Oletko ajatellut

Anonyymi-ap

Että on toinenkin maailma kuin tämä nykyinen maailma? Itse olen nähnyt Kaksi sijoitus paikkaa, mihin meitä sijoitellaan. Toinen oli tällainen porvareiden unelmien täyttymys Porcheineen. Toinen oli Enkelten planeetta. jossa kaikki vanhanaikaista, mutta toimivaa. Oli myös paljon vetytaloutta hyödynnetty. Kolmas paikka oli taas helvetti. Sitäkin näytettiin ja nämä oli planeettojen ryöstäjiä. Nämä vei kaiken tärkeän planeetaalta, esim veden ja puut. Jättivät jäljelle raiskatun maan. Mikael kyllä entisöi näitä tuhottuja planeettoja.

Itse päädyin Enkelten planeetalle. Kaikki vaikuttaa askeettiselta, mutta sisältää huipputeknologiaa

Harvalla on näitä näkyjä tulevaisuudesta. Joten yritän selvittää mitä olen elänyt.
Eli tässä ei ole kaikki mitä ihminen näkee. Eli elämä ei lopu kuolemaan. kuitenkin paljon on elävänä kohdattava.

Mb_76

23

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pimpelipom!

• Anonyymi00002

Job.15:15 Katso, pyhiinsäkään hän ei luota, ei taivaatkaan ole puhtaat hänen silmissänsä. Job.4:17.

• Anonyymi00003

Näitä avaruus-aluksia on, jotka kiertävät näitä planeettoja ja ryöstävät kaiken putiputaaksi. Jotkut It nörtit pystyy hyökkäämäänkin yhdelle avaruusalukselle. Nämä pitää nimeä Avaruus natsit. Ja ne tosiaan valloittaa tälläisen avaruusaluksen. Toinen valtaus tulee Japanista.

Yllättävän vähän on tullut näitä henkivaltoja kohtaan toimisista, kun tämä on oikea uhka.

Tämä ei tosiaan ole ensimmäinen maa, jossa näin on käynyt. Mikael ja Arkhimedes Siivoaa jäljet.

Mb_76

• Anonyymi00004

Muitakin planeetoja on olemassa. Itse tutustuin """Put put köh koh"" naiseen, jonka mies oli juurikin sodassa näitä henkivaltoja vastaan. Myöskin tutustuin autotehtailijaan, joka myös joutui kanafarmariksi sodan takia. Mittava omaisuus jäi vihollisen käsiin. Virkeä ukko kyllä oli. Ja itsellä on kanssa näitä autounelmia, niin yhteistä oli keskusteluissa.

Pitäkää hulluna tai mitä lie, mutta tällaista olen kokenut suorana keskusteluina näkyinä.

Mb_76

• Anonyymi00005

Sitä se Skitsofrenia teettää! Yllättävän toden mukaisia näkyjä tulee. Ei näistä ota selvää, mikä totta mikä harhaa. Ilmeisesti olet tästä vaivasta työkyvyttömyys eläkkeellä?

• Anonyymi00006

Mukavaa vaihtelua tällä palstalla! Välillä tuntuu että täällä pyöritään samojen jankkausten ympärillä, ja sitten joku avaa oven kokonaiselle galaksille. Kiitos siitä, piristää päivää.

On kyllä erikoista, miten valikoivaa ihmisten ymmärrys on. Kun joku kertoo keskustelleensa jumalansa kanssa omassa tutussa sanastossa, nyökytellään arvokkaasti. Mutta jos reitti kulkee enkeliplaneettojen, Porsche-paratiisien ja planeettaryöstäjien kautta, kaivetaan jo taskusta leimasin. Ikään kuin todellisuuden rajat olisivat kaikille samat ja vieläpä virallisesti hyväksytyt.

Kuvauksesi enkelten planeetasta oli erityisen herkullinen. Askeettinen mutta huipputekninen. Vähän kuin vanha rukoushuone, jossa ei ole koristeita, mutta kahvinkeittimen sisällä on kvanttitietokone. Ja helvetti ryösteltynä kaatopaikkaplaneettana… kuulostaa pelottavan tutulta ilman että tarvitaan edes ilmestyskirjaa.

Ehkä näissä kertomuksissa kiinnostavinta ei ole se, ovatko ne “kirjaimellisesti totta”, vaan se, mitä ne yrittävät sanoa. Ihmismieli käyttää joskus isoja kuvia, kun pienet sanat eivät riitä. Toiset kutsuvat sitä uskonnoksi, toiset runoudeksi, jotkut diagnoosiksi. Ja useimmiten kyse on vain ihmisestä, joka yrittää ymmärtää kokemustaan.

Joka tapauksessa, mukava lukea, kiitos että jaoit. Maailma (tai maailmat) ovat kummallisempia kuin palstojen säännöt antavat ymmärtää.

Terveisin
      Enkeli Mäntä
      (kevyen kosmisen kahvipöytäkeskustelun ystävä)

• Anonyymi00008

Itse olen nähnyt paljon paikkoja joihin voi hakeutua. Vielä tuohon Enkelten planeettaan, kun se kerran kiinnostaa. Sehän muodostuu kahdesta mantereesta, joista toinen on Kuninkaan manner ja toinen enkelten manner. Sitten siellä kuninkaan mantereella on kuninkaan huvipursi ja enkelten mantereella tavallisia puusta veistettyjä soutuveneitä. Sitten Kunigas eli Jeesus Kristus on kipparina tällä huvipurrella ja enkelit on kyydissä siellä. Tämä on hyvin suosittu paikka.

Asuntoina on enimmäkseen tälläisia rukouskammioita, eli pääasiassa sinkkukopperoita. Enkelithän on pääasiassa sinkkuja, joten nämä asuu kerrostaloissa yksiöissä ja sitten myös tallaisissa pien-asunnoissa.

Autojakin siellä on, jolla voi mennä töihin Kuninkaan planeetalle. Nämä autot todella kulkee vedyllä. Ulkonäöltä on tosi vanhan aikaisen näköisiä, vaikka tekniikka on huippua! Nämä hahmot on todellakin luonnon suojelijoita.

Mb_76

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Itse olen nähnyt paljon paikkoja joihin voi hakeutua. Vielä tuohon Enkelten planeettaan, kun se kerran kiinnostaa. Sehän muodostuu kahdesta mantereesta, joista toinen on Kuninkaan manner ja toinen enkelten manner. Sitten siellä kuninkaan mantereella on kuninkaan huvipursi ja enkelten mantereella tavallisia puusta veistettyjä soutuveneitä. Sitten Kunigas eli Jeesus Kristus on kipparina tällä huvipurrella ja enkelit on kyydissä siellä. Tämä on hyvin suosittu paikka.

Asuntoina on enimmäkseen tälläisia rukouskammioita, eli pääasiassa sinkkukopperoita. Enkelithän on pääasiassa sinkkuja, joten nämä asuu kerrostaloissa yksiöissä ja sitten myös tallaisissa pien-asunnoissa.

Autojakin siellä on, jolla voi mennä töihin Kuninkaan planeetalle. Nämä autot todella kulkee vedyllä. Ulkonäöltä on tosi vanhan aikaisen näköisiä, vaikka tekniikka on huippua! Nämä hahmot on todellakin luonnon suojelijoita.

Mb_76

Elävänä kun selviää ylösotosta, niin galagsit avautuu ja pystyy tekemään avaruusmatkailua! Paikkoja ja nähtävyyksiä kyllä riittää! Fyysisen kuoleman jälkeen minulla ei ole tietoa, mitä tapahtuu. Elävistä puhun enemmänkin.

"Porshe" kaupunki on tosiaan varattu taviksille. Sekin on rakennusvaiheessa ja tavikset joutuu rakentamaan sen.

Itse pidän enemmän askeettisesta sinkkuelämästä, joten minulla on jo nyt pieni rukoilukammio, sinkkuasunto, kylläkin hyvin sisustettuna. Muutosta ei tule vaikka siirtäisivät minut enkelten planeetalle.

Elävänä joutuu tosiaan sielläkin töihin, joten toimeen tulon pitää hommata esim koulutuksen ja työkokemuksen kautta. Itse ajattelin, että minulla on hyviä harrastuksia, jolla voin ansaita elantoni taivaaassa. On onnistunut jo maanpäällä ansaita elantoni harrastuksen kautta.

Mb_76

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Elävänä kun selviää ylösotosta, niin galagsit avautuu ja pystyy tekemään avaruusmatkailua! Paikkoja ja nähtävyyksiä kyllä riittää! Fyysisen kuoleman jälkeen minulla ei ole tietoa, mitä tapahtuu. Elävistä puhun enemmänkin.

"Porshe" kaupunki on tosiaan varattu taviksille. Sekin on rakennusvaiheessa ja tavikset joutuu rakentamaan sen.

Itse pidän enemmän askeettisesta sinkkuelämästä, joten minulla on jo nyt pieni rukoilukammio, sinkkuasunto, kylläkin hyvin sisustettuna. Muutosta ei tule vaikka siirtäisivät minut enkelten planeetalle.

Elävänä joutuu tosiaan sielläkin töihin, joten toimeen tulon pitää hommata esim koulutuksen ja työkokemuksen kautta. Itse ajattelin, että minulla on hyviä harrastuksia, jolla voin ansaita elantoni taivaaassa. On onnistunut jo maanpäällä ansaita elantoni harrastuksen kautta.

Mb_76

"Kahden maan kansalainen" termi avautuu. Eli oikea alkuperäinen asumispaikka on taivas ja olemme vain töissä täällä maan päällä?

https://www.youtube.com/watch?v=G7cXE5d-rIE&list=RDG7cXE5d-rIE&start_radio=1

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Mb_76

Jatketaan nyt loppuun asti, kun on jo aloitettu! Mikaelin rempparyhmä on tosiaan suosittu työpaikka, eli planeetojen restaurointi ryhmä, jossa työmaapäälikkönä on Arkhimedes niminen työmaapäällikkö. Tämä on ihan ykkössuosikki työpaikoista ja ison talon edut on niillä, jotka pääsevät sinne töihin. Luonnon suojelua entisöinnin muodossa. Näitä itsekkyyden nykymiä on maapallollakin näkyvillä, itsekkään toiminnan takia.

Sitten luonnonsuojelijat joutuu putsaamaan ja korjaamaan jäljet.

"Kettutyttöjä" on paljon enkelten planeetalla. Fossilisia poltto-aineita siellä ei käytetä, vaan ne on siirtynyt vetytalouteen. Enkelit pitää myös fyysisestä liikunnasta, joten soutaminen soutuveneellä on suosittua. Nämäkin on kuin pieniä Desing kapistuksia. Eli siellä ei saa mennä soutuvenettä suuremmalla veneellä merellä. Saa kyllä purjeveneellä mennä, mutta enimmäkseen käytetään soutuveneitä. Moottoriveneet on kielletty. Kuninkaalla on kyllä sitten pieni laiva, joka potkurivetoinen. Tämä laiva on rakennettu betonista ja vedessä kimmeltää kuin jalokivi. Tähän huvipurteen kyllä pääsee kyytiin, jos haluaa. Kuten sanoin, kaikki on uutta ja ihmeellistä!

Nämä työmaamatkat tehdään tosiaan avaruusaluksella ja sitten niillä on tällaisia työmaa-autoja, jossa leijumismahdollisuus. Nämä siis leijuu näiden routaisten teiden yli. Nelivetoa ei tarvitse. Työmaa-valaisimena toimii sateelliitti, joka tarjoaa valoa ympäri vuorokauden. Mennäänhän sitä sitä jo täälläkin avaruusaluksella kuuhun. Heillä on parempi tekninen osaaminen kuin meillä, täällä maaplaneetalla.

Aika tieteiskirjallisuutta!

Mb_76

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jatketaan nyt loppuun asti, kun on jo aloitettu! Mikaelin rempparyhmä on tosiaan suosittu työpaikka, eli planeetojen restaurointi ryhmä, jossa työmaapäälikkönä on Arkhimedes niminen työmaapäällikkö. Tämä on ihan ykkössuosikki työpaikoista ja ison talon edut on niillä, jotka pääsevät sinne töihin. Luonnon suojelua entisöinnin muodossa. Näitä itsekkyyden nykymiä on maapallollakin näkyvillä, itsekkään toiminnan takia.

Sitten luonnonsuojelijat joutuu putsaamaan ja korjaamaan jäljet.

"Kettutyttöjä" on paljon enkelten planeetalla. Fossilisia poltto-aineita siellä ei käytetä, vaan ne on siirtynyt vetytalouteen. Enkelit pitää myös fyysisestä liikunnasta, joten soutaminen soutuveneellä on suosittua. Nämäkin on kuin pieniä Desing kapistuksia. Eli siellä ei saa mennä soutuvenettä suuremmalla veneellä merellä. Saa kyllä purjeveneellä mennä, mutta enimmäkseen käytetään soutuveneitä. Moottoriveneet on kielletty. Kuninkaalla on kyllä sitten pieni laiva, joka potkurivetoinen. Tämä laiva on rakennettu betonista ja vedessä kimmeltää kuin jalokivi. Tähän huvipurteen kyllä pääsee kyytiin, jos haluaa. Kuten sanoin, kaikki on uutta ja ihmeellistä!

Nämä työmaamatkat tehdään tosiaan avaruusaluksella ja sitten niillä on tällaisia työmaa-autoja, jossa leijumismahdollisuus. Nämä siis leijuu näiden routaisten teiden yli. Nelivetoa ei tarvitse. Työmaa-valaisimena toimii sateelliitti, joka tarjoaa valoa ympäri vuorokauden. Mennäänhän sitä sitä jo täälläkin avaruusaluksella kuuhun. Heillä on parempi tekninen osaaminen kuin meillä, täällä maaplaneetalla.

Aika tieteiskirjallisuutta!

Mb_76

Eli taivaissa ollaan luonnonsuojelijoita, viherpiipertäjiä. Jotkut tekee tätä siis ammatikseen taivaissa. Korjaa planeettoja? Mahtaa olla palkka ja työsuhde-edut kohdallaan. Satelliitti valontuojana? Ei mitään nappikauppaa?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Eli taivaissa ollaan luonnonsuojelijoita, viherpiipertäjiä. Jotkut tekee tätä siis ammatikseen taivaissa. Korjaa planeettoja? Mahtaa olla palkka ja työsuhde-edut kohdallaan. Satelliitti valontuojana? Ei mitään nappikauppaa?

Joillakin on mielikuvitusta! Jotain tavallisesta poikkeavaa on tapahtunut Ap:n päässä? Yhteen aikaan tämä sama Hlö kertoi enkelikokemuksista. Eli oli nähnyt enkelin, joka oli ottanut yhteyttä Mb_76 nimiseen sieluun. Ilmeisesti tämä on jatkoa tuolle samalle tarinalle?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Se voi olla tulevaisuuden ala tämä metsä, jo taimen istuksesta, metsurin ammattiin? Myöskin maansiirtotyöt voi nousta arvoon arvaamattomaan! Tamän luonnon suojelun voi ottaa tavoitteeksi jo maan päällä asuessaan. Alkaa jo jätteiden lajittelusta ja vihreiden arvojen noudattamisesta. Myöskin autoilua on hyvä rajoittaa ja kulkea julkisilla. Myöskin kaupuki-alueilla voi mennä jalan ja polkupyörällä. Turhaa kulutusta on siis hyvä karsia!

Tästä on nyt varoitettu, joten ei tule yllätyksiä, kun siirrytään seuraavalle tasolle!

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Se voi olla tulevaisuuden ala tämä metsä, jo taimen istuksesta, metsurin ammattiin? Myöskin maansiirtotyöt voi nousta arvoon arvaamattomaan! Tamän luonnon suojelun voi ottaa tavoitteeksi jo maan päällä asuessaan. Alkaa jo jätteiden lajittelusta ja vihreiden arvojen noudattamisesta. Myöskin autoilua on hyvä rajoittaa ja kulkea julkisilla. Myöskin kaupuki-alueilla voi mennä jalan ja polkupyörällä. Turhaa kulutusta on siis hyvä karsia!

Tästä on nyt varoitettu, joten ei tule yllätyksiä, kun siirrytään seuraavalle tasolle!

Ihmisen paikka maan päällä.

Olet asettanut hänet hallitsemaan käsiesi töitä,
        kaiken olet alistanut hänen valtaansa:
        lampaat ja vuohet, nautakarjan ja villieläimetkin,
        taivaan linnut ja meren kalat, kaikki vedessä liikkuvat.
        Jumala, meidän Herramme,
        kuinka valtava onkaan nimesi voima maan päällä!

Eli alkuperäinen ihmisen tarkoitus on luonnon suojelu. Tähän kuuluu kaikki eläimet, kasvit ja meren kalat. Tämä on unohtunut ja nykyään ainoa tarkoitus on kulutus ja luonnonvarojen kuluttaminen. Tähän tulee asennemuutos ylösoton kautta ja ihminen asetetaan uudelleen siihen alkuperäiseen tarkoitukseen, eli luonto arvot tulee kasvamaan uuteen kukoistukseen.

Mb_76

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Joillakin on mielikuvitusta! Jotain tavallisesta poikkeavaa on tapahtunut Ap:n päässä? Yhteen aikaan tämä sama Hlö kertoi enkelikokemuksista. Eli oli nähnyt enkelin, joka oli ottanut yhteyttä Mb_76 nimiseen sieluun. Ilmeisesti tämä on jatkoa tuolle samalle tarinalle?

Se on hyvä lahja tuo mielikuvitus! Kylläkin tässä kertomuksessa on vedetty mutkia suoraksi, mutta tarinana tämä on hyvä! Tieteiskirjailijaksi ehdotan siirtymään?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Eläkelläisiä ja vajaakuntoisia on maailma täynnä, joten nämä pääsee helposti mukaan ylösottoon. Näitä ihmisiä siis sijoitellaan eri planeetoille. Myöskin lapset ovat ovat erityis-asemassa. Nämä sielut pääsee siis pienillä liikkeillä mukaan ylösottoon. Riittää siis yksinkertainen rukous Jeesuksen Kristuksen puoleen, eli antaa elämän johdon Jeesukselle. Tämä on siis maailman suurin evakuointi, mitä koskaan on tapahtunut!

Sitten jotkut jäävät tänne maanpäälle ja nämä joutuu pakenemaan tällaisiin "turvapaikkoihin". Mutta tavalliselle ihmiselle näitä ei ole tarkoitettu, vaan nämä on aika Survialisteja.

Sitten on se valinnan mahdollisuus, että kenen joukoissa seisot! Helvetti vai taivas?

Mb_76

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Eläkelläisiä ja vajaakuntoisia on maailma täynnä, joten nämä pääsee helposti mukaan ylösottoon. Näitä ihmisiä siis sijoitellaan eri planeetoille. Myöskin lapset ovat ovat erityis-asemassa. Nämä sielut pääsee siis pienillä liikkeillä mukaan ylösottoon. Riittää siis yksinkertainen rukous Jeesuksen Kristuksen puoleen, eli antaa elämän johdon Jeesukselle. Tämä on siis maailman suurin evakuointi, mitä koskaan on tapahtunut!

Sitten jotkut jäävät tänne maanpäälle ja nämä joutuu pakenemaan tällaisiin "turvapaikkoihin". Mutta tavalliselle ihmiselle näitä ei ole tarkoitettu, vaan nämä on aika Survialisteja.

Sitten on se valinnan mahdollisuus, että kenen joukoissa seisot! Helvetti vai taivas?

Mb_76

Kukaan ei valitse helvettiä, tollo!

• Anonyymi00007

Ainakin tässä maailmassamme ja samassa ajassa on useita todellisuuksia. Ne ovat maailmoja joita jokainen minämme muodostaa. Joku elää Taivaassa, joku Helvetissä, joku on joskus molemmissa. Tähän maailmaani kuuluu nyt tämä palsta. Ja se on lähempänä Helvettiä kuin Taivasta.

• Anonyymi00015

Hölynpölyä

• Anonyymi00020

Itse näin myos sen, että kun Suomalaiset sai vallattua tämän avaruusaluksen, niin sai kapteenin vangiksi. Mutta tällä oli kone-aivot. Tätä vingutettiin sitten ympäri kellon, mutta koneaivoissa laakerit kesti, kylläkin tulipunaisina. Niitä oli pari maata, jotka pystyi valloittamaan tällaisen avaruusaluksen! Avaruus natsit oli tuttu termi, vaikka natsien kanssa ei ollut mitään tekemistä.

Mb_76.

• Anonyymi00022

Mielikuvitusta riittä, ala skitsofreenia! Ilmankos olet eläkkeellä, kun ajatukset on tuota luokkaa.
        Avaruusaluksia sun muuta. Miten on foliohatun laita?

• Anonyymi00021

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      157
      4950
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3606
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      35
      2607
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2253
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      96
      2149
    6. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      28
      2056
    7. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      2043
    8. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      87
      2003
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      21
      1516
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      105
      1416
    Aihe