjoitti:

www.Jeesuspelastaa.com

Lapsena, kun menin kaidalle portille tuli erittäin rujo käsky palata takaisin, minkä muistaa aina.
        Entä, kun aikuinen menee lavealle portille, mitä se on sitten. Kun sieltä palajaa takaisin olo on täysin erilainen
        ja tietoisuus toisenlainen.Raamatun sanat ovat hyvät, kunhan ne menee oikeille kuulijoille.

• Anonyymi00020

Vaikea keksiä mitään viestiä ihmiselle, joka elää omien sanojensa mukaan elämänsä parasta aikaa. Kai täytyy vain toivoa, että hän on onnellinen edelleen.
      Naiselta

• Anonyymi00048

Kateellisten ihmisten takia ei kannata liikaa tunnisteita viljellä…😉

• Anonyymi00060
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Kateellisten ihmisten takia ei kannata liikaa tunnisteita viljellä…😉

Harvoin muut kadehtii niitä asioita, mitä ihminen itse luulee.

• Anonyymi00097

Onko gubbe paljon esim purjehduskuvia ym?

• Anonyymi00098
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Harvoin muut kadehtii niitä asioita, mitä ihminen itse luulee.

Eikö se oo ihan hyvä seki? Hyvä kun muistutit kaikkia. Sivusta jaksamisia monelle

• Anonyymi00123
        Anonyymi00098 kirjoitti:

Eikö se oo ihan hyvä seki? Hyvä kun muistutit kaikkia. Sivusta jaksamisia monelle

Onhan se. Kateellisuus on toisaalta turhaa, koska ei voi ikinä tietää, mitä sen taakse kätkeytyy. Jopa minulle on oltu kateellisia. Se joskus naurattaa ellei itkettäisi.

• Anonyymi00021

Vuodenvaihde on hyvä aika selvittää onko meillä mitään vai ei. Yksipuolista vai molemminpuolista. Ja sen mukaan sitten.

• Anonyymi00022

Hyvä, jos jollekulle mahdollista selvittää juuri vuodenvaihteessa. Asutte lähekkäin ja yhteisiä harrastuksia lomilla? Olispa itselläkin kaivatun kanssa.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Hyvä, jos jollekulle mahdollista selvittää juuri vuodenvaihteessa. Asutte lähekkäin ja yhteisiä harrastuksia lomilla? Olispa itselläkin kaivatun kanssa.

No ei varmasti ole kun ei olla nähty vuosiin mutta piste näille tunteille pitäisi saada.
        Iiltä Eelle

• Anonyymi00024

Toivon että ensi vuonna kaikki selviää ja tapahtuu kaikkea hyvää meidän välillä.🪢

• Anonyymi00025

B naiselle menee I don't need words I love you.

• Anonyymi00052

En mä ole sulle rakkautta vannonu.
        T. B

• Anonyymi00099
        Anonyymi00052 kirjoitti:

En mä ole sulle rakkautta vannonu.
        T. B

No sitten se en oo varmaa mäkään ollu. Lol Teelt

• Anonyymi00127

If you love me, you could have told me. B

• Anonyymi00128
        Anonyymi00127 kirjoitti:

If you love me, you could have told me. B

I thought you don't need words. I don't.

• Anonyymi00131
        Anonyymi00128 kirjoitti:

But u said nothing 🤷‍♀️

• Anonyymi00139
        Anonyymi00128 kirjoitti:

When we meet again, I will say all the words that were left unsaid.

• Anonyymi00145
        Anonyymi00139 kirjoitti:

When we meet again, I will say all the words that were left unsaid.

Wouldn't that girl I saw you with last time be against it? 🤔

• Anonyymi00154
        Anonyymi00145 kirjoitti:

Wouldn't that girl I saw you with last time be against it? 🤔

I don't have a second girl.

• Anonyymi00194
        Anonyymi00154 kirjoitti:

I don't have a second girl.

I'm younger…but not stupider 😬

• Anonyymi00196
        Anonyymi00194 kirjoitti:

I'm younger…but not stupider 😬

I only miss one girl, as old as me.

• Anonyymi00028

Turha ajatella uusiavuosia ja muuta sellaista.

Se tuo onnellisuuden tunteen kun neljän vuoden jälkeenkin ohittaessa lämpö tuntuu meidän välillä ❤️. Haluaisin enemmän. Tosin tämä 💙 taitaa olla yksi lempiväreistäsi. Minun on.

Aijai kylläpä kaipaan sinua. Älä luule ettenkö ajattelisi sinua kun kuulen raketit taivaalla.

• Anonyymi00101

Voiko sininen ja punainen passata yhteen cai tuleeko siitä ihan purppuraa? Tämä on joko puolue- tai tööt viri tööt- kysymys

• Anonyymi00187
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Voiko sininen ja punainen passata yhteen cai tuleeko siitä ihan purppuraa? Tämä on joko puolue- tai tööt viri tööt- kysymys

Mielenkiintoinen näkemys sinulla mutta ihan sydämistä oli kyse. Ja hänen lempivärin arvailusta 😊

• Anonyymi00031

Minä en lupaa mitään yhtään kenellekkään. Elän jokaisen päivän täysillä ja takkia auki. JOS yks mies osuu silmään niin toivon että jokunen sana vaihdetaan. Ei muuta.
      mun elämä mun säännöt

• Anonyymi00102

Minä yleensä kellotan munakellosta 2 min standardilla ja sanon hep kun voi alkaa suoltamaan

• Anonyymi00195
        Anonyymi00102 kirjoitti:

Minä yleensä kellotan munakellosta 2 min standardilla ja sanon hep kun voi alkaa suoltamaan

Hyvä idea! Tulee äkkiä asiat selväksi. Lainaan ideaa, jos sopii. -sivusta

• Anonyymi00265
        Anonyymi00195 kirjoitti:

Hyvä idea! Tulee äkkiä asiat selväksi. Lainaan ideaa, jos sopii. -sivusta

Joo se on vähän ku hammaspesu sen jälkeen voi hymyillä

• Anonyymi00032

Mietin usein täällä, että kannattaako.
      Sitten istutan omenapuun.
      En pohdi ympäristöä, en sitä, onko ihmisillä miten paljon ongelmia.
      Se on kuin mielisairaalassa…
      Usein on hyvä hetki puhua toivosta, avata verhoja.
      Ei se ole toivotonta, vaikka joskus siltä tuntuisi.

• Anonyymi00035

Sitten ajattelee, että jos se toinenkin kärsii. Kärsii tästä kaikesta. Miettii, miten voisi tehdä toisin. Miettii kaikkea. Pohtii jos pystyisi muuttamaan asioita… niin näitä pohtii…

• Anonyymi00080
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Sitten ajattelee, että jos se toinenkin kärsii. Kärsii tästä kaikesta. Miettii, miten voisi tehdä toisin. Miettii kaikkea. Pohtii jos pystyisi muuttamaan asioita… niin näitä pohtii…

Niin, jos sulla on mahdollisuus jutella sen toisen kanssa niin juttele vielä kun voit.
        Ite kärsin, pohdin kaikkea ja joudun koko ajan syvemmälle pimeään enkä löydä enää valoon.

• Anonyymi00103

Itse kelasin gubbe jotain komeaa honkapuuta etupihalleni

• Anonyymi00033

Se on jokaisen ihan itse pääteltävissä. Jos pystyy nukkumaan yönsä hyvin niin tuskin mitään hätää tulevaisuudessakaan, vai mitä 😁

• Anonyymi00034

No, pystytkö rehellisesti?

• Anonyymi00037

Pystyy ja pystyy…

sivusta ☺️

• Anonyymi00038

Narsisti nukkuu aina hyvin. Ei paljoa huolet paina kun ei tunne mitään. Oispa sairas

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Narsisti nukkuu aina hyvin. Ei paljoa huolet paina kun ei tunne mitään. Oispa sairas

Sinähän olet, kun jauhat täyttä paskaa ikävä sivustolla

• Anonyymi00040
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Pystyy ja pystyy…

sivusta ☺️

Mikä vaivaa?

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Totuus sattuu vai mitä narsu😂 ootko hukannu runkku norsus dumpon ku pinna noi kireenä. Hihi hi🤭🤭🤭

• Anonyymi00042
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Pystyn, ainakin siinä mielessä että omatunto on puhdas. Jokainen tietää itse mitä tekee, jos ne ei päivänvaloa tai suurempaa tarkastelua siedä niin se varmaan jäytää jossain alitajunnassa. Mikä on ihan oikein.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Et sinä ruuturunqqari saa muihin iskostettua näitä kovasti jakamiasi diagnooseja. Oot pskonut oman pääsi tällä naisia alentavalla ristiretkellä ja pahenee vaan.. Tottakai se vtuttaa. Vielä kun uskallat sieltä studiostas tänne suuntaan niin päästään asiaan.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Et sinä ruuturunqqari saa muihin iskostettua näitä kovasti jakamiasi diagnooseja. Oot pskonut oman pääsi tällä naisia alentavalla ristiretkellä ja pahenee vaan.. Tottakai se vtuttaa. Vielä kun uskallat sieltä studiostas tänne suuntaan niin päästään asiaan.

Sairasta apina jossain muualla 🤡

• Anonyymi00104
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Ihan maistuu kuule uni säännöllisesti ja tyyny on hyvin- miten sul? Sivusta arwaa

• Anonyymi00105
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Mistä sinä tällä kertaa ikäänkuin suivaannuitkaan taas- tästä guben ns persoonallisuuden kuvauksesta? Ehkä se kertoo sinusta tuhatta sanaa enemmän se tuahtuminen. TT sivusta voimia ja tsemp

• Anonyymi00106
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Mikä vaivaa?

Seminärästys mut kyl mää vaa pärjään tääl

• Anonyymi00107
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Totuus sattuu vai mitä narsu😂 ootko hukannu runkku norsus dumpon ku pinna noi kireenä. Hihi hi🤭🤭🤭

Onko tämän monologidialogis tarkoitus olla gubve viihteellinen vai säväreitä aiheuttava? Mistä näistä oudoista nääs tietää

• Anonyymi00108
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Sairasta apina jossain muualla 🤡

Olipa gubbe vähän apaattinen ja laimea manchildheitto. Sivusta TT vaikka sitten tämän guben varjo kääk sivuhahmo wttu mix ei mut siis menkää te muut muksut omille pihoille huutelemaan älkääkä itseänne tähän narratiiviin änkekö kun se on tsyboottista eiku mikä se hui- sana olikaan. Wake up

• Anonyymi00046

Rakastan sinua ensi vuonnakin. Niin se vain on. naiselle

• Anonyymi00047

Niin minäkin.
        miehelle ❤️

• Anonyymi00053

Ja niin mäki sua, sata vuotta vähintään. Ai että oot 😘 Kuin hänelle, checkered fit

• Anonyymi00049

Nuoremmalle naiselle toivotan että toivottavasti ensi vuonna uskaltaudumme jutustelemaan siellä salilla, eikä vain katselemaan toisiamme. Taitaa vuosi jo tulla täyteen tässä samalla 😊

• Anonyymi00050

Samaa toivon 😊 vaikka et varmasti olekaan minun hän. Onnea sinun tilanteeseesi.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Samaa toivon 😊 vaikka et varmasti olekaan minun hän. Onnea sinun tilanteeseesi.

Jos sinulla on ne mustat pitkät hiukset niin voi osuakin..

• Anonyymi00056
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Jos sinulla on ne mustat pitkät hiukset niin voi osuakin..

Ei oo valitettavasti mustat hiukset.

• Anonyymi00263
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Ei oo valitettavasti mustat hiukset.

You want some snow white huh elfie

• Anonyymi00051

Ilman rakkautta.

• Anonyymi00055

Olen jo laittanut viestin! 💪❤️

• Anonyymi00057

Sä et T ansaitse häntä

• Anonyymi00064

Timo ei ansaitse mitään.

• Anonyymi00075

Ei kyse ole siitä etten ole riittävän hyvä K:lle. Rakkaus voittaa.

• Anonyymi00109

Just joo gubbedraamat ym aivopierijät laittaain varmaan vahingon kiertämään jos ois mitä kierrättää tällä tietoa

• Anonyymi00110
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Timo ei ansaitse mitään.

Vaikuttaa nimen perusteella ihan up in the butt

• Anonyymi00304
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Timo ei ansaitse mitään.

Eiku tommi

• Anonyymi00310
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Timo ei ansaitse mitään.

Totta on!

• Anonyymi00059

Tilanne on kuin suoraan elokuvasta, jossa ensin ihastuu ”suosittuun poikaan” ja sitten tapaakin sen ”oikean” ja tajuaa, että on ollut sokea.

• Anonyymi00061

Siinäpä olet sitten.

• Anonyymi00261
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Siinäpä olet sitten.

Ooks vähän höntti ja monotoninen höntti kaiken lisäksi kun sutkauttelet näitä ankeisiin tälle äijälle mitä tuo lause ees tarkoittaa? T naiselta höhötykset sulle

• Anonyymi00062

Pää vadille!

• Anonyymi00063

Sun pää vai kenen?

• Anonyymi00066

Hankala mitään sanoa, kun elää niin eri sfääreissä mutta toivotaan nyt, että edes vähän tuuli olisi myötäisempi ensi vuonna ja siniset pikkuhousut ei lentäisi tuulen mukana. Terv. Kal..

• Anonyymi00067

K🤍T ✨✨✨✨

• Anonyymi00072

💫

• Anonyymi00079
        Anonyymi00072 kirjoitti:

💫

❤️❤️❤️

• Anonyymi00076

Rakkaus ja syyllisyys maistuvat joskus ihmeen samalta, ja olisin joskus sanonut olevan jo myöhäistä, mutta aika on lakannut merkitsemästä samaa. Se ei enää rajoita. Näen, miten asiat toimivat nyt, tältä puolelta. mutta kuka voisi silti välttää epäröinnin hetkeä, kun miettii haluaako todella pyytämäänsä Veisitkö syvyyksiin vai korkeuksiin. Naiselle, S.

• Anonyymi00078

Epäröin kaikkea mahdollista, mutten tuota. Sellainen ero meissä on.

• Anonyymi00114

Kenelle tämä?

• Anonyymi00115

Ei minulle, mutta vaikka aika ei välttämättä rajoita on sillä suuri merkitys, kun puhutaan tunteista.

• Anonyymi00116

Mistä tunnet syyllisyyttä?

• Anonyymi00118

Silmistäni paistaa totuus.

• Anonyymi00202

Hyvä herra S, odotin vuosia, vaikket sitä tiedä ja sinä ilkesit vielä kaiken jälkeen jälleen jättää odottamaan. Minun puolesta voit suksia v##tuun.

Minä hankin oikean ihmisen, enkä mitään haaveiden raunioita.

• Anonyymi00260
        Anonyymi00118 kirjoitti:

Silmistäni paistaa totuus.

Ei näy mitää? Sivusta

• Anonyymi00077

Nööt nööt sano Pingu 🐧

• Anonyymi00081

Olet rakkain T ✨🌙 me olisimme ❤️

• Anonyymi00190

Rakkain, onko mies vai nainen?

• Anonyymi00209
        Anonyymi00190 kirjoitti:

Rakkain, onko mies vai nainen?

Mies ihana on ❤️

• Anonyymi00082

Tulet käymään kotonani vaikka jo tänä vuonna. Ostan rasian sydämenmuotoisia suklaa konvehteja ja jäädytän jääpalapussin valmiiksi. Tulet farkuissa ja alla pitkät valkoiset reisisukkahousut. Alla ja rinnoilla jotain pientä ja kaunista. Jääpaloille tiedän kyllä käyttöä ja valetaan Uuden Vuoden tinat ja tehdään jotain kaunista suut suklaassa. Siitä se 2026 lähtee käyntiin yhdessä kaikki huomioiden. Jos yhden raketin ammun se ammutaan sisällä suoraan oikeassa alustassa oikeaan kohteeseen kauneimmaksi iltatähdeksi taivaalle pipopäältä> kultaiselle ja rakkaalle hiussuortuvalla💖 Naiselle

• Anonyymi00125

Raketille tiedän myös käyttöä 🤭

• Anonyymi00173

Legginssimies iski jälleen

• Anonyymi00259
        Anonyymi00173 kirjoitti:

Legginssimies iski jälleen

Kyl on saumat kuvattu niin tarkkaan verbaalisesti että eh jee

• Anonyymi00289

Mitkä helvetin reisisukkahousut? 🤣🤣 Ei semmoisia ole olemassakaan.

• Oi Valtiatar Tyynitär, Multi-Lootus Yoniuden Haltija, kaartilainen halajaa takaisin palatsin sisäkaartilaiseksi. Henkilökohtaiseksi kunniakaartilaiseksi, kuka saa kantaa viittanne laahusta ja tuoda valoa & lämpöä reitillinne kantamalla tulikärpäs-lyhtyä. Lähetän hakemuksen alku-kevättalvesta viimeistään, kun Psyykikko Noita on imeyttänyt minusta järkytyksen pois.

Mitä nöyrimmällä rakkaudella ja kunnioituksella,
      Arka

• Anonyymi00083

In the jungle mighty jungle lioness sleeps peacefully tonight a wimma we a wimma we ärsykenappeja tässä painelen

• Anonyymi00100

Odotan näkemistäsi kuin kuuta nousevaksi. Kunpa esteitä ei tulisi tällä tiellä. Miehelle.t.pörröpää

• Anonyymi00111

S:a, olit ihanan näköinen aamulla.Suukko.

• Anonyymi00112

Onnekasta uutta vuotta x x.

• Anonyymi00113

Tapaan sinut, jota en vielä ole koskaan nähnyt. Rakastumme ja yhteinen tarinamme voi alkaa. Olen vuosia haaveillut sinusta kuvitellut löytäneeni sinut, mutta olet täysin erilainen kuin ajattelin. Sinä olet rakas mies, jota etsin.

• Anonyymi00138

Ei oo varma, jos se katkera mies taustalla joko kilpailuttaa teidät tai laittaa siihen kolmannen sotkemaan välejä. Näin on jo monesti käynyt. No loppu siihenkinkin tulee. Jos hänen nuoren naisen kirjoitus

• Anonyymi00258
        Anonyymi00138 kirjoitti:

Ei oo varma, jos se katkera mies taustalla joko kilpailuttaa teidät tai laittaa siihen kolmannen sotkemaan välejä. Näin on jo monesti käynyt. No loppu siihenkinkin tulee. Jos hänen nuoren naisen kirjoitus

Kilpailuttaa ku maratonilla vai? Voi gubbe sun pääs on muusia

• Anonyymi00117

J (m):lle
      Toivon sinulle oikeanlaisen naisen eksymistä polullesi, sydäntä rakastaa ja rohkeutta näyttää se ja antautua yhdelle, ilman tarvetta olla jatkuvasti ns. haku päällä. Toivon että koet sen, miten hyvä olet itsenäsi, ilman todistelua, ja sen myötä ehkä egosi hieman pehmenee. Sinussa on paljon hyvää, tärkeää ja ihanaa. Toivon että muistat minuakin hyvällä ja pysyn jossain pienessä sopukassa sydämessäsi❤️

• Anonyymi00119

Miksi tämä kuulostaa hyvästeiltä?

• Anonyymi00122
        Anonyymi00119 kirjoitti:

Miksi tämä kuulostaa hyvästeiltä?

Olemme sanoneet (tai viestittäneet) hyvästit jo oikeassa elämässä… Tämä on vain ikäväpalstalla kirjoitettu viesti hänelle uuteen vuoteen.

• Anonyymi00206

Minulla on jo oikea nainen rinnallani. Ollut pitkään ja tulee olemaan. Hän tuntee minut omana itsenäni ja minä hänet, ha näin haluan myös olevan. Haut ovat olleet vain sinun mielikuvitustasi tai ehkä helpottaneet omaa oloasi.

• Anonyymi00120

En ole koskaan ollut näin reunalla!

• Anonyymi00159

Sama.

• Anonyymi00121

Sinisilmäiselle miehelle onnea, menestystä ja rakkauden täyteistä vuotta -26.

• Anonyymi00124

Nuoremmalle miehelle... Toivottavasti me keksitään jotain. ✨❤️

• Anonyymi00126

Kyllä Minä ajattelen samoin.🔥

• Anonyymi00318

Olisi ihanaa hänen kanssa, joka tunteeni hyvin tietää. Tuli ne silloin paljastettua...

• Anonyymi00130

Haluttaa yhä vaan...

• Anonyymi00163

Mua lähinnä hatuttaa :-D

• Anonyymi00177
        Anonyymi00163 kirjoitti:

Mua lähinnä hatuttaa :-D

Miks sua hatuttaa?

• Anonyymi00257
        Anonyymi00177 kirjoitti:

Miks sua hatuttaa?

Koska oon niin terävä

• Anonyymi00132

Onko se oikeasti niin vaikeata puhua ja olla rehellinen, että mikä toi teidän suhde on ja mitä vttua tää kaikki on ollut.

• Anonyymi00135

Mä oikeasti tarvitsisin näihin vastaukset, että pääsen tästä kidutuksesta.

• Anonyymi00136

Missä siitä pitäisi puhua? Livenä? Ota yhtettä, jos haluat jutella. Mutta en kyllä käsitä mitä väliä sillä on, koska puhuminen ei muuta tilannetta.

• Anonyymi00142
        Anonyymi00136 kirjoitti:

Missä siitä pitäisi puhua? Livenä? Ota yhtettä, jos haluat jutella. Mutta en kyllä käsitä mitä väliä sillä on, koska puhuminen ei muuta tilannetta.

Muuta, mitä tilannetta?

• Anonyymi00143
        Anonyymi00142 kirjoitti:

Muuta, mitä tilannetta?

Sitä tilannetta, että sinusta ja minusta ei koskaan tule mitään.

• Anonyymi00147
        Anonyymi00143 kirjoitti:

Sitä tilannetta, että sinusta ja minusta ei koskaan tule mitään.

Olettaen, että olen se keneksi luulet.
        Minä taas en odota häneltä, että meistä tulisi me, koska liikaa tapahtunut.

• Anonyymi00153
        Anonyymi00147 kirjoitti:

Olettaen, että olen se keneksi luulet.
        Minä taas en odota häneltä, että meistä tulisi me, koska liikaa tapahtunut.

No itsepähän sooloilit.

• Anonyymi00256
        Anonyymi00153 kirjoitti:

No itsepähän sooloilit.

Good energy level😬 sivusta

• Anonyymi00137

H-miehelle toivotan menestyksekästä ja hyvää tulevaa vuotta. Laitan tämän myös wa. En ole sinua unohtanut tietenkään ja rakastan sinua täältä etäältä.

• Anonyymi00183

En laita viestiä H-miehelle! T: eräs

• Anonyymi00184
        Anonyymi00183 kirjoitti:

En laita viestiä H-miehelle! T: eräs

Minä laitan 🩷

• Anonyymi00140

Nuku hyvin söpöläinen.

n>m

• Anonyymi00148

Hänen kanssa kyllä ensin nautittaisiin...

• Anonyymi00150
        Anonyymi00148 kirjoitti:

You bet!

• Anonyymi00157
        Anonyymi00148 kirjoitti:

Hyvä ja tuhti illallinen :)

• Anonyymi00255
        Anonyymi00148 kirjoitti:

Kansalaisluottamusta?

• Anonyymi00141

Hyvää Uutta Vuotta! Olen vähän kuumeessa. En keksi nyt mitään järkevää.

• Anonyymi00160

Pakenet vastuuta.

• Anonyymi00254
        Anonyymi00160 kirjoitti:

Pakenet vastuuta.

Sulla ei taida olla kaikki ihan kunnossa.

• Anonyymi00144

elämän risteyskohdissa tehdään outoja päätöksiä.
      Sometimes ,not always . Vaikutus koko loppuelämiseen.

• Anonyymi00162

Minkälaisia päätöksiä olet joutunut tekemään?

• Anonyymi00182
        Anonyymi00162 kirjoitti:

Aika isoja..? Ens vuonna lisää sitten 🙂 Sivusta

• Anonyymi00185
        Anonyymi00162 kirjoitti:

Elän päätöksieni kanssa nykyhetkeä.

• Anonyymi00210

Ei kannata tehdä liian suuria päätöksiä, voi kaduttaa myöhemmin. Risteyskohdatkin menee ohi ja niiden jälkeen on mukava huomata, että suunta on ollut koko ajan oikea eikä risteyksestä tarvitse kääntyä.

• Anonyymi00212

Kaikilla päätöksillä on. Ei tarvitte odottaa risteyskohtia.

• Anonyymi00215
        Anonyymi00212 kirjoitti:

Kaikilla päätöksillä on. Ei tarvitte odottaa risteyskohtia.

Vaihtoehtoja on monta kun joutuu crossroadsille.
        Joku täytyy valita. Että pääsee eteenpäin.
        Jos tilanne sallii voi palata lähtöruutuun takaisin.
        On tullut palattua muutaman kerran.

• Anonyymi00216
        Anonyymi00215 kirjoitti:

Vaihtoehtoja on monta kun joutuu crossroadsille.
        Joku täytyy valita. Että pääsee eteenpäin.
        Jos tilanne sallii voi palata lähtöruutuun takaisin.
        On tullut palattua muutaman kerran.

Totta tuokin.

• Anonyymi00253
        Anonyymi00162 kirjoitti:

She had to let many go? Ooks kalastelija vähän epämääräinen hyypiö?

• Anonyymi00149

Tykkään susta aivan hirveästi.

naiselle

• Anonyymi00151

🥰🥰

• Anonyymi00152

Ihana viesti. Kenelle naiselle?

• Anonyymi00156

Niin minäkin sinua sillä tavalla❤️🙏

• Anonyymi00161

Sama miehelle 😘

• Anonyymi00155

Täyttä sekameteli soppaa! Älkää uskoko mitään mitä täällä kirjoitetaan

• Anonyymi00252

No jos Ruotsiin tarvitsee horisontaalisesti tai etenkin vertikaalisesti miettiä oikein erikseen niin

• Anonyymi00158

Äänestä Susijengia vuoden joukkueeksi älä Kupsia vaikka KuPSin saavutus loistava mutta Susijengin saavutus eri tasolla kun tuo KUPS:in

• Anonyymi00165

Ensi vuoden puolella rakastellaan nainen! Liian paljon on jo hukattu aikaa, vaikka on tiedetty alusta asti, että se on väistämätöntä. Maltan tuskin odottaa. Olet niin ihana ja haluttava, että itkettää ihan.

• Anonyymi00171

Emme tapaa olet lyhyt

• Anonyymi00251

Sinä aiot itkeä ja puhella rakastelemisesta hänelle?

• Anonyymi00167

Toivottavasti et sekaannu keneenkään rikolliseen.

• Anonyymi00250

Puhalteleeko sulla ns ilma korvasta toiseen? Naiselta avoin kysymys

• Anonyymi00168

En tiedä näenkö sinua enää koskaan. Minussa on suru ilman sinua.

-S-

• Anonyymi00169

Kenelle? Oletko itse lähdössä vai hän?

• Anonyymi00188
        Anonyymi00169 kirjoitti:

Kuka puhui lähtemisestä?

• Anonyymi00189

Odotathan minua vielä ensi vuoteen 😉

• Anonyymi00191
        Anonyymi00189 kirjoitti:

Kyllä odotan varmasti, ellei tule muistinmenetystä.

• Anonyymi00198
        Anonyymi00169 kirjoitti:

Ei ole lähtemisestä kyse vaan näkemättömyydestä muuten.

-S-

• Anonyymi00199
        Anonyymi00189 kirjoitti:

Et ole kaivattuni, hän ei kirjoittaisi noin.

-S-

• Anonyymi00222
        Anonyymi00199 kirjoitti:

Et ole kaivattuni, hän ei kirjoittaisi noin.

-S-

En varmaan minäkään?

-I

• Anonyymi00275
        Anonyymi00222 kirjoitti:

En varmaan minäkään?

-I

En valitettavasti kaipaa I-alkuista.

• Anonyymi00172

Mun on vaikea päästä susta yli. Oon kyl yrittänyt ja miettinyt, miten se onnistuisi. On vaikeaa pysyä kaverilinjalla, kun on tunteita. Välillä onnistun, välillä en. Jatkan yrittämistä. Yritän keskittyä muihin juttuihin ja täyttää aikani ja pääni niillä, jotta et mahtuisi mukaan.

Onnea ja iloa vuodelle 2026 sulle kuitenkin!

n->m

• Anonyymi00174

Onnea valitsemallasi polulla.

• Anonyymi00175

Paljon onnea täytät pyöreitä ja hyvää uutta vuotta
      Naiselle.

• Anonyymi00176

en täytä vielä. ensi vuonna vasta 😁mutta kiitos ja samoin 💖

• Anonyymi00181
        Anonyymi00176 kirjoitti:

en täytä vielä. ensi vuonna vasta 😁mutta kiitos ja samoin 💖

Ei varmaan sitten ollut sulle...

• Anonyymi00203
        Anonyymi00181 kirjoitti:

Ei varmaan mutta pienen pieni mahdollisuus siihen että muistaa ikäni hieman väärin..

• Anonyymi00247
        Anonyymi00203 kirjoitti:

Ei varmaan mutta pienen pieni mahdollisuus siihen että muistaa ikäni hieman väärin..

No eipä sekää näytä olevan näiden juttupaakarien stooreissa niin justiinsa et jee

• Anonyymi00248
        Anonyymi00181 kirjoitti:

Sinulla on ollut taas palstasedän monologissa itsensä kanssa jtn tärkeää huomautettavaa👍

• Anonyymi00249
        Anonyymi00181 kirjoitti:

Sun pitäis hankkia nainen elämä ja todellisuuden ymmärrys takaisin, ainakin mitä tulee tämän yhden äijän emojihömpöttelyssä roikkumiseen. Tämä hubbabubba ei mutta mitään, varsinkaan kenenkään arvoa ja tunnustusta naisena, ymmärtääkö yksäri tämän jo? TT

• Anonyymi00186

With me..😝

• Anonyymi00192

Or without?

• Anonyymi00200

yes 👩‍❤️‍👩😘☺️💋

• Anonyymi00193
    • Anonyymi00197

Lähtisitkö L mies kanssani katsomaan Kullervon tarinaa?

• Anonyymi00201

Toivottavasti yhdymme taas!

• Anonyymi00204

Rakastan sinua ensi vuonna vielä enemmän, kuin tänä vuonna. Haluaisin vielä käydä siellä.🥹

• Anonyymi00205

Miehelle

• Anonyymi00207

Oot mun verkkokalvoilla, mies.

• Anonyymi00211

Voisin olla muillakin kalvoilla

• Anonyymi00213

Tuo tarkoittaa, että näet hänet. Oletko jossain puskassa vakoilemassa vai?

• Anonyymi00219
        Anonyymi00211 kirjoitti:

Haluan sut mies!

• Anonyymi00245
        Anonyymi00219 kirjoitti:

Haluan sut mies!

Sää vaikutat gubbe vähän mainosbannerilta taas mikä köyhdyttää miesten kukkaroa esim katso uusi hot girl klikkaa

• Anonyymi00246
        Anonyymi00211 kirjoitti:

Ooh ku aistikasta hyiss

• Anonyymi00208

🍪 💋 (👁 👁)
      👗 ->👖

• Anonyymi00214

Turvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen.
      n -> m

• Anonyymi00268

???

• Anonyymi00217

Yritän nyt päästää sinusta irti, lopettaa ajattelun, sitähän haluat? Mun aika meni jo vai junako se meni. 🫶

• Anonyymi00226

En tietenkään halua. Mistä moista sait päähäsi?

• Anonyymi00218

Toivon jokaiselle hyvää ja mukavaa uutta vuotta, sellaista joka antaa mieleisiä asioita vilpittömästi.

• Anonyymi00220

enkelit on rakkaita ja hän on rakas ja saa ollakkin. taakan pitäisi keventyä. koitan keskittyä pienokaisiin kun he todella rakastaa kaikesta huolimatta ja ovat kiinnostuneita noin niinkun ihan vaan elämästä nyt. itseäni koitan saada kasaan tekin rakkaat sitä halusitte.

• Anonyymi00221

niin ja rakkautta ja rauhaa toivon ihan yleisesti kaikille jos teillä on puolisot ja perhettä niin rakastakaa kaikki voidaan viedä sulta yhtäkkiä pois

• Anonyymi00223

Teot puhuu. Jos käyttäytyy "huonosti" sen kuvan annat toiselle.
      Ei sulla vissiin ole mitään oikaistavaa tapahtumiin liittyen.

• Anonyymi00233

Haluan perua tän kommentin 🙈

• Anonyymi00224

Kyllä se tästä. Kaikki järjestyy kyllä, muistatko?

• Anonyymi00225

k naiselle?

• Anonyymi00227
        Anonyymi00225 kirjoitti:

k naiselle?

Miehelle meni. Hän varmaan osoitti nuo sanat K- naiselle. Tai mistäpä minä tiedän.

• Anonyymi00228

Juu eiköhän. Muistan. Ollaan jo näin pitkällä...👍

• Anonyymi00229
        Anonyymi00225 kirjoitti:

k naiselle?

K naiselle monta pusua haluan antaa 😙😙😙🥰

• Anonyymi00230
        Anonyymi00227 kirjoitti:

Miehelle meni. Hän varmaan osoitti nuo sanat K- naiselle. Tai mistäpä minä tiedän.

En nyt ymmärrä mitä tarkoitat jos sen itse kirjoitit miehelle 😅

• Anonyymi00231
        Anonyymi00229 kirjoitti:

K naiselle monta pusua haluan antaa 😙😙😙🥰

3 vai 6 kirjainta?

• Anonyymi00232
        Anonyymi00231 kirjoitti:

3 vai 6 kirjainta?

6 kirjainta on hänellä 😍 Kaunis nimi

• Anonyymi00234
        Anonyymi00231 kirjoitti:

3 vai 6 kirjainta?

4 kirjainta rakkaalla on.

• Anonyymi00262

Muistan, kultaseni.

• Anonyymi00235

A miehelle paskaa tulevaa vuotta sekä loppuelämää. Kiitos valheesta.

• Anonyymi00288

Minne suunnalle menee?

• Anonyymi00236

Pimpit otan heti kuin olet valmis

• Anonyymi00243

Yllättävä käänne- onko yleistyskelpoinen?

• Anonyymi00237

Ja juuri sillä hetkellä kuin olet herkimmilläsi siihen

• Anonyymi00242

No minen pidätä hengitystä

• Anonyymi00267

Toivottavasti siihen on tarkoitus antaa rakkautta. Herkkyys on kaunis asia.

• Anonyymi00238

Korkkareita ei heitetä seinille vaan pikkarit ja bokserit

• Anonyymi00241

Iskä opetti että ensin ylä sitten alakoukku jos ei muu auta. Rekeä piti vetää ylämäkeä hangessa kairalla valmennuksessa

• Anonyymi00239

You look young, we having fun?

• Anonyymi00264

Harmittaaaaaaa!

• Anonyymi00266

Mikä harmittaa aaa?

• Anonyymi00269
        Anonyymi00266 kirjoitti:

Mikä harmittaa aaa?

Kaikkiiiiiiiii, mikä on mennyt pieleeeeen!

• Anonyymi00270
        Anonyymi00269 kirjoitti:

Kaikkiiiiiiiii, mikä on mennyt pieleeeeen!

Kyllähän se harmittaa kun paljastui että kaivattu onkin luuseri.

• Anonyymi00271
        Anonyymi00270 kirjoitti:

Kyllähän se harmittaa kun paljastui että kaivattu onkin luuseri.

Mistä niin päättelet, että olisi?

• Anonyymi00272
        Anonyymi00271 kirjoitti:

Mistä niin päättelet, että olisi?

Joltain toiselta tuo kommentti.

Terv. ” Mikä harmittaa aaa?”

• Anonyymi00274

👩‍🦱>👨🏼‍🦱, toivon tulevalle vuodelle 🗨️❤️‍🔥🥂🫂🫦🔥💌, mutta totuus lienee👋🏃‍➡️🌍😭💔

T. joku joka ei tykkää uuden vuoden juhlinnasta

• Anonyymi00279

Jumala antoi, Jumala otti. Tyydy siihen, hottentotti.

🤣

• Anonyymi00281

Ostin satiinipussilakanasetin x2. Ihan siltä varalta, että sängyssä nukkuisi joskus joku muukin minun lisäkseni. Sinä.

• Anonyymi00283

Ihana ajatus 💕🤩

• Anonyymi00284

Satiiniyöpaita päällä, kun hyppää sänkyyn, niin liukuu saman tien lattialle eli parempi olla ilman.

• Anonyymi00286
        Anonyymi00284 kirjoitti:

Satiiniyöpaita päällä, kun hyppää sänkyyn, niin liukuu saman tien lattialle eli parempi olla ilman.

Materiaalina on sataprosenttinen puuvilla, joten ei ole kyse tuollaisesta liukusatiinista.

• Anonyymi00292
        Anonyymi00284 kirjoitti:

Ei liu'u jos pitää toisesta kiinni. 🤔

• Anonyymi00285

Se kaikki vihreys/vehreys olkoon merkkinä sulle 💚🪴🌱🍀 Ensi vuosi on meidän, toki aika sen jälkeenkin.... 🥰Hyvää ja taianomaista uuttavuotta rakas 🤗🤩✨🎆🥂

• Anonyymi00287

Ikävä sua. ❤️
      Hyvää uutta vuotta. ❤️
      miehelle

• Anonyymi00290

Haluaisin jotenkin lähestyä, mutta en tiedä, pitäisitkö siitä.

• Anonyymi00297

Olisi ylivoimaisesti paras asia, mitä minulle tapahtuisi vuonna 2026.

• Anonyymi00293

Milloim nähdään ja tavataan?

• Anonyymi00294

Juhlinnan seassa kyyneleet ikävästävuoden vaihtuessa..ikävä❤️

• Anonyymi00295

Rakastann niin paljon sinua se ei mene pois -m-

• Anonyymi00300

Miehelle toivotus: toivotin hyvää joulua wa johon vastasit, laitoin myöhemmin uuden viestin, johon et enää vastannut. Joten en enää toivottanut hyvää uutta vuotta, miksipä sitä itseään (ja toista) suotta kiusaamaan. Niin toivotan sitten yhteydenpidontonta vuotta 2026, jollet osaa olla kuin on tai off tilassa.

• Anonyymi00302

Kukaan nainen ei kirjoita täällä niitä negatiivisia haukkuja. Mies esiintyy naisina jotka haukkuvat naisia ja miehiä. Ja mies esiintyy naisia haukkuvina miehinä.

Nainen uskoo rakastumisen kohteen olevan aina ihana ja riittävä koska rakastuminen on aina naiselle riski.

• Anonyymi00305

Voidaanko nähdä mies? k ❤️

• Anonyymi00308
    • Anonyymi00309

Tuntuu niin pahalta, kun et halua olla yhteydessä edes viestien välityksellä. Et ole kieltänyt minua lähettämästä, mutta itse et lähetä tai kysy mitään.
      Kaipaan joka päivä sinua, mutta turhaan.
      Viestini kuin hänelle miehelle

• Anonyymi00312

Kenelle tämä?

• Anonyymi00311

Ensi vuoden Jouluna sitten yhdessä eikös niin tai pääsiäisenä😀

• Anonyymi00313

Sinustahan se kiinni on.

• Anonyymi00314
        Anonyymi00313 kirjoitti:

Sinustahan se kiinni on.

Joo on ollut aina minusta kiinni. Saanko kysyä naiseltasi että saanko lähestyä "sinua"? Voinko pakottaa toista tykkäämään minusta? Lähestymiskiellon uhallakin, juu niin se on🤔

Tarkoitin lähinnä yleisesti tuota toteamustani palstalla olijoille että ensi Jouluna tai pääsiäisenä.

• Anonyymi00317
        Anonyymi00314 kirjoitti:

Joo on ollut aina minusta kiinni. Saanko kysyä naiseltasi että saanko lähestyä "sinua"? Voinko pakottaa toista tykkäämään minusta? Lähestymiskiellon uhallakin, juu niin se on🤔

Tarkoitin lähinnä yleisesti tuota toteamustani palstalla olijoille että ensi Jouluna tai pääsiäisenä.

En halua olla missään tekemisissä kenenkään kanssa, joka on oman lapseni ikäinen!

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      255
      3143
    2. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      77
      2590
    3. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      28
      1735
    4. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1635
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      184
      1593
    6. Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!

Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1260
    7. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      51
      1130
    8. 66
      1123
    9. 95
      1033
    10. Kullannuput kaahas Stopintakaa ja kolari...

Tätä se mun uneni tiesi...
      Ilmajoki
      24
      909
    Aihe