Kuukautta jouluun🎄🎁
Enää yksitoista
21
223
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi odotat joulua, minä odotan kevättä ja ilman lämpenemistä.
- Anonyymi00005UUSI
Miksi odotat kevättä, minä odotan joulua.
- Anonyymi00017UUSI
Onko muka niin paljon vielä jouluun? Tuol ku ulkona liikkuu niin aika monet jo mainostaa tulevaa joulua jouluvaloilla? Näin koen, et kohta on pakko olla joulu 🎅🎄✨️
- Anonyymi00021UUSI
Samoin...
- Anonyymi00002
Enää 334 yötä jouluun, niin pääset puhumaan pukille🎅
- Anonyymi00003UUSI
Ei tuu enää mulle joulua ikinä.
- Anonyymi00013UUSI
Taisitkin jo aikasemmin näin todeta?Kerro vähän miksi näin?
- Anonyymi00004UUSI
Pitää alkaa valmistautumaan.
Alemyynneistä lahjat ja koristeet ensi jouluun.
Leipoa ei kannata vielä eikä tehdä laatikoita.
Tekokuusen voi hankkia nyt ja koristellakin sen voi jo valmiiksi. Tule joulu kultainen🌲 - Anonyymi00006UUSI
Hyi :D.
- Anonyymi00007UUSI
Hyvää Joulun odotusta kaikille kuin myös aloittajalle!
- Anonyymi00008UUSI
Kiitos paljon!
AP🎅
- Anonyymi00009UUSI
Jäisipä joulu päälle vähän niin kuin Bill Murraylla jäi metsämurmelipäivä päälle...😄
- Anonyymi00011UUSI
Hienoa! Oletko kirjoittanut jo lahjalistan.
- Anonyymi00012UUSI
☺️🫴📃
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
☺️🫴📃
Hyvä.
- Anonyymi00014UUSI
Tulee kaikkien aikojen määrin joulu.Voin luvata pukki.
- Anonyymi00015UUSI
Se on eka joulu yhdessä. Niin se vaan tulee olemaan.
- Anonyymi00018UUSI
Tein jo vähän joulusiivoja ensi joulua ajatellen.
- Anonyymi00020UUSI
Ai,kun ihkuu!🙏
- Anonyymi00016UUSI
Ropot porolle orpolta.
- Anonyymi00022UUSI
orpo lapsi kiurun🎶🎶
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1574940Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813606SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt352597SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402253Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä962129Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?282046Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632033Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja872003Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet201495Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään1051390