Mitä et ole koskaan nähnyt?

Anonyymi-ap

Minä en ole nähnyt koskaan mustalaista työnteossa.

24

234

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Naapuria.

• Anonyymi00002

Eikä Mannea ruokatunnilla (=palkkatöistä)

• Anonyymi00003

Munaa jalkovälissä, muuta kuin käymässä, koska synnyin naiseksi.

• Anonyymi00004

Kyllä heitä on töissä lähes joka ammatissa. Turhaa vääristellä asioita.

• Anonyymi00022
        UUSI

Aika harva töissä käy, toki jonkun verran

• Anonyymi00005

Olen nähnyt mustalaisen eli romanin oikeissa töissä, mutta en ole nähnyt kääpiökasvuista homoseksuaalia. Ainakaan tietääkseni.

• Anonyymi00006

Onhan niitä Lähi-idästä tullut Suomeen.

• Anonyymi00007

Ihme juttuja taas

• Anonyymi00008
      UUSI

Minä en ole koskaan nähnyt virkailijaa, joka hoitaisi hänelle määrättyjä tehtäviä vastuullisesti.

Vuodet vierivät kampaviineri suussa maaten taukohuoneessa, etätyössä ja saikulla.

• Anonyymi00009
        UUSI

Ei ole enää mitään ”taukohuoneita” monessakaan työpaikassa, esim. Varhassa kaikki huoneet ovat samalla myös kokoushuoneita. Kampaviinerin ostaa ken sellaista mössöä itse haluaa syödä, työnantajat harvemmin tarjoavat mitään. Etätyössä ollaan silloin, kun oma tehtävä ei vaadi fyysistä paikallaoloa eli suurin osa erityisasiantuntijuushommista. Taitaa olla työelämässä olemisesta tovi, kuulostaa, että aika on ajanut ohitsesi.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei ole enää mitään ”taukohuoneita” monessakaan työpaikassa, esim. Varhassa kaikki huoneet ovat samalla myös kokoushuoneita. Kampaviinerin ostaa ken sellaista mössöä itse haluaa syödä, työnantajat harvemmin tarjoavat mitään. Etätyössä ollaan silloin, kun oma tehtävä ei vaadi fyysistä paikallaoloa eli suurin osa erityisasiantuntijuushommista. Taitaa olla työelämässä olemisesta tovi, kuulostaa, että aika on ajanut ohitsesi.

Varhan henkilökunta pitää etätyötä lomana ja työpaikalla olemista ruoka- ja juoruilutaukona. Vaikutat julkisella sektorilla oleskelevalta siipiveikolta.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Varhan henkilökunta pitää etätyötä lomana ja työpaikalla olemista ruoka- ja juoruilutaukona. Vaikutat julkisella sektorilla oleskelevalta siipiveikolta.

Varhan taustajoukoissa on paljon väkeä, joka mahdollistaa eri palveluiden sujumisen; esimerkiksi tekoälyn käyttöönottaminen takaa joka potilaalle/asiakkaalle miltei reaaliaikaisen pääsyn päivitettyihin tietoihin omasta terveyden- tai sosiaalipalvelustatuksestaan. Nämä IT ”siipiveikot” monesti tekevät tosiaan etätyötä mutta toki sinun kohdallasi voidaan palata vaikkapa ihan kirjekyyhkypostiin, jos mielestäsi nykyaika on ihan täyttä humpuukia. Siipineen kaikkineen.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Varhan taustajoukoissa on paljon väkeä, joka mahdollistaa eri palveluiden sujumisen; esimerkiksi tekoälyn käyttöönottaminen takaa joka potilaalle/asiakkaalle miltei reaaliaikaisen pääsyn päivitettyihin tietoihin omasta terveyden- tai sosiaalipalvelustatuksestaan. Nämä IT ”siipiveikot” monesti tekevät tosiaan etätyötä mutta toki sinun kohdallasi voidaan palata vaikkapa ihan kirjekyyhkypostiin, jos mielestäsi nykyaika on ihan täyttä humpuukia. Siipineen kaikkineen.

Ikävää, ettet tajua mistä on kyse. Olet varmaan ollut liian kauan julkisella sektorilla oleskelemassa, vailla tulosvastuuta. Kyse on julkisen sektorin palkkakuluista, joita maksetaan huijareille.

IT-sektori on hyvä esimerkki täydellisestä epäonnistumisesta. Kymmeniä miljoonia on laitetty kehitykseen joka vuosi ja edelleen käytetään seitsemää potilastietojärjestelmää, joista mikään ei toimi. Yksityisellä sektorilla vastaavat IT-pellet olisi ilmoitettu poliisille kavalluksesta.

Ikävä totuus on, että julkisella sektorilla on ylipalkattu vastuuton henkilökunta, joka on tottunut loisimiskulttuuriin.

• Anonyymi00010
      UUSI

Ilman rahti hametta on useampi saanut työtä.

• Anonyymi00011
        UUSI

Niinkö? Luulin, että töitä ei ole mutta onko niitä sittenkin?

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Niinkö? Luulin, että töitä ei ole mutta onko niitä sittenkin?

Ei vaan sitä ”töitä ei ole” käytetään silloin, kun halutaan oikeuttaa oma eläminen valtion piikkiin. Tiedetään hyvin, että niitä on, paitsi luonnollisesti rahtihameille mutta ei vain viitsitä tehdä.

• Anonyymi00012
      UUSI

Mustalainen? Eihän sitä nimeä saa enää mainita!!
      Muuten, Miten nykyisin lauletaan biisi Mustalaiseks olen syntynyt.

• Anonyymi00016
        UUSI

Musu on musu ja neekeri on neekeri. Ei kaikenlaisten idioottien ulinaa ja loukkaantumista kannata ottaa tosissaan.

• Anonyymi00013
      UUSI

Sinun täytyy olla sokea ja lisäksi tyhmä.

• Anonyymi00023
        UUSI

hinuri siellä ulisee

• Anonyymi00014
      UUSI

Entäs aloittaja itse, oletko töissä

• Anonyymi00017
      UUSI

Noin 20 vuotta sitten kirjastossa mustalainen alkoi soittaa suutaan. Olisi pitänyt mennä sanomaan kirjastonhoitajalle, että eikö nyt kirjastossa ainakin pitäisi olla romaanit järjestyksessä!

• Anonyymi00019
      UUSI

Menkää ihmeessä kaikki Perämerelle hiihtoretkelle ja sitten leiriydytte siellä jäälautalla teltan kanssa. Toinen hyvä idea on nyt varata koko perheen lomamatka joko Dubaihin tai Abu Dhabiin.

• Anonyymi00021
      UUSI

Minä olen nähnyt montakin romania töissä ja eri aloilla. Moni syrjii heitä, niin on vaikea päästä mihinkään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3928
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      357
      3048
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      1978
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1685
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1129
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      42
      889
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      831
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      70
      818
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe