Olen hyvin huolissani siitä ahdingosta, missä monet ihmiset elävät Suomessa.
Minulla ei ole varaa lahjoittaa, mutta jos olet tilapäisessä hädässä, voin antaa sinulle lainaa. Olen päättänyt lainata 100 ihmiselle, 100 euroa kullekin. Lähetä mille sähköpostia matti.lainaa at proton.me ja perustele, miksi sinun pitäisi saada lainaa ja miten ja millä aikataululla aiot maksa takaisin
Lainaan ahdingossa oleville
14
156
Vastaukset
- Anonyymi00001
ilmoitukseen tuli virhe, lainaan sadalle ihmiselle, 1000 e kullekin
- Anonyymi00002
Onko tuo sähköposti toimiva.jos on heti otan yhteyttä
- Anonyymi00003
Tulee ei kelvollinen sähköposti osoite.annatko oikean osoittesi.heti olen yhteydessä teihin ja.perustelen pyyntöni
- Anonyymi00004
Jo yksi avunpyyntö. 1000. 250e 4kk.tietysti väh korkoja.tarkemmat tiedot sähköpostilla. Kun annatte oikean..
- Anonyymi00005
Laitatteko uudelleen sähköposti osoitteenne.ei huoli yllä olevaa.
- Anonyymi00006
Siis mikä on oikea sähköpostiosoite 1000e lainaaja. Tääl akuutti tilanne.voitteko laittaa uudelleen osoitteen
- Anonyymi00007
Sain sähköpostin toimimaan eilen illalla.matti lainaa....toivottavasti tää asia on totta.sillä meitä hädässä olevia on näköjään.täss odottelen vastausta. Onko ketään muuta joka ottanu yht yllä olevaan.mummeli
- Anonyymi00008
Kerro sitten kun sait lainan.
- Anonyymi00009
Kerron.katotaan.tuleeko vastausta pyyntööni.
- Anonyymi00010
Ja muitakaa että aletaan kuitenkin kyselemään henkilötunnuksia (no sehän on normi asia laina-asioissa) ja sen lisäksi keskustelu viedään pankkitunnuksiin, luottokortin numeroihin yms.
- Anonyymi00011
Epäilyttävät lainan antajat ja lainaajat on hyvä pari. Jos ihminen ei ymmärrä mitään raha-asioitten hoidosta tai lainan saannin ehdoista, niin on parempi ettei myöskään mene tälläisen aloituksen kaltaiseen vipuun. Lapset itkee marketin lelu osastolla hyllyn vieressä kuorma-autoa ja jubiorit velkaa tuntemattomista lähteistä netissä.
- Anonyymi00012
Ilmoitus vaikutti asialliselta.kyllä joku hädässä oleva voi tarttua tohon.jos ei ole pila sitten.
- Anonyymi00013UUSI
Takaatko sinä sitten sen että jos vahingossa luotonantaja vakoilee pankkitunnukset. luottokortin numerot yms. ja sttaa velkaa tai ostaa luotolla tavaroita että sinä maksat sitten tappiot pois?
Juu niin ajattelinkin, et ole valmis siihen.
No aika näyttää onko jälleen joku huijaus.
- Anonyymi00014UUSI
Yhä odottelen vastausta sähköpostiini.kuulostellaan ettei ole pila matti lainaa.itse tosissani uskoin tähän juttuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2110835- 408077
- 1235211
- 693538
- 1123538
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi323492- 613380
- 333137
- 532464
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak341966