Mulle tuli pakkomielle, ihan polttava haave ,
mun pitää voittaa lotosta päävoitto 10 miljoonaa euro l suurinpiirtein
mä ostan lapsuuteni maisemsata vanhan 200 vuotta vanhan hirsitalon, ja remontoin sen modermiksi taloksi kaikkine huoneineen mutta HIRSITALON sydä säilytettään siis hirret uusitaan modernisoidaan kaikin puolin NYKY AIKAAN sopivaksi, nykyaikaiseksi ihanaksi kodiksi,
tavallaan se ALKEELLINEN olemus poistetaan
mutta
hirsitalon nykyinen koko säilytettään , myös ulkonäkö säitytetään mutta uusitaan täysin uuden mnäköseksi,
nyt siihen laitettaisiin myös HISSI
portaitten lisäksi yläkertaan,
koska itte oleb jo vanhus, en jaksais portaita enään kiivetä,
kyllä olisin ONNELLINEN jos saisin kuolla lapsuuteni omassa maisemassa, ja jättäisin tämän nytki vielä HIENON ainaki 200 vuotta vanhan hirsitalon
omille jälkeläisille ikiomaksi kodiksi ja kesäpaikaksi, ikuisiksi ajoiksi ja taas he jättäisi heidän omille jalkeläisilleen, siis se pysyisi suvussa satoja vuosia kuten on nykyisinki pysny,
mutta mä haluun sen myös omistaa, joten mun on pakko volittaa lotosta 10 miljoonaa euroa,
onko mileipiteitä asiasta,
mä tahdon muuttaa synnyn seudulleni kuolemaan !
Mun ON pakko voittaa Lotosta !
26
180
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jooo siellä olis tänäänki Eurojackpotissa 10 000 000 tarjolla,
pitäiskö mennä vaikkaamaan ?- Anonyymi00002
PITÄÄ MENNÄ !!
- Anonyymi00003
Joo siis peliriippuvuus on pakkomielle
eli kun voittaa raha polttaa taskua
ja kun häviää ajattelee lisätä panosta että saa voiton ja entiset takaisin
eritäin vaarallinen tauti pilaa oman sukulaisten ja läheisten elämän
Sijoittamisessa on mahdollista saada pelityydytystä jos käy pienellä
pelisalkulla kauppaa, enintään 10% pääomastaan, mutta en tee sitä
koska se on rasittavaa
Tavallaan se on peliä että on Trump eli odotan terrori-iskua USA:han ja jos se tulee
isken kaiken sisään pörssiromahdukseen. Kaiken sotakassan- Anonyymi00007
kyllä se niin vain on
pien sijottajat taatsti aina loplta menettävät pörssissä rahansa sursijoittajille, mä olen seurannu kauan ja takuulla asia on just näin,
ainostaan jos pien sijottaja sattuu olemaan tavallista älykkäämpi ja nappasee rahansa silloin heti pois kun on voitolla eikä jää odottelemaan suurempaa voittoa, se on ainao keino pitää rahoistaa huolta ja itsellään,
ON KOKEUSTA ,,,
- Anonyymi00004
Eikö kotiseudulleen voi muuttaa ilman lottovoittoa ?
Vaikka ei se kotiseutu ja ihmiset enää samoja ole kuin 50-70 vuotta sitten.- Anonyymi00008
EI voi
kun haluaa tehdä täysin suuren remontin osittain entisöidä ja kuitenki nykyaikaistaa monta sataa vuotta vanhan rakennuksen,,,,
10 miljoonaa on pakko voittaa,,, - Anonyymi00021
Anonyymi00008 kirjoitti:
EI voi
kun haluaa tehdä täysin suuren remontin osittain entisöidä ja kuitenki nykyaikaistaa monta sataa vuotta vanhan rakennuksen,,,,
10 miljoonaa on pakko voittaa,,,No toivottavasti voitat. Ymmärrän unelman , joten nnea pelille
- Anonyymi00005
Saatan joskus kaivata sitä kotiseutua, josta lähdin vanhempieni mukana
kauan kauan sitten, mutta kun olen siellä jälkeenpäin joskus käynyt
en kaipaa sinne enää. Se ei ole sama kotiseutu, josta lähdin.- Anonyymi00006
Ihan samoin minäkin ajattelen ihanat muistot mielessäni. Mutta sitä paikkaa ei enää ole, eikä sitä mikä oli kauan sitten niin ainutlaatuista.
- Anonyymi00009
tavallaan olet oikeassa,
mutta 10 miljoonalla saisi kuitenki niiiiiiiin viihtyisän entisöidyn arvokkaan kodin takasi hetkeksi enne kuolemaani,
en elä enään kauaa mutta jättäisin sen jälkeläisille kesä paikaksi tai vaikka joillekki asunnoksi,
haave on polttava ,
aina voi haaveilla vaikka ei toteutuiskaan,,,, kauhee ikävä kuitenki on kotiseutua ja sitä ihanaa pihapiiriä, - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
tavallaan olet oikeassa,
mutta 10 miljoonalla saisi kuitenki niiiiiiiin viihtyisän entisöidyn arvokkaan kodin takasi hetkeksi enne kuolemaani,
en elä enään kauaa mutta jättäisin sen jälkeläisille kesä paikaksi tai vaikka joillekki asunnoksi,
haave on polttava ,
aina voi haaveilla vaikka ei toteutuiskaan,,,, kauhee ikävä kuitenki on kotiseutua ja sitä ihanaa pihapiiriä,Ymmärrät miten pieni mahdollisuus voittaa lotossa kun jätät lottoamatta, mutta seuraat arvontoja. Etenkin jos käytät samoja numeroita viikosta toiseen huomaat, että ne eivät osu kohdallesi.
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
tavallaan olet oikeassa,
haave on polttava ,
aina voi haaveilla vaikka ei toteutuiskaan,,,, kauhee ikävä kuitenki on kotiseutua ja sitä ihanaa pihapiiriä,Miten laulu menikään: Aika entinen ei koskaan enää palaa ...
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miten laulu menikään: Aika entinen ei koskaan enää palaa ...
jooooo,,,, ei palaa ,,,,
mutt ku ei kuolekkaan vaikka olis kuinka huono olo
pakko eeeeees haaveilla ihanista asioista jotka ei enään todeutu,,, - Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
jooooo,,,, ei palaa ,,,,
mutt ku ei kuolekkaan vaikka olis kuinka huono olo
pakko eeeeees haaveilla ihanista asioista jotka ei enään todeutu,,,Jos kuitenki toteutuisi,
ainahan ihmeitäki tapahtuu,,,, - Anonyymi00023
Anonyymi00012 kirjoitti:
Miten laulu menikään: Aika entinen ei koskaan enää palaa ...
Sitä usein romantisoi sen kotiseudun. Kun sinne sitten menee noin yli 40 vuoden jälkeen niin huomaakin että kaikki on muuttunut , kiva käydä mutta kiva kääntää auton nokka kotiin päin , ja olla tyytyväinen oloonsa
- Anonyymi00011
Taitaa manala kutsua ennen kuin voitat loton päävoiton:))
''Todennäköisyys saada 7 oikein suomalaisessa Lotossa yhdellä (1) rivillä on
(noin yksi 18,6 miljoonasta). Tämä tarkoittaa, että päävoiton osuminen on erittäin epätodennäköistä, sillä erilaisia lottorivejä on lähes 15,4–18,6 miljoonaa kappaletta, ja jokainen rivi on yhtä todennäköinen''
Tilastojen mukaan suomessa kuolee yksi ihminen joka vuosi salamaniskuun.
Se että se yksi olisit sinä (tai minä) mahdollisuus on 1:5,6 mijoonaa.- Anonyymi00016
Silti joku sen pääpotin saa, Suomessa on satoja pääpotin saaneita.
- Anonyymi00015
En kaipaa sinne, missä synnyin ja mistä muuttomatkojeni kiertomatka alkoi noin 3 vuotiaana. Siitä kodista muistan sisältä vain sivusta vedettävän sängyn ka kaksi valkoista jatkettavaa kaunista lasten sänky, minun ja veljeni.
Ennen 15 vuoden ikääni olin muuttanut jo 6 eri osoitteeseen.
Sota aika ei ollut armollinen, eikä syntynyt kiinnekohtia.
Juuria ei ole ennättänyt kasvaa mihinkään maahan!
En ole kateellinen vanhoista hirsitaloista, sellainenkin minulla on ollut kotinani, mutta en itse kaipaa koteja, vaan muistelen aikaa, jota vanhempieni, sisarusteni, puolisoni, lasteni ja lastenlasteni kanssa olen kussakin kodisa viettänyt.
Niitä ei vie aika, eikä tuo raha takaisin.
Yritän tähän kolmiooni rakentaa sitä tunnetta jonka koti suo.
En kerro kuinka monessa kymmenessä osoitteessa on oveeni kirjoitettu nimeni.
Nyt olen täällä ja elän kuin omassa kodissa. Olen kotona taas!
Toibottabasti Kotiseutu on kuitenkin kaikkien muistoissa ja tuo jotain muistoja, jotka eivät aikaan katoa1- Anonyymi00017
On se ikinen kipuu kotimaisemiin,
sanat ei riitä kertoamaan sitä muistojen kauneutta ja lapsen ja nuoren elämää maalla kaukana kaupungin äänistä, pölyistä ja meluista,
oli vain lehmät ka kaikki kotieläimet ja maale kuuluvat peltotyöt viljenyksineen,
työitä riittti ympäri vuorokaudeksi vapaa päiviä ei ollu, mutta oli kaunis maisenä
raikas puhdas ilma linnut ja kotieläimet , maalais elämä kuhisi työtä työtyä työtä ja elämää,
- Anonyymi00018
Jos et ole perijä etkä ole pokeriammattilainen (veroimijädemari Harakka ansaitsi sijoitussalkkunsa pokerilla) ainoa tapa vaurastua on sijoitus
Tavoiteltava tuotto on 10% vuodessa johon ei moni pysty, tämä kaksinkertaistaa salkun noin 7 vuodessa. Sijoituksia tehdään jatkuvasti ja pitäen ne pitkään, ei osto- myynti-puuhaa, ellei kyse ole pienillä summilla harjoittelusta
Sitten tärkeää on havaita kriisit ja käyttää hyväksi jolloin saa todella kunnolla massia, 2001 binLaden, 2008 Usa subprime- romahdus, 2025 Trumpin puuhat ...
Nyt odotan Trumpin sodan loppunäytöstä, tuleeko isku ja romahdua? Ja isken kaikki sisään - Anonyymi00019
" ikuinen "
taas noi kirjaimet vanhassa koneessa jättäytyy pois jos ei viitti tarkistaa tekstiä , pikkusen tympii tämä kone, joskus pitää kirjainta hakata vaikka kuinka monta kertaa että se viittsii tulla esille,
mikä näitä koneita vaivaa, voiko joku sivullinen häiritä esm tekälyn kanssa toisten koneita ja kirjaimia, ???- Anonyymi00025
Kirjainten kytkentä on pilalla jos on vain yksi kirjain sen voi kiertää - minulla on edelleen läppäri varalla josta puuttuu yksi kirjain mutta voit ostaa uuden sormion ja sillä rapsutella
- Anonyymi00020
Itse teen vaan muutaman rivin lotossa pikku voittoja tulee ailloin sun tällöin , kaippa se on jokaisen Tove saada se päävoitto ,
Kun lukee tilaston logtovoitoista ja miten monta lottoaa niin hyvin on pienet mahdollisuudet- Anonyymi00022
Onhan se schokeraava yllätys jos saisti joskus täysi osuman,
kyllä siinä ensin miettis onko tämä totta vai mitä, ja sitten miettis mitä mä nyt teen, , - Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Onhan se schokeraava yllätys jos saisti joskus täysi osuman,
kyllä siinä ensin miettis onko tämä totta vai mitä, ja sitten miettis mitä mä nyt teen, ,Varakkaana olemisen oppii jos ei ole perijä
Koska sijoittaminen vie aikansa, sinä aikanavoppii isojenkin rahojen käsittelyn eikä mene sormi suuhun
Sen sijaan perijät saattavat toimia kuin köhöt ja tuhlata kaikki
- Anonyymi00024
Pieni lotto ei ketään haittaa - en itse lottoile
Sen sijaan peliriippuvuus on pakkomielle ja iso irratinaaline riski, kun voittaa raha polttaa taskua ja on panostettava uutta heti,
ja kun häviää ajattelee lisätä panosta, että saa voiton ja entiset takaisin. Tällaiseen joutumista voi estää sijoittamalla, jossa yhdistyy ammatti ja laskelmoitu riski eli harkittu jännitys https://keskustelu.suomi24.fi/t/19307763/#comment-141161958
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1604215Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4163196Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142108Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141770Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51168- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691005Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24921- 54896
- 71869