Äijäbulkkia. Nam nam
Atria tehotuotettua sahajauhon makuista KOTIMAISTA lihaa.
21
107
Vastaukset
- Anonyymi00001
sYÖdessäni Saksalaista:
(6.1.2) Pakoputkiston liitos
Vuotaa
Nam nam
bussini kyytiläiset sähisvät ja mummot itkee
äijää- Anonyymi00002
Oikea 🙂↔️ tehojauho lihaa
- Anonyymi00003
Hetero tuijotus mainoksissa
- Anonyymi00004
Kohta saamme halpaa brasilialaista nautaa joka kaupasta.
- Anonyymi00005
No jos on vapaasti laidunnettua...
Nam nam
- Anonyymi00006
Katelkaa noita mestari kokkeja, nehän rutistaa lihan sekaan ja päälle sen seittemää yrttiä ja hedelmää ja pippuria. Eihän pelkkä liha miltää maistukkaan, karhukin syö saaliistaan sisäelimet, maksat ja munuaiset ja sydämmen tietysti.
- Anonyymi00007
Hesarin ruokaohjeissa sen seitsemän erikoismaustetta jos ei tusina melkein kaikissa resepteissä.
Kymmeniä vuosia? - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hesarin ruokaohjeissa sen seitsemän erikoismaustetta jos ei tusina melkein kaikissa resepteissä.
Kymmeniä vuosia?Hienoistoväen tontti
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hienoistoväen tontti
Kulinaristien porcheluja
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kulinaristien porcheluja
Luulen että kantakaupungin bittoreski tyyppejä
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Luulen että kantakaupungin bittoreski tyyppejä
Mamma betalar, huippukokkien ohjeet mukaan.
- Anonyymi00017
Kastike on pihvin kruunu.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kastike on pihvin kruunu.
Seuraneiti toimittajan kanssa ja eikun kirjoittamaan sekin artikkeleihin makumatkoillle ravintoloihin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Seuraneiti toimittajan kanssa ja eikun kirjoittamaan sekin artikkeleihin makumatkoillle ravintoloihin.
Hesarissa on ollut monta matkaa toimittajilla.
- Anonyymi00008
Mikään ei ole kamalampaa pas*aa kuin Atrian pakattu tarjousjauheliha. On ihan jätteistä jauhettua moskaa. En syöttäisi edes kotieläimille.
- Anonyymi00010
Turkiseläimille.
- Anonyymi00014
Kotieläimet syövät ihan itse, ei tarvitse syöttää.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Rehumyllyistä tehtaiden tuotteet karsina elukoille
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Rehumyllyistä tehtaiden tuotteet karsina elukoille
Se nyt vielä puuttuisi että robotit työntäisivät suihin tavaraa 🤤
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Teillä koiraa ottaa ruoan itse jääkaapista? Juoko myös sinun oluesi?
Liha puhuu.🥩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1856543Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto965449Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1243421Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT2443299Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat862398Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku32125Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne191786Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val481721Läppärit kahviloissa
Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi471654- 981376