Kantikset eivät tule teitä hoitamaan, vaan matut ja tiputtamiset alkavat...kestättekö mustelmia, tätä kannattaa miettiä te hyvin voivat kurpat.
Kuka teitä eläkeloiset kohta hoitaa?
107
380
Vastaukset
- Anonyymi00002
Oletko itse jo luovuttanut? Etkö edes aio elää vanhaksi?
- Anonyymi00015
Tuota mietin minäkin. Kai nyt aloituksen väsännytkin jossain vaiheessa jää eläkkeelle, paitsi jos on yrittäjänä, siinä voi itse päättää kauanko vetää yritystä, silloin on ehkä myös rahaa kertynyt säästöönkin ettei mitään työeläkettä tarvitse tai jos onkin joku isosti rahapelissä voittanut, jolla ei ole huolta rahasta ja ei tarvi mitään työeläkettäkään, mutt harva vanhana pystyy pärjäämään ihan ilman hoitoa ja hoitajia, paitsi jos on joku sairaus, ettei elä kovin vanhaksi asti,
- Anonyymi00055UUSI
Millainen paskapää aloituksen teki?
Kyllä sinutkin on joku alulle pannuta ja ruokkinut. - Anonyymi00059UUSI
Toivottavasti tekee jo tänään itsarin. Ei tule isovanhemmat kaipaamaan.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Millainen paskapää aloituksen teki?
Kyllä sinutkin on joku alulle pannuta ja ruokkinut.Joku papit se on. Ja hyödytön perheelleenkin. Ei uskalla naamakkain mummolle sanoa.
- Anonyymi00003
Joku vielä hoitaa sinuakin.Ehkä robotti.
- Anonyymi00061UUSI
Toivottavasti ei kukaan.siivouskomeroon vain. Ei vettä Ei leipää Ei lääkkeitä.
- Anonyymi00100UUSI
Nimenomaan hyberrobotit tulee aikanaan hoitamaan vanhuksia. Se on sitä tekoälyä.
- Anonyymi00004
Loiset?
- Anonyymi00006
Eli SAK:n jäsenet
- Anonyymi00023
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei ne loisia ole jos liittoon kuuluu, liittoon kuulumalla saa ansiosidonnaisen päivärahan tai sitten työttömyyskassaan kuulumallakin saa ansiosidonnaista, mutt muuten työttömäksi joutuessaan saa vaan sen peruspäivärahan, joka on pienempi kuin ansiosidonnainen. Hallitus vaan on tehnyt sellaset päätökset ett moni eronnut liitosta, kun on verovähennysoikeus poistettu ja toinen päätös oli se, ett ansiosidonnaistakin on leikelty. Ennen kuuluin liittoon ja oli mulle avuksi, kun jouduin laittoman irtisanomisen kokemaan, ilman liiton apua en olisi saanut oikeutta itselleni ja voitin liiton tuella juttuni. Myöhemminkin liitosta oli apua, kun oli palkan oikeudenmukaisuudessa ongelmia, työpaikalla ollut luottamusmies hoiti asian mun ja yhden toisenkin, joka oli samaan aikaan työpaikkaan tullut, kohdalla kuntoon. Liitot on perustettu siksi, ett työntekijät saisivat oikeudenmukaista kohtelua työpaikoillaan, ilman liittoja, ei olisi mitään työehtosopimuksia olemassa, ilman liittoja palkat oisivat kyllä vieläkin huonompia kuin ne nyt on ja irtisanomisia ei tarvitsisi perustella millään tavalla. Hallituksessa ja eduskunnassa on unohdettu se, ett heistä monikin saattaa joutua edustajan työn loputtua kohtaamaan omalla kohdalla ne heikennykset mitä hallituksessa nyt on tehty.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei ne loisia ole jos liittoon kuuluu, liittoon kuulumalla saa ansiosidonnaisen päivärahan tai sitten työttömyyskassaan kuulumallakin saa ansiosidonnaista, mutt muuten työttömäksi joutuessaan saa vaan sen peruspäivärahan, joka on pienempi kuin ansiosidonnainen. Hallitus vaan on tehnyt sellaset päätökset ett moni eronnut liitosta, kun on verovähennysoikeus poistettu ja toinen päätös oli se, ett ansiosidonnaistakin on leikelty. Ennen kuuluin liittoon ja oli mulle avuksi, kun jouduin laittoman irtisanomisen kokemaan, ilman liiton apua en olisi saanut oikeutta itselleni ja voitin liiton tuella juttuni. Myöhemminkin liitosta oli apua, kun oli palkan oikeudenmukaisuudessa ongelmia, työpaikalla ollut luottamusmies hoiti asian mun ja yhden toisenkin, joka oli samaan aikaan työpaikkaan tullut, kohdalla kuntoon. Liitot on perustettu siksi, ett työntekijät saisivat oikeudenmukaista kohtelua työpaikoillaan, ilman liittoja, ei olisi mitään työehtosopimuksia olemassa, ilman liittoja palkat oisivat kyllä vieläkin huonompia kuin ne nyt on ja irtisanomisia ei tarvitsisi perustella millään tavalla. Hallituksessa ja eduskunnassa on unohdettu se, ett heistä monikin saattaa joutua edustajan työn loputtua kohtaamaan omalla kohdalla ne heikennykset mitä hallituksessa nyt on tehty.
Ihan mielenkiintoista mutta liitot ei hoida vanhuksia
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ihan mielenkiintoista mutta liitot ei hoida vanhuksia
Vastaus liittyi tuohon SAK:n jäsenistä puhuneelle, yleistää duunarit loisiksi. P
- Anonyymi00034UUSI
No sängyllä makaamalla rahaa...
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Siinä puhuu vajakkipersu.
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ei loispersut sitä ymmärrä.
- Anonyymi00005
Äärioikeistolainen PalstaSaasta ulisemassa valheitaan, jo vuosikymmeniä on matuja ollut hoitoalalla kunnallisella sekä yksityisellä puolella ja valtaosa sotealojen rikoksista tuomitut ihmiset ovat kotimaisia myrkkyhoitajia jne,,,
- Anonyymi00065UUSI
Ja tulee Onneksi olemaan. Kunnioittavat vanhuksia.
- Anonyymi00090UUSI
Viimeaiksisissa uutisissa luki, kieliongelmat ovat ongelmien yhteinen tekijä.
- Anonyymi00007
Älä siitä huolehdi. Monella omaiset hoitavat, kun eivät halua antaa rahojaan Attendolle.
- Anonyymi00018
Omaiset siis jäävät pois töistä hoitamaan vanhempiaan, kuka maksaa ne velat mitä on päällä? Sossuko?
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Omaiset siis jäävät pois töistä hoitamaan vanhempiaan, kuka maksaa ne velat mitä on päällä? Sossuko?
Kaikki ei ole töissä.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kaikki ei ole töissä.
Ei kukaan työtön pysty hoitamaan omaisiaan muuta kuin silloin tällöin. Ja jos työtön rupeaa omaishoitajaksi, se vie oikeuden työttömyyskorvaukseen, koska omaishoito katsotaan työksi. Kukaan ei omaishoitajaksi rupea ainakaan rahan takia, omaishoitajalle maksetaan omaishoidontukea n.300 euroa, josta on otettu verot pois. Omaishoito on 24/7 työtä ilman vapaapäiviä, jos on tuuria ja paikkakunnalla mahdollista, voi hoidettavan saada vuorohoitoon 3-7 päivään kuukaudessa, siitä menee sama maksu kuin sairaalahoitopäivistäkin. Ja monesti omaishoitaja joutuu pärjäämään yksin tuossa työssä, tuttavat ja sukulaiset ottavat etäisyyttä, niin kävi omalla kohdallakin. Ainoastaan sellaset jotka ei ole kokenut mitä omaishoitajana olo on, eikä lähipiirissä ole ollut ketään omaishoitajana toiminut, voi heittää kommentin ett omaisten pitää itse hoitaa vanhuksensa, tuskin itse hoitaisi omia vanhempiaan, mieluummin hoidattaisi heidät muilla.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ei kukaan työtön pysty hoitamaan omaisiaan muuta kuin silloin tällöin. Ja jos työtön rupeaa omaishoitajaksi, se vie oikeuden työttömyyskorvaukseen, koska omaishoito katsotaan työksi. Kukaan ei omaishoitajaksi rupea ainakaan rahan takia, omaishoitajalle maksetaan omaishoidontukea n.300 euroa, josta on otettu verot pois. Omaishoito on 24/7 työtä ilman vapaapäiviä, jos on tuuria ja paikkakunnalla mahdollista, voi hoidettavan saada vuorohoitoon 3-7 päivään kuukaudessa, siitä menee sama maksu kuin sairaalahoitopäivistäkin. Ja monesti omaishoitaja joutuu pärjäämään yksin tuossa työssä, tuttavat ja sukulaiset ottavat etäisyyttä, niin kävi omalla kohdallakin. Ainoastaan sellaset jotka ei ole kokenut mitä omaishoitajana olo on, eikä lähipiirissä ole ollut ketään omaishoitajana toiminut, voi heittää kommentin ett omaisten pitää itse hoitaa vanhuksensa, tuskin itse hoitaisi omia vanhempiaan, mieluummin hoidattaisi heidät muilla.
Sitten hoidetaan salaa 😁. Älä mieti liikaa muiden asioita.
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Totta.
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Sitten hoidetaan salaa 😁. Älä mieti liikaa muiden asioita.
Salaa.hohhoijaa. yölläkin?
- Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kaikki ei ole töissä.
Milläs sitten elää, jos on vaan kotona?
- Anonyymi00009
Milloinka Suomeen saadaan laki joka velvoitaa rintaperillisten huolehtivan eläkeikäisistä vanhemmistaan rikostuomion uhalla!!!
Monessa Euroopan maassakin kyseinen laki on ollut jo kauan voimassa ja yhteiskunta säästää,,,- Anonyymi00025
Nyt kun samalla linjalla jatketaan niin sukulaiset vois vartioida niitä rikoksesta tuomittuja eikä vankiloita enää tarvita
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Nyt kun samalla linjalla jatketaan niin sukulaiset vois vartioida niitä rikoksesta tuomittuja eikä vankiloita enää tarvita
Esimerkiksi Virossa, Saksassa, Ranskassa, Bulgariassa ja Ukrainassa on täysi-ikäisillä lapsilla lakisääteinen velvollisuus huolehtia vanhemmistaan,,,
- Anonyymi00047UUSI
Minäpä hoidin omat vanhempani ihan itse, omaishoitajana olos kahdeksan vuotta putkeen. Toisen vanhemman kohdalla tuntui muuten kuin mut olisi tuomittu elinkautiseen, hänellä oli käytöshäiriöitä ja vaikeaa käyttäytymistä kaikki ne vuodet jolloin hoidin häntä. Pyysin useat kerrat kaupungin palveluohjauspuolelta apua, mutt ei annettu. Eri asia jos yhteiskunta olisi auttamassa mukana omaishoitajaa pärjäämään työssä, mutt enempi menee niin ettei omaishoitajan jaksamisesta piitata. Se hiton iso vastuu huolehtia yksin hoidettavan lääkinnästäkin, sairaaloissa ja hoitopaikoissa pitää hoitajilla olla lupa jakaa lääkkeitä, omaishoitajana olevalla ei mitään lupia ole olemassa. Aina ei edes saanut ketään puhelimitse kiinni, kun oli jotain apua tarvinnut palveluohjauspuolelta, oli hemmetinmoinen homma yrittää yksin pähkäillä miten jonkun hoidettavaan liittyvän asian saa hoidettua.
Hoidappa itse omaistasi, niin näet miten helppoa se on, varsinkin kun on kyse muistisairaasta läheisestä. Joudut valvomaan kellon ympäri ja vahtimaan ettei läheinen lähde omille teilleen talvena jne.,, Itselle tuli burnout omaishoidon loppuvaiheessa, kun sain hoidettavan kunnolliseen hoitokotiin, olin niin poikki etten jaksanut muuta tehdä kuin nukkua, mutt en hakenut saikkua vaan yritin pärjätä ja mennä elämässä eteenpäin. Pitkäkestoinen stressi syönyt omaa vointia, stressinsietokyky on alentunut. Eihän huolehtiminen vanhemmista päättynyt hoitokotiin saamisen jälkeen, piti huolehtia ett hoitokodissa oli kaikki tarvittava asiat mitä sinne piti hankkia ja välillä piti läheistä käyttää erikoislääkärin vastaanotollakin, ei hoitokodissa ollut henkilöä siihen tarkoitukseen. - Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Minäpä hoidin omat vanhempani ihan itse, omaishoitajana olos kahdeksan vuotta putkeen. Toisen vanhemman kohdalla tuntui muuten kuin mut olisi tuomittu elinkautiseen, hänellä oli käytöshäiriöitä ja vaikeaa käyttäytymistä kaikki ne vuodet jolloin hoidin häntä. Pyysin useat kerrat kaupungin palveluohjauspuolelta apua, mutt ei annettu. Eri asia jos yhteiskunta olisi auttamassa mukana omaishoitajaa pärjäämään työssä, mutt enempi menee niin ettei omaishoitajan jaksamisesta piitata. Se hiton iso vastuu huolehtia yksin hoidettavan lääkinnästäkin, sairaaloissa ja hoitopaikoissa pitää hoitajilla olla lupa jakaa lääkkeitä, omaishoitajana olevalla ei mitään lupia ole olemassa. Aina ei edes saanut ketään puhelimitse kiinni, kun oli jotain apua tarvinnut palveluohjauspuolelta, oli hemmetinmoinen homma yrittää yksin pähkäillä miten jonkun hoidettavaan liittyvän asian saa hoidettua.
Hoidappa itse omaistasi, niin näet miten helppoa se on, varsinkin kun on kyse muistisairaasta läheisestä. Joudut valvomaan kellon ympäri ja vahtimaan ettei läheinen lähde omille teilleen talvena jne.,, Itselle tuli burnout omaishoidon loppuvaiheessa, kun sain hoidettavan kunnolliseen hoitokotiin, olin niin poikki etten jaksanut muuta tehdä kuin nukkua, mutt en hakenut saikkua vaan yritin pärjätä ja mennä elämässä eteenpäin. Pitkäkestoinen stressi syönyt omaa vointia, stressinsietokyky on alentunut. Eihän huolehtiminen vanhemmista päättynyt hoitokotiin saamisen jälkeen, piti huolehtia ett hoitokodissa oli kaikki tarvittava asiat mitä sinne piti hankkia ja välillä piti läheistä käyttää erikoislääkärin vastaanotollakin, ei hoitokodissa ollut henkilöä siihen tarkoitukseen.Ei mikään laki siihen pakottanut, oma valinta!!!
- Anonyymi00068UUSI
Haista paska.
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Esimerkiksi Virossa, Saksassa, Ranskassa, Bulgariassa ja Ukrainassa on täysi-ikäisillä lapsilla lakisääteinen velvollisuus huolehtia vanhemmistaan,,,
Millä ne elää ?
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Hoidappa itse omaistasi, niin näet miten helppoa se on, varsinkin kun on kyse muistisairaasta läheisestä. Joudut valvomaan kellon ympäri ja vahtimaan ettei läheinen lähde omille teilleen talvena jne.,, Itselle tuli burnout omaishoidon loppuvaiheessa, kun sain hoidettavan kunnolliseen hoitokotiin, olin niin poikki etten jaksanut muuta tehdä kuin nukkua, mutt en hakenut saikkua vaan yritin pärjätä ja mennä elämässä eteenpäin. Pitkäkestoinen stressi syönyt omaa vointia, stressinsietokyky on alentunut. Eihän huolehtiminen vanhemmista päättynyt hoitokotiin saamisen jälkeen, piti huolehtia ett hoitokodissa oli kaikki tarvittava asiat mitä sinne piti hankkia ja välillä piti läheistä käyttää erikoislääkärin vastaanotollakin, ei hoitokodissa ollut henkilöä siihen tarkoitukseen.Hyvä että pääsit pois ikeestä.
- Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Ei mikään laki siihen pakottanut, oma valinta!!!
Taitaa vastuu läheisistä olla tässä itsekkäässä ajassa harvinaista.
Ei, kukaan ei pakota. Hyvää hoitoa eivät rakkaat vahemmat laitoksissa saa, kun sidotaan kiinni jne. Mutta mitäpä pienistä?
Kaikki eivät pysty hoitamaan vanhempiaan vanhan, vaikka luonto on niin tarkoittanut, koska yhteiskunta on tehnyt siitä mahdollisimman vaikeaa. Mutta jos pystyisi, eikä vain halua, niin surullista.
Tietysti niitä lapsiakin on enää yhä harvemmalla. Vissiin ajattelevat, että joku muu sitten huolehtii, vaikka tässä ajassa nähdään, että vanhuksista tämä maa ei välitä. - Anonyymi00099UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Hoidappa itse omaistasi, niin näet miten helppoa se on, varsinkin kun on kyse muistisairaasta läheisestä. Joudut valvomaan kellon ympäri ja vahtimaan ettei läheinen lähde omille teilleen talvena jne.,, Itselle tuli burnout omaishoidon loppuvaiheessa, kun sain hoidettavan kunnolliseen hoitokotiin, olin niin poikki etten jaksanut muuta tehdä kuin nukkua, mutt en hakenut saikkua vaan yritin pärjätä ja mennä elämässä eteenpäin. Pitkäkestoinen stressi syönyt omaa vointia, stressinsietokyky on alentunut. Eihän huolehtiminen vanhemmista päättynyt hoitokotiin saamisen jälkeen, piti huolehtia ett hoitokodissa oli kaikki tarvittava asiat mitä sinne piti hankkia ja välillä piti läheistä käyttää erikoislääkärin vastaanotollakin, ei hoitokodissa ollut henkilöä siihen tarkoitukseen.Hyvin teit.
Nykyisessä ajassa se on marginaalista, mikä ennen oli normaalia. Eivätpä joutuneet sinun vanhempasi heitteille. - Anonyymi00104UUSI
Anonyymi00094 kirjoitti:
Taitaa vastuu läheisistä olla tässä itsekkäässä ajassa harvinaista.
Ei, kukaan ei pakota. Hyvää hoitoa eivät rakkaat vahemmat laitoksissa saa, kun sidotaan kiinni jne. Mutta mitäpä pienistä?
Kaikki eivät pysty hoitamaan vanhempiaan vanhan, vaikka luonto on niin tarkoittanut, koska yhteiskunta on tehnyt siitä mahdollisimman vaikeaa. Mutta jos pystyisi, eikä vain halua, niin surullista.
Tietysti niitä lapsiakin on enää yhä harvemmalla. Vissiin ajattelevat, että joku muu sitten huolehtii, vaikka tässä ajassa nähdään, että vanhuksista tämä maa ei välitä.Nyt nauraa kippurassa!!!
Jos luonto olisi tarkoittanut että vanhuksista huolehditaan niin kaikki eläimet tekisivät niin, ainoastaan joillakin harvoilla laumaeläimillä on tällaista huomattu,,, - Anonyymi00108UUSI
Anonyymi00104 kirjoitti:
Nyt nauraa kippurassa!!!
Jos luonto olisi tarkoittanut että vanhuksista huolehditaan niin kaikki eläimet tekisivät niin, ainoastaan joillakin harvoilla laumaeläimillä on tällaista huomattu,,,Joillakin harvoilla laumaeläimillä, sanot itsekin.
Kuten ihmisellä.
Eläinlajit ovat erilaisia. llmeisesti jopa kippurassa nauramiseen saakka.
- Anonyymi00010
Aloittaja pitää hoidella ensimmäiseksi. Ja siintä sitten eteenpäin.
- Anonyymi00016
Aloittaja on hieno mies
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Aloittaja on hieno mies
Aivan, harva uskaltaa sanoa totuutta täälläkään..
- Anonyymi00071UUSI
Pois elävien joukosta. Sitten vaan suohautaan.
- Anonyymi00092UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Pois elävien joukosta. Sitten vaan suohautaan.
Totuusko sinusta katoaa muita uhkaillen?
- Anonyymi00012
Enempi olen huolissani siitä, kuka ne vanhat, vaivaiset mamut hoitaa ja lääkitsee. Niillähän ei monellakaan ole lainkaan työhistoriaa tai on se mitätön. Varsinkin naiset ovat järestäin kotirouvia.
- Anonyymi00027
On siellä muutama mieskotirouvakin oltava
- Anonyymi00033UUSI
Valtaosahan maahanmuuttajista on töissä, mitä sinä höpötät?
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Töissä, joo.....niinhän ne sanovat.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Äärioikeistolainen PalstaSaasta ulisemassa valheitaan, jo vuosikymmeniä on matuja ollut hoitoalalla kunnallisella sekä yksityisellä puolella ja valtaosa sotealojen rikoksista tuomitut ihmiset ovat kotimaisia myrkkyhoitajia jne,,,
- Anonyymi00073UUSI
Nuori polvi hoitaa.
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
No persu perseilee.
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kyllä vaan ovat.
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Totta.
- Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Kieliongelmat aiheuttaa väärää lääkitystä, väärää hoitoa, eikä ymmärretä vanhuksen kertomia oireita.
- Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ei niitä työllisyystilastoja sanomisista tehdä.
- Anonyymi00101UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
On siellä muutama mieskotirouvakin oltava
Ne äijät ei naisia hoida. Sellainen ei edes kuulu patriarkaaliseen yhteiskuntaan.
- Anonyymi00107UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ja maastamuuttajista eläkkeellä :)
:-)
- Anonyymi00013
Kuka sinunkin koulutuksen on kustantanut oppilaitoksineen sekä aterioineen. Luuletko persu löytäväsi maailmalta onnellan jos kerran ei Suomi teille persuille ole kotoma. Milloinka maksat takaisin oman velkasi mitä olet Suomen eläkeläisille velkaa !
Persut Venäjälle niin ei tartte eläkkeitämaksella !- Anonyymi00077UUSI
Voi kun toteuisikin.sinne möhömahat rintamalle vaan.
- Anonyymi00014
Nykyisilta ns. työikäiseltä ei kannata odottaa yhtään mitään kiitollisuutta edellisten sukupolvien työtä ja uhrauksia kohtaan, päinvastoin eläkeläisten pitäisi noille lahjoittaa omaisuutensa, koska ” minä haluuuun”.
- Anonyymi00021
Ei tulevaisuudessa mitään eläkkeitä enää saa, miksi siis kukaan hoitaisi mitään vanhuksia kun ei eläke kartu lainkaan, onkohan tullut kellekkään mieleen...ei hallitukselle ainakaan.
- Anonyymi00078UUSI
Aivan. Tyhmät kermaperseet.
- Anonyymi00096UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei tulevaisuudessa mitään eläkkeitä enää saa, miksi siis kukaan hoitaisi mitään vanhuksia kun ei eläke kartu lainkaan, onkohan tullut kellekkään mieleen...ei hallitukselle ainakaan.
Onko sinulle tullut mieleen, että läheisiä rakastetaan ja heidän hyvinvoinnistaan välitetään?
Joo tiedän, uudet sukupolvet tarvitsevat palkinnon jokaisesta sormen liikahduksesta.
- Anonyymi00020
Ketjun aloittaja: mites sitten kun itse päädyt eläkkeelle?
- Anonyymi00022
No siitähän tulee oikein loisien loinen.
Oikea yhteiskunnan elätti, paskakasa, turha hidaste ja vaiva varsinkin persuidiooteille. - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
No siitähän tulee oikein loisien loinen.
Oikea yhteiskunnan elätti, paskakasa, turha hidaste ja vaiva varsinkin persuidiooteille.Katsos kun eliittiin osui...
- Anonyymi00079UUSI
Toivottavasti tappaa itsensä. Ei jää isovanhemmat kaipaamaan. Toivottavasti kusevat haudalle.
- Anonyymi00026
Kuten Juuso sanoo mökkitien remontti on tärkeämpää kuin pohjoisen ihmisten hoito.
- Anonyymi00039UUSI
Tienhoito ylitti ihmisten hoidon.
- Anonyymi00080UUSI
Juuso oli iso nolla.
- Anonyymi00029UUSI
Me käytetään omaisuutemme itsemme hoitoon. Perintöjä ei kannata jättää.
- Anonyymi00040UUSI
Kyllä sitä aina jotain jää jotta pääsee Espanjaan ryyppäämään perinnöllä.
- Anonyymi00050UUSI
Hoitopaikat ei hoida ketään ilmaiseksi, monet laskuttaa extraa kaikesta mitä on mahdollista. Hoitajia niillä ei ole muka vara palkata, kun raha menee omistajille ja johtajille.
- Anonyymi00081UUSI
Juuri niin itsekin teen.lapset on samaa mieltä.
- Anonyymi00038UUSI
Persuloinen se vaan jaksaa.
- Anonyymi00041UUSI
Yrpä mieti keskenäs.
- Anonyymi00082UUSI
????.
- Anonyymi00042UUSI
Oletpa ikävän katkera eläkeläisille, jotka ovat tehneet koko elämänsä töitä.
TUOLLAINEN PANETTELU ON VIHTAHOUSUN TÖITÄ.- Anonyymi00102UUSI
Mutta törkein eläkeläisten vihaaja on Atte Harjanne (vihr).
- Anonyymi00111UUSI
Anonyymi00102 kirjoitti:
Mutta törkein eläkeläisten vihaaja on Atte Harjanne (vihr).
Tämä osuu ja toivon todellakin , että Atte putoaa palliltaan ja joutuisi vaikka huumehelvettiin. Sitähän vihreätkin kannattaa kommenteillaan.
- Anonyymi00043UUSI
Aika hoitaa. Neiti Aika hoitaa myös teidät räkänokat eläkeläisiksi, ellei matkan varrelle osu avantoa.
- Anonyymi00044UUSI
Mistä sinäkin Urpo tiedät mikä omaisuutesi on muutaman kymmenen vuoden kuluttua ?
- Anonyymi00045UUSI
Aloittajaa kalvaa karvas katkeruus!
- Anonyymi00048UUSI
Varmaankin greenerit?
T. Bertil. - Anonyymi00049UUSI
Oi voi, sieltäkö se peräkamarin poika kömpi peitonalta huolehtimaan eläkeläisten ja vanhusten huolenpidosta. Otan osaa äitisi ja isäsi kohtaloon.
- Anonyymi00051UUSI
Aloitukseen vastaus:
Kestetään ja eihän ne mustelmat matusta edes erotu.- Anonyymi00083UUSI
Matut hoitaa vanhat paremmin kuin aloittajan kaltaiset paskat.
- Anonyymi00052UUSI
Aloittajan kaltainen vähä-älyinen luulee, että vaikka hän tänään on nuori ja mahdollisesti menestyvä, tilanne eläkeiän kynnyksellä voi olla täysin eri. Joten melko typerää tulla tänne keulimaan.
- Anonyymi00053UUSI
Näitä nykynuoria joille ei työnteko maistu , kaikki tuet vaan pois .
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Älkää huoliko, kyllä nuoret lähtee suomesta pois, ei tartte tukia.
- Anonyymi00084UUSI
On totisesti.
- Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Älkää huoliko, kyllä nuoret lähtee suomesta pois, ei tartte tukia.
Sitten vasta tarvitsevatkin.
- Anonyymi00097UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Nykyään viimeinen lapsilisä maksettu niin siirtyy kela tuille
Silloin itse olin nuori koulujen kesälomat töissä, leireillä, lähettinä, osastoilla siivoamassa ja silloin vaadittiin että noudatettiin työaikoja ja tehtiin hommat vimpan päälle ja sit kun teki, seuraavaba kesänä jo pyydettiin töihin.
Kuka nykyään 14 v on tehnyt palkallista töitä?
Siihen aikaa kouluvuosi maksoi, samoin kirjat, ruoka, mitään ei saanut ilmaiseksi
Matkat mentiin joka paikkaan pyörällä 8 km satoi taikka paistoi
50 vuotta työelämää kuinka moni nykyään tekee sen?
Monet 30 kymmpiset ei ole käyneet koulujaan loppuun, ei todistuksia, ei osaamista
Moni eläkkeelle sen ikäisenä kun on adhd, mielenterveys ja huummeongelmainen, ylipainoinen jota täytyy yhteiskunnan auttaa vaikka on kaksi jalkaa, kättä ja silmää mutta kun ei mihinkään ole.
Itse olin työelämässä ja hoisin vanhempiani 15 vuotta, hoidin oman taloni ja heidän talonsa pihahommat, ruuanlaiton, pyykit, siivoukset
40 vuotta kakkukahvit isäin, äitien, syntymäpäivinä säännöllisesti sun muut rahteerit.
Se vaikutti niin että olin ihan loppu, menetin ystävät, harrastukset jäivät, lomaillut kun ei jäänyt aikaa. kotiemme väliä 70 km ajamista edestakaisin ja työpäivät 38 h viikossa ja työmatkat päälle.
Itse toivon että eutanasia saadaan Suomeen koska vanhustenhoito on kiduttamista suomen politiikkojen ja lakien salliessa sen - Anonyymi00105UUSI
Anonyymi00097 kirjoitti:
Nykyään viimeinen lapsilisä maksettu niin siirtyy kela tuille
Silloin itse olin nuori koulujen kesälomat töissä, leireillä, lähettinä, osastoilla siivoamassa ja silloin vaadittiin että noudatettiin työaikoja ja tehtiin hommat vimpan päälle ja sit kun teki, seuraavaba kesänä jo pyydettiin töihin.
Kuka nykyään 14 v on tehnyt palkallista töitä?
Siihen aikaa kouluvuosi maksoi, samoin kirjat, ruoka, mitään ei saanut ilmaiseksi
Matkat mentiin joka paikkaan pyörällä 8 km satoi taikka paistoi
50 vuotta työelämää kuinka moni nykyään tekee sen?
Monet 30 kymmpiset ei ole käyneet koulujaan loppuun, ei todistuksia, ei osaamista
Moni eläkkeelle sen ikäisenä kun on adhd, mielenterveys ja huummeongelmainen, ylipainoinen jota täytyy yhteiskunnan auttaa vaikka on kaksi jalkaa, kättä ja silmää mutta kun ei mihinkään ole.
Itse olin työelämässä ja hoisin vanhempiani 15 vuotta, hoidin oman taloni ja heidän talonsa pihahommat, ruuanlaiton, pyykit, siivoukset
40 vuotta kakkukahvit isäin, äitien, syntymäpäivinä säännöllisesti sun muut rahteerit.
Se vaikutti niin että olin ihan loppu, menetin ystävät, harrastukset jäivät, lomaillut kun ei jäänyt aikaa. kotiemme väliä 70 km ajamista edestakaisin ja työpäivät 38 h viikossa ja työmatkat päälle.
Itse toivon että eutanasia saadaan Suomeen koska vanhustenhoito on kiduttamista suomen politiikkojen ja lakien salliessa senEdelleenkin, miksi valitat kun itse valitsit vapaaehtoisesti osasi ja poltit itsesi loppuun!!!
- Anonyymi00058UUSI
Sinustakin tulee kurppa ellet tee palvelusta perheellesikin ja tapa itseäsi.
- Anonyymi00086UUSI
Samaa mieltä.
- Anonyymi00062UUSI
Kokoomus laskee, sen varaan että he rahoillaan ostavat vanhuuden turvat, mutta heidän luomassaa viidakossa ne rahat katoavat nopeasti.
- Anonyymi00087UUSI
Aloittaja on näköjään dementoitunut jo nuorena.
- Anonyymi00098UUSI
Aloittaja, lienee nähnyt miten huonolla tasolla hoitolaitokset on.
Sen näkee, kun käy lähimmäistään katsomassa.
Siellä ne vanhukset piirissä istuu tv tä kattomassa. Kun katsot lähempää huomaat, etteijuurikaan kenenkään katse ole edes kohti tv tä. Lääkepökkyräisiä vanhuksia vaan kärrätty tv n lähelle.
Mot ohjelma kertoi näistä huumatuista vanhuksistamme muutama vuosi sitten. - Anonyymi00109UUSI
Anonyymi00098 kirjoitti:
Aloittaja, lienee nähnyt miten huonolla tasolla hoitolaitokset on.
Sen näkee, kun käy lähimmäistään katsomassa.
Siellä ne vanhukset piirissä istuu tv tä kattomassa. Kun katsot lähempää huomaat, etteijuurikaan kenenkään katse ole edes kohti tv tä. Lääkepökkyräisiä vanhuksia vaan kärrätty tv n lähelle.
Mot ohjelma kertoi näistä huumatuista vanhuksistamme muutama vuosi sitten.Miksi ne omaiset jotka käyvät vain katsomassa eivät vie vanhuksia käymään kotonaan tai konsertissa tai edes ulkona kävelyllä? Hädin tuskin jaksavat jutella vanhuksen kanssa edes puolta tuntia.
- Anonyymi00088UUSI
Uutisissa olleet ikävät tapaukset liittyneet väärinkäsityksiin, kieliongelmat on suusi riski.
Mustelmia oli ilmestynyt jopa vuodepotilaan kasvoihin. Pelottavaa, järkyttävää. - Anonyymi00089UUSI
Kun ei kotona pärjää, voisi luulla hoivalaitosta turvalliseksi paikaksi.
Mutta, kun kukaan ei vastaa hälytyksiin.
Ei ymmärrä , eikä välitä oireista tai ongelmista.
Mitä hyötyä on vanhukselle kalliista hoivapaikasta, jossa ei saakkaan apua, kun tarvitsisi?- Anonyymi00110UUSI
Varmaan monella kotona asuvallakin vanhuksella on vaikeaa, saavat pelätä omia lapsiaan ja lapsenlapsiaan jotka tulevat tahtomaan raha-apua huutaen, kiroten ja tönien.
Ja entäs kaikenmaailman petkuttajat ja huijarit oven takana ja puhelimissa. Monet yksinäiset vanhukset joutuneet kotioloissaan myös vähemmistökansalaisten ryöstämiksi.
Useinmiten hoitolaitos on turvallisempi kuin kotiolot.
- Anonyymi00103UUSI
Sinusta ei sitten koskaan tule "eläkeläisloista"? Oletko päättänyt jo, miten hoidat homman 66 vuotta täytettyäsi?
- Anonyymi00106UUSI
Aloittajan ei kannata omaa eläkettään miettiä koska kuolee alle nelikymppisenä maksakirroosoon.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p416105Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3095054Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1604854Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1364662Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil193887Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema192404Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32178Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill251792- 731782
- 2191488