miksi menit joskus nuoruudessasi naimisiin, jos menit?
Muistatko vielä,
18
96
Vastaukset
Tottakai muistan, rakkaudesta toista kohtaan menin naimisiin muutaman avoliittovuoden jälkeen. Eli ensin "testattiin" avoliitolla että homma toimii ja toimihan se.
- Anonyymi00017UUSI
Sitä tehtiin siloin.
- Anonyymi00001UUSI
Muista jotenkin mut en oikein varmasti.
- Anonyymi00002UUSI
Tottakai muistan ja olisi sekin saanut jäädä tekemättä. Lapsen takia sitten jaksoin turhankin pitkään katella.
- Anonyymi00003UUSI
Sama juttu. Kun annoin exälleni ns. siimaa, siitä akasta tuli peto. Onneksi äitinsä käski exääni eroamaan minusta. Olin silloin tosi hankalassa elämäntilanteessa, ja kalliiksi minulle ero tuli, mutta helppo ero se oli. En jäänyt kaipaamaan..
- Anonyymi00004UUSI
Ihanaa! Nyt jo kolme erilaista ”syytä”. Niin se on elämä värikästä.
Minäkin menin naimisiin, vaikken koskaan kuvitellutkaan meneväni. Kumppani sanoi, että sukulaisten takia. Olihan lapsi tulossa, muttei se minusta mikään syy ollut naimisiin menolle.
Tulipa sitten mentyä ja oltua, mutta ihan hyvin olisi voinut olla menemättäkin.- Anonyymi00005UUSI
Ns. toisen kattauksen naisista voisin kirjoittaa pitkähkön jutun. Hyvistä, totta puhuvista miehistä oli pula.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ns. toisen kattauksen naisista voisin kirjoittaa pitkähkön jutun. Hyvistä, totta puhuvista miehistä oli pula.
Minäkin törmäsin varsinaiseen satusetään.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Minäkin törmäsin varsinaiseen satusetään.
Naiset lankeaa epätoivosta.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Naiset lankeaa epätoivosta.
En ollut ollenkaan epätoivoinen. Olin nuori, enkä ajatellut asiaa sen kummemmin. Eikä minua häirinnyt. En enää välittänyt. Huvitti lähinnä, kun ihmiset uskoivat juttujaan.
- Anonyymi00006UUSI
No, muistanhan toki!
Olin alle parikymppinen kun tapasin mieheni. Kuvittelin, että nyt on maailma nähty ja voin vakiintua....
Seurustelimme viisi vuotta ennen kuin menimme naimisiin, perustimme perheen ja nyt elelemme eläkeläisinä taas kahdestaan kuin silloin ennen nuorena parina
Miksikö menin naimisiin. Meillä oli kivaa yhdessä, seksi oli mahtavaa ja olimme molemmat todella ihastuneita toisiimme. Yhä edelleen olemme. - Anonyymi00008UUSI
Mitään muuta en niin hyvin muistakaan. Ja siksi en koskaan eronnut, vaikka aihetta olisi ehkä ollut.
- Anonyymi00009UUSI
sama täällä
ku luvattiin myötä ja vastoinkäymisissä
auttaa ja rakastaa toisiaan
joten
kunnes kuolema erottaa,
oli mottomme !
- Anonyymi00010UUSI
Kyllä se oli rakkaudesta.
- Anonyymi00011UUSI
Halusta tai paremminkin himosta päästä sänkyyn ja sama se oli puolisolla. Aloitus venyi kuitenkin melkein kolmekymppiseen kun molemmilla oli myös suuri vastuuntunne. Kymmenen vuoden etsintä ei mennyt hukkaan.
- Anonyymi00012UUSI
Mitä ?! Olenko ollut naimisissa ? En muista enää.
- Anonyymi00013UUSI
Kyllä.
=DW= - Anonyymi00014UUSI
Kyllästyin levottomaan elämääni poikamiehenä.
Halusin jonkin sortin näkymää elämässäni eteen päin. Palasin Suomeen opiskelemaan.
Ensimmäisenä talvena tapasin nykyisen vaimoni töllin tansseissa lauantai-iltana.
Jäntevä, urheilullinen, hyvää tuulta huokuva olemus.
Sain kotiuttaa hänet kuplallani. 1967v.
Tapailimme viikonloppuisin sen talven.
Seuraavan kesälomani 4kk olin vielä Ruotsissa. Kävin tervehtimässä hänen vanhempiaan ja, odotuksieni mukaisesti, nykyinen iltaruskoni lämpö oli kotonaan.
Jatkoimme seurustelua ja minä opiskelua.
Yhtenä aamuna opiskelijakämpässäni hän sanoi mielipiteenään, että meidän pitäisi mennä kihloihin. Joo. Joo. Ei mitään kemuja!
Valmistuin keväällä 1969 ja saatuani vakituisen työpaikan avioiduimme kappelissa muutaman todistajan läsnäollessa.
Jo opiskulun aloitus merkitsi tavoitteellisuutta ja suunnitelmallisuutta ja onneksi silloin tuleva vaimoni oli samoilla latusilla.
Miksi viihdyimme ja olemme viihtyneet yhdessä. Oikeastaan kaikki arkiset ja periaatteeliset asiat käyvät yksiin. Ilmeni jo seurusteluaikana.
Oleellisia asioita ovat mm. ehdoton, molemminpuolinen luottamus kaikessa.
Kattaa alueen aviollisesta uskollisuudesta talouden hoitamiseen.
Kohdalleni on sattunut muutaman tuttavan taholta tyrkkytilanne jotka olen kertonut vaimolleni.
Vaimoni on oma-aloitteisesti kertonut yhdestä, kiinteämmästä mutta viattomasta seurustelusuhteestaan. Minä vastaavasti yhdestä vakavammasta suhteesta jonka kertominen osoittautui oikeaksi koska tapasimme tämän aikaisemman suhteeni kerran uimarannalla.
Ruotsiajoista en ole paljoakaan kertoillut eikä vaimoni ole kysellyt. On varmaan arvaillut.
Ajatellen seksisuhteita ei niissä ajoissa ole paljoakaan ylpeilemistä.
75v ikäiseksi saakka vaimollani kaikki sujui hyvin mutta sitten, vajaa vuosi taaksepäin aivoinfarkti muutti elämämme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-216100Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite895722- 1263712
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin993709- 1261474
- 571397
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301322- 381129
- 451113
- 271097