Rakkaus on se, joka johdattaa. Ilman rakkautta itseä ja lähimmäisiä kohtaan, ei ole sydämen uskoa.
Puolisydäminen usko, joka koostuu maailman asioista ja uskosta, sillä ei ole pohjaa. Se on virheellistä ajatusmaailmaa, sillä ajatuksista lähtee pahat teot.
Mikä on sinun uskosi?
Sydämen usko on sellainen, joka kieltää itseä tekemästä syntiä. Mitä kieltäminen on? Se on omien ajatusten valvomista ja suusta lähtevien sanojen valvomista.
Oletko sinä sellainen, joka puhuu paljon, mutta hyvät teot puuttuvat? Sellainen ihminen, joka on tekoja myöten hyvä, hän on Jeesukselle ja Isälle Jumalalle mieluinen.
Mitä on omistautuminen Herralle? Se on pyhä omistautuminen raamatun sanalle ja eläminen sen mukaan.
1. Joh. 1:
1 Mikä on alusta ollut, minkä olemme kuulleet, minkä omin silmin nähneet, mitä katselimme ja käsin kosketimme, siitä me puhumme: elämän Sanasta-
2 ja elämä ilmestyi, ja me olemme nähneet sen ja todistamme siitä ja julistamme teille sen iankaikkisen elämän, joka oli Isän tykönä ja ilmestyi meille-
3 minkä olemme nähneet ja kuulleet, sen me myös teille julistamme, että teilläkin olisi yhteys meidän kanssamme; ja meillä on yhteys Isän ja hänen Poikansa, Jeesuksen Kristuksen, kanssa.
4 Ja tämän me kirjoitamme, että meidän ilomme olisi täydellinen.
5 Ja tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka me teille julistamme: että Jumala on valkeus ja ettei hänessä ole mitään pimeyttä.
6 Jos sanomme, että meillä on yhteys hänen kanssaan, mutta vaellamme pimeydessä, niin me valhettelemme emmekä tee totuutta.
7 Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.
8 Jos sanomme, ettei meillä ole syntiä, niin me eksytämme itsemme, ja totuus ei ole meissä.
9 Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.
10 Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä
Matkalla kotiin
26
286
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä ovat maailman uskon asiat?
Maailmassa kaikki ei ole valhetta vaikka sitä on paljon. Tulee mieleen maailma valheviitakkona, jossa minä kova sankarisälli kuljen totuudella teroitetulla mahheteveihhellä iskijen tihejässä kasvustossa aukkoa, jonka läpi kuljeskeutullisoitua läpi uuteen maahakseen kotkalla matiin.
" Mikä on sinun uskosi? "
Jumalan uskoisuus minussa Jeesukseen on Jumalan armosta näin itsearvijoituna suhteellisen suuri ja siksi yllättävä. Minä näjet en epäile ollenkaan Jumakan ilmoituksija, Raamatunkäännöksijä epäilen, mutta siihen on ihan perusteltu syyksensäkki, joista ihanallisin on tietenkin usko Jeesukseen, joka on minulle jo pelastukseksi ( ellen luopijoiju ja pejonmerkkijä mulle ei taija tulla ees ehtijä tulla tarjotuksi/pakotetuksi ottamaan, jotta pedonmerkin ottaneena olisi varmuuvella pelastukseen pääsyn pimeyven ulkopuolisuuksis) ), mutta oon jo tehnyt usean kerran ajatellen että kuinkka toimija sitten sellaisissa erillaisissa vaikeissa tilanteissa joista ehkä johnkin joskus vielä ennen ylösottaumusta jouvullisoijun, kuten tilanteeseen jossa tarjotan pejonmerkki ottamaan ja tunnusa saatana Jumalaks tai myrkkyruiske jos halujan kiekaista Jumalan Jumalaks, olisi vaan jonpi tai kunpi valittava.
Oon vaan aikalailla vakuuttunut että kijutuksenkin ottaisin vastaan, kävi miten kävi. Osaan myös tehjä tarvittaessa seppekunkin, mutta en sitä haluaisi tehjä ittellein, armahtaisko Jumala ittemurhan tehnyttä kun kivullisuus ajais hamuamaan päästä kuolemuksiin. Se kipu on se viimeinen kojetin kivi, pitkittynyt kovallinen kivullinen. Nopejat kuolemuksetukset ovat pakostakin hymytyttävijä nykyjään kun miettii, mutta stressasin aijemmin sitä kauvankin kunnes tajusin että Jumala herättää mut joskus eloon kun eka kuolen. Ihan sama kun illal meen nukkuloiman niin sitten hetken päästä oonkin jo taas elossa kun vähän eka nukkuloin.
" Ja hän sanoi hänelle: ”Nouse ja mene; sinun uskosi on sinut pelastanut”
Jeesus sanoi noin kerran eräälle naisell, josta totesi että tällä jo tuossa hetkessä pelastuneen naisen usko on suuri. Oi, sanoisipa Jeesus saman mullekin jos niin on. On tosi vaikea arvijoija omaa uskoaan onko se suurta vai pientä, mutta ilman korvijen heilutusta niin mun mielestä mulla on suuri usko ja oon siitä tosi iloinen eikä haittaa vaikka tasaiseen tahtiin tällä palstalla löytyy susi, joka haukkuu uskoni maan rakoisuuksiin.Parempi kuolla uskoen Jeesukseen kuin kuolla uskotta Jeesukseen ja joutuu ikuiseen kärsimykseen, jolla on yksi nimistä Kuolema, mutta se ei ole Kuolema tarkoittaen elämän loppumista, vaan se on pahenpi kuin ns. luonnollinen ymmärryksemme kuolemasta vertannollisena lanpuksen valoksen sammunnukseen, jonka jälkeen ihminen ei enää tunneksi mitään, ajattele mitään, ei saa uutta ruumista, kuhun sielu ja henki tukevat takaisin kun ylösnousemuksessa jälleen ne annetaan kaikillisille ihmisille, niin ykkös kuin kakkosylösnousemukseen erotetuille.
Selef Urge- Anonyymi00003
Mitä tarkoittaa " kotkalla matiin " ?
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitä tarkoittaa " kotkalla matiin " ?
Matkalla kotiin.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Matkalla kotiin.
Mutta sehän MATKALLA KOTIIN lukee otsikossa eikä tuossa KOTKALLA MATIIN!
KYSYIN MITÄ KOTKALLA MATIIN TARKOITTAA ENKÄ SITÄ MITÄ OTSIKOSSA LUKEE.
MITÄ KOTKALLA MATIIN TARKOITTAA? - Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mutta sehän MATKALLA KOTIIN lukee otsikossa eikä tuossa KOTKALLA MATIIN!
KYSYIN MITÄ KOTKALLA MATIIN TARKOITTAA ENKÄ SITÄ MITÄ OTSIKOSSA LUKEE.
MITÄ KOTKALLA MATIIN TARKOITTAA?Ihan oikein sullelliselle joku älykköläisyylliistyneellistymä osas vastata matkalla kotiin mukailleillisoinnissa avajaisotsikkoisen kotiin matkaavuutta.
Mä oon kuule ihan oikee sankari, joka on matkalla uuteelliseen maahaaseen leuka hiveneksen kohoksella, sillä oon autuvas ja innokas yhtä aikaa ja rohkee kuin hevoisuus kaikes hienostuneellistuneis-syöntisuisuus hevostelevas hevosteisuujes.
Aijon lähteä kohta hevosmaisesti marssitahjissa askellellen käymään kolmes rastis: Alepas, Ärräs, K-kaupakses. Kävin jo aamukselliseella kävelykseelliseellä 83 minuutisella niin etten pysähtynyt kertaakaan missään enkä mistään syystä vaan paikallani kölkytin jos lähestyväinen autoollistuma samaan aikaan oli siin kohjin kuin olis haluni ollut samaan aikaan ylittää ajotiellisyys toispuollisuuteen katuun nähjeksijen.
Kilikilikilikili!!!! Kilikilikilikili!!!! Näin lammas liikenteessä liikkuu! Kilikilikilikili, kiltti mies kun eteenpäin näin vajeltoi. Vielä tässä on istullisoitava kun kaupakset sunnuntainakset aukenoivat ajaksinoituneitonoituneituin klo 10 ne joihin on mun pyrkimäksimys.
Selef Urge - Anonyymi00018
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ihan oikein sullelliselle joku älykköläisyylliistyneellistymä osas vastata matkalla kotiin mukailleillisoinnissa avajaisotsikkoisen kotiin matkaavuutta.
Mä oon kuule ihan oikee sankari, joka on matkalla uuteelliseen maahaaseen leuka hiveneksen kohoksella, sillä oon autuvas ja innokas yhtä aikaa ja rohkee kuin hevoisuus kaikes hienostuneellistuneis-syöntisuisuus hevostelevas hevosteisuujes.
Aijon lähteä kohta hevosmaisesti marssitahjissa askellellen käymään kolmes rastis: Alepas, Ärräs, K-kaupakses. Kävin jo aamukselliseella kävelykseelliseellä 83 minuutisella niin etten pysähtynyt kertaakaan missään enkä mistään syystä vaan paikallani kölkytin jos lähestyväinen autoollistuma samaan aikaan oli siin kohjin kuin olis haluni ollut samaan aikaan ylittää ajotiellisyys toispuollisuuteen katuun nähjeksijen.
Kilikilikilikili!!!! Kilikilikilikili!!!! Näin lammas liikenteessä liikkuu! Kilikilikilikili, kiltti mies kun eteenpäin näin vajeltoi. Vielä tässä on istullisoitava kun kaupakset sunnuntainakset aukenoivat ajaksinoituneitonoituneituin klo 10 ne joihin on mun pyrkimäksimys.
Selef UrgeSä oot hullu
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sä oot hullu
" Joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen. "
Matteus - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
" Joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen. "
MatteusMinkä takia sen sanomisesta ansaitsee helvettiin ikuiseen tuleen joutua?
Voiko semmoinen enää pelastua , joka on sanonut toista hulluksi?
Mä oon joskus penskana sanonut jotain hulluksi joitakin kertoja kun yksi sellainen väkivaltainen hoitolaitostapaus asui kerrostaloyhteisön alueella Mellunmäessä ja lapsille oli kiertoteitse sanottu että sitä pitää varoa kun oli kuulemma käynyt ihmisten päälle ja tiedän että se johtui silloin siitä että yhteisössä oli ihmisiä, jotka ärsyttivät tahallaan tuota "jälkeenjäänyttä", jollaisena minä häntä ajattelin silloin.
Hän oli vauvasta asti ollut kehitysvammainen tietyllä tapaa, mitä tulee ymmärtää asioita ja ettei saa lyödä ketään.
- Anonyymi00002
Rakkaus johdattaa. Hienoa. Vanha testamentti nyökkää ja lisää alaviitteen: ”Ja jos joku ei tottele, kivittäkää hänet portin edessä” (5. Moos. 21). Se on sitä sydämen kasvatusta, varhaista tunnetyötä. Rakkaus opettaa, kyllä, mutta joskus opetusvälineenä on kivi, joskus miekka, joskus kokonainen kaupunki, joka pannaan matalaksi, koska joku vilkaisi väärää patsasta (Joos. 6–7).
Puolisydäminen usko on ongelma, sanot. Tässä Vanha testamentti on täsmällinen: puolikas sydän ei kelpaa, koko sydän irti rinnasta on parempi. ”Leikatkaa ympärileikkaamattomuutenne sydämestänne” (5. Moos. 10:16). Metafora on kaunis ja täysin ongelmaton, jos ei ajattele sitä sekuntiakaan pidempään.
Ajatuksista lähtevät pahat teot. Totta. Siksi on hyvä tietää, että pahoja tekoja varten on tarkat ohjeet. Jos poika on niskoitteleva, tuokaa hänet vanhinten eteen ja kivittäkää (5. Moos. 21:18–21). Jos nainen huutaa väärässä paikassa, sama ratkaisu (5. Moos. 22). Jos mies makaa miehen kanssa, kuolema molemmille (3. Moos. 20). Sydämen valvontaa parhaimmillaan: ajatukset kuriin tai hautaan.
Kysyt, mikä on minun uskoni. Vastaan Vanhan testamentin hengessä: se riippuu päivästä. Yhtenä päivänä en saa syödä katkarapuja (3. Moos. 11), toisena saan omistaa orjia lähikansoista (3. Moos. 25:44–46). Välillä Herra vihaa avioeroa, välillä käskee ottamaan siveettömän vaimon opetustauluksi (Hoosea). Johdonmukaisuus on uskon selkäranka... joustava sellainen.
Sydämen usko kieltää tekemästä syntiä. Erinomaista. Siksi Vanha testamentti listaa synnit yksityiskohtaisesti: älä koske kuukautisveriseen naiseen (3. Moos. 18), älä kylvä kahta siementä samaan peltoon, äläkä käytä sekoitekangasta (3. Moos. 19). Jos lipsahdat, veri auttaa. Aina veri auttaa. ”Ilman verenvuodatusta ei ole anteeksiantoa” on se lempeä taustamusiikki, joka soi läpi koko kirjan.
Puhut hyvistä teoista. Vanha testamentti nyökkää ja toteaa, että parhaat teot tehdään, kun Herralle on mieluista tappaa enemmän kuin vihollinen ehti laskea (1. Sam. 15). Saul mokasi, koska säästi henkiä. Jumala pettyi. Agag ei selvinnyt. Hyvät teot ovat joskus vain huonosti ajoitettuja armollisuuksia.
Omistautuminen Herralle on pyhää elämää Raamatun sanan mukaan. Tässä kohtaa Vanha testamentti hymyilee leveästi ja kysyy: minkä luvun mukaan tänään eletään? Sen, jossa karhun pitää repiä pilkkaavat lapset (2. Kun. 2)? Vai sen, jossa Jumala käskee paistaa leipää ihmisen lannalla, tai myöntyy vaihtamaan lehmänlantaan kompromissina (Hes. 4)? Pyhyys on neuvottelukysymys.
Loppuun lainaat Johanneksen kirjettä ja puhut valkeudesta. Kaunista. Vanha testamentti sammuttaa valot hetkeksi ja muistuttaa, että sama Jumala luo myös pimeyden ja onnettomuuden (Jes. 45:7). Valkeus on ihanaa, mutta varjoissa tapahtuu suurin osa käsikirjoituksesta.
Matkalla kotiin kannattaa lukea koko reitti, ei vain kauniita tienviittoja. Varsinkin ne kohdat, jotka on teipattu kiinni rippikoulussa. Ne kertovat, millaiselle pohjalle se sydämen usko oikeasti rakentuu.
Enkeli Mäntä
asiantuntija- Anonyymi00004
Epäusko ei vie oikealle tielle. Jeesus on rakkus, siksi hän odottaa sitä myös meiltä.
- Anonyymi00007
(Pietarin ensimmäinen kirje.)
Ketä sinä rakastat?
Onko sinun rakkautesi raha? Onko omaisuus tärkeinä sinulle tai joku muu maallinen asia? Mitä nämä merkitsee silloin, kun olet tulossa kohti kotia taivaassa?
Ei niillä millään ole merkitystä, koska et niitä mukaasi saa.
Tiedätkö, vain sillä on merkitys, mikä sinulla on sydämen asenne. Jos Jeesus Vapahtajasi on tiesi, silloin olet oikealla tiellä.
Syntien tunnistaminen ja tunnustaminen ovat tärkeitä.
Kun etsit, silloin löydät.
Katso jokainen, joka käy kapeaa tietä, hän on näkevä Herran kirkkauden. Kun valitset oikein, kuljet kohti kirkkautta.
Herra Jeesus tuntee sinun ajatuksesikin, Hän tuntee omansa. Kun valitset Jeesuksen ja luet raamattua. Tiedät mitä tehdä. - Anonyymi00009
Raskaana olevien naisten vatsat pitää halkaista miekalla ja tappaa kaikki lapsista vanhuksiin. Jahve itse tappoi hukuttamalla ja tulikivillä kaikki.
Rakkaus yök- Anonyymi00011
Vanhan Testamentin Jumala toi esiin lain, jota kukaan ei täytä. Uuden Testamentin Jeesus toi armon ja Totuuden.
Tässä armossa ja totuudessa on helppo elää, jos sen ymmärtää oikein. Minulla on elämässä ollut suuria vaikeuksia. Rakastan Siionin virsiä. Kun olin maallisessa työssä ( nyt olen eläkkeellä ) tein töitäni laulaen niitä ihania virsiä. Koko työssä-olo aikana ainoastaan yksi sanoi siitä jotain negatiivista. Myöhemmin hän kielsi niin sanoneensa. Toisaalta siitä kaikki tiesivät, että olen hyvällä tuulella, kun lauloin. Lauluissa on vastaus ihmisen ongelmiin, siis vanhoissa, joissa on sanoma.
Toinen voiman, rohkaisun ja ilon lähde on kielilläpuhuminen. Nyt eläkkeellä se on korostunut. Aamu-ja iltarukoushetkissä koen ylimaallista iloa ja nostavaa voimaa puhuessani kielillä, ylistäessäni Jumalaa. Se antaa myös turvallisuuden tunnetta. Lähestymme vaikeita aikoja. Onko kukaan hoksannut, että kun tulee aika, jolloin käteistä rahaa ei ole, niin nytkin kaikki toimii automaattisesti. Vuokrat, sähkölaskut, nettimaksut, puhelinmaksut, Kaikki toimii e-laskulla.
Sitten, katastrofin jälkeen on se tuhatvuotinen valtakunta. Kuinka paljon Ilmestyskirjan ennustuksista on tuhatvuotisen valtakunnan loppuun ajoittuvaa. Silloin Saatana päästetään irti "vähäksi aikaa." Anonyymi00011 kirjoitti:
Vanhan Testamentin Jumala toi esiin lain, jota kukaan ei täytä. Uuden Testamentin Jeesus toi armon ja Totuuden.
Tässä armossa ja totuudessa on helppo elää, jos sen ymmärtää oikein. Minulla on elämässä ollut suuria vaikeuksia. Rakastan Siionin virsiä. Kun olin maallisessa työssä ( nyt olen eläkkeellä ) tein töitäni laulaen niitä ihania virsiä. Koko työssä-olo aikana ainoastaan yksi sanoi siitä jotain negatiivista. Myöhemmin hän kielsi niin sanoneensa. Toisaalta siitä kaikki tiesivät, että olen hyvällä tuulella, kun lauloin. Lauluissa on vastaus ihmisen ongelmiin, siis vanhoissa, joissa on sanoma.
Toinen voiman, rohkaisun ja ilon lähde on kielilläpuhuminen. Nyt eläkkeellä se on korostunut. Aamu-ja iltarukoushetkissä koen ylimaallista iloa ja nostavaa voimaa puhuessani kielillä, ylistäessäni Jumalaa. Se antaa myös turvallisuuden tunnetta. Lähestymme vaikeita aikoja. Onko kukaan hoksannut, että kun tulee aika, jolloin käteistä rahaa ei ole, niin nytkin kaikki toimii automaattisesti. Vuokrat, sähkölaskut, nettimaksut, puhelinmaksut, Kaikki toimii e-laskulla.
Sitten, katastrofin jälkeen on se tuhatvuotinen valtakunta. Kuinka paljon Ilmestyskirjan ennustuksista on tuhatvuotisen valtakunnan loppuun ajoittuvaa. Silloin Saatana päästetään irti "vähäksi aikaa."- Mikä on työnjohtajan laulu?🤔
- Ain laulain teetäs työ...👷♂️🎵🎶🎵🎶🎵🎶🎵
- Anonyymi00010
Vanha liitto oli paljon raaempi kuin mitä islamin Koraani, mutta se ei ole enää voimassa.
Juuri sen vuoksi Jeesus tuli maailmaan että poisti lain kirouksen ja sen että uskovat tappavat toisiaan ja herjaavat toisiaan lain rikkomisesta. Ei sellainen enää ole uskoa, vaan se, että vaelletaan Hengessä, omataan rakkaus sydämessä, virkistäydytään toinen toistemme uskosta eikä kaivella mitä vikoja toisessa mahtaisi olla. Tai jos niitä on, eivät ne kaivelealla parane, vaan antautumalla Pyhän Hengen johtoon.- Anonyymi00012
Täällä nämä keskustelijat eivät ole läheskään kaikki uskossa, oletko huomannut.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Juryn pj. puhuu...
:D :D :D - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jeesus sanoi, ettei kannata välittää heistä. He ovat sokeita sokeain taluttajia. Mutta jos sokea sokeaa taluttaa, he molemmat lankeavat kuoppaan.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Jeesus sanoi, ettei kannata välittää heistä. He ovat sokeita sokeain taluttajia. Mutta jos sokea sokeaa taluttaa, he molemmat lankeavat kuoppaan.
Juryn vara-pj. puhuu...
- Anonyymi00016
Vanhasta testamentista voidaan ottaa, käskyt, jotka Jumala antoi janoudattaa niitä. Uusi testamentti on se josta löytyy Jeesuksen opetukset, joten lue uutta testamenttia, jotta pysyt Jeesuksen opetuksessa ja totuudessa.
- Anonyymi00017
Kyllä se Vanha Testamenttikin on Jumalan Sanaa. Jeesuskin viittasi välillä Vanhaan Testamenttiin. Minä luen aina aamuisin määrätyn määrän Uutta Testamenttia ja jos aikaa riittää, luen aina jonkin verran rinnalla myös Vanhaa Testamenttia.
Alotus on ihmistekojen oppia. Kukaan ei oikeassa elämässä jaksa elää uskonnollisessa suoritusneuroosissa!☠️⚰️🪦 Yritetty on ja loppuun palettu. 😿
- Anonyymi00024
Asiaa, Demokrates!
👍
- Anonyymi00019
(Ilmestyskirja 6)
Ketä sinä palvot? Kumarratko sellaisia kohteita, jotka ovat maailmasta, henkilöitä, jotka ovat valinneet maailman tien? Mitä hyötyä sinulle siitä on? Kaikki he ovat valinneet väärän tien.
Ihailetko heitä, jotka palvovat saatanaa? Älä seuraa vääryyttä, älä katso mallia heistä.
Tee oma valinta, vaikkakin tekee kipeää kieltää itseä, on sen palkka ikuisuudessa valo ja rakkaus.
Mitä sinun sydämesi sanoo, helppo maailman tie, vai itsensä kieltäminen raamatun mukaan ja synnin näkeminen itsessä, niiden tunnustaminen Jeesuksen edessä.
Jeesus näkee sydämen asenteen ja ymmärryksen.
Mieluummin täällä maan päällä on vapaus Kristuksessa, kuin pahuuden teot ja palo helvetissä. Valitse itse. - Anonyymi00020
Jokaisen ihimisen tilee valita oma tiensä. Kukaan ei voi valita puolestasi. Kukaan ei voi tyrkyttää uskoa koska valitset itse. Sinulla on baliya kapea itsensä kieltäminen, tai leveä mailman tie.
- Anonyymi00023
Tarjota ja tehdä selväksi kuitenkin voi, se ei ole tyrkyttämistä.
Jumalattomien huonokäytöksisyys on tyrkytystä. Nykyään riivaustilassa tuntuu olevan enenevässä määrin ihmisiä ja pahuus heissä on suurempaa.
Näin videon, jossa mies kävelee kadulla ja joku kysyy raivoissaan oletko iceläinen ja hän vastaa etten ole, mutta kysyjä alkaakin huutamaan että hän on iceläinen ja huudollaan toivoi että saisi muita ihmisiä pieksemään mies, joka vaan sattui kävelemään kadulla samaan aikaan, jossa tuo sairasmielinen , luultavasti riivattu jumalaton mies oli pyrkimyksenään pahat aikeet ohikulkijalle, yllyttää muut ohikukijat pieksemään tuo väärin iceläiseksi syyttämänsä mies, joka luultavasti jumalaton itsekin, mutta täysipäisen oloinen noin muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1856543Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto965449Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1243421Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2443299Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat862398Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku32125Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191786Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val481721Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi471654- 981376